Achizitie publica - REABILITARE SPATII DIDACTICE, REFACERE JGHEABURI SI BURLANE SI MONTARE INSTALATIE DE DEGIVRARE CLADIRE ANATOMIE UMANA
Detaliu pentru invitatia numarul 334920
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 334920/05.09.2012
Denumire contract: REABILITARE SPATII DIDACTICE, REFACERE JGHEABURI SI BURLANE SI MONTARE INSTALATIE DE DEGIVRARECLADIRE ANATOMIE UMANA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA DE MEDICINA SI FARMACIE "GR.T.POPA" IASICod fiscal: 4701100, Adresa: STRADA UNIVERSITATII NR.16 IASI, Iasi, Telefon: 0232/301612, Fax: 0232/301658
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REABILITARE SPATII DIDACTICE, REFACERE JGHEABURI SI BURLANE SI MONTARE INSTALATIE DE DEGIVRARECLADIRE ANATOMIE UMANA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: REABILITARE SPATII DIDACTICE, REFACERE JGHEABURI SI BURLANE SI MONTARE INSTALATIE DE DEGIVRARECLADIRE ANATOMIE UMANA
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 135, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in cuantum de 2700 lei si se constituie in contul RO29TREZ4065005XXX000410, TREZORERIA IASI , COD FISCAL 4701100.Garantia de participare se va constitui prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari care se va prezenta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta. De asemeni, participantii pot constitui garantia de participare prin depunere la casieria autoritatii contractante sau prin OP sau fila cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta pana la data limita de depunere a ofertelor.In situatia in care participantul face parte dintr-oasociere in cadrul careia participa la procedura , garantia se va constitui de catre un un asociat in numele si pentru asociereaparticipanta .Reducere 50% pentru IMM-uri definite conform Legii 346 / 2004 republicata.Daca societatea participanta la procedura de achizitie este IMM, va prezenta impreuna cu garantia de participare si actul doveditor conform art. 7 din Legea nr. 346/2004, actualizata, respectiv Formularul ?Declaratie privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii? - Anexa 1 la Legea nr. 346/2004 actualizata.Incadrarea in categoria IMM in cazul asocierii presupune incadrarea tuturor asociatiilor in categoria IMM.Observatie: In cazul in care ofertantul a constituit garantia de participare la procedura de achizitie publica in calitate de IMM (50% din valoarea garantiei de participare) si nu face dovada ca este IMM conform aliniatului precedent, oferta va fi respinsa la deschidere.Restituirea garantiei se va face pe baza de solicitare scrisa.Perioada de valabilitatea a garantiei pentru participare: 90 zile de la datalimita de depunere a ofertelor in SEAP
Garantie de buna executie
Garantie de buna executie: 10%din valoarea contractului fara TVA. Se va constitui in maximum 3 zilede la semnarea contractului , cu valabilitate pina la executarea integrala a obligatiilor, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare care se va prezenta in original. Se va putea constitui garantia de buna executie si prin depunere la casieria autoritatii contractante sau prin OP sau fila cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta in contul RO29TREZ4065005XXX000410, TREZORERIA IASI, COD FISCAL 4701100.In cazul unei asocieri care este declarata cistigatoare , garantia se va constitui de catre un un asociat in numele si pentru asocierea ce va face parte contractanta .Cistigatorii IMM beneficiaza de prevederile art.16 din Legea 346/2006, in sensul reducerii cu 50% a garantiei , caz in care contractantul va completa Declaratia privind incadrarea in categoria IMM, conform Anexa Legii 346/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: In conformitate cu art. 11 alin.(4) din HG 925/2006, participantii pot prezenta doar Formularul 1 - Declaratie in conformitate cu art. 11 alin. (4) din HG 925/2006 si Anexa 1 a acestei declaratii (alaturi de garantia de participare si propunerea tehnica), urmand ca ofertantul clasat pe primul loc sa prezinte, in termen de maxim 3 zile lucratoare de la primirea solicitarii din partea autoritatii contractante, toate documentele de calificare cuprinse inprezenta Fisa de date achizitie.Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitatea: declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art 180 din OUG 34 / 2006 aprobata cu modificari si completari prin Lg 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare FormularCerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181din Oug 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Lg nr 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioareFormularCerinta nr. 3Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile ? se prezinta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Cerinta nr. 4Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile? se prezinta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Cerinta nr. 5Certificat de participare cu oferta independeta, conform Ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. FormularCerinta nr. 6Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691(evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legeanr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare Formular: Lista persoanelor ce detin functii de decizie in cadrul Autoritatii Contractante: prof.univ.dr.Vasile Astarastoae, ec.Daniela Drugus, ec.Petronela Baranetchi, ing.Maria Arhip, ec.Ioana Alexa, jr.Nicoleta Nastase, ing.Mircea Cojocaru , ing.Pacurici Dana, ing.Lisac Dan, conf. dr. Dumitru Padurarulab. Galini BalteanuCerinta nr.7Calitatea de participant la proceduraFormular Cerinta nr. 1Certificat constatator emis de O.N.R.C. sau documente care dovedesc o forma de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional celor din Romania, in cazul persoanelor fizice/juridice straine, document valabil la data limita de depunere a ofertelor in SEAP, avand inclus obiectul de activitate autorizat specific obiectului contractului.Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru conformitate, documentul in original sau copie legalizata.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista principalelor lucrariin ultimii 5 ani, Cerinta nr.2Certificat deatestareprofesionala pentru monumente istorice eliberat de MLPATla responsabilul tehnic cu executia, conformLegii 422/2001privind protejarea onumentelor istorice;Curriculum vitae, Cerinta nr. 3Informatii privind subcontractantii, Cerinta 4Proces verbal de receptie/ document constatator (cel putin un document care sa confirme executarea a unei lucrarisau a mai multor lucrari in valoare cel putin egala cu 135.000 lei fara TVA Cerinta nr. 1Standard de asigurarea a calitatiiISO 9001:2008- sau echivalent, Cerinta 2Standard de asigurarea a calitatii mediuluiISO 14001:2001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara Pentru oferta admisibila cu cel mai mic pret se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv 70 de puncte. Pentru alta oferta admisibila decat cea cu cel mai mic pret, punctajul se acorda astfel: Punctaj oferta n= (Cel mai mic pret/pretul altei oferte)x70
2. Garantia acordata lucrarilor
10
Descriere: Durata de garantie exprimata in luni. Durata de garantie minim acceptata este de 24 de luni sub acest termen oferta va fi declarata neconforma. Pentru o oferta admisibilacu o perioada a garantiei egala cu 48 luni se acorda pnctajul maxim, respectiv 10 puncte. Pentru ofertele admisibile cu durata aperioadei de garantie a lucrarilor mai mare de 48 luni, nu se acorda un punctaj suplimentar.Punctaj oferta n=(Dmax/Durata n)x10, Dmax= durata maxima acordata garantiei lucrarii, Dn = durata altei oferte
3. Garantia acordata produselor
10
Descriere: Durata de garantie exprimata in ani. Durata de garantie minim acceptata este de 10 ani sub acest termen oferta va fi declarata neconforma. Pentru o oferta admisibilacu o perioada a garantiei egala cu 20 anise acorda pnctajul maxim, respectiv 10 puncte. Pentru ofertele admisibile cu durata aperioadei de garantie a produselor mai mare de 20 ani, nu se acorda un punctaj suplimentar.Punctaj oferta n=(Dmax/Durata n)x10, Dmax= garantia maxima a produselor, Dn= durata altei oferte
Durata de executie4. Durata de executie
10
Descriere: Durata minima este de 1 luna sub aceasta durata oferta nu va fi punctata suplimentar, urmand ca punctajul pentru celelalte oferte sa fie acordat proportional. Durata maxima acceptata este de 3 luni, peste aceasta durata oferta va fi considerata neconforma.Pentru durata minima de realizare se acorda 10 puncte. Pentru alta durata punctajul se calculeaza astfel: Punctaj n = (durata minima de executie/ durata de executie n)x10, durata de executie n= durata pentru care se calculeaza punctajul Pn
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP, www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.09.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 20.12.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 04.09.2012 14:41