Achizitie publica - Reabilitare si refunctionalizare cladire nr.245 Livezile,jud. Timis
Detaliu pentru invitatia numarul 347726
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 347726/31.05.2013
Denumire contract: Reabilitare si refunctionalizare cladire nr.245 Livezile, jud. Timis
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA LIVEZILE (PRIMARIA LIVEZILE)Cod fiscal: 20568677, Adresa: Livezile, nr.151, judetul Timis, Livezile, Telefon: 0256/415949, Fax:
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Livezile, nr.191, judetul Timis, Livezile, Romania, cod postal: 307012, telefon: +40 213104641, fax: +40 0356816051, persoana de contact: DANIEL LUNGU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Livezile, nr.191, judetul Timis, Livezile, Romania, cod postal: 307012, telefon: +40 213104641, fax: +40 0356816051, persoana de contact: DANIEL LUNGU
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitare si refunctionalizare cladire nr.245 Livezile, jud. Timis
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Incheierea unui contract de achizitie publica pentru executarea unor lucrari privind obiectivul"Reabilitare si refunctionalizare cladire nr.245 Livezile, jud. Timis".Valoarea totala estimata a lucrari, fara T.V.A este de 781.783 lei, valoare care include si cheltuielile diverse si neprevazute.Valoarea defalcata aferenta procentului de diverse si neprevazute este de 37.000lei
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 781, 783 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este: 14.895 RON Modalitati de constituire acceptate: - Virament bancar . -Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. Se completeaza formularul nr.15, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile.Durata de valabilitate a ofertelor incepe de la data limita de primire a ofertelor.In cazul constituirii garantiei de participare prin virament bancar, contul in care se va vira garantia de participare este : RO03TREZ62421180250XXXXX, deschis la trezoreria Deta.Dovada constituiri garantiei de participare, se va prezenta cel mai tirziu la data si ora deschiderii ofertelor. Garantia de participare poate fi depusa si in euro sau in alte monede, caz in care se va utiliza cursul stabilit de B.N.R in data de 01.06.2013. In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii garantia de participare se constitue in procent de 50%din cuantumul precizat in documentatia de atribuire - formular nr.16. Autoritatea contractanta retine garantia de participare, ofertantul pierzind astfel suma constituita atunci cind: a)isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia b)oferta fiind declarata cistigatoare nu constitue garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei c)oferta fiind declarata cistigatoare refuza sa semneze contractul in perioada de valabilitate a ofertei d)In masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia , autoritatea contractanta va retine contestatarului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, o suma egala cu: 4.524, 78 lei, in conformitate cu art.278^1 alin.(1)lit.b)din OUG nr.34/2006 actualizata
Garantie de buna executie
Cuantum: 10%din pretul fara TVA al contractului(IMM reducere la 50%).Modalitatea de constituire: - conform art.90 din HG. nr. 925/2006. Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreria Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont disponibil distinct, la dispozitia autoritatii contractante(conform art.90 alin. 3din HG. NR.925/2006, modificat prin HG. nr.1045/2011).Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pina la suma stabilita drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire. Restituirea garantiei de buna executie se realizeaza conf. art.92 alin 4 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate1.Declaratie privind eligibilitatea - Formular 12.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr. 34/2006 actualizata - Formular 23.Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular 34.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG nr. 34/2006 actualizata - Formular 4Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante implicate in organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantari contractelor de achizitie publice, sunt: Varga Stefan - Primar;Petrovici Emil - Viceprimar;Briscan Radu - secretar;Lungu Daniel - Achizitii publice;Consilierii Locali: Maghet Niculae , Paia Anton , Murarescu Ioan , Saila Amalia , Cristescu Ioan , Prodan Daniela Marieta, Tapu Vasile, Calinoiu Pavel, Balog Dumitru, Ionita Daniel Iulian5.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (cf. ordin ANRMAP nr.314/2010)-Formular 56.Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat , din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"7. Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul local, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"Persoanele juridice straine vor prezenta orce document edificator pentru dovedirea eligibilitatii - eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata , in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Documentele vor fi autentificate in fata unui notar, a unei autoritati legale ce are competenta in acest sens, la care se va atasa traducerea autorizata a acestora in limba romana.In cazul ofertei comune fiecare asociat va prezenta documentele mai sus precizate Pentru persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa reiasa ca agentul economic are prevazut in obiectul de activitatedomeniul de activitatea supus licitatiei si nu are inscrise urmatoarele mentiuni: falimente, condamnari, abuz de incredere, fals, uz de fals, concurenta neloiala, - abateri. (in cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest certificat) .Pentru persoane juridice/fizice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, ofertantul/candidatul va prezenta documente edificatoare care sadovedeasca o forma de inregistrare/atestare cu apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara incare ofertantul este rezident, precum si un certificat de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul calendaristic in curs, in traducere legalizata in limba romana.(in cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular). Acestea se vor prezenta in traducere legalizata.Certificatele/documentele se vor prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit; - Se va completa si prezenta- Formularul nr.8-Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani. Pentru contractele reprezentind experienta similara in ultimi 5 ani echivalenta leu/euro se va face la cursul mediu anual comunicat de BNR., Experienta similara: Executarea in ultimi 5 ani(raportat la data limita de depunere a ofertelor), de lucrari similare , minim un contract al carui obiect sa fi fost lucrari de constructii civile in valoare de cel putin 700.000 lei fara T.V.A. -Prezentarea certificatului sau certificatelor(dupa caz) de buna executie. Pentru confirmarea lucrarilor executate, respectivele certificari indica beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si preciaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfirsit., Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimi 3 ani. - Se va completa si prezenta - Formularul nr.10 Lista privind personalul responsabil cu indeplinirea contractului si informatii referitoare la studiile , pregatirea profesionala a personalului responsabil : - min. un coordonator de proiect - inginer sau subinginer CFDP, cu experienta profesionala in domeniul constructiilor civile; - min un responsabil tehnic cu executia, cu atestatul si legitimatia de "responsabil tehnic cu executia"pentru domeniul ce face obiectul prezentei executii de lucrari, care sa fie valabila la data limita de depunere a ofertelor, conform Legii nr.10/1995 privind calitatea in constructii sau documente echivalente; - min. un responsabil cu asigurarea calitatii. Se vor prezenta in copie lizibila cu mentiune "conform cu originalul"diplomele , adeverintele , deciziile de numire atestatele sau certificatele detinute de specialistii angajati in contract , conform formularului nr.10 Pentru persoanele implicate in indeplinirea contractului care nu sint angajate ale ofertantului se vor prezenta contracte de colaborare., Informatii privind subcontractantii -Se va completa si prezenta-formular nr. 12 Subcontractantul trebuie sa prezinte datele de recunoastere in conformitate cu art.45 alin(2) din O.U.G 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Se va prezenta Acordul de subcontractare in original din care trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o vor indeplini subcontractantul(fizic si valoric, inclusiv ca procent din valoarea contractului), resursele materiale si umane pe care acesta le pune la dispozitia ofertantului.Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta, fara acceptul autoritatii contractante.Eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propuneri tehnice sau financiare initiale. In cazul in care nu se va subcontracta parte/parti din contract, atunci se va prezenta formularul nr.12 unde se va trece "Fara subcontractanti", Declaratie privind utilajele si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. - Se va completa si prezenta - formular nr.9 Se vor asigura acele utilaje, echipamente tehnice , instalatii care sunt strict necesare pentru indeplinirea contractului de lucrari. - Se va prezenta: Copie dupa documente(Lista cu mijloacele fixe, carti de identitate pentru vehicule, certificate de inmatriculare de inregistrare sau alte documente echivalente)prin care sa faca dovada ca utilajele si echipamentele care vor fi folosite in derularea contractului de achizitie, sint in proprietatea ofertantului .Pentru acele utilaje si echipamente care nu sint in proprietatea ofertantului se va prezenta copie a contractului de leasing sau a contractului de inchiriere sau angajamente ferme sau alte documente echivalente, din care sa rezulte ca ofertantul are cel putin drept de folosinta asupra echipamentelor/utilajelor sau ca acestea vor fi puse la dispozitia ofertantului de catre un tert sustinator.Se va completa si prezenta formularul nr.20 (daca este cazul) In cazul prezentarii unor oferte comune prin asociere, documentele solicitate vor fi prezentate de fiecare asociat in parte si acestea vor fi luate pentru indeplinirea criteriului de calificare prin cumularea resurselor intregului grup., Asocierea Se va completa si prezenta - formular 11 (daca este cazul) Ofertantul reprezentat printr-un grup de operatori economici va depune o data cu oferta si documentele care oinsotesc, acordul de asociere intocmit conform formularului. Oferta trebuie sa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminara de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele asocierii pentru indeplinirea contractului. Ofertantul in cazul in care este o asociere la care participa mai multi operatori economici, va prezenta o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata cistigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Autoritatii Contractante, inainte de data semnari contractului. ISO 14001 sau echivalent Certificatul se va prezenta in copie cu mentiunea "conform cu originalul" Certificatul trebuie sa fie valabil la data limita de depunere a ofertelor. In cazul prezentarii unei oferte prin asociere de operatori economici, fiecare dintre operatorii economici asociati trebuie sa detina aceste certificate , pentru partea de contract pe care o realizeaza, sub sanctiunea declarari ofertei ca fiind inacceptabila.Operatorii economici care nu detin astfel de certificate vor prezenta dovezi prin care sa demonstreze ca activitatile pe care le aplica in indeplinirea contractului de lucrari asigura un nivel corespunzator al protectiei mediului.ISO 9001 sau echivalent Certificatul se va prezenta in copie cu mentiunea "conform cu originalul" Certificatul trebuie sa fie valabil la data limita de depunere a ofertelor. In cazul prezentarii unei oferte prin asociere de operatori economici, fiecare dintre operatorii economici asociati trebuie sa detina aceste certificate pentru partea de contract pe care o realizeaza, sub sanctiunea declarari ofertei ca fiind inacceptabila. Operatorii economici care nu detin astfel de certificate vor prezenta dovezi prin care sa demonstreze ca activitatile pe care le aplica in indeplinirea contractului de lucrari asigura un nivel corespunzator al protectiei mediului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.06.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.06.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 16.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 30.05.2013 11:31