Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - REABILITARE SIFON INVERS DIN AGLOMERAREA SUCEAVA


Detaliu pentru invitatia numarul 320823
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ACET S.A. Suceava
Numar invitatie: 320823/27.02.2012
Denumire contract: REABILITARE SIFON INVERS DIN AGLOMERAREA SUCEAVA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialACET S.A. SuceavaCod fiscal: RO713519, Adresa: Suceava. strada Mihai Eminescu nr. 5, judetul Suceava, Suceava, Telefon: 0230206315, Fax: 0230520941
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Suceava. strada Mihai Eminescu nr. 5, judetul Suceava, Suceava, Romania, cod postal: 720183, telefon: +40 0230206315, fax: +40 0230520941, persoana de contact: Groza Stefan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Suceava. strada Mihai Eminescu nr. 5, judetul Suceava, Suceava, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Ap?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REABILITARE SIFON INVERS DIN AGLOMERAREA SUCEAVA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectare si executie lucrari pentru: constructia unui nou colector pentru ape uzate DN 1000, constructie bazin de retinere a particulelor > 4 mm, constructie 2 conducte pentru legatura intre bazinul de retinere particule si chesonul amonte existent, reabilitarea chesonului amonte, inlocuirea conductelor (minim 2 fire) care subtraverseaza raul Suceava pe o lungime de circa 130 m, reabilitarea chesonului aval, obtinere Autorizatii de constructie, testare si punere in functiune.
II.1.6) CPV: 45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 7, 397, 262 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 110.000 LEI.Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata poate fi : - Scrisoare de garantie bancara pentru participarea cu oferta la procedura de atribuire la contractul de achizitie publica, sau Polita de asigurare emisa de o societate de asigurari (completata conform Formularului nr. 4)- prin depunerea la caseria autoritatii contractante a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de cater banca pana la data deschiderii ofertelor;In oricare forma va fi emisa garantia bancara de participare va fi irevocabila.Valabilitate: 120 de zile de la data limita de depunere a ofertelorGarantia de participare va fi prezentata doar in original cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschidereaofertelor.Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a respinge documentul privind Garantia de participare daca ofertantul nu respecta Formularul 4 ? Scrisoarea de garantie bancara / Polita de asigurare pentru participare cu oferta la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.In cazul unei asocieri documentul privind garantia de participare poate fi emis pe numele oricaruia dintre membrii Asocierii.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 10% din valoarea acceptata a contractului fara TVA si va fi constituita in moneda contr.Modul de constit.a garantiei de buna exec., poate fi prin: - Scrisoare de garantie bancara de buna exec.?conf.model din vol.3 sect.2 a carei valabil.va coresp.cu per. de valabil.a contr.- Polita de asigurare emisa de o soc.de asig., a carei valabil.va coresp.cu perioada de valabil.a contr.- prin retineri succesive din sumele datorate pentru fact.partiale conf. preved.art.90(3)din HG 925/2006 cu toate compl.si modif.ult.Garantia de buna exec.va face referire expresa la contr.incheiat cu Aut.Contr., va contine numele in clar al Aut.Contr.si va contine parafa lizibila a instit.emit.si/sau semn.aut.Nu se admite prezent.unor doc.de garant.de buna exec.comune cu alte investitii.In cazul unei asoc., doc./contul privindgarantia bancara de buna exec.va fi emisa integral/deschis in numele si pt.Liderul asoc.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocierii si asociatii, tertul sustinator) trebuie sa completeze : - Formularul nr. 11 Declaratie privind eligibilitateaOperatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocieri siasociatii, tertul sustinator ? numai pentru literele a), c^1) si d) ) trebuie sa prezinte- Formularul nr.12 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006.Formulare specifice autoritatilor emitente din tara de origine: - Certificatul de atestare fiscala, privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata fata de bugetul general consolidat al statului din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna precedenta celei in care se depun ofertele.- Certificat privind plata impozitelor si taxelor din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna precedenta celei in care se depun ofertele.- Certificat pentru plata CAS (pentru statele din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna precedenta celei in care se depun ofertele.Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocierii si asociatii, tertul sustinator ) trebuie sa completeze: Formularul nr. 7Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 69^1 din OUG nr. 34/2006Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul Autoritatii Contractante, referitor la aceasta procedura sunt: - Stefan Groza, Director General;
