Achizitie publica - Reabilitare si reparatie capitala dispensar, cu destinatia ulterioara Gradinita in comuna Tomnatic , judetul Timis
Detaliu pentru invitatia numarul 336105
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 336105/26.09.2012
Denumire contract: Reabilitare si reparatie capitala dispensar, cu destinatia ulterioara Gradinita in comuna Tomnatic , judetul Timis
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA TOMNATICCod fiscal: 16590331, Adresa: STR. PRINCIPALA, NR. 258, Tomnatic, Telefon: +40 0256374243, Fax: +40 0256374243
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: NR. 258, Tomnatic, Romania, cod postal: 307255, telefon: +40 256374243, fax: +40 256374243, persoana de contact: VASIU STOIAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA COMUNEI TOMNATIC , situata in comuna Tomnatic , nr. 258 , jud. Timis
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitare si reparatie capitala dispensar, cu destinatia ulterioara Gradinita in comuna Tomnatic , judetul Timis
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de executie lucrari pentru "Reabilitare si reparatie capitala dispensar, cu destinatia ulterioara Gradinita in comuna Tomnatic , judetul Timis"
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 819, 927 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 14.500lei si se va constitui conform art.86 alin(1) din H.G. nr.925/2006 astfel: - scrisoare de garantie bancara, prezentata in original ? Formular nr. 24 ;
- ordin de plata sau fila cec, confirmate de catre banca emitenta;
- instrumente de garantare emise de o societate de asigurari;
- depunerea la casieria unitatii a sumei in numerar.Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 60 de zilede la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare va fi retinuta de catre autoritatea contractanta in oricare din urmatoarele situatii: - ofertantul isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;
- ofertantul a carui oferta a fost stabilita castigatoare nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei;
- oferta sa fiind stabilita castigatoare, ofertantul refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei;Garantia de participare constituita de ofertanti se returneaza de catre autoritatea contractanta dupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul declarat castigator, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.In toate cazurile de constituire a garantiei de participare, dovada trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.In cazul ofertantilor IMM garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantum.Contul in care se va depune garantia de participare: RO87TREZ6275006XXX000649Autoritatea contractanta va retine contestatorului (in cazul unei contestatii nefondatecatre CNSC) din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma de4599, 92 lei .
Garantie de buna executie
Se va constitui in termen de 3 zile de la data semnarii contractului.Garantia de buna executie se constituie in cuantum de 5% din valoarea fara TVA a contractului, astfel: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ( Formularul nr. 26 ) sau de o societate de asigurari(conf. art. 90 alin. 1 din HG 925/2006) sau prin retineri succesive din plata cuvenita pentru facturile partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la o banca agreata de ambele parti, cf. H. 1045/2011. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Pe parcursul indeplinirii contractului autoritatea contractanta va alimenta acest cont prin retineri succesive din sumele datorate.In cazul ofertantilor IMM garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantum.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Prezentare Formular 1 - Declaratie pe proprie raspundereIncadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006 completata si modificata atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Prezentare Formular nr. 2- Declaratie pe proprie raspundere. In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazutede art. 181 din OUG nr. 34/2006, autoritatea contractanta are dreptul de a exclude ofertantul de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? Formular 3Declaratie privind neincadrarea in art. 69'1- Formular nr. 4 aceasta trebuie prezentata si de catre tertul sustinator (tertii sustinatori), precum si de subcontractant(i).Certificat de participare la procedura de achizitie cu oferta independenta, completat, semnat si parafat de reprezentantul autorizat sa angajeze firma ofertanta in contract Formular 5.In cazul ofertei comune fiecare asociat va prezenta documentele mai sus precizate.Toate certificatele/documentele/formularele mentionate mai sus trebuie sa fie prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".Autoritatea isi rezerva dreptul, cf. art. 11 alin. 3 din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare de a solicita precizari sau confirmari suplimentare cu privire la orice document prezentat de catre operatorii economici, atat acestora cat si autoritatilor competente ce pot furniza informatii.Lista persoanelor care detin funcii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea, finalizarea procedurii de atribuire: Comisia de evaluare si selectie a ofertelor :1.COMAN MARIUS OVIDIU - Viceprimar comuna Tomnatic...Presedinte Comisie2.MARCUT MARIOARA ? Referent III principal ?????.?.Secretar Comisie3.CIORNEI CALIN- Secretar comuna Tomnatic.....................Membru4.TACIUC VASILE ? Referent III principal????..................Membru5.ALEXA FLORIN ? Referent III asistent ?????.????..MembruConsilieri locali : Barbu Florin , Bereczki Laszlo , Biciin Marian , Bradatan Mihai , Coman Ioan Vasile , Coman Marius Ovidiu , Fechete Macedon , Gyuge Elmar , Jude Florin , Miculescu Danut , Ristea Gheorghe , Stavarache Stefan , Veres Tiberiu.Persoanele juridice/fizice romane trebuie sa prezinte: a) Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidat.b) Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre bugetul local din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local.Documentele vor fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii - eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata si vor fi insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art.182 din OUG nr. 34/2006, aprobata prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Documentele vor fi prezentate insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.Din certificatele prezentate Ofertantul/Ofertantii trebuie sa nu aiba datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Pentru persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa reiasa ca agentul economic are prevazut in obiectul de activitate domeniul de activitatea supus licitatiei si nu are inscrise urmatoarele mentiuni: falimente, condamnari, abuz de incredere, fals, uz de fals, concurenta neloiala, - abateri. (in cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest certificat) .Pentru persoane juridice/fizice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, ofertantul/candidatul va prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare/atestare cu apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, precum si un certificat de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul calendaristic in curs, in traducere legalizata in limba romana.(in cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular).Certificatele/documentele se vor prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".Acestea se vor prezenta in traducere legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se vor prezenta pentru ultimul an 2011, bilantul contabil sau extras din acesta, insotit de contul de profit si pierdere, vizat si inregistrat la organele competente. Se va completa formularul de informatii generale (Formularul nr. 6), Lichiditate generala pe 2011 de cel putin 100% LG = (Active circulante/DatoriiCurente) x 100 .Datorita faptului ca plata se va face multianual si termenul de executie este de 6 luni ofertantultrebuie sa aiba o solida situatie economica si financiara.Scrisoare de confirmare de fonduri emisa de banca ofertantului din care sa rezulte un cashflow de 273.309 lei , la data deschiderii ofertelor, sub forma de scrisoare de garantie bancara, linie de credit sau numerar (cash) disponibil in cont nominalizat (alocat) pentru proiectul respectiv. Cash flow-ul solicitat a fost calculat dupa formula : (valoare estimata contract / perioada derulare contract ) x perioada solicitata de autoritatea contractanta= (819.927 / 6) x 2 luni = 273.309 lei, Cifra de afaceri aferenta executiei de lucrari, peultimul an , respectiv 2011, trebuie sa fie de doua ori valoarea lucrarilor supuse prezentei licitatii, respectiv 1.639.854 lei (pe total in cazul societatilor mixte/consortiilor/asocierilor sau pentru o singura firma in cazul unui singur ofertant) .In cazul ofertantilor IMM - Formular Anexa A , cifra de afaceri poate sa fie cu 50% mai mica decat valoarea licitata.In cazul asocierii toti membrii sunt obligati sa se regaseasca in categoria IMM conform Legii 346/2004 ., Ofertantii straini vor lua in calcul cursul mediu comunicat de ECB pentru anul respectiv.Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro sau Lei, vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Nationala a tarii respective in care s-a facut inregistrarea si se vor specifica ratele utilizate in oferta depusa. (in cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular). In cazul depunerii unei oferte comune de catre un grup de operatori situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate ale documentelor solicitate mai sus in limba romana.Daca un ofertant are conturi deschise la mai multe banci, va prezenta formularul de identificare financiara pentru fiecare banca. Formularul nr. 29 identificare financiara. Se va completa Formularul 28 declaratie financiara.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul impreuna cu asociatii ? trebuie sa prezinte o lista a principalelor lucrari executate in ultimii5 ani(2007, 2008, 2009, 2010 si 2011) continand valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati locale sau clienti privati Formularul 8 .In cazul societatilor mixte/consortiilor/ asocierilor, toti membrii impreuna trebuie sa demonstreze valoarea de minim 819927 lei cumuland valorile a cel mult trei contracte avand obiect de activitate similar.Daca este un singur ofertant acesta trebuie sa demonstreze valoarea de minim 819927 lei cumuland valorile a cel mult trei contracte avand obiect de activitate similar.-Se vor completa si formularele de experienta Similara - Formular 30si Formular R . Acestea vor fi prezentate in copii Legalizate/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", Dovada detinerii utilajelor, instalatiilor, echipamentelor (sau contracte de inchiriere pe perioada contractului de executie) pentru utilajele si echipamentele de constructii necesare pentru executia lucrarilor de contructii vor fi prezentate in copii legalizate/ copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". De asemenea se vor prezenta copii legalizate/ copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" ale cartilor de identitate pentru fiecare utilaj unde este cazul, si se va face dovada verificarii tehnice valabile la data deschiderii ofertelor.Completarea si prezentarea Formularului 13., Expertii cheie trebuie sa fie minim4 (patru) si sa indeplineasca urmatoarele criterii minimale: un responsabil tehnic cu executia lucrarilor care urmeaza a fi executate atestat ISC; se va prezenta copia legitimatiei vizata la zi; un responsabil cu controlul tehnic de calitate ; un coordonator lucrari de instalatii sanitare si instalatii de gaze naturale (instalator autorizat gaze, calificare I D se va prezenta copia autorizatiei); un coordonator lucrari de instalatii electrice (cu diploma de absolvire) . Personalul de conducere: - Sef de santier inginer CCIA ? Constructii civile industriale si agricole- 5 ani vechimeSe va prezenta Declaratie de disponibilitate.-Declaratii privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere din cadrul organizatiei ofertantului ? completarea si prezentarea Formularelor nr.9-12., Informatii privind subcontractantii: 1.Completarea si prezentarea Formularului nr.14 cu subcontractantii, specializarea si acordul acestora.2. Informatii privind lucrarile executate de subcontractanti.3. Informatii privind proportia in care contractul urmeaza fie indeplinit de subcontractanti.4.Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit.Vor fi prezentate acordul / acordurile de subcontractare ( intr-un exemplar original), acestea devenind anexe ale contractului in cazul in care oferta va fi declarata castigatoare.Se va completa si prezenta Formularul nr. 15 ?Acord desubcontractare., Informatii privind asociatii : Acordul de asociere prezentat in original, va cuprinde in mod obligatoriu, drepturile si obligatiile fiecarui asociat, perioada de valabilitate (minim : durata contractului), desemnarea asociatului lider ce va fi raspunzator de indeplinirea obligatiilor contractuale, procentul de indeplinire a contractului corespunzator fiecarui asociat (procent si valoare), obiectul concret al contributiei fiecarui asociat la realizarea contractului ; clauze de reziliere. In cazul in care oferta este declarata castigatoare , la semnarea contractului de lucrari va fi prezentat acordul de asociere legalizat. Cerinta minima privind cifra medie de afaceri in domeniul principal de activitate va putea fi dovedita prin luarea in considerare a resurselor tuturor asociatilor;Asociatia va prezenta un singur set de documente ce vor fi inserate in ordinea solicitarii prin prezenta Fisa de date a achizitiei, succesiv pentru fiecare asociat . Formular 16, 17, 18, Informatii privind sustinerea tehnica si/sau profesionala: Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic sau a grupului de operatori economici, poate fi sustinuta si de un tert, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva. Persoana care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit.a), c) si d) din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Prezentare Formular 7 - Angajament privind sustinerea financiara , Formular 19 - Angajament privind sustinereatehnica si profesionala . In cazul in care oferta este declarata castigatoare , la semnarea contractului de lucrari formularele vor fi prezentate in forma legalizata. Se vor completa si prezenta Formularul 19.1 si 19.2 . Prezentare declaratie privind neincadrarea in art. 69'1- Formular nr. 4 Certificare ISO 9001 /2008 sau echivalent pentru domeniul de activitate care face obiectul achizitiei ? valabila la data depunerii ofertelor., Standardele de protectia mediului ISO 14001 sau echivalent pentru domeniul de activitate care face obiectul achizitiei ? valabila la data depunerii ofertelor
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire , caietul de sarcini , listele de cantitati , fisele tehnicese pot descarca de pe SEAP fiind atasate invitatiei de participare .Vizita in teren in data de 04.10.2012
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.10.2012 10:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.10.2012 11:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 25.09.2012 10:06