Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reabilitare sistem stradal si drumuri comunale in comuna Stanesti, judetul Giurgiu


Detaliu pentru invitatia numarul 329562
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Comuna Stanesti (Primaria Comunei Stanesti)
Numar invitatie: 329562/14.06.2012
Denumire contract: Reabilitare sistem stradal si drumuri comunale in comuna Stanesti, judetul Giurgiu
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Stanesti (Primaria Comunei Stanesti)Cod fiscal: 5123772, Adresa: Comuna Stanesti , Judetul Giurgiu, Stanesti, Telefon: 0246235107, Fax: 0246235107
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: strada Primariei nr. 5, Stanesti, judetul Giurgiu, Stanesti, Romania, cod postal: 087215, telefon: +40 0246235107, fax: +40 0246235107, persoana de contact: Silvian Siu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Stanesti, judetul Giurgiu, str. Primariei nr. 5.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitare sistem stradal si drumuri comunale in comuna Stanesti, judetul Giurgiu
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Reabilitarea sistemului stradal in satul Stanesti prin pietruire conform proiectului tehnic.
II.1.6) CPV: 45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 216, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1. Garantia de participare este de 4300 lei. 2. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 120 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. 3. Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta, Formularul 1. Cand se constituie prin virament bancar, aceasta se va vira in contul RO59TREZ3215006xxx000143, cod fiscal 5123772, deschis la Trezoreria Giurgiu. 4.Retinerea garantiei de participare, in conditiile prevazute de art.87, alin. 1 din HG 925/2006 si in conditiile art.278^1 din OUG 34/2006. In cazul indeplinirii conditiilor prevazute de art.278^1 din OUG 34/2006, suma care va fi retinuta este de 2160 lei. 5. Restituirea garantiei de participare se face in conformitate cu art.88 din Hg 925/2006.
Garantie de buna executie
1. Garantia de buna executie este 10% din valoarea contractului fara TVA .2. Mod de constituire: a) Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta b) Retineri succesive din sume datorate din situatiile de plata lunare, intr-un cont deschis de executant la Trezoreria Statului, la dispozitia autoritatii, conf. Hg 1045/2011. Suma initiala nu va fi mai mica de 0, 5% din pretul contractului.3. Restituirea garantiei de buna executie in conformitate cu art.92, alin.4 din Hg.925/20064. Retinerea garantiei de buna executie, in conformitate cu prevederile art.91 din Hg 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in disp. art.180 din OUG 34/2006 ? completare Formularul 3;2. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in disp. art.181 din OUG 34/2006 ? completare Formularul 2;3.Declaratie privind calitatea de participant la procedura? completare Formular 7;4. Certificatului de participare cu oferta independenta? completare Formular 6;5. Declaratie privind neicadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006, intr-o situatie de conflict de interese, cu urmatoarele persoane cu functii de decizie: Siu Silvian ? primarBibica Niculae ? viceprimarBaiceanu Costel ? secretarCompletare formular nr.8 -se va prezenta de ofertant/ subcontractant/ tertul sustinator6. Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local;7. Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat.Nota;
- Certificatele de atestare fiscala vor prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.-Certificatele se vor prezenta in oricare din formele: original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul"Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificatele, documentele se vor prezenta in oricare din formele: original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite dupa caz, de traducerea autorizata in limba romana.Daca un grup de operatori depun oferta comuna, aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului Exercitarea activitatii profesionale pentru persoane juridice / fizice romane: - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC, respectiv lucrari drumuri.Exercitarea activitatii profesionale pentru persoane juridice /fizice straine: In cazul persoanelor juridice/fizice straine, se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesonal, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. Pentru persoane juridice de alta nationalitate decat cea romana, toate documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.Nota: Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, ofertantului situat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, documentul in original sau copie legalizata, pentru conformitatea cu documentul depus in oferta, in cazul in care acesta a fost prezentat in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul in care ofertantul este o asociere intre mai multi operatori economici, fiecare asociat va prezenta acest document
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Informatii generale cu declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani-Ofertantii trebuie sa faca dovada realizarii unui nivel minim al cifrei medii anuale globale de afaceri pe ultimii 3 ani egal sau mai mare decat: 432000 lei (exclusiv TVA), respectiv 101937 euro (1 Euro =4, 2379).In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta minima se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.In cazul in care ofertantul face dovada ca se incadreaza in categoria I.M.M, in conformitate cu prevederile Legii nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, beneficiaza de reducerea cu50% pentru criteriul legat de cifra de afaceri.In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a completa formularul 9 din Sectiunea Formulare., Tert sustinator financiar - daca este cazulIn conformitate cu prevederile art.186, alin. (2) din O.U.G.nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata in conformitate cu prevederile alin(1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate. Persoanele care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia in care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilorart.180 si aleart. 181 lit. a), c1) si d).
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Lista principalelor lucrari (relevante) executate in ultimii 5 ani. Se va prezenta o lista a lucrarilor similare executate in ultimii 5 ani, in original, continand valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, insotit de unul saumai multe contract/contracte de executie lucrari similare, a carui/caror valoare cumulata sa fie de cel putin 216000 lei.In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a completa Anexa nr.16, cerinta fiind indeplinita prin cumul, 2. Declaratie referitoare la echipamentele tehnice, utilaje, instalatii echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinireacorespunzatoare a contractului de lucrari, in conformitate cu solicitarile din Proiectul Tehnic si Caietul de sarcini ., 3.Informatii referitoare la personalul/ organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catreofertant.Cerinte minimeObligatoriu in echipa de lucru trebuie sa fie inclus urmatorul personal, pentru care se prezinta(CV, diplome, atestari, contracte de munca sau angajament de participare): -un sef de santier, inginer, specializarea drumuri- un responsabil tehnic cu executia, atestat, domeniul drumuri;
- un responsabil cu protectia muncii;
-un responsabil cu controlul calitatii(CQ), desemnati prin decizie interna de catre ofertant, Informatii privind subcontractantiiDaca este cazul, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul din valoarea contractului de lucrari care va fi indeplinit de catre subcontractanti si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Atunci cand pentru indeplinirea contractului de lucrari nu este necesara subcontractarea, in cadrul formularului mai sus mentionat, se va face precizarea ?Nu este cazul?.-se va completa Anexei nr. 18 ? Model declaratie subcontractanti cu subcontractantii si specializarea acestora.- subcontractantii declarati vor completa Formular nr.1 -Declaratie privind neincadrarea intr-o situatie de conflict de interese., Informatii privind asocierea/daca este cazul.Operatorul economic nominalizat lider al asociatiei trebuie confirmat prin depunerea scrisorilor de imputernicire semnate de persoanele cu drept desemnatura din partea tuturor asociatilor individuali din cadrul asociatiei.-In acordul de asociere va fi mentionat ca toti asociatii isi asuma raspunderea solidara pentru executia contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni de la si in numele tuturor asociatilor, individual si colectiv, si ca liderul asociatiei este responsabil pentru executia contractului, inclusiv platile.- In acordul de asociere se va preciza concret partea/partile din contract pe care le va executa fiecare asociat in parte.Anexa nr.44? Model de acord de asociere din Sectiune Formulare, Tert sustinator tehnic si profesional - daca este cazulIn conformitate cu prevederile art.190, alin (2) In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului resursele tehnice si profesionale invocate.Persoanele care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia in care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d) Informatii privind asigurarea calitatii in conformitate cu standardele europene relevante care atesta certificarea sistemului propriu de management al calitatii ofertantului, in domeniul executiei lucrarilor ce fac obiectul prezentei proceduri(ISO 9001:2008 sau echivalent). In cazul in care un grup de operatori economici, depun oferta comuna, cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al asocierii, pentru partea din contract pe care acesta o realizeaza., Informatii privind masurile pentru protectia mediului, pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de lucrari, certificarea sistemului de protectie a mediului in domeniul executiei lucrarilor ce fac obiectul prezentei proceduri (ISO 14001 sau echivalent). In cazul in care un grup de operatori economici, depun oferta comuna, cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al asocierii, pentru partea din contract pe care acesta o realizeaza.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia este publicata si se poate obtine on line din SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.06.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.06.2012 09:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer