Achizitie publica - Reabilitare Sifon Invers din Aglomerarea Suceava
Detaliu pentru invitatia numarul 326996
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 326996/16.05.2012
Denumire contract: Reabilitare Sifon Invers din Aglomerarea Suceava
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialACET S.A. SuceavaCod fiscal: RO713519, Adresa: Suceava. strada Mihai Eminescu nr. 5, judetul Suceava, Suceava, Telefon: 0230206315, Fax: 0230520941
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Suceava. strada Mihai Eminescu nr. 5, judetul Suceava, Suceava, Romania, cod postal: 720183, telefon: +40 0230206315, fax: +40 0230520941, persoana de contact: Groza Stefan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Suceava. strada Mihai Eminescu nr. 5, judetul Suceava, Suceava, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Ap?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitare Sifon Invers din Aglomerarea Suceava
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectare si executie lucrari pentru: constructia unui nou colector pentru ape uzate DN 1000, constructie bazin de retinere a particulelor > 4 mm, constructie 2 conducte pentru legatura intre bazinul de retinere particule si chesonul amonte existent, reabilitarea chesonului amonte, inlocuirea conductelor (minim 2 fire) care subtraverseaza raul Suceava pe o lungime de circa 130 m, reabilitarea chesonului aval, obtinere Autorizatii de constructie, testare si punere in functiune.
II.1.6) CPV: 45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 7, 397, 262 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 110, 000 RON.Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata poate fi : - Scrisoare de garantie bancara pentru participarea cu oferta la procedura de atribuire la contractul de achizitie publica, sau Polita de asigurare emisa de o societate de asigurari (completata conform Formularului nr. 4)- prin virament bancar sau depunerea la caseria autoritatii contractante a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de cater banca pana la data deschiderii ofertelor;In oricare forma va fi emisa garantia bancara de participare va fi irevocabila.Valabilitate: 120 de zile de la data limita de depunere a ofertelorGarantia de participare va fi prezentata doar in original cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschidereaofertelor.Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a respinge documentul privind Garantia de participare daca ofertantul nu respecta Formularul 4 ? Scrisoarea de garantie bancara / Polita de asigurare pentru participare cu oferta la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.In cazul unei asocieri documentul privind garantia de participare poate fi emis pe numele oricaruia dintre membrii Asocierii.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea acceptata a contractului fara TVA si va fi constituita in moneda contr.Modul de constituire a garantiei de buna executie, poate fi prin: - Scrisoare de garantie bancara de buna executie ? conform model din vol. 3 sectiunea 2 a carei valabilitate va corespunde cu perioada de valabilitate a contractului.- Polita de asig.emisa de o soc.de asig., a carei valab.va coresp.cu per.de valab.a contr.- prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale conf.prev.art.90(3)din HG 925/2006 cu compl.si modif.ult.Garantia de buna exec.va face referire expresa la contr.incheiat cu Aut.Contr., va contine numele in clar al Aut.Contr.si va contine parafa lizibila a instit.emitente si/sau semn.aut.Nu se admite prez.unor doc.de garant.de buna exec.comune cu alte investitii.In cazul unei asoc., doc./cont privind garantia bancara de buna exec.va fi emisa integral/deschis in numele si pt. Lider asoc.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocierii si asociatii, tertul sustinator) trebuie sa completeze : -Formularul nr. 11 Declaratie privind eligibilitateaOperatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocieri siasociatii, tertul sustinator ? numai pentru literele a), c^1) si d) ) trebuie sa prezinteFormularul nr. 12 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006.Formulare specifice autoritatilor emitente din tara de origine: - Certificatul de atestare fiscala, privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata fata de bugetul general consolidat al statului din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.- Certificat privind plata impozitelor si taxelor din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.- Certificat pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS) care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul de stat din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocierii si asociatii, tertul sustinator ) trebuie sa completeze: -Formularul nr. 7Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 69^1 din OUG nr. 34/2006Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul Autoritatii Contractante, referitor la aceasta procedura sunt: - Stefan Groza, Director General;
- Radu Chisalita, sef UIP ? FC;
- Ion Postolache, sef UIP - ISPAOperatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderulasocierii si asociatii ) trebuie sa completeze: -Formularul nr.6 Certificat de participare la licitatie cuoferta independenta.Ofertantul castigator va prezenta la cererea scrisa a Autoritatii Contractante documentele mai sus mentionate in original sau copie legalizata. Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderulasocierii siasociatii) trebuie sa prezinte: - Certificat Constatator eliberat de Oficiul National Registrul Comertului sau echivalentul din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratorii, obiectul de activitate al respectivului operator economic. obiectul de activitate. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul/codurile CAEN din Certificatul Constator.- Documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (Statut, Act Constitutiv, etc).Ofertantul castigator va prezenta la cererea scrisa a Autoritatii Contractante Certificat Constatator in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantul trebuie sa depuna declaratii bancare corespunzatoare sau alte documente din care sa rezulte ca la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii pe o perioada de 3 luni, in valoare de minim 790.000 Lei, independent de angajamentele pentru alte contracte aflate in desfasurare;, Cifra medie de afaceri globala pe cel mult ultimii 3 ani sa fie mai mare sau egala cu 14.700.000 Lei.Formularul nr. 14Declaratie financiara recapitulativaFormularul 14 se va completa numai de participantul in nume propriu (in cazul unui ofertant unic) sau de liderul asocierii (in cazul unei asocieri).Ofertantii persoane juridice straine vor depune documente doveditoare emise de autoritati competente in tarile de origine.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Experienta ca operator economic in lucrari de constructii executate in ultimii in 5 ani: cel putin 1 contract de lucrari executat in domeniul infrastructurii de apa si apa uzata care sa includa executia unei subtraversari a unui curs de apa pe o lungime a subtraversarii de min.65 m.Nota: - Prin ?lungime a subtraversarii de minim 65 m? se intelege distanta dintre cele doua camine / chesoane executate pe reteaua respectiva de apa/canal, situate pe cele doua maluri ale cursului de apa si care delimiteaza subtraversarea., Continuare Cerinta nr. 1Formularul nr. 17 Experienta similaraFormularul nr. 18A Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 aniFormularele 17, 18A se vor completa numai de participantul in nume propriu (in cazul unui ofertant unic) sau de liderul asocierii (in cazul unei asocieri).Pentru fiecare dintre lucrarile similare finalizate prezentate in lista de experienta, ofertantii vor prezenta Recomandare din partea tertilor implicati sau Procese Verbale de Receptie Partiala sau Receptie la terminarea Lucrarilor sau Receptie Finala sau Document Constatator din care sa reiasa: beneficiarul, detaliile contractului, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si daca au fost duse la bun sfarsit., Cerinta nr. 2Experienta ca operator economic in proiectare executata in ultimii in 3 ani: cel putin 1 contract de proiectare in domeniul infrastructurii de apa si apa uzata care sa includa o subtraversare a unui curs de apa.Formularul nr. 17 Experienta similaraFormularul nr. 18B Declaratie privind lista principalelor servicii de proiectare prestate in ultimii 3 aniFormularele 17, 18B se vor completa numai de participantul in nume propriu (in cazul unui ofertant unic) sau de liderul asocierii (in cazul unei asocieri).Pentru fiecare dintre serviciile similare finalizate prezentate in lista de experienta, ofertantii vor prezenta Recomandare din partea tertilor implicati, sau un document similar din care sa reiasa: detaliile contractului, beneficiarul, valoarea, perioada si locul executiei serviciilor si daca au fost duse la bun sfarsit., Cerinta nr. 3Studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor1. Manager de Proiect / Reprezentantul Antreprenorului ? experienta profesionala in calitate de Manager/Coordonator de Proiect sau Reprezentant al Antreprenorului inlucrari de infrastructura de apa si sau canalizare dovedita prin participarea la cel putin un proiect.2. Coordonator proiectare si constructie: experienta in activitatile de coordonare a proiectarii pentru infrastructura de apa si/sau canalizare, dovedita prin participarea in cel putin un proiect.3. Sef de santier: experienta profesionala in lucrari de infrastructura de apa si/sau canalizare dovedita prin participarea la cel putin un proiect., Continuare Cerinta nr. 3Formularul nr.20 Personalul cheie angajat in contractFormularul nr.21 CV: Experienta profesionala a personalului cheieFormularul nr.22 Angajament de participareFormularele 20, 21, 22 se vor completa numai de participantul in nume propriu (in cazul unui ofertant unic) sau de liderul asocierii (in cazul unei asocieri).In situatia in care la data depunerii ofertei persoana in cauza nu este angajat al ofertantului sau al sustinatorului acestuia, ofertantul va obtine din partea persoanei in cauza si va depune la oferta un angajament de participare (conf. Formularului nr. 22).De asemenea, se vor prezenta pentru fiecare dintre persoanele responsabile pentru executia lucrarilor: -Diploma de Inginer studii superioare;
-Certificatele profesionale obtinute (mentionate in CV)-Dovada ca a mai participat in cel putin un contract care a vizat infrastructura de apa si/sau canalizare in care sa fi detinut aceeasi pozitie., Cerinta nr. 4Declaratie referitoare la utilajele / echipamentelor / dotarilor de constructii de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.- Formularul nr. 23 - Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Formularul 23 se va completa numai de participantul in nume propriu (in cazul unui ofertant unic) sau de liderul asocierii (in cazul unei asocieri)., Continuare Cerinta nr. 4Ofertantul va prezenta copii dupa documentele ce demonstreaza detinerea (dotare proprie / prin contract de inchiriere sau alte forme de punere la dispozitie) a utilajelor, instalatiilor, echipamentele tehnice si laboratoarelor implicate in realizarea contractului de lucrari.Printre utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice necesare pentru executia contractului se numara si un laborator autorizat de analize si verificari a activitatii in constructiiavand minim gradul III, in conformitate cu legislatia romaneasca in vigoare, pe care operatorul economic trebuie sa demonstreze ca il detine (dotare proprie / prin contract de inchiriere sau alte forme de punere la dispozitie)., Cerinta nr. 5Informatii privind partea de contract pe care operatorul economic are intentia sa o subcontracteze.Formularul nr. 19 Declaratie privind parte/partile din contract care sunt indeplinite de asociati/subantreprenoriSe vor indica partile din contract pe care subcontractantul/subcontractantii urmeaza sa le indeplineasca, datele de recunoastere ale acestuia/acestora si dupa caz, acordul acestuia/acestora. Cerinta nr. 1- Certificatul ISO 14001 sau Standardele echivalente transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului valabile la data depunerii ofertei.Documentul trebuie sa fie prezentate in copie certificata pentru conformitate cu originalul, semnate si stampilate de persoanele autorizate., Cerinta nr. 1- Certificatul ISO 9001 sau Standardele echivalente transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului valabile la data depunerii ofertei.Documentul trebuie sa fie prezentate in copie certificata pentru conformitate cu originalul, semnate si stampilate de persoanele autorizate.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de Atribuire este publicata integral pe SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.06.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.06.2012 12:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
Data expedierii prezentei invitatii: 16.05.2012 08:41