Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Reabilitare si modernizare zona de agrement - Bazine de inot", Municipiul Roman, jud. Neamt


Detaliu pentru invitatia numarul 340257
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL ROMAN
Numar invitatie: 340257/29.11.2012
Denumire contract: ?Reabilitare si modernizare zona de agrement- Bazine de inot", Municipiul Roman, jud. Neamt
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL ROMANCod fiscal: 2613583, Adresa: Piata Roman Voda, nr. 1, Roman, Telefon: +40 233741119, Fax: +40 233741604
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Roman Voda, nr. 1, Roman, Romania, cod postal: 611022, telefon: +40 233741119, fax: +40 233741604, persoana de contact: Luminita Dima
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: MUNICIPIUL ROMAN, Piata Roman Voda, nr. 1, Roman, Jud. Neamt, SALA DE SEDINTE
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Reabilitare si modernizare zona de agrement- Bazine de inot", Municipiul Roman, jud. Neamt
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Constructie filtru acces, reabilitare bazin mare de inot, construire bazin cu adancime medie, construire bazin de inot pentru copii, reabilitare si extindere instalatii apa canal, reabilitare si extindere instalatii electrice, construire statie tratare a apei, montaj pavele din beton, procurare si montare utilaj aferent.
II.1.6) CPV: 45212212-5 - Lucrari de constructii de piscine (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 6, 381, 182 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare =40.000 lei, valabila minim 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Modul de constituire: Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. Virament bancar in contul de Trezorerie al autoritatii contractante (MUNICIPIUL ROMAN): RO46TREZ4925006XXX000154 deschis la Trezoreria Roman. In cazul viramentului bancar, operatiunea trebuie sa fie confirmata de catre banca pana la data deschiderii ofertelor. Ofertantii care sunt IMM si doresc sa beneficieze de reducerea cu 50% a valorii garantiei de participare la licitatie vor depune in afara plicului sigilat declaratia IMM.
Garantie de buna executie
Gar.de buna executie=10% din val. contr. fara TVA, respectiv 5% pentru IMM-uri. Mod de constituire: instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara sau de o soc. de asigurari, care devine anexa la contract; daca partile convin, garantia de buna executie se constituie sub forma de retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are va deschide la unitatea Trezoreria Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractanti in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5 % din pretul contractului. Pe parcursul derularii contractului, autoritatea contractanta va alimenta acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in doc. de atribuire.Per. de garantie lucr.: minim 4 ani.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Formularul nr. 1: Declaratie privind eligibilitatea (original completat).Formularul nr. 2: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (original completat). Persoanele juridice romane vor atasa certificate de atestare fiscala, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Persoanele juridice straine vor atasa certificate de atestare fiscala sau echivalent, eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, precum si taxele locale, in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Mentiuni: a) Se accepta existenta datoriilor in cazul in care exista inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de organele competente in domeniu; b) In situatiile prevazute la art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 se accepta prezentarea certificatelor privind plata impozitelor ulterior datei de deschidere a ofertelor, care atesta lipsa datoriilor ulterior datei de deschidere a ofertelor, evaluarea realizandu-se initial pe baza declaratiei pe proprie raspundere data de ofertant.Formularul nr. 3: Declaratie privind calitatea de participant la procedura (original completat).Formularul nr. 4: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (original completat).Formularul nr. 5: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (original completat pentru ofertant/asociat/subcontractant/tert sustinator - dupa caz). Lista persoanelor cu functii de decizie in Municipiul Roman: 1 LEOREANU LAURENTIU DAN - PRIMAR - Municipiu2 MICU LUCIAN-OVIDIU - VICEPRIMAR - Municipiu3 BOJESCU OVIDIU - ADMINISTRATOR PUBLIC - Municipiu4 CARNARIU GHEORGHE - SECRETAR MUNICIPIU - Municipiu5 ALEXE ANA MARIA - ARHITECT SEF - Directia Urbanism si Amenajarea Teritoriului6 PISICA GABRIELA ? DIRECTOR EXECUTIV - Directia Impozite si Taxe Locale7 PLAII MIHAI ? DIRECTOR EXECUTIV - Directia Economica8 IONITA DAN FELICIAN ? DIRECTOR EXECUTIV - Directia Tehnica si de Investitii9 GRAJDEANU REMUS - DIRECTOR EXECUTIV - Directia Administrare Infrastructura Rutiera si Autorizari Comercial, Transport10 MONAC SORINA ? DIRECTOR EXECUTIV - Directia de Asistenta si Protectia Sociala11 CAZACU DANIEL ? DIRECTOR EXECUTIV - Directia Politia Locala12 BOTEZATU CRISTIAN ? DIRECTOR - Directia Administrativ13 MAFTEI DOINITA ? DIRECTOR EXECUTIV ? Directia Administratia Pietelor, Bazar, Obor14 CRISTIAN ANA-MARIA - SEF BIROU - Birou financiar contabil D.A.P.B.O.15 MURARESCU CONSTANTIN ? SEF SERVICIU ? Serviciul Bazar, Obor, Lac agrement16 MORARU CORINA - SEF SERVICIU - Serviciul Impozite si Taxe Persoane Fizice17 MAFTEI LILIEANA - SEF SERVICIU - Serviciul Impozite si Taxe Persoane Juridice18 PRAJESCU CRISTINA - SEF SERVICIU - Serviciul Buget, Contabilitate19 GALATEANU OTILIA - SEF SERVICIU - Serviciul Resurse Umane, Salarizare20 ENACHE COSTEL - SEF SERVICIU - Serviciul Investitii si Lucrari Publice21 VACARU MIHAIL - SEF SERVICIU - Serviciul Achizitii Publice22 COCEA MIOARA - SEF SERVICIU ? Serviciul Monitorizare Servicii Comunitare si de Utilitati Publice23 TATARU MANUELA - SEF SERVICIU ? Serviciul Administratie Publica Locala24 ILIE IRINA - SEF SERVICIU - Serviciul Unitatea de Implementare a Proiectelor25 STANCIU CARMEN ERNESTINA - SEF SERVICIU - Serviciul Public Comunitar Local de Evidenta a Persoanelor26 PANAITE CRISTINA NICOLETA - SEF SECTIE ? Biblioteca Municipala27 URSU DANIEL DUMITRU SEF BIROU Biroul pentru Situatii de Urgenta28 MUNTEANU VASILE ? SEF SERVICIU ? Serviciul public de Gospodarire Comunala29 PETREA DANUT ? SEF FORMATIE ? Formatia salubritate si transport30 MOCANU VALENTIN - SEF FORMATIE ? Formatia confectii metalice si instalatii electrice31 BUTNARU IOAN ? SEF FORMATIE ? Formatia Intretinere drumuri32 OUATU CONSTANTA ? ASISTENT MEDICAL SEF ? CresaLISTA CONSILIERILOR LOCALI ai MUNICIPIULUI ROMANACHIRILOAEI LEONARD, ALEXANDRU DORU MIHAI, ANDRICI GABRIEL, ANDRIES BOGDAN COSTINEL, BENCHEA MARICEL, CAPRARU PETRICA, CHIRIAC LENUTA NUSA, FARCASI PETRU, FRON ANDREI, GINDULESCU PETRU, HAVRICI TOMSA IULIA, LAZAR GEORGE, LICHIARDOPOL MIHAI DANUT, MOCANU VASILE, OUATU DUMITRU, PALANCEANU CATALINA ELENA, PATRASCU LIVIA NICOLETA, PAULET EUGEN, PETREA DANIEL, TANOVICI MIHAELACORINA POPA? membru al comisiei de licitatie;MANUELA MIHALACHE?Serv. Achizitii Publice;LUMINITA DIMA?Serv. Achizitii Publice;MARIA CLAPON?Serv. Achizitii Publice.In cazul unei asocieri, toti agentii economici asociati vor prezenta aceste documente 1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului (principal sau secundar) corespunde obiectului contractului, respectiv - cod CAEN 4120 - activitate autorizata. Certificatul constatator se depune in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Pentru persoanejuridice/fizice straine se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in original sau copie legalizata, insotite de traducerea autorizata in limba romana.Documentele trebuie sa fie valabile in luna anterioara celei de depunere a ofertelor si sa ateste faptul ca ofertantul apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa depuna aceste documente.In cazul unei asocieri aceste autorizatii le vor prezenta asociatii care vor executa lucrarile respective.2. Atestat ANRE pentru operatori economici tip B ? proiectarea si executarea instalatiilor electrice interioare pentru constructii civile si industriale, bransamente aeriene si subterane la tensiunea nominala de 0, 4 kv.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale din care sa rezulte cifra de afaceri in domeniulde activitate intr-o perioada anterioara care vizeaza activitatea din ultimii treiani pentru care exista exercitiu financiar incheiat.Valorile vor fi exprimate in lei, la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv.Media cifrei de afaceri in domeniul de activitate, pe ultimii 3 ani, sa fie de celputin 6.000.000 lei.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, atunci situatiaeconomica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare aresurselor cumulate ale tuturor membrilor., In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prinprezentarea unui angajament ferm, incheiat in forma autentica, al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 anicontinand valori, perioade de executie, beneficiari, autoritati contractante sau clienti privati. Pentru sustinerea experientei similare ofertantul va dovadica a executat in ultimii 5 ani, in calitate de contractant/subcontractant, cel putin un contract similar de min. 3.000.000lei fara TVA sau maximum trei contracte similare in valoare totala de minimum 3.000.000 lei. Contract similar: contract de lucrari constructii civile sau industriale.Pentru contractul prezentat ca experienta similara se vor prezenta: - Fisa de experienta similara ;
- Copia contractului si a actelor aditionale, daca este cazul, sau, cel putin parti ale contractului (actelor aditionale) care sa cuprinda informatiile relevante.- Copie cu mentiunea ?conform cu originalul" dupa p-v receptie partiala, p-vv receptie la terminare lucrari, p-v receptie finala;
- Recomandare, Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani. Declaratie pe proprie raspundere privind asigurarea cu personal tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatorul personal tehnic specializat: - RTE pe domeniul constructii civile, si/sau industriale ;
- Responsabil cu controlul calitatii (CQ) in domeniul constructii civile siinstalatii aferente constructiilor;
- Personal autorizat ANRE pt executie instalatii electrice.Pentru personalul de specialitate care va participa la indeplinirea contractului se vor atasa: CV-uri ? in original, copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?dupa atestate, autorizatii, diplome de studii, decizii de numire in functie , contracte de munca/colaborare sau angajamente, declaratii de disponibilitate., Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic (din dotare proprie, in leasing sau inchiriate) necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. Se accepta si angajament de punere la dispozitie a utilajelor.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea tehnica se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului., Declaratie privind partea/parti din contract care sunt indeplinite de subcontractanti.Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract (devizelerespective cu valori) pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. Inainte de semnarea contractului ofertantul castigator va prezenta contractul/contracteleincheiat/incheiate cu subcontractantul/subcontractantii, in copie.Peparcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocuisubcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale., In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta va prezenta un angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune ladispozitie ofertantului resursele tehnice invocate. Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurarea calitatii ISO 9001/2008 sau echivalent, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, pentruconstructii.Pentru ofertantii ce au in curs de certificare sistemul de management al calitatii se vor accepta doar cei care dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca se vaprimi certificarea.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.12.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.12.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.11.2012 10:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer