Achizitie publica - Reabilitare si modernizare strazi urbane si poduri in Orasul Uricani, judetul Hunedoara
Detaliu pentru invitatia numarul 347248
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 347248/22.05.2013
Denumire contract: Reabilitare si modernizare strazi urbane si poduri in Orasul Uricani, judetul Hunedoara
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPrimaria orasului UricaniCod fiscal: 4634647, Adresa: str. 1 Mai, nr. 6, Uricani, Telefon: +40 254511101 / +40 254511121, Fax: +40 254511127
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. 1 Mai, nr. 6, Uricani, Romania, cod postal: 336100, telefon: +40 254511101 / +40 254511121, fax: +40 254511127, persoana de contact: FLORINA RAMONA MARKUS
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria orasului Uricani, Compartiment Achizitii Publice (Parter), str. 1 Mai, nr. 6, Uricani, Romania, cod postal: 336100, telefon: +40 254511101 / +40 254511121, fax: +40 254511127
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitare si modernizare strazi urbane si poduri in Orasul Uricani, judetul Hunedoara
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie lucrari in cadrul proiectului : Lucrari de terasamente, trotuare, suprastructura, reabilitare poduri.Valoarea estimata fara TVA este de 11.942.366, 01 LEI.- Investitia de baza ? 11.308.209, 66 lei fara TVA- Organizare de santier ? 114.837, 24 lei fara TVA- Diverse si neprevazute ? 519.319, 11 lei fara TVAMentionam ca se vor oferta cheltuielile cu investitia de baza, organizare de santier, diverse si neprevazute. Cheltuielile cu diversele si neprevazutele se vor oferta in procent fix de 4, 55% din cheltuielile cu investitia de baza, in conformitate cu procentul stabilit de proiectant in devizul general.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 11, 942, 366.01 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Solicitat: 200.000 lei. Cu declaratie tip IMM (Formularul nr. 26): 100.000 LEI. Modul de constituire a garantiei pentru participare: a) scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante - Formularul 11. Scrisorile de garantie bancara vor fi eliberate, de regula, de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, de preferinta cu corespondent in Romania;b) ordin de plata in contul autoritatii contractante.c) Un instrument de garantare emis, in conditiile legii, de o societate de asigurari Garantia de participare se va vira in contul (RO73TREZ3685006XXX002506) deschis la Trezoreria Orasului Petrosani.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. In cazul respingerii unei eventuale contestatii de catre CNSC, autoritatea contractanta va retine o sumaconform art. 278ยน, din OUG 34/2006 modificata si completata la zi.In situatia in care operatorii economici doresc sa constitue garantia de participare in valuta echivalentul euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10 % din pretul contractului, exclusiv TVA.Modul de constituire: in conformitate cu art. 89-92 din HG nr. 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 : Completare Formular 2 din Sectiunea Formulare; Declaratia privind neicadrarea in prevederile art 180 din OUG 34/2006 va trebui prezentata si de tertul sustinator daca este cazul.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 : Completare Formular 3 din Sectiunea Formulare; Declaratia privind neicadrarea in prevederile art 181 din OUG 34/2006 va trebui prezentata si de tertul sustinator daca este cazul cu referire doar la punctele a, c^1 si d);.3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura: Completare Formular 1 din Sectiunea Formulare;4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta: Completare Formular 4 din Sectiunea Formulare5. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 : Completare Formularul 5 din Sectiunea Formulare; Aceasta declaratie va trebui prezentata si de ofertant asociat/subcontractant/Tert sustinator, daca este cazul.Precizari : Persoana cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante : Primarul Orasului Uricani ? Buhaescu Danut, Presedinte comisie: Braia Corneliu - Viceprimarul orasului Uricani. Membrii comisiei: - Mihailescu Viorel ? sef serviciu comp. DADPP, Iacobescu Dinea Dumitru - Inspector Comp. Investitii, Savulescu Cristian - consilier juridic, Comp Taxe si Impozite, Negoita Gabriela - Inspectorcomp. Contabilitate, Pisc Luminita - Inspector comp. Secretariat, Markus Florina Ramona - Inspector, comp. Achizitii Publice. Membrii de rezerva in comisia de evaluare sunt: Martinov Valentina - inspector UAT, Chiriac Silvica - Inspector comp. Achizitii Publice, Braila Ramona - Inspector Comp Taxe si Impozite, Fagas Ariuska - Inspector comp. Protectia mediului, Frent Cristian - Inspector comp. Dezvoltare europeana, Prodymus Geanina - Inspector Comp. Taxe si impoziteConsilieri locali: Crisan Ion, Cures Liliana, Pavel Dreghici Vasile, Patrascoiu Vasile, Pop Daniela, Stanci Jenica, Pavel Ion, Clipici Gheorghe, Zaharia Rebeca, Parvan Ilie, Stoi Cosma Nicusor, Stancu Constantin6. Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata : - Persoanele juridice/fizice romane trebuie sa prezinte: a) Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul primariilor in a caror raza teritoriala activeaza ofertantul din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii scadente catre bugetul local in luna anterioara depunerii ofertelor. Se depune in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"b) Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii scadente catre Bugetul general consolidat, in luna anterioara depunerii ofertelor;
- Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?.Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta: - Documente edificatoare, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.Certificatele trebuie sa prezinte situatia ca ofertantul nu are obligatii scadente in luna anterioara depunerii ofertelor.- Documentele vor fi prezentate in original/ copie legalizata/autentificata / copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?, insotite, dupa caz, de traducerea autorizata a acestora in limba romana.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (original/ copie legalizata/ copie lizibila conform cu originalul) din care sa rezulte domeniul de activitate al operatorului, informatiile cuprinse trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC Nota: Inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii se va cere ofertantului clasat pe primul loc, pentru conformitate documentul ORC in original/copie legalizata. Pentru persoane juridice /fizice straineCerinta obligatorie: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident, in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.- Documentele emise de autoritatile competente vor fi valabile la data limita de depunere a ofertei.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1: Cifra de afaceri pe ultimii ani financiari 2010, 2011, 2012.Se lasa la latitudinea operatorului economic documentele care vor fiprezentate in sustinerea indeplinirii cerintei de calificare (bilantul contabilsau extrase de bilant inregistrat la organele competente, raport de audit, dupa caz, sau orice alte documente echivalente)., Cerinta nr. 2: Se solicita realizarea unei cifra de afaceri globale pe ultimii anifinanciari 2010, 2011, 2012 sa fie cel putin egala cu 22.000.000 lei.In cazul in care ofertantul face dovada ca se incadreaza in categoria I.M.M, in conformitate cu prevederile Legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintariisi dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, beneficiaza de reducerea cu50% pentru criteriul legat de cifra de afaceri., Cerinta nr. 3. Ofertantul trebuie sa demonstreze ca la momentul semnariicontractului va avea acces la lichiditati, linii de credit sau alte instrumentefinanciare in valoare de minim 1.800.000 lei pentru o perioada de 2 luni.Ofertantul va prezenta documente sau alte inscrisuri din partea unitatii bancare prin care se va atesta faptul ca ofertantul are acces la resurse reale (sume disponibile in cont, linii de credit cu valoare disponibila, depozite bancare, sau alte documente prin care sa se asigure disponibilitatea de sustinere a lucrarii) pentru o valoare cel putin egala cu 1.800.000 lei avand ca destinatie cheltuieli pentru realizarea contractului ce face obiectul prezentei proceduri ? in original sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cuoriginalul?.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1.Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani., Cerinta nr. 2.Experienta similaraOfertantul trebuie sa faca dovada ca a executat si a dus la bun sfarsit, inultimii 5 ani contracte de executie lucrari similare cu cel supus procedurii de achizitie publica.Ofertantul trebuie sa prezinte certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari, Cerinta nr. 3. Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii, Cerinta nr. 4. Declaratia privind efectivul mediu anual al personalului angajatsi al cadrelelor de conducere.- 1 coordonator de proiect cu experienta profesionala dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar;
- 1 sef de santier, inginer constructor de drumuri si poduri cu experienta dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar;
- 1 responsabil tehnic cu executia (RTE)atestat de MDRT - in domeniul constructii drumuri si poduri;
- 1 responsabil cu controlul calitatii (CTC), inginer constructor de drumuri si poduri;
- 1 inginer topograf;Pentru personalul nominalizat cu indeplinirea contractului, se vor prezentaurmatoarele documente: - CV, in original, semnat si datat;
- angajament de participare al persoanei/ persoanelor responsabile pentruindeplinirea contractului (daca ofertantul nu are angajat/angajate astfel depersoana/ persoane), in original, semnat si datat;
- diplome studii de profil, acte calificari, in copie conform cu originalul., Cerinta nr. 5. Informatii privind partea din contract pe care operatoruleconomic are intentia sa o subcontracteze.Ofertantii sunt obligati sa prezinte partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze evidentiate fizic si valoric si datele de identificare ale acestora - cerinta obligatorie.Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subontractantii nominalizati in oferta si nici incheierea de noi subcontractari, fara acceptul Autoritatii Contractante., Cerinta nr. 6.In cazul in care oferta este depusa de o asociatie (consortiu), fiecare asociat va trebui sa indeplineasca conditiile privind Situatia personala a ofertantului si Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare), inconformitate cu Acordul de asociere, din care trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o vor indeplini asociatii si toate amanuntele necesare pentru evaluarea ofertelor. Acordurile care nu vor contine aceste date vor fi considerate incomplete.Situatia economico-financiara si Capacitatea tehnica si profesionala sedemonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. Mentiune: Daca operatorul economic castigator va fi o asociatie/consortiu, autoritateacontractanta va solicita legalizarea asocierii conform prevederilor legale, pana la data incheierii contractului de achizitie publica., Cerinta 7. Acordul de asociere, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte cine este liderul asociatiei (consortiului) si partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat (valoric si procent din valoarea contractului), inclusiv modul de utilizare a resurselor umane, precum si imputernicirea liderului asociatiei de a semna oferta in numele asociatiei. ISO 9001 sau echivalent (certificarea sistemului de management al calitatii) in domeniul lucrarilor de constructii valabil la data limita de depunere a ofertelor, ISO 14001 sau echivalent valabil la data limita de depunere a ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P., site www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.06.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.06.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 04.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 22.05.2013 11:14