- Radu Chisalita, sef UIP ? FC;
- Ion Postolache, sef UIP - ISPA- Formularul nr.6 Certificat de participare la licitatie cuoferta independenta Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderulasocierii siasociatii) trebuie sa prezinte: - Certificat Constatator eliberat de Oficiul National Registrul Comertului sau echivalentul din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratorii, obiectul de activitate al respectivului operator economic. obiectul de activitate. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul/codurile CAEN din Certificatul Constator.Ofertantii vor prezenta la cererea scrisa a Autoritatii Contractante Certificat Constatator in original sau copie legalizata.- Documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (Statut, Act Constitutiv, etc).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii pe o perioada de 3 luni, in valoare de minim 790.000 Lei, independent de angajamentele pentru alte contracte aflate in desfasurare;, Cerinta nr. 2Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010 sau 2009, 2010, 2011 daca are inregistrat bilantul contabil pe anul 2011) sa fie mai mare sau egala cu 14.700.000 LeiOfertantii vor depune Bilanturile Contabile, Contul de Profit si Pierdere, Toate Anexele, la datele de 31.12.2008, 31.12.2009 si 31.12.2010 sau 2009, 2010, 2011 (daca are inregistrat bilantul contabil pe anul 2011) vizate spre inregistrare la Directia Finante Publice (sau autoritati similare competente in tarile de origine) sau documentele echivalente acestora in tara de origine a ofertantului.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Experienta ca operator economic in lucrari de constructii executate in ultimii in 5 ani: cel putin 1 contract de lucrari executat in domeniul infrastructurii de apa si apa uzata care sa includa executia unei subtraversari de rau, fara foraj, pe o lungime a subtraversarii de minim 65 m., Cerinta nr. 2Experienta ca operator economic in proiectare executata in ultimii in 3 ani: cel putin 1 contract de proiectare in domeniul infrastructurii de apa si apa uzata care sa includa executia unei subtraversari de rau, fara foraj., Cerinta nr. 3Studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor1. Manager de Proiect / Reprezentantul Antreprenorului ? experienta profesionala in calitate de Manager/Coordonator de Proiect sau Reprezentant al Antreprenorului inlucrari de infrastructura de apa dovedita prin participarea la cel putin un proiect.2. Coordonator proiectare si constructie: experienta in activitatile de coordonare a proiectarii pentru infrastructura de apa si canalizare, dovedita prin participarea iin cel putin un proiect.3. Sef de santier: experienta profesionala in lucrari de infrastructura de apa si canalizare dovedita prin participarea la cel putin un proiect., Cerinta nr. 4Declaratie referitoare la utilajele / echipamentelor / dotarilor de constructii de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Ofertantul va prezenta copii dupa documentele ce demonstreaza detinerea (dotare proprie / prin contract de inchiriere sau alte forme de punere la dispozitie) a utilajelor, instalatiilor, echipamentele tehnice si laboratoarelor implicate in realizarea contractului de lucrari.Printre utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice necesare pentru executia contractului se numara si un laborator autorizat de analize si verificari a activitatii in constructiiavand minim gradul III, in conformitate cu legislatia romaneasca in vigoare, pe care operatorul economic trebuie sa demonstreze ca il detine (dotare proprie / prin contract de inchiriere sau alte forme de punere la dispozitie)., Cerinta nr. 5Informatii privind partea de contract pe care operatorul economic are intentia sa o subcontracteze Cerinta nr. 1- Certificatul ISO 14001 sau Standardele echivalente transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului valabile la data depunerii ofertei.Documentul trebuie sa fie prezentate in copie certificata pentru conformitate cu originalul, semnate si stampilate de persoanele autorizate., Cerinta nr. 1- Certificatul ISO 9001 sau Standardele echivalente transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului valabile la data depunerii ofertei.Documentul trebuie sa fie prezentate in copie certificata pentru conformitate cu originalul, semnate si stampilate de persoanele autorizate.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de Atribuire este publicata integral pe SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.03.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.03.2012 12:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
Data expedierii prezentei invitatii: 24.02.2012 12:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer