Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - REABILITARE SI REPARATII CURENTE CAMIN CULTURAL COMUNA CIRLIGELE, JUDETUL VRANCEA


Detaliu pentru invitatia numarul 342644
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Carligele (consiliul local) judetul Vrancea
Numar invitatie: 342644/13.02.2013
Denumire contract: REABILITARE SI REPARATII CURENTE CAMIN CULTURAL COMUNA CIRLIGELE, JUDETUL VRANCEA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Carligele (consiliul local) judetul VranceaCod fiscal: 4298067, Adresa: comuna Cirligele, judetul Vrancea, Carligele, Telefon: 0237/253000, Fax: 0237/253200
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: comuna Cirligele, judetul Vrancea, Carligele, Romania, cod postal: 627065, telefon: +40 237253000, fax: +40 237253000, persoana de contact: Luminita Sinca
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei comunei Cirligele, sat Cirligele, judetul Vrancea.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REABILITARE SI REPARATII CURENTE CAMIN CULTURAL COMUNA CIRLIGELE, JUDETUL VRANCEA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se solicita executarea de lucrari de reparatii curente la Caminul cultural din comuna Cirligele, in conformitate cu Proiectul tehnic elaborat. Valoarea estimata a lucrarilor este de 379.533 lei la care se aduga valoarea cheltuielilor diverse si neprevazute de 37.772, 00 lei. Valoarea cheltuielilor Diverse si neprevazute calculata pe baza Devizului general, reprezinta un procent de 9, 95% din valoarea estimata a lucrarilor.
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 379, 533 - 417, 305 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Depunerea garantiei de participare este obligatorie. Cuantumul garantiei de participare este de 5.000 RON. In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004 ) garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 60 de zile de la data limita a depunerii ofertelor. Forma de constituire a garantiei: 1. Scrisoare de garantie de participare la licitatie, emisa de catre o unitate bancara sau o societate de asigurari, pentru ofertant sau asociati si obligatoriu in favoarea autoritatii contractante (in ORIGINAL) sau 2. Ordin de plata vizat de banca emitenta (in ORIGINAL) in contul RO11TREZ6915006XXX003675, cod fiscal 4298067, pentru Comuna Cirligele, jud. Vrancea. Autoritatea contractanta va accepta orice modalitate de constituire a garantiei de participare conforma cu art. 86 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul in care garantia se va depune in alta moneda, conversia se va realiza la cursul BNR din data aparitiei invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului fara TVA si se constituie conform art. 90 alin (1) ? (3) din HG 925/2006. In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Modalitati de participare la licitatie1. Un ofertant participa, pentru acelasi contract, cu o singura oferta, in mod individual, ca subcontractant sau ca partener al asocierii.2. Depunerea sau participarea cu mai mult de o oferta de catre un singur ofertant, subcontractant sau partener pentru acelasi contract sau lot va conduce la respingerea ofertelor respective.3. Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune o oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea. Autoritatea contractanta va solicita ca asocierea sa fie legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, conditie necesara pentru buna indeplinire a contractului.Ofertele depuse de doua sau mai multe firme ce alcatuiesc o asociere trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte: a) Oferta trebuie sa cuprinda toate informatiile solicitate pentru fiecare partener din cadrul asocierii (documenele solicitate cu privire la eligibilitate si situatia personala a firmei), precum si categoriile de lucrari executate de acestia.b) Oferta trebuie sa fie semnata intr-un mod care obliga legal toti partenerii.c) Unul din membri trebuie numit ca partener conducator (lider) - responsabil de contract si aceasta numire trebuie sa fie confirmata printr-o imputernicire scrisa semnata de fiecare partener in parte.d) Oferta trebuie sa includa un acord de asociere prin care sa se statueze ca toti partenerii sunt responsabili in mod legal, uniti si individual, pentru realizarea contractului, ca partenerul conducator va fi autorizat sa primeasca si sa transmita instructiuni in numele fiecaruia si tuturor partenerilor, si ca realizarea contractului, inclusiv platile, vor fi in responsabilitatea partenerului conducator (liderului).De asemenea, acordul de asociere va mai preciza ca: 1) Toti partenerii din cadrul asocierii trebuie sa ramana in aceasta forma asociativa pe toata durata de realizare a contractului.2) Structura sau constituirea asocierii nu va fi modificata, pe durata executarii contractului, decat cu aprobarea prealabila a Autoritatii Contractante si numai in situatii exceptionale. Noua asociere trebuie sa indeplineasca cel putin aceleasi criterii de eligibilitate si de conformitate ca cel initial.Subcontractantul nu este considerat partener.Documente solicitate: Completarea si prezentarea formularului 12A privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 ? Declaratie privind eligibilitatea si/sau prezentarea Cazierului judiciar /certificat echivalent. Se va prezenta si de catre tertul sustinator, daca este cazul.Documente solicitate: 1. Completare si prezentare Formular 12B - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006. Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.181 lit.a), c^1) si d) din OUG nr.34/2006 se va prezenta si de catre tertul sustinator, daca este cazul;2. Completare si prezentare Formular nr. 12C Declaratie privind calitatea de participant la procedura.3. Ofertantii vor prezenta in oferta Certificatul de atestare fiscala emis de Directia Generala a Finantelor Publice Teritoriala pentru persoanele juridice din Romania din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta. Pentru persoanele juridice/fizice straine - un document similar al unei autoritati administrative sau judiciare ce are competente in acest sens;4. Ofertantii vor prezenta in oferta Certificatul fiscal privind impozitele si taxele locale pentru persoanele juridice din Romania din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta. Pentru persoanele juridice/fizice straine - un document similaral unei autoritati administrative sau judiciare ce are competente in acest sens;5. Imputernicire de semnatura pentru persoana/persoanele autorizate sa semneze oferta, documentele ofertei si contractul ? daca este cazul.(Formular nr. 21).Prezentarea certificatului de participare la licitatii cu oferta independentaFiecare ofertant/candidat la licitatie, in sensul prevederilor Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare si in conformitate cu prevederile Ordinului nr. 314 din 12 octombrie 2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, va prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69/1Fiecare ofertant/candidat la licitatie va prezenta o declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, modificat prin Legea Nr. 279 din 7 decembrie 2011. Se va prezenta si de catre subcontractant si/sau tertul sustinator, daca este cazul. Persoane cu drept de decizie in cadrul Autoritatii contractante privind prezenta procedura de atribuire: Moscu Stefan primar, Banita Ion viceprimar, Sinca Luminita secretar, Pricope Veronica referent, Dragan Doina contabil, Szabo Samoila expert, Radu Alexandru, Parvu Vasile, Palade Aneta, Zamfir Victor, Cirlan Victor, Udisteanu Costache, Ciuciur Iulian-Costel, Marin Viorel, Pana Ion, Preda Costinel ? consilieri locali. Persoane juridice inregistrate in Romania: 1. Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, avand ca obiect de activitate activitatile solicitate prin Documentatia de atribuire. Informatiile cuprinse in Certificatul Constatator trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor.Ofertantul/asociatii trebuie sa fie firma inregistrata si autorizata pentru executarea unor astfel de lucrari.2. Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata, in cazul in care, in oferta a fost prezentat doar in copie ?conform cu originalul?.Persoane juridice inregistrate in alte tari: Cerinta obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare si apartenenta din punct de vedere profesional uzuale in tara de provenienta, avand ca obiect de activitate activitatile solicitate prin Documentatia de atribuire.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Documente justificative privind cifra de afaceri pe ultimii trei ani; Media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani (in functie de informatiile si documentele disponibile ale operatorilor economici si fara a fi luat in considerare anul in curs) va fi mai mare decat 700.000 lei (pe total in cazul asocierilor sau pentru o singura firma in cazul unui singur ofertant). Conversia RON/EURO se va realiza la cursul BNR din ultima zi lucratoare a anului respectiv.Este permisa sustinerea capacitatii economice si financiare a ofertantului de catre o alta persoana fizica sau juridica.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Completarea si prezentarea formularului 12F -Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani. Ofertantul/grupul de ofertanti trebuie sa demostreze ca in ultimii 5 ani (raportati la data depunerii ofertelor) a/au dus la bun sfarsit lucrari similare a caror valoare insumata sa fie de minim 350.000 lei. Se vor considera lucrari similare lucrarile de aceeasi natura cu lucrarile contractului licitat prin prezenta procedura - constructii civile, renovare si reabilitare cladiri.2. Lista principalelor lucrari va fi insotita de: de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Nota: Se vor considera contracte similare atat cele realizate pentru beneficiari publici cat si pentru beneficiari privati., Completarea si prezentarea formularului 12H - Declaratie privind utilajele si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului; Echipamentul din dotare si destinat executiei lucrarilor sa fie considerat ca suficient si satisfacator pentru a asigura implementarea proiectului in perioada de timp programata. Ofertantul va prezenta dotarea tehnica, utilajele, echipamentele, mijloacele auto, sculele si dispozitivele pe care se angajeaza sa le aiba si sa le puna la dispozitie pentru realizarea lucrarilor cat si pentru perioada de garantie.Ofertantul va prezenta acte doveditoare privind detinerea/inchirierea si disponibilitatea utilajelor, sculelor si dispozitivelor pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru realizarea lucrarilor. Se accepta orice document prin care dovedeste ca dispune de respectivele utilaje., Completarea si prezentarea formularului 12I - Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere pe ultimii 3 ani, informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea (se anexeaza CV-uri in original si diplome, atestate, in copie) pentru personalul de conducere si personalul responsabil de indeplinirea contractului (RTE, personal de conducere, etc.); Persoanele cheie responsabile de indeplinirea contractului sunt acele persoane care vor avea un rol esential in realizarea lucrarilor de constructii solicitate prin specificatiile tehnice. Cerinte minime privind personalul ofertantului pentru executia lucrarilor: - Responsabil tehnic cu executia, (RTE) cel putin 1 persoana autorizata pentru lucrari de constructii civile. Se vor prezenta, in mod cumulat, urmatoarele: - curriculum vitae, conform formularului anexat; - copia diplomei de absolvire a studiilor de specialitate, ,- contract individual de munca, contract de colaborare in limita impusa de codul muncii sau angajament de participare, - copia certificatului RTE de specialitate. - Manager de proiect, inginer de specialitate, 1 persoana. - Sef santier, inginer de specialitate, 1 persoana. - Responsabil CQ, cel putin 1 persoana. Se vor prezenta, in mod cumulat, urmatoarele: - curriculum vitae, conform formularului anexat; - copia diplomei de absolvire a studiilor universitare de specialitate, - contract individual de munca, contract de colaborare sau angajament de participare. - personal de executie suficient pentru executarea contractului.Ofertantului clasat pe primul loc i se poate solicita sa faca dovada, prin evidentierea graficului privind activitatiile si timpul necesar, ca expertii ofertati, pot aloca timpul si resursele necesare ducerii la indeplinire a contractului in cauza. Cerinta obligatorie dar care se poate demonstra si prin luarea in considerarare a tuturor resurselor ofertantului principal si al asociatilor.1. Sistemul de Management de Mediu : Certificat ISO14001 sau echivalent.- Certificatul va demonstra ca operatorul economic (sau asociatii) sunt certificati de catre un organism de certificare, pentru executie lucrari specifice contractului licitat (constructii civile)., Cerinta obligatorie dar care se poate demonstra si prin luarea in considerarare a tuturor resurselor ofertantului principal si al asociatilor.1. Sistemul de Management al Calitatii : Certificat ISO9001 sau echivalent.- Certificatul va demonstra ca operatorul economic (sau asociatii) sunt certificati de catre un organism de certificare, pentru executie lucrari specifice contractului licitat (constructii civile).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
85
Descriere: Oferta admisibila cu pretul cel mai mic obtine 85 puncte, iar punctajul celorlalte oferte admisibile se calculeaza folosind relatia: Punctaj = pretul ofertei cu pretul cel mai mic /pretul ofertei luate in calcul X 85. Oferta castigatoare trebuie sa aiba o valoare egala sau mai mica decat bugetul alocat pentru contract. Daca toate ofertele admisibile depasesc bugetul alocat contractului, procedura de atribuire se anuleaza.
Perioada de garantie a lucrarii
15
Descriere: a) pentru cea mai mare perioada de garantie se acorda punctajul maxim (15 puncte); b) pentru alta perioada decat cea prevazuta la punctul a) se acorda punctajul astfel: P garantie (n) = perioada de garantie a ofertei luate in calcul/perioada de garantie cea mai mare x punctajul maxim acordat; Orice oferta cu o Perioada de garantie a lucrarii mai mica de 2 (doi) ani vor fi declarate neconforme. Orice oferta cu o Perioada de garantie a lucrarii de 5 (cinci) ani, inclusiv, si de asemenea, ofertele a caror durata de garantie depaseste 5 (cinci) ani, vor primi punctajul maxim. Perioada de garantie se va exprima in ani.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.02.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.02.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 28.04.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.02.2013 10:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer