Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reabilitare spatii verzi, alei de acces rutier si pietonal si mobilier urban adiacent strazilor Sergent Major Dorobantu Constantin, Basarabilor, Centura Basarabilor si Arcului


Detaliu pentru invitatia numarul 325580
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Municipiul Slatina
Numar invitatie: 325580/03.05.2012
Denumire contract: Reabilitare spatii verzi, alei de acces rutier si pietonal si mobilier urban adiacent strazilor Sergent Major Dorobantu Constantin, Basarabilor, Centura Basarabilor si Arcului
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul SlatinaCod fiscal: 4394811, Adresa: Slatina, strada mihail Kogalnicenu nr.1, Slatina, Telefon: +40 249439377/ +40 249407002, Fax: +40 249431708/ +40 249439336
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Slatina, strada mihail Kogalnicenu nr.1, Slatina, Romania, cod postal: 230080, telefon: +40 249439377/ +40 249407002, fax: +40 249431708/ +40 249439336, persoana de contact: DANIELA MOANTA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul Primariei municipiului Slatina, strada Mihail Kogalniceanu, nr.1, Slatina, judetul OLT
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii de administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitare spatii verzi, alei de acces rutier si pietonal si mobilier urban adiacent strazilor Sergent Major Dorobantu Constantin, Basarabilor, Centura Basarabilor si Arcului
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor reabilita drumurile de acces, instalatiile retelei de apa, parcarile si spatiile verzi din zona Cartierului Dorobantu, delimitat de strada Sergent Major Dorobantu Constantin, strada Basarabilor, strada Centura Basarabilor si strada Arcului.
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 10, 314, 281.19 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este 206.000, 00 lei si se va constitui prin virament bancar, instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurar, care se prezinta in original, sau ordin de plata cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor. Garantia de participare se va constitui numai in lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Contul in care se va depune garantia de participare este RO41TREZ5065006XXX000249, deschis la Trezoreria municipiului Slatina. In temeiul prevederilor art.86, alin.3, lit.a si b si alin 4, din HG 925/2006, actualizata in cazul in care garantia de participare se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, instrumentul de garantare trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. In mod obligatoriu, ea va asigura autoritatea contractanta impotriva riscurilor descrise la art. 87 din H.G. 925/2006 actualizata precum si de cel prevazut de art.278^1 din OUG 34/2006 actualizata. IMM-urile pot prezenta garantie de participare in cuantum de 50% din valoarea mai sus precizata. Garantia de participare se va restitui in conformitate cu HG 925/2006, art.88.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10% din valoarea totala a contractului de lucrari exclusiv TVA. Modul de constituire a garantie de buna executie va fi specificat de catre ofertant in oferta sa alegandu-se din: Orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau Retineri succesive din sume datorate pentru facturi partiale si finale. In acest caz ofertantul are obligatia de a deschide la Trezoreriei Statului un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala pe care o va depune ofertantul in contul astfel deschis va fi de 1% din pretul contractului.In cazul ofertantilor din categoria IMM-urilor garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat.Restituirea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu prevederile art.92 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinte obligatorii.Oferantul va prezenta: - Declaratia de eligibilitate privind neincadrarea in prevederile art.180 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (documentul va fi prezentat si de tertul sustinator daca este cazul);
- Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (documentul va fi prezentat si de tertul sustinator cu referire doar la punctele a, c^1) si d), daca este cazul)- Declaratia privind calitatea de participant la procedura;
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;
- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 (care va fi prezentata atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator daca este cazul). Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire(respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire) sunt urmatoarele: - Darius Bogdan Valcov ? primar;
- Minel Florin PRINA ? administrator Public;
- Ana Anghel ? Viceprimar;
- Dan Balasescu ? Viceprimar- Florin Ionut Barbu ? Director economic- Diaconu Gheorghe - jurist- Mierlesteanu Floarea - Manager proiect- Necsulescu Liliana - Responsabil tehnic- Stoicanescu Ileana - Responsabil financiar- Ciobanu Ioana - Responsabil achizitii- Certificat de atestare fiscala, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, care sa ateste ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (sau certificat echivalent-pentru persoane juridice straine). Certificatul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor locale, pentru sediul principal si pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului, care sa ateste ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (sau certificat echivalent-pentru persoane juridice straine). Certificatul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.- Cazier fiscal al societatii/(certificat echivalent-pentru persoane juridice straine) ? in conformitate cu H.G. 31/2003, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.- Cazier judiciar al societatii asa cum este precizat in Certificatul constatator emis de oficiul Registrului Comertului in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.- Cazier judiciar al administratorului/administratorilor societatii asa cum este precizat in Certificatul constatator emis de oficiul Registrului Comertului in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Persoane juridice/fizice romaneOperatorii economici vor prezentarea in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? a Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate care trebuie sa corespunda obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit, faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca Ofertantul este in incapacitate de plata, lichidare voluntara sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii/dizolvarea persoanei juridice. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de incheierea contractului de achizitie publica, depunerea documentului in original sau copie legalizata.Pentru persoane juridice straine: Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, inconformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse si legalizate in mod obligatoriu in limba romana de catre un traducator autorizat.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor mai sus mentionate sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG 34/2006, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Toate documentele oficiale depuse de persoanele juridice straine, precum si documentele depuse intr-o alta limba decat cea romana de catre operatorii economici romani, vor fi insotite de traduceri legalizate in limba romana, efectuate in mod obligatoriu de catre traducatori autorizati.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste certificate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie pe proprie raspundere precum ca, in cazul in care va fi desemnat castigator al procedurii de achizitie publica, va incheia inainte de semnarea contractului, o asigurare ce va cuprinde toate riscurile ce ar putea apare privind lucrarile executate, utilajele, instalatiile de lucru, echipamentele, materialele pe stoc, personalul propriu si reprezentantii imputerniciti sa verifice, sa testeze sau sa receptioneze lucrarile precum si daunele sau prejudiciile aduse catre terte persoane fizice sau juridice., Informatii prin care sa se demonstreze ca la momentrul semnarii contractului operatorul economic, va avea acces la linii de credit confirmate de banci sau orice alte mijloace financiare suficiente pentru realizarea unui cash-flow de executie a lucrarilor in cauza, in perioada impusa de executie a lucrarilor.Confirmarea faptului ca ofertantul, la momentrul semnarii contractului, va avea acces sau disponibilitate la resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau orice alte mijloace financiare suficiente pentru realizarea unui cash-flow de cel putin 2.000.000 lei, in perioada impusa (maxim 9 luni) de executie a lucrarilor., Prezentarea bilanturilor contabile pe ultimii trei ani vizate si inregistrate de organele competente., Cifra de afaceri din activitatea de constructii pe ultimii 3 ani a ofertantilor participanti la procedura sa fie de minim 20.000.000 lei., Capacitatea economico - financiara a ofertantului poate fi sustinuta si de o alta persoana, in conditiile si cu respectarea prevederilor art. 186 din OUG nr. 34/2006, coroborat cu art.11^1 din HG nr. 925/2006, prin Angajament ferm, incheiat in forma autentica.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratiei privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, Ofertantii participanti la procedura vor face dovada ca au executat in ultimii 5 ani lucrari similare celor ce fac obiectul prezentei proceduri.Se vor prezenta contracte ce au avut ca obiect executia lucrarilor de reabilitare/modernizare drumuri si trotuare in valoare cumulata de minim 6.800.000 lei fara TVA; contracte ce au avut ca obiect executia lucrarilor de retele de alimentare cu apa in valoare cumulata de minim 580.000 lei fara TVA; contracte ce au avut ca obiect executia lucrarilor de reabilitare spatii verzi in valoare cumulata de minim 1.900.000 lei fara TVA., Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii trei ani, Declaratie privind personalul specializat de care dispune operatorul economic in vederea indeplinirii contractului sau al carui angajament de participare a fost obtinut, Lista cuprinzand personalul desemnat pentru executia lucrarii pe obiecte de activitate., ? minim 1 (un) absolvent de studii superioare de lunga durata tehnice in Specializarea Constructii, cu experienta generala de minim 5 ani si care sa fi condus, in calitate de manager de proiect, implementarea a minim un contract de lucrari de constructii ?care va indeplinii functia de Manager Proiect;, ? minim 1 (un) inginer constructorabsolvent de studii superioare tehnice de lunga durata in constructii specialitatea Constructii Cai Ferate Drumuri si Poduri (sau echivalentul acesteia) avand o experienta generala de minim 5 anisi experienta specifica de minim 2 ani in executarea lucrarilor de constructii de drumuri ? care va indeplinii functia de Sef Santier Constructii Drumuri., ? minim 1 (un) inginer constructorabsolvent de studii superioare tehnice de lunga durata in constructii specialitatea Instalatii Constructii Hidrotehnice/Retele Edilitare (sau echivalentul acestora) cu experienta generala de minim 5 anisi experienta specifica de minim 2 ani in executarea lucrarilor de retele de alimentare cu apa ? care va indeplinii functia de Sef Santier Retele Edilitare;, ? minim 1 (un) inginer horticultor sau arhitect peisagist, absolvent de studii superioare de lunga durata in specializarea Horticultura sau Arhitectura Peisagistica (sau echivalentul acestora), avand o experienta in coordonarea lucrarilor horticole, amenajare peisagistica, de minim 2 ani ? care va indeplinii functia de Sef Santier Spatii Verzi., ? minim2 responsabili tehnici cu executia (RTE) sau echivalentul acestuia, atestati respectiv unul pentru fiecare din urmatoarele domenii: 1 (unul) pentru drumuri si 1 (unul) pentru lucrari edilitare si de gospodarie comunala care va indeplinii functia de Responsabil Tehnic cu Executia Drumuri respectiv Responsabil Tehnic cu Executia Lucrari Edilitare si de Gospodarie Comunala;, ? Minim 1 (un) absolvent studii superioare de lunga durata, cu decizie de numire/dispozitia interna ca manager al sistemelor de managementul calitatii (Cod COR 325701 sau echivalent) ? care va indeplinii functia de manager calitate., ? Minim 1 (un) absolvent studii superioare de lunga durata, cu decizie de numire/dispozitia interna ca manager al sistemelor de managementul mediului (Cod COR 325702 sau echivalent) ? care va indeplinii functia de manager mediu., ? Minim 1 Responsabil Tehnic cu Sudura (RTS) - personal tehnic de specialitate, atestat ISCIR conform legislatiei in vigoare si desemnat prin decizie interna, responsabil cu elaborarea si avizarea documentatiilor tehnice privind lucrarile de sudura in vederea aprobarii procedurilor de sudare si de autorizare a sudorilor., ? minim 2 (doi) sudori PEHD calificati si atestati ISCIR (Inspectia de Stat pentru Controlul Cazanelor, Recipientilor sub Presiune si Instalatiilor de Ridicat) sau echivalentul acestuia, conform metodologiei de examinare din Prescriptia Tehnica PT CR 9-2010, Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrariUtilaje necesare: Minim2 (doua) autobasculanteMinim 2 autobetoniereMinim 2 (doua) echipamente tip buldoexcavator.Minim 1 (un)repartizator asfalt.Minim 2 (doua) echipamente de frezat asfalt/beton.Minim 2 (doua) compactoare pneu-tambur.Minim 2 (doua) seturi sisteme de sprijiniri santuriMinim 2 (doua) aparate de sudura PEHDMinim 1 (una) masina de trasat marcaje rutiere.Laborator de determinari si incercari specifice lucrarilor ce urmeaza a fi executate atestat cel putin grad II.Minim un echipament pentru determinarea capacitatii portante, inclusiv software pentru prelucrarea datelor si calculul structurii rutiere si minim 1 echipament pentru determinarea planeitatii, determinarea rugozitatii., Declaratie pe propria raspundere ca in cazul in care va fi declarat castigatorul licitatiei isi va autoriza toate utilajele mai mari de 3, 5 to pe care la foloseste in derularea contractului, Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze, Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta si de o alta persoana, in conditiile si cu respectarea prevederilor art.190 din OUG nr.34/2006, coroborat cu art. 11^1 din HG nr. 925/2006, prin Angajament ferm, incheiat in forma autentica. Documente/certificate emise de organisme independente acreditate, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de asigurare a calitatii pentru activitati ce implica executia lucrarilor in cauza, conform ISO 9001 sau echivalent.Dovada implementarii standardelor de asigurare a calitatii pentru activitati ce implica executia lucrarilor in cauza, conform ISO 9001 sau echivalent., Documente/certificate emise de organisme independente acreditate, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de protectie a mediului pentru activitati ce implica executia lucrarilor in cauza, conform ISO 14001 sau echivalent.Dovada implementarii standardelor de protectie a mediului pentru activitati ce implica executia lucrarilor in cauza, conform ISO 14001 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
85
Descriere: Componenta financiara: Detalii privind aplicarea algoritmului de calcul: Punctajul pentru factorul de evaluare Pretul ofertat pentru executia lucrarilor ce fac obiectul contractuluise acorda astfel: a) Pentru cel mai scazut dintre Preturile ofertate pentru executia lucrarilor ce fac obiectul contractuluise acorda 85 de puncte;b) Pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctaj astfel: P= [pretul minim ofertat/ pretul ofertat (n)] x punctajul maxim alocat [85].
Durata de garantie acordata lucrarilor ce fac obiectul contractului
15
Descriere: Componenta tehnica: Punctarea factorului de evaluare se face conform algoritmului: a) pentru cea mai mare durata de garantie acordata lucrarilor ce fac obiectul contractului se acorda 15 puncte;b) pentru o durata de garantie acordata lucrarilor ce fac obiectul contractului mai mica decat cea prevazuta la lit.a) punctajul se acorda astfel: P(n) = (durata de garantie(n)/durata de garantie maxima) x punctaj maxim alocat [15].Durata minima de garantie sub care ofertele vor fi considerate neconforme: 24 luni.Durata maxima de garantie peste care ofertele nu vor fi punctate suplimentar: 60 luni.Ofertantul va oferta durata de garantie acordata lucrarilor in luni.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia se obtine din SEAP accesand www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.05.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.05.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 02.05.2012 19:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer