Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reabilitare si reconversie Spital Orasenesc Deta,jud. Timis(proiectare si executie)


Detaliu pentru invitatia numarul 339855
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL ORASENESC DETA
Numar invitatie: 339855/21.11.2012
Denumire contract: Reabilitare si reconversie Spital Orasenesc Deta, jud. Timis(proiectare si executie)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL ORASENESC DETACod fiscal: 2503408, Adresa: DETA STR. M. VITEAZU NR. 10 JUD. TIMIS, Deta, Telefon: 0256-390260, Fax: 0256-390427
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: DETA STR. M. VITEAZU NR. 10 JUD. TIMIS, Deta, Romania, cod postal: 305200, telefon: +40 256390260, fax: +40 256390427, persoana de contact: OANA BULIGA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul autoritatii contractante, Deta, str. M. Viteazu nr 10, jud. Timis
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitare si reconversie Spital Orasenesc Deta, jud. Timis(proiectare si executie)
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: reparatie si reabilitare corp administrativ si casa poarta rezultind ambulatoriu de specialitate si unitate primire urgente; reabilitare si amenajare incinta, imprejmuire si acces principal la spitalul orasenesc deta.racord medie tensiune
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 629, 650.2 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
garantia de participare (GP) este in cuantum de 50000 lei valabila minim 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertei. GP se exprima in lei si va fi constituita prin: - scrisoare de garantie bancara in favoarea aut contr(AC) ? se prez in original; - un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari -se prez in original; - virament bancar in contul aut contr RO43 TREZ 6245 041X XX00 0071 deschis la Trezoreria Deta ? se va prez copie lizibila dupa OP cu stampila bancii; AC are dr de a aresta si de a incasa in nume propriu GP, cf art 87 HG 925/2006 act;precum si at cand a inaintat catre CNSC o contestatie priv procedura, iar aceasta a fost respinsa ca nefondata de catre Consiliu;in ac sit se vor aplica preved art 278ind1 din OUG 34/2006 cu modif si compl ult;in ac sit se va retine suma de 6409, 65 lei, calculata cf art 278ind1alin 1lit b din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de executie lucrari: 5% din valoarea de atribuire a contractului, fara TVA. Mod de constituire a garantiei de buna executie a contractului de executie lucrari: Cf art. 90 HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se vor aplica prevederile art 91si 92 alin 4 HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Operatorii economici ofertanti la procedura nu trebuie sa se se incadreze in prevederile art 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Incadrarea in vreuna din situatiile prevazute la art 180din OUG 34/2006 duce la excluderea ofertantului din procedura.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Prezentarea declaratiei privind eligibilitatea, completata in conformitatea cu formularul A din sectiunea Formulare, in originalCerinta nr. 2Operatorii economici ofertanti la procedura nu trebuie sa se se incadreze in prevederile art 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;Certificatele trebuie sa sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Operatorii economici ofertanti la procedura nu trebuie sa figureze cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local, conform paragrafului anterior, in caz contrar, vor fi respinsi.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: a.prezentarea declaratiei privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34 / 2006 cu modificarile si completarile ulterioare, completata in conformitate cu Formularul B din Sectiunea Formulare, in original;b.prezentarea de Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat, in original sau copie legalizata ori copie lizibila certificata ?conform cu originalul?semnata si stampilatac.prezentarea de Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale, eliberat de Primaria locala, in original sau copie legalizata ori copie lizibila certificata ?conform cu originalul?semnata si stampilataPentru persoanele juridice straine se solicita prezentarea certificatelor in original sau copie legalizata ori copie lizibila certificata ?conform cu originalul?semnata si stampilata, insotite de traducerea autorizata in limba romana; pentru situatia cand in tara de origine nu se emit asemenea certificate sau se emit din partea altor autoritati, sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181 se va prezenta si o declaratie pe propria raspundere privind aceste aspecte;daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se va prezenta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Nota la cerinta nr. 2In cazul in care operatorii economci ofertanti prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu, cerintele vor fi considerate ca indeplinite; se vor prezenta in acest sens toate documentele justificative in original sau copii legalizate ori copii lizibile certificate ?conform cu originalul?semnate si stampilateCerinta nr. 3Operatorii economici ofertanti la procedura nu trebuie sa se se incadreze in prevederile art. 69 indice 1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare( trebuie completata/ semnata de ofertant, ofertantul asociat, subcontractant, tert sustinator);
-persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv, toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent cofinantarii, contractului de achizitie publica (consilieri locali) sunt urmatoarele: Manager dr Codruta Bungau, Contabil sef Oana Buliga, Comisia de evaluare ? componenta: Dr. Moise Liviu ? presedinte, Hora Iudita? membru, Pintilie Ovidiu ? membru, Rosu Ioan ? membru supleant, Primar ? ec. Petru Roman, Viceprimar ? ing. Samantu Gerhart, Secretar ? jur. Sculean Coralia, Contabil Sef ? ec. Vulpe Mihaela Sanda, Lista consilierilor locali: Dl Bendariu Doru-Mihai, Dl Gheorghe Cristian, Dl Iotcov Lucian-Nicusor, Dl Jinaru Ion, Dl Katona Gheorghe, D-na Mateescu Adina-Maria, D-na Orsos Nicoleta-Daniela, Dl Rotar Radu, Dl Rus Victor-Radu, D-na Simon Maria, Dl Stroie Constantin, Dl Samantu Gerhart, D-ra Valcan Roxana, D-na Vertopan Mariana, Dl Voiculescu AlexandruModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: -Prezentarea declaratiei privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 indice 1 din OUG 34 / 2006 cu modificarile si completarile ulterioare, completata in conformitate cu Formularul R din Sectiunea Formulare, in original;Cerinta nr. 4Operatorii economici ofertanti la procedura trebuie sa completeze certificatul de participare la licitatie cu oferta independentaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: -Prezentarea Certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta completat in conformitate cu Formularul Q din Sectiunea Formulare, semnat, in originalPrecizari: In cazul beneficierii de aportul unui tert sustinator, cf art 186 si 190 OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, acestia vor avea obligatia de a prezenta Anagajamentul de sustinereincheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele invocate (resursele se vor prezenta in concret intr-o anexa la acest Angajament de sustinere) Persoana care asigura sustinerea financiara ori tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conformprevederilor art. 180 din OUG 34 /2006.Totodata nu trebuie sa se incadreze in situatiile prezentate la art 181 lit a, c1 si d, precum si in prevederile art 69 indice 1 ale OUG34 /2006 cu modificarile si completarile ulterioare. In acest sens, se vor prezenta din partea tertului sustinator ? Declaratia privind eligibilitatea, Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit a, c1 si d din OUG34 /2006 cu modificarile si completarile ulterioare, precum si Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice1 din OUG34 /2006 cu modificarile si completarile ulterioare, toate in originalAutoritatea contractanta nu impune indeplinirea unor criterii de calificare pentru eventualii subcontractanti, dar resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens.Totodata, subcontractantii nu trebuie sa se incadreze in situatiile prezentate la art 69 indice 1 ale OUG34 /2006 cu modificarile si completarile ulterioare. In acest sens, se va prezentadin partea eventualilor subcontractanti Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice1 din OUG34 /2006 cu modificarile si completarile ulterioare Operatorii economici ofertanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati si sa aiba dreptul de a presta serviciile si a executa lucrarile ce fac obiectul prezentei proceduri de atribuireModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Prezentarea de Certificat Constatator, in original sau copie legalizata ori copie lizibila certificata ?conform cu originalul?semnata si stampilata , emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial de care apartine, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic; obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial de care apartine.Pentru persoane juridice straine se vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. (documentul se va prezenta in original sau copie legalizata ori copie lizibila certificata ?conform cu originalul?semnata si stampilata, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana)In cazul prezentarii copiei Certificatului Constatator emis de ORC(respectiv a documentului edificator prezentat de persoana juridica straina, daca e cazul) autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Pentru operatorii economici ofertanti se solicita ca cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani globala, fara anul in curs, trebuie sa fie de minim 5.000.000 lei fara TVA.-se va prezenta formularulB2
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Se va prez declaratie insotita de lista a lucr exec in ult 5 ani, cu certificari de buna exec pt cele mai imp lucrari Certific indica benef, indif dc sunt aut contr sau clienti privati, val, perioada si locul ex lucr si precizeaza dc au fost efect in conf cu normele profesion din domeniu si dc au fost duse la bun sfarsit;, Cerintanr. 2Se va prez declaratie insotita de lista a serv de proiectare prestate in ult 3 ani, cu certificari de buna prestare pt cele mai imp proiecte. Certific indica benef, indif dc sunt aut contr sau clienti privati, val, perioada prestatiei si precizeaza dc au fost efect in conf cu normele profesion din domeniu si dc au fost duse la bun sfarsit;), Cerinta nr.3Operatorii economici ofertanti trebuie sa faca dovada experientei de lucrari similare in ultimii 5 ani , si anume, indeplinirea si/sau finalizarea unui contract de lucrariin valoare de minim 2.500.000 lei fara TVA, al carui ob a fost executia unor lucrari similare, insotit de pv de receptie a lucrarii si recomandare (sau document echivalent), prin prezentareaurmatoarelor documente: -fisa experienta similara, Formular M-contractul ori parti relevante ale acestuia , pv de receptie partiala, la terminarea lucrarii/receptie finala si recomandarea de buna executie, in copie lizibila certif ?cf cu originalul? semnata si stampilata., Cerinta nr.4Operatorii economici ofertanti trebuie sa faca dovada experientei de prestari servicii proiectare similare in ultimii 3 ani , si anume, indeplinirea si/sau finalizarea unui contract de proiectarein valoare de minim 63.000 lei fara TVA, al carui ob a fost intocmirea unui proiect avand ca obiect lucrari similare, insotit de pv de receptie a proiectului si recomandare(sau document echivalent), prin prezentareaurmatoarelor documente: -fisa experienta similara, Formular M-contractul ori parti relevante ale acestuia , pv de receptie partiala, la terminarea proiectului/receptie finala si recomandarea de buna prestare, in copie lizibila certif ?cf cu originalul? semnata si stampilata., Cerinta nr. 5Operatorii economici ofertanti trebuie sa faca dovada unei dotari tehnice corespunzatoare prin prezentarea de declaratie pe propria raspundere referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic (precum si forma de detinere) pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari., Cerinta nr. 6Ofertantii trebuie sa faca dovada ca dispun de personal specializat pentru indeplinirea contractului prin prezentarea declaratiei pe propria raspundere privind personalul/organismul tehnic de specialitate in special pentru asigurarea controlului calitati, precum si persoanele calificate responsabile pentru derularea contractului, insotite de cv-uri si Angajamentului ofertantului privind resursele umane, conform caruia, in cazul indisponibilitatii unor persoane dintre cele nominalizate pentru indeplinirea contractului, le va inlocui numai cu persoane avand cel putin calificarile celor nominalizate initial si luate in calcul la evaluarea ofertei si numai in baza acceptului beneficiaruluiSe va face dovada ca dispune de personal de specialitate: 1.responsabil contract2.RTC3.RTE4.sef santierSe va face dovada ca dispune de muncitori specialisti, Cerinta nr. 7 Operatorii economici ofertanti trebuie sa faca dovada respectarii masurilor de protectie a mediului prezentarea unei declaratii pe propria raspundere privind masurile de protectie a mediului pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de lucrari, Informatii privind subcontractantii, (daca este cazul)In cazul in care ofertantul va subcontracta o parte din contractul respectiv, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul pe care-l realizeaza precum si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Ofertantul va prezentain orice situatie Formularul D si anexa, semnat de catre reprezentantul imputernicit al ofertantului insotit de acordurile de subcontractare, dupa caz ISO 9001/2008 sau echivalent in domeniul executiei lucrarilor, ISO 14001/2005 sau echivalent in domeniul executiei lucrarilor
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Pentru cel mai scazut pret dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim (70);Pentru alt pret decat cel prevazut mai sus punctajul se acorda astfel: Pn = (pretminim / pretn ) x punctaj maxim acordat (70)Unde: Pretminim ? reprezinta cel mai mic pret dintre ofertele prezentate;Pretn ? reprezinta pretul ofertei careia i se calculeaza punctajul corespunzator pretului
Durata de elaborare a proiectului tehnic
30
Descriere: Pt Durata de elaborare a proiectului tehnic cea mai scurta ? 30 puncte;pt Durata de elaborare a proiectului tehnic, alta decat cea mai scurta, punctajul se acorda astfel: Durata de elaborare a proiectului tehnic a carei punctaj se calculeaza= Durata de elaborare a proiectului tehnic minima/ Durata de elaborare a proiectului tehnic a carui punctaj se calculeazax30. Durata de elaborare a proiectului tehnic se va exprima in zile. Durata de elaborare a proiectului tehnic maxim admisa este 30 zile. Durata de elaborare a proiectului tehnic minim acceptata pt punctaj este 15 zile.Ofertele ce vor contine o Durata de elaborare a proiectului tehnic mai mare de 30 zile se vor respinge.Pt ofertele cu Durata de elaborare a proiectului tehnicmai mica de 15 zile nu se acorda punctaj suplimentar, ci tot cel maxim
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: atasament invitatiei, www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.12.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.12.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.11.2012 18:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer