Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reabilitare sistem de alimentare cu apa potabila, comuna Colelia, judetul Ialomita


Detaliu pentru invitatia numarul 352722
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Colelia (primaria Comunei Colelia)
Numar invitatie: 352722/14.08.2013
Denumire contract: Reabilitare sistem de alimentare cu apa potabila, comuna Colelia, judetul Ialomita
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Colelia (primaria Comunei Colelia)Cod fiscal: 17467699, Adresa: com Colelia, Ialomota, Colelia, Telefon: 0243247673, Fax: 0243247505
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitare sistem de alimentare cu apa potabila, comuna Colelia, judetul Ialomita
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrarile de constructie pentru reabilitare sistem de alimentare cuapapotabila in comuna Colelia, judetul Ialomitainclud: a) Front de captareb) Gospodaria de apac) Retea distributie apaValoares estimata toala :1.836.799 lei fara TVA din care : -Executie 1.762.097 lei fara TVA-Diverse si neprevazute :74.702 lei fara TVASuma de care dispune autoritatea contractanta conform bugetului indicativ al proiectului pt. capitolul de div si neprev este de 74.702 lei fara TVA, suma ce va fi decontata pe parcursul derularii contractului, daca aceste chelt apar si nu sunt aferente unor modif. substantiale ale acestuia.Valoarea ce urmeaza a fi ofertata pentru capitolul de "diverse si neprevazute" reprezinta 4, 2394% din valoarea pentru executia de lucrari ofertata.
II.1.6) CPV: 45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 836, 799 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 35.200 lei. Pentru I.M.M.uri cuantumul garantiei de participare se reduce cu 50%, conf. prev.art.16, alin.(2)din Legea nr 346/2004.per. de valab. agar. De particip. este cel putin egala cu perioada de valab. a ofertei, respectiv 90 de zile de la termenul limita de dep. a ofertelor. In cazul extinderii per, de valab. a ofertei, per. de valab. a gar. de particip. va fi prelungita in mod corespunzator.garantia de particip. Se exprima in lei si conf. Precizarilor art. 86 alin.(1)-(5) din H.G. nr. 925/2006, poate fi constituita in urmatoarele forme: a) Scrisoare de garantie bancara in favoarea Autoritatii Contractante. Scrisoarea de garantie bancara se va intocmi respectand modelul prevazut in Sectiunea Formulare .b)Ordin de plata in contul RO 77TREZ3915006XXX003918, CUI: 17467699, deschis la Trezorerie Slobozia, confirmat de banca emitenta. c) Instrument de garantare, emis in conditiile legii de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in docum. de atribuire. Garantia de particip. Poate fi constituita si in alta moneda decatlei, la un curs de reconversie afisat de BNR, la data publicarii invitatiei de particip. Orice contestatie formulata si respinsa de catre CNSC, va conduce la aplicarea prev. Art.(1)lit.a) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, prin care autoritatea contractanta va retine contestatorului, din garantia de particip., in raport cu valoarea estimata a contractului, suma de 5.542, 1 lei. Restituirea garantiei de participare se va face in conformitate cu prev. Art.88 din HG 925/2006. In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solitar toti membrii grupului de operatori ec. garantia de particip. Emisa in alta limba decat romana va fi prez. in original si va fi insotita de trad. Autorizata in limba romana.Model orientativ, Formular nr.1.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoareacontractului fara TVA . Pentru I.M.M.uri cuantumul garantiei de buna executie se reduce cu 50% si va fi de 5% din valoarea contractului fara TVA, conf. prev.art.16, alin.(2)din Legea nr 346/2004. Modul de constituire: a) Instrument de garantare bancara emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari, intrun cont, deschis de catre un executant la o banca agrata de ambele parti sau b) retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului un cont disponibil distinct la dispozitia autoritatii contranctante. Suma initiala depusa in cont nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului fara TVA. Modul de restituire: a) 70% din valoarea garantiei in termen de 14 zile de la adata incheierii procesului-verbal de receptie la terminarea lucrarilor;b)restul de 30% din valoarea garantiei, la expiraea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza procesului verbal de receptie finala.Model orientativ Formular nr.2.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Art.180. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.180 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? formular nr.4In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular. In cazul in care ofertantul opteaza pentru sus?inere tehnica/profesionala/financiara, conform art.186 ?i 190 din OUG nr.34/2006 ?i sus?inatorul acestuia trebuie sa prezinte acest document.2. Art.181.2.1. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? formular nr. 4. In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular. In cazul in care ofertantul opteaza pentru sus?inere tehnica/profesionala/financiara, conform art.186 ?i 190 din OUG nr.34/2006 ?i sus?inatorul acestuia trebuie sa prezinte acest document. Sus?inatorul- persoana care asigura sus?inerea, nu trebuie sa se afle in situa?ia care determina excluderea din procedur de atribuire, conform prevederilor art. 181, lit. A), c^1), d) din O.U.G. nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.2.2 Certificatul fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local.2.3 Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat.Din certificatele solicitate la punctele 2.2. si 2.3, sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare pentru dovedirea indeplinirii obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat, catre bugetul local si catre bugetul asigurarilor sociale, eliberate de autoritati din tara de origine(certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente). In cazul in care in ?ara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit, nu se emit asemenea documente, ofertantul va prezenta in acest sens o declaratie pe proprie raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau juridice, care are competente in acest sens.Nota: In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul de stat, se vor prezenta toate ordinele de plata doveditoare la zi a acestor esalonari.3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (conform prevederi Ordin A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010), semnat ?i ?tampilat, in original ? formular nr.5.Formularul va fi completat de catre ofertant/ofertanti asociati;5. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 din O.U.G. nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare?formular nr.6. Formularul va fi completat de catre ofertant/ofertanti asociati/subcontractant/tert;Primar: Nichita NI?A. Viceprimar: Ionel Nicolae Profir, Secretar: Gina PENCU, Comisia de evaluare a ofertelor are urmatoarea componenta: Presedinte comisie de evaluare: Marcela TOMA, Membri: Ionel Nicolae PROFIR, Gina PENCU, Verginia MARINACHE, Valeria TOCILEANU Membri de rezerva: Georgeta COTORCEANU, ?tefan STANCIU. Consilierii locali: Valeria TOCILEANU, Ionela MU?AT, Ionel MU?AT, Florin OPRESCU, Dorian COTORCEANU, Florin MANEA, Teodor RADULESCU, Ion Genel NI?A Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducere autorizata in limba romana. In cazul depunerii ofertei individuale/ofertei comune/sustinerii/ subcontractarii, cerintele de calificare vor fi indeplinite conform prevederilor din Anexa 2*) din Ordinul nr.509/14.09.2011 al presedintelui A.N.R.M.A.P. privind formularea criteriilor de calificare si selectie.1. Persoane juridice /fizice romaneCertificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original, copie legalizata sau copie lizibila conforma cu originalul, care sa con?ina informa?ii valabile/reale la data depunerii ofertelor, din care sa rezulte: ? nume complet, sediul, persoanele autorizate/administratori? obiectul de activitate al operatorului economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatulconstatator.? ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la faliment ori lichidare, administrarea afacerilor de catre un judecator sindic sau cu privire la declansarea unei proceduri legale pentru declararea sa in una din aceste situatii.In etapa evaluarii ofertelor, se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.2. Persoane juridice /fizice straineOperatorul economic trebuie sa depuna documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.NOTA: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele solicitate in aceasta sectiune.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala, intro perioada anterioara care vizeaza ultimii 3 ani solicitata a fi indeplinita de catre ofertanti trebuie sa fie cel putin egala cu valoarea estimata a contractului, in suma de 1762097lei.In acest scop se solicita prezentarea Formularului nr. 7-Declararatie privind cifra de afaceri globala. Acesta va fi insotit de documente financiare care sa confirme datele inscrise in acest formular.Valorile vor fi exprimate in lei;pt. echivalenta se va folosi cursul mediuanual lei/euro comunicat de Banca Centrala Europeana (www.ecb.int)pt. anul respectiv. Pt.contractele exprimate in alte monede se va folosi pentru conversie rata medie anuala de schimb comunicata de catre Banca Centrala Europeana(www.ecb.int)pentru anul respectiv. Pt. IMM-uri, cifra medie de afaceri se reduce cu 50%, conform prevederilor art 16 alin.(2) din Legea nr.346/2004.In cazul in care ofertantul isi demonstraza situatia economica sifinanciara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana(conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedisustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm alpersoanei respective, completat conform formularului nr. 7A, prin careacesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resurselefinanciare invocate. Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia cere determina excluderea din procedura de atribuireconform prevederilor art. 180, art. 181 lit, a), c1) si d) si art. 69^1 din OUG34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentand in acest sens formularul nr. 7B si formularul nr.6.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 4Informatii privind partea din contract pe care operatoruleconomic are, eventual, intentia sa o subcontracteze, formular nr. 17Fara a i se diminua raspunderea in ceea ce priveste modul de indeplinire a viitorului contract de achizitie publica, conform art. 45 din OUG 34/2006, ofertantul are dreptul de a include in propunerea tehnica posibilitatea de asubcontracta o parte din contractul respectiv.Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe careurmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere alesubcontractantilor propusi. Subcontractantul nu trebuie sa se afle in situatia prevazuta la art.69^1 din OUG 34/2006, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire.Fara a i se diminua raspunderea in ceea ce priveste modul de indeplinire a viitorului contract de achizitie publica, conform art.45 din OUG 34/2006, ofertantul are dreptul de a include inpropunerea tehnica posibilitatea de a subcontracta o parte din contractul respectiv., Cerinta 3UtilajePentru echipamentele executantului detinute in orice forma va fi prezentata-declaratia rivind dotarile tehnice pe care operatorul economic le va folosi pentru indeplinirea contractului de executie.Se va completa Formularul nr. 15B, Cerinta 2PersonalPersonalul tehnic de specialitate. Ofertantul va trebui sa dispuna de resursele umane considerate de Autoritatea Contractanta ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului (personal de specialitate si experti care vor avea roluri esentiale in indeplinirea contractului) dupa cum urmeaza: -sef de santier cu pregatiresi experienta necesare in aceasta calitate;
- responsabil tehnic cu executia (RTE) in domeniul edilitareDecalaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si alcadrelor de conducere in ultimii 3 ani pt ofertant.se va completa Formularul nr. 15;
-se va prezenta copie dupa actul de studiu si un act care sa dovedeasca experientaminima ceruta;
- se va prezenta copie dupa atestat.- se va completa Formularul nr. 15A, Cerinta1: Experienta similara: Se va completa Formularul nr.8, Decl.privind lista princi. lucrari exec.in ultimii 5 ani.Ultimii 5 ani solicitati in vederea demonstrarii experi-entei similare se vor calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor.Prin lucrari executate si duse la bun sfarsit se intelege: -lucrari receptionate partial, care sunt insotite de proces verbal de receptie partiala;sau?lucrari receptionate insotite de pv la terminarea lucrari, sau?lucrari recepti-onate insotite de proces-verbal de receptie finala a lucrarilor.Recomandarile aferente lucrarilor executate in afara Romaniei se vor prezenta insotite de traducerea autorizata in lim.romana.Pt.echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.In cazul in care in obiectul contractului/contractelor prezentate ca experienta simi-lara se regasesc si alte elemente in afara acelor categorii de lucrari similare supuse prezentei achizitii (de ex.proiectare, achizi.bunuri etc.) pt. indeplinirea cerintei mini. privind experienta similara, valoarea acestor elemente nu va fi luata in considerare.In cazul in care contractele prezentate ca experienta similara au fost executate in asociere, valoarea ce va fi luata in considerare pt.indeplinirea cerintei minime se va calcula in confor.cu procentul prevazut in contractul de asociere pt.categoriile de lucrari similare.In acest sens, se solicita copie cerificata ?conform cu originalul?a contractului de asociere si documente doveditoare din care sa rezulte executarea acelor categorii de lucrari solicitate ca experienta similara.In cazul in care contractul/contractele prezentate ca experi. similara au fost executate ca subcontra., valoarea ce va fi luata in considerare pentru indeplinirea cerintei mini-me se va calcula in conformitate cu valoarea contractului de subcontractare pt. catego-riile de lucrari similare.In acest sens, se solicita copie cerificata ?conform cu origi-nalul?a contr. de subcontractare si documente doveditoare din care sa rezulte executarea acelor categorii de lucrari solicitate ca experienta similara.In cazul in care ofertantul isi demonstraza capacitatea teh. si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, in conf.cu art.190 alin.(1), (2)si(3)din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, completat conform formularului nr.8A, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract.Persoana ce asigura sustinerea teh.si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia cere determina excluderea din procedura de atrib.conf. prev.art.180, art. 181 lit, a), c1)si d)si art.69^1 din OUG 34/2006, cu modi.si comple.ulterioare, prezentand in acest sens formularul nr.8B si formularul nr.6.Se va completa Formularul nr.8, Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani.Se solicita ca ofertantul sa fi executat in ultimii 5 ani cel putin un contract similar asemanatoar ca natura si complexitate cu obiectului contractului, avand o valoare de minim 1762000 lei, fara TVAcare sa fi avut ca obiect reabilitare sistem de alimentare cu apa potabila pentru care se va prezenta: -copii dupa parti relevante al contractului sau documente constatatoare eliberate de autoritatile contractante la finalizarea contractelor de lucrari.Din aceste documente trebuie sa reaiasa beneficiarul, perioada(inclusiv data incheierii contractului) si locul executiei lucrarilor.-procesul verbal de receptie finala, procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor sau procese verbale de receptie partiala care sa ateste faptul ca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse la bun sfarsit.Acestea se vor prezenta in original sau copie lizibila, cu mentiunea conform cu originalul. Cerinta nr. 2Implementarea Standardului de Management de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 14001, un sistem de management de mediupentru activitati care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa demonstreze ca actiunile/activitatile pe care le aplica in indeplinirea contractului de lucrari, nu afecteaza mediul.In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii trebuie sa detina acest certificat, pentru partea din contract pe care o realizeaza., Cerinta nr. 1Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001, un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta.In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii trebuie sa detina acest certificat, pentru partea din contract pe care o realizeaza.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.09.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Cofinantare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.08.2013 12:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer