Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reabilitare si recompartimentare partiala a corpului B Centrul Scolar pentru Educatie Incluziva nr. 1 Bistrita


Detaliu pentru invitatia numarul 332777
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Centrul Scolar pentru Educatie Incluziva nr 1Bistrita
Numar invitatie: 332777/31.07.2012
Denumire contract: Reabilitare si recompartimentare partiala a corpului B Centrul Scolar pentru Educatie Incluziva nr. 1 Bistrita
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCentrul Scolar pentru Educatie Incluziva nr 1BistritaCod fiscal: 4347720, Adresa: str Alba Iulia , nr 20 bis, Bistrita, Telefon: 0263/ 237039, Fax: 0263/ 237039
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str Alba Iulia , nr 20 bis, Bistrita, Romania, cod postal: 420178, telefon: +40 0263237039, fax: +40 0263237039, persoana de contact: Adrian Canea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str Alba Iulia , nr 20 bis, Bistrita, Romania, cod postal: 420178, telefon: +40 0263237039, fax: +40 0263237039, persoana de contact: Adrian Canea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (institutie de invatamant)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitare si recompartimentare partiala a corpului B Centrul Scolar pentru Educatie Incluziva nr. 1 Bistrita
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: lucrari de reparatii curente
II.1.6) CPV: 45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 248, 803 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de paticipare este de 4.000 lei.Depunerea garantiei de participare este obligatorie. Garantia trebuie sa fie irevocabila si va fi depusa separat de plicul care contine oferta, in original. Garantia de participare trebuie sa fie valabila pe o perioada de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor si va fi emisa in favoarea Autoritatii Contractante, pentru suma specificata. Garantia de participare se va constitui folosind una din urmatoarele modalitati: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. Sau prin depunerea la casieria autoritatii contractante: a) a unui ordin de plata in contul autoritatii contractante deschis la Trezoreria Bistrita, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca, In cazul scrisorii de garantie bancara se va completa formularul anexa. Contul de garantii RO 08 TREZ 1015006XXX004807 Cod fiscal 4347720 Nota Ofertantului caruia Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor ii va respinge contestatia formulata i se va retine potrivit art. 278^1 din O.U.G. 34/2006 o parte din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata a contractului in suma de2.488 lei
Garantie de buna executie
Valoarea garantiei de buna executie este de 10 % din valoarea contractului fara TVA Garantia de buna executie se poate constituii astfel :1. Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari care se prezinta in original. Garantia de buna executie trebuie sa fie irevocabila. 2. Retineri succesive din sumele datorate din situatiile de plata lunare, conform prevederilor HG 1045/2011 Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract. Restituirea garantiei de buna executie se face in conformitate cu prevederile art. 92 din HG 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie de eligibilitate- Formular 5- Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazutela art 181 din OUG 34/ 2006-Formular 6- Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 69^1- Formular 7Persoanele cu functie de decizie implicate in procedura sunt: Jancsika Luciana Cornelia, Buta Octavia, Canea Adrian, Nechita Viorica, Moldovan Emil Radu-presedinte Consiliu Judetean, Dolha Stelian-vicespresedinte Consiliul judetean, Pugana Alexandru-vicepresedinte Consiliul Judetean, consilieri judeteni conform listei anexa.- Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Formular 9- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Formular 8- Certificat de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor publice pentru obligatiile de plata catre buget , din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele .- Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile fata de bugetul local in luna anterioara celei in care se depun ofertele .-Nota : Pentru persoane juridice straine: ?Vor prezenta certificatele sus mentionate (sau documente echivalente) in conformitate cu prevederile legale in vigoare in tara in care estestabilit ofertantul. Prezentarea Certificatului Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte : -Ca obiectul de activitate al ofertantului include si activitati ce fac obiectul prezentei licitatiiDocumentul va fi prezentat in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul ?Nota In cazul in care la o procedura de achizitie publica participa un grup de operatori economici care depun oferta comuna cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al asociatiei.Atentie : Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate, la solicitarea autoritatii contractante , inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii, certificatul constatator eliberat de Oficiu Registrului Comertului in original sau copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: . Cifra de afaceri Ofertantul trebuie sa demonstreze ca media cifrei globale de afaceri in ultimii 3 ani este in valoare de minim 380.000 lei.Fisa informatii generale-Formular 11.Pentru calculul valorii cifrei de afaceri se va lua in considerare un cursul euro mediu anual comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind Lista principale lucrari executate in ultimii 5 ani, Ofertantul va face dovada executarii in ultimii 5 ani, a cel putin o lucrare similara dusa la bun sfarsit cu o valoare egala sau mai mare decat 200.000 lei.Prin formularea lucrari?duse la bun sfarsit?se intelege: -lucrari receptionate partial care sunt insotite de PV de receptie partiala;sau- lucrari receptionate insosite de PV la terminarea lucrarilor;sau-lucrari receptionate insotite de PV de receptie finala.Orice fisa privind experienta similara care prezinta un contract incheiat cu un beneficiar/client trebuie sa fie insotita de: -copie dupa parti relevante din contractul de executie-PV de receptie eliberat de catre beneficiar -recomandare/ document constatator emis de beneficiarul lucrarii Nota: - Echivalenta in euro se va calcula pentru fiecare an raportat la cursul mediu de referinta pentru anul respectiv.Raportarea exp similare se va face la val contr fara TVA- nr. de ani solicitati in vederea demonstr exp similare se va calcula prin raport la data limita de depunere a ofertelor, Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii.Nota : Se va mentiona daca acestea sunt asigurate din dotare proprie si/sau prin contracte de inchiriere, sau orice alte forme de punere la dispozitie, Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii - Asigurarea unui responsabil tehnic cu executia , care sa fie atestat in domeniul obiectivului supus licitatiei , atestat dovedit cu Certificat de Atestare tehnico ? profesionala insotit de legitimatia vizata la zi - Asigurarea unui responsabil pentru asigurarea controlului calitatii, Informatii privind subcontractantii, Informatii privind asociatiiAcord de asociere Nota Operatorii economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna. Intr-o astfel de situatie, se va prezenta Acordul de Asociere din care vor rezulta cel putin urmatorele: -faptul ca asociatii sunt responsabili solidar si nelimitat de executarea contractului;
-nominalizarea liderului asociatiei;
-comunicarile se vor face cu liderul asociatiei;
-platile se vor face catre liderul asociatiei;
-partea/partile din contract urmeaza sa fie indeplinita/indeplinite de fiecare asociat in parte Standarde de asigurare a calitatii. Certificatul ISO 9001 sau echivalent in domeniul aferent obiectului prezentului contractNota Certificatul de mai sus va fi prezentat de fiecare asociat si trebuie sa fie valabil la data deschiderii ofertei. Nu se accepta operatorii economici in curs de certificare, Standarde de asigurare a calitatii. Certificatul ISO 14001 sau echivalent in domeniul aferent obiectului prezentului contract.Nota Certificatul de mai sus va fi prezentat de fiecare asociat si trebuie sa fie valabil la data deschiderii ofertei. Nu se accepta operatorii economici in curs de certificare
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: se descarca de pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.08.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 13.08.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 30.07.2012 13:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer