Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?REABILITARE SISTEM DE INCALZIRE GRADINITA NR. 31 A ( fosta 17 SG )?


Detaliu pentru invitatia numarul 331354
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL BRASOV
Numar invitatie: 331354/10.07.2012
Denumire contract: ?REABILITARE SISTEM DE INCALZIRE GRADINITA NR. 31 A ( fosta 17 SG )?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL BRASOVCod fiscal: 4384206, Adresa: BD. EROILOR NR.8, Brasov, Telefon: +40 268 472486, Fax: +40 268 472486
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Primaria Brasov , BD. EROILOR NR.8, Brasov, Romania, camera 1 , Centrul de informatii pentru Cetateni , cod postal: 500007
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Brasov , sala de consiliu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?REABILITARE SISTEM DE INCALZIRE GRADINITA NR. 31 A ( fosta 17 SG )?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrarile ce se vor executa sunt cele prevazute in Proiectul Tehnicnr. 1364/2012 intocmit deSC? INSTERMON? SRL, Brasov, postat in SEAP.Racordarea imobilului la sistemul centralizat de distributie a agentului termic, presupuneexecutarea uneiextinderi a retelei de distributie a PT Harman, in lungime de cca 150 m. In acest sens, este necesar a se executa un camin de racord cu robineti de sectionare pe toate cele 4 conducte, extinderea propriu-zisa in lungime de 150 m cu conducte din otel preizolate si sistemul interior de distributie a agentului termic la corpurile de incalzire.Adancimea de montaj va fi adancimea canalului termic existent ( aprox. 0, 90 m).Reteaua interioara de distributie pe orizontala va fi de tip ramificat.Corpurile de incalzire vor fi din OL de tip PANEL, vor fi prevazute cu robineti termostatici laintrare, robineti coltar de reglaj pe retur si dispozitiv manual de aerisire.Conductele instalatiei interioare se vor executa din otel.
II.1.6) CPV: 45331100-7 - Lucrari de instalare de echipamente de incalzire centrala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 191, 468 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
DA. garantia de participare in valoare de 3829, 36 LEI sau 1914, 68 LEI pentru IMM, -prin completarea Formularului 1 din Sectiunea Formulare, constituita conform optiunilor art.86 din HG 925/ 2006 , cont RO 06TREZ1315006XXX000170, TREZORERIA MUNICIPIULUI BRASOV, cod fiscal 43.84.206, valabila 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. In conformitate cu art. 278^1 din OUG 34/ 2006 , autoritatea contractanta va retine din garantia de participare a contestatorului valoarea de 1914, 68 LEIPerioada de valabilitate a garantiei de participare :90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
DA - in valoare de 10% din valoarea contractului fara TVA. Modul de constituire a garantiei de buna executie: conform optiunilor art. 90 dinHG 925/ 2006 , cont RO 06TREZ1315006XXX000170, TREZORERIA MUNICIPIULUI BRASOV, cod fiscal 43.84.206 - instrument degarantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari, sau - prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturipartiale. Contul in care se va depune suma de 0, 5 % din pretul contractului, se va deschide la unitatea Trezoreriei statului din cadrulorganului fiscal competent in administrarea acestuia, cont la dispozitia Autoritatii contractante. - Garantia de buna executie se va constitui la jumatate, in situatia in care ofertantul se incadreaza in categoria IMM-urilor si face dovada in acest sens
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006-completarea si prezentarea Formularului F3. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Autoritatea contractanta va exclude din prezenta procedura de atribuire ofertantul care se incadreaza in prevederile art. 181 din OUG 34/2006.Declaratia referitoare la neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), c1) si d)din OUG nr. 34/2006 va fi depusa si de tertul sustinator al ofertantului, daca este cazul;
-Declaratie privind eligibilitatea-completarea si prezentarea Formularului 2 . In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Autoritatea contractanta va exclude din prezenta procedura de atribuire ofertantul care se incadreaza in prevederile art. 180din OUG 34/2006. Declaratia referitoare la neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 va fi prezentata si de tertul sustinator al ofertantului, daca este cazul.- Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor scadente fata de bugetul de stat (sau echivalent pentru persoane juridice straine), dinluna anterioara celei in care se depun ofertele, in original/copie legalizata /copie lizibila conforma cu originalul- Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilor scadente fata de bugetul local (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original/ copie legalizata /copie lizibila conforma cu originalulIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste certificate.- Declaratie privind calitatea de participant la procedura conform formularului F7 din Sectiunea Formulare.-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1- conflictul de interese pentru ofertanti/ candidate/ ofertanti asociati/ subcontractanti/ terti sustinatori conform art.69^1 din OUG 34/2006. - completarea si prezentarea Formularului F3B.Informatii despre persoanele cu functii de decizie in cadrul Autoritatii contractante , in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire : Primar George ScripcaruViceprimar Adrian GaborAdministrator Gantz Miklos SandorSecretar: Nicolae ParaschivDirector Executiv Attila RadnotiDirector Executiv Adjunct - Liliana HorgaSef Serviciu Achizitii Publice - Isabella MarasescuSef Serviciu Investitii - Lidia BulgareaSef Serviciu Contabilitate - Claudia RaduSef Serviciu Buget : Maria OpreaSef Birou Contencios - Valeria MavrodinConsilieri Adina Corsatea, Xenia MihaileanuConsilieri locali: 1. GABOR ALEXANDRU-ADRIAN2. HATHAZI LADISLAU3. TARBA MIHAIL4. KRAILA VASILE5. TOP FERGHETE CARMEN-FLORIANA6. CHIRICHES ANDREI-CRIPRIAN7. OPRICA FLORENTIN-ADRIAN8. IONESCU LUCIAN9. SERENDAN TRAIAN CORNEL MIHAI10. MIHAI COSTEL11. RATA IONEL-MIRCEA12. MANOLACHE STELIAN13. CHICIUDEAN TEODOR14. FELEGEAN ELENA-DANIELA15. TANASE GHEORGHE16. JICA RADU17. IONESCU MANIELA-CARMEN18. ATOMEI ADRIAN19. URSE GABRIELA20. DAVID MIHAI CIPRIAN21. RAHOTA DRAGOS IULIAN22. GHIRDA MIHAI-IOAN23. GURGU MINERVA24. LUPU LIVIU25. GABOR IMRE26. SZENTE LADISLAUIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Acest formular va fi prezentat atat de catre subcontractant catsi de tertul sustinator.-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/ 2010-completarea si prezentareaFormularului 11. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Persoane juridice/fizice romane: -prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa reiasa obiectul de activitate cod CAEN corespondent obiectului contractului de achizitie, emis cu maxim 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor pentru a fi valabil la data limita de depunere a ofertelor, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?-prezentarea documentelor care atesta statutul de IMM, pentru a se beneficia de prevederile art. 16 din Legea nr. 346/2004 (daca este cazul - Formularul 1).In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Persoane juridice/fizice straine: - prezentarea de documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor, prezentate inoriginal /copie legalizata /copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana. In cazul depuneriiunei oferte comune, fiecare asociat are obligatia de a prezenta aceste documente.In etapa evaluarii ofertelor, Autoritatea Contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale: prezentare Formular 4 din Sectiunea Formulare.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune saual carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant .Ofertantultrebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatorul personal minim despecialitate necesar pentru indeplinirea contractului :1 SEF DE SANTIER ?inginer in constructii si instalatii; 1 RESPONSABIL TEHNIC CU EXECUTIALUCRARII (RTE), atestat MLPTL , cu atestat valabil la termenul limita de depunere al ofertelor;1 RESPONSABIL CU SANATATEA SISECURITATEA IN MUNCA
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: gratuit , prin descarcarea documentatiei de atribuire din SEAP , utilizand programul shellSAFE Verify
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.07.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.07.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.07.2012 08:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer