Achizitie publica - REABILITARE SISTEM DE ALIMENTARE CU APA SI CANALIZARE IN CAZARMA 1821 MIERCUREA CIUC
Detaliu pentru invitatia numarul 319629
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: UNITATEA MILITARA 02543 IASI
Numar invitatie: 319629/19.01.2012
Denumire contract: REABILITARE SISTEM DE ALIMENTARE CU APA SI CANALIZARE IN CAZARMA 1821 MIERCUREA CIUC
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNITATEA MILITARA 02543 IASICod fiscal: 24944464, Adresa: Aeroportului, Nr. 2, Iasi, Telefon: 0232473890, Fax:
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: www.e-licitatie.ro, Bucuresti, Romania, cod postal: -, telefon: +40 213032997, fax: +40 213032937, persoana de contact: -
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Aparare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REABILITARE SISTEM DE ALIMENTARE CU APA SI CANALIZARE IN CAZARMA 1821 MIERCUREA CIUC
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: REABILITARE SISTEM DE ALIMENTARE CU APA SI CANALIZARE IN CAZARMA 1821 MIERCUREA CIUC
II.1.6) CPV: 45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 049, 250 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare 60.985 lei.IMM 50%.Valabilitate 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor - mentionata in invitatia de participare.Se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare si este irevocabila. Contul este RO71TREZ4065005XXX013234, Trezoreria Iasi, U.M.02543 Iasi. Scrisoare de garantie bancara model in Sectiunea III ? Formular 11A.Polita de asigurare model in Sectiunea III ? Formular 11B. Scrisorile de garantie bancara emise de o banca din strainatate, vor fi prezentate traduse si legalizate. Cuantumul ce se va retine conform art. 278 indice 1 din O.U.G.34/2006 este de 6.829, 24 lei. Ofertantii au OBLIGATIA de a depune in original dovada constituirii garantiei de participare la sediul A.C., pana la termenul de depunere a ofertelor- mentionat in invitatia de participare. oferta pe SEAP va avea si o copie scanata a garantiei. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului este de 24 de luni de la data RTL.Garantia de buna executie este de 10% din pretul contractului de lucrari, fara T.V.A., si se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari care va deveni anexa la contract.IMM - 5% din cuantumul garantiei.Garantia de buna executie se constituie in perioada premergatoare semnarii contractului sau in maxim 5 zile de la semnarea acestuia. In caz contrar contractul de lucrari se reziliaza.Restituirea garantiei de buna executie se efectueaza potrivit clauzelor contractuale si daca nu s-au ridicat pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 - Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitateaOfertantul va prezenta Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea ? articolul 180 din O.u.G. nr. 34/2006, completata in conformitate cu Formularul A din Sectiunea III - Formulare, semnata de reprezentantul legal al ofertantului, stampilata si datata;Cerinta nr. 2 - Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181Ofertantul va prezenta Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 completata in conformitate cu Formularul B din Sectiunea III - Formulare, semnata de reprezentantul legal al ofertantului, stampilata si datata;Pentru persoane juridice straine se accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul nu se incadreaza intr-una dintre situatiile prevazute la art. 180 si la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare, sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul, nu se emit documente de natura celor prevazute la alin. anterior sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si la art. 181, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta o declaratie pe proprie raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe proprie raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare, sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Cerinta nr. 3 - Declaratie, , Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?? Ofertantul va prezenta Declaratie, , Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?? conform art. 1 din Ordinul nr. 314/2010 al A.N.R.M.A.P., semnata de reprezentantul legal al ofertantului, stampilata si datata, completata in conformitate cu Formular Nr.13 din Sectiunea III - Formulare;Cerinta nr.4 - Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr.34/2006Ofertantul va prezenta Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr.34/2006 completata in conformitate cu Formularul 16 din Sectiunea III - Formulare, semnata de reprezentantul legal al ofertantului/candidatului/ofertantii asociati/subcontractantului/tert sustinator, stampilata si datata; Personalul autoritatii contractante implicat in organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Vasiliu Cristian, Sicoe Silviu, Gaina Sorin, Dobrisan Ana, Rascanu Razvan, Ipate Vali, Tirnovan Mihaela, Botez Petru, Sicoe Oana, Filiuta Petru.Cerinta nr. 5 - Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata Ofertantul va prezenta Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul general consolidat, inclusiv cele locale din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna decembrie 2011: a. Certificat de atestare fiscala eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice teritoriala;b. Certificat privind achitarea impozitelor si taxelor locale;Cerinta nr. 6 - Cazier fiscalOfertantul va prezenta cazierul fiscal din care sa reiasa ca nu sunt inscrise fapte de natura fiscala.Conform art. 11 alin 4 din H.G.R. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor de calificare nr.1, nr.2, nr.3, nr.4, nr.5 si nr. 6ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar declaratii pe propria raspundere pentru fiecare dintre puncte, semnate de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratiile vor fi insotite de anexe in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte. In cazul in care uzeaza de dreptul prevazut la art. 11 alin. 4, mentionat mai sus, ofertantul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare. Cerinta nr. 1 - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului ComertuluiOfertantul va prezenta Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu precizarea obiectului de activitate clasificat pe coduri CAEN (conform Ordinului 337/2007) din care sa reiasa ca are in obiectul de activitate executarea lucrarilor pe care le oferteaza, in copie legalizata sau copie conform cu originalul. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc prezentarea pentru verificare a Certificatului constatator emis de O.R.C. in original sau copie legalizata.Pentru persoane juridice straine pentru indeplinirea cerintei nr. 1 ofertantul trebuie sa prezinte documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident si documente oficiale care sa ateste obiectul de activitate.Conform art. 11 alin 4 din H.G.R. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor de calificare nr.1 si nr.2, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar declaratii pe propria raspundere pentru fiecare dintre puncte, semnate de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratiile vor fi insotite de anexe in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte. In cazul in care uzeaza de dreptul prevazut la art. 11 alin. 4, mentionat mai sus, ofertantul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie pe proprie raspundere privind cifra de afaceri medie anuala pe anii 2008, 2009, 2010 care trebuie sa fie mai mare de 5.000.000 lei, respectiv 1.151.145, 39 euro la cursul de 4, 3435 lei/ Euro din data de 01.11.2011.Pentru cifra de afaceri aferenta anilor 2008, 2009, 2010 se va folosi cursul mediu BNR leu/euro astfel: - pe anul 2008 de 3, 6827 lei/euro;
- pe anul 2009 de 4, 2373 lei/euro;
- pe anul 2010 de 4, 1285 lei/euro.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1a) Indeplinirea si finalizarea, in ultimii 5 ani, a unui contract care a avut ca obiect executia unor lucrari de alimentare cu apa si/sau canalizare, de cel putin 2.500.000 lei fara TVA, respectiv 575.572, 69 euro (curs la data de 01.11.2011 ? 4, 3435 lei).b) Realizarea unei captari de apa subterana prin executia unui put forat cu adancimea de minim 60 m., Cerinta nr. 2Numar minim de personal de specialitate pentru indeplinirea contractului: * 1 - Responsabil tehnic cu executia conform Ordinului 777/2003 al M.L.P.T.L., domeniul IX, Cerinta nr. 3Informatii privind subcontractantii Cerinta nr. 1Sa detina certificat privind implementarea sistemului de asigurare a calitatii SR EN ISO 9001 emis de organisme independente, conforme cu legislatia comunitara ori cu standardele europene sau internationale privind certificarea, pentru lucrarile care formeaza obiectul prezentei achizitii.Se accepta si alte probe/dovezi, in masura in care aceste probe/dovezi confirma asigurarea unui nivel corespunzator al sistemului calitatii., Cerinta nr. 2Sa detina certificat privind implementarea sistemului de management de mediu SR EN ISO 14001 emis de organisme independente, conforme cu legislatia comunitara ori cu standardele europene sau internationale privind certificarea, pentru lucrarile care formeaza obiectul prezentei achizitii.Se accepta si alte probe/dovezi, in masura in care aceste probe/dovezi confirma asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.02.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 06.05.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.01.2012 12:29