Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ,,Reabilitare statie de pompare SP Pecica "-judetul Arad


Detaliu pentru invitatia numarul 339514
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: AGENTIA NATIONALA DE IMBUNATATIRI FUNCIARE
Numar invitatie: 339514/15.11.2012
Denumire contract: , ,Reabilitare statie de pompare SP Pecica "-judetul Arad
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAGENTIA NATIONALA DE IMBUNATATIRI FUNCIARECod fiscal: RO 29275212, Adresa: Soseaua Oltenitei 35-37, Sector 4, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: +40 0213322816, Fax: +40 0213322183
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Soseaua Oltenitei 35-37, Sector 4, Bucuresti, Romania, cod postal: 041293, telefon: +40 0213322816, fax: +40 0213322183, persoana de contact: Nicoleta Simon
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Soseaua Oltenitei 35-37, Sector 4, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (activitati conexe agriculturii)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: , ,Reabilitare statie de pompare SP Pecica "-judetul Arad
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract executie lucrari pentru obiectivul de investitii ?Reabilitarea statiei de pompare Pecica?, Judetul Arad
II.1.6) CPV: 45317100-3 - Lucrari de instalare electrica de echipament de pompare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 021, 315 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 2% din valoarea totala estimata fara TVA, respectiv 60426lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de 90 zile calendaristice, de la termenul limita de primire a ofertelor. Modalitate de constituire: in conf. cu HG nr. 925/2006, art. 86, 87. Date pentru constituirea garantiei de participare: In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Garantia de participare se constituie printr-un document emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in original sau prin depunerea cu OP in contul RO09TREZ7045009XXX009642- Trezoreria Sector 4, CIF 29275212.IMM-urile pot prezenta garantia de participare in cunatum de 50% din valoarea mai sus precizata.Garantia de participare se va restitui in conformitate cu H.G. 925/2006, art.88.Retinerea garantiei de participare se face in conformitate cu art.278^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din val.contr.fara TVA. Modul de constit.a garant.de buna exec.: conf. preved.art.90 din HG 925/2006 cu modif.si complet.ulter.In cazul alegerii modalit.prev.la art.90, alin (3)contract.are oblig.de a deschide la trezoreria statului un cont de disponibil distinct la dispozitia unitatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant, in contul de disponibil astfel deschis va fi de 2 % din val.contr., fara TVA. Pentru atingerea sumei coresp.procentului de 10%, stabilit, autorit.contract.va efectua retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contract.pana la concurenta sumei stabilite. Autorit.contract.are dreptul de a emite pretentii asupra gar.de buna exec., oricand pe parcursul indepl.contract., in limita prejudiciului creat, in cazul in care executantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract.Restituirea garantiei de buna executie se va face in conformitate cuHG 925/2006art. 92, alin. 4).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitate in conformitate cuart. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formular 12 ADeclaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formular 12 BDeclaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular 12 CDeclaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare(va fi prezentat atat de catre subcontractant cat si de tertul sustinatordaca este cazul)Persoanele cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: 1. Director general ? Adi Florinel Barbu2. Director general adjunct- Ciprian Mircea Blejan3. Director tehnic ? Cornel Popa4. Director economic ? Iuliana Claudia Toma5. Consilier juridic ? Vasilica Sturzu6. Sef serviciu achizitii publice ? Lina GruiaCertificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/12.10.2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta;Certificatul de taxe si impozite locale eliberatde Directia de impozite si taxe locale din care sa reiasa situatia obligatiile exigibile in luna anterioara lunii in care se depun ofertele;Certificat de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre buget, care sa prezinte obligatiile exigibile in luna anterioara lunii in care se depun ofertele.Certificatele se prezinta in original sau copie conform cu originalul, semnate si stampilate cu mentiunea? conform cu originalul?. Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG nr. 34/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare. Documentele vor fi prezentate in original sau copie conform cu originalul, semnata si stampilata, cu mentiunea Conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata in limba romana. Persoane juridice romane: a)Certificat constatator eliberat Oficiul Registrului Comertului, valabil la data depunerii ofertei, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde cu obiectul procedurii.Certificatul se va prezenta in original sau copie semnata si stampilata cu mentiune ? Conform cu originalul - Din certificat trebuie sa rezulte faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura de insolventa sau ca societatea se afla in incapacitate de plata . In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, depunerea documentului in original sau copie legalizata.Persoane juridice straine: a)Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse si legalizate in mod obligatoriu in limba romana de catre traducator autorizat.In cazul in care in tara de origine sau in tarain care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor solicitate sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta o declaratie pe proprie raspundere sau in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe proprie raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Toate documentele oficiale depuse de persoanele juridice straine, precum si documentele depuse intr-o alta limba decat cea romana de catre operatorii economici romani , vor fi insotite de traduceri legalizate in limba romana, efectuate in mod obligatoriu de catre traducatori autorizati.b)Declaratie pe proprie raspundere privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM ? urilor.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Certificatul de atestare in executia lucrarilor de IF conform Ordinului 182/2009 al Ministrului Agriculturii, Padurilor si Dezvoltarii Rurale, pentru aprobarea normelor metodologice privind atestarea persoanelor fizice si juridice care au capacitatea de a desfasura activitati de IF, publicat in MonitorulOficial, Partea I, nr. 223/07. IV. 2009 - Certificatul de atestare va purta viza pentru anul 2012.Atestate ANRE tip A, B, C2A, pentru executia de lucrari de instalatii electrice conform Ordinului 24/2007 modificat de Ordinul 14/2010 si Ordinul 51/2011 ale Presedintelui ANRE.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are capacitatea financiara pentru sustinerea investitiei, respectiv ca are disponibile resurse reale negrevate de datorii sau linii de credit cu care poate sustine finantarea lucrarii, la momentul semnarii contractului (valoarea minima de 755328 lei) pentru o perioada de 3 luni.Ofertantul trebuie sa prezinte documente financiare (scrisoare de confort angajanta, linii de credit special deschise si confirmate de emitent, angajament ferm de sustinere din partea unui tert) eliberate de catre o institutie financiara abilitata (societate bancara sau societate de asigurari).Documentele depuse vor avea obligatoriu definita destinatia resurselor financiare ca fiind pentru investitia?Reabilitarea statiei de pompare Pecica?, Judetul Arad, Informatii generala privind situatia economico-financiara: se vizeaza activitatea din ultimii 3 ani, fara a se lua in considerare anul in curs.Cifra medie de afaceri in domeniul de activitate aferent contractului trebuie sa fie de 3021315 lei. Echivalarea in EURO pentru fiecare an in parte se face la cursul mediu anual al BNR din anul respectiv.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani., Fisa de informatii privind experienta similara ? prezentarea a cel putin unui contract sau cel mult a trei contracte de executie lucrari similare cu o valoare cumulata de minim 3021315 lei (fara TVA) realizate in ultimii 5 ani., Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere.-1 manager de proiect in domeniul constr.in IF cu pregat.profes. in aceasta calitate;
-1 sef de santier cu studii de inginerie in dom.constr.de IF(min.3 ani exp.specif.in activ.din cadrul proiectului);
-1 RTE atestat tehnico-profes.pt.dom.constr. de imbun.func.Trebuie sa fie angajatul societ.ofertante sau orice forma de acord de participare conf.legii.Se vor prezenta in mod obligat.copii lizibile semnate si stampilate cu mentiunea ?conform cu originalul?: diploma de absolvire a studiilor de lunga durata in specialit.solicitata si CV copie atestat RTE.- 1 inginer instalatii electrice cu experienta de minim 3 ani in domeniu, autorizat ANRE minim gradul II.- 2 electricieni autorizati ANRE gradul II. Se vor prezenta in mod obligatoriu copii lizibile semnate si stampilate cu mentiunea ?c, Declaratie privind utilajele, instalatiile, laboratoarele ( autorizate), echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Ofertantul castigator va prezenta pentru utilajele, mijloacele detransport, laboratoarele (autorizate) care nu sunt in proprietatea sa, dar sunt inchiriate sau luate in conventie contractul de inchiriere sau conventia., Informatii privind subcontractantiiFormularul privind subcontractarea se va introduce in documentatia de calificare chiar daca ofertantul nu are nevoie de subcontractanti. Subcontractantii declarati nu pot fi schimbati pe parcursul derularii contractului decat cu acordulautoritatii contractante. Documente/certificateemise de organisme independente acreditate, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de asigurare a calitatii pentru activitati ce implica executarea lucrarilor in cauza conform ISO 9001:2008 sau echivalent ? in domeniul IF si/sau executiei de instalatii electrice, Documente/certificateemise de organisme independente acreditate, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de protectie a mediului pentru activitati ce implica executialucrarilor in cauza conform ISO 14001/2008 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
85
Descriere: Componenta financiara: Punctajul pentru factorul de evaluare pretul se acorda astfel: a)pt. val.min.a fact. de eval. se acorda 85 de pct. b)pt.o val. a fact. de eval. superioara celei prevaz. la lit.a) se acorda punctajul Pn=(pret min./pret n) x punctajul max.alocat. Preturile care se compara in vederea acordarii punctajului vor fi preturile totale pt.executia lucrarii, fara TVA
Perioada de garantie a lucrarilor
15
Descriere: Punctajul pt. factorul de evaluare perioada de garantie a lucrarilor se acorda astfel: Punctaj maxim alocat 15 puncte. Pentru o perioada de garantie sub 2 ani oferta va fi considerata neconforma. Pentru o perioada de garantie de 2 ani se aloca 5 puncte. Pentru o perioada de garantie de 3 ani se aloca 10 puncte. Pt. o perioada de garantie de 4 ani se aloca 15 puncte.Pt. o perioada de garantie mai mare de 4 ani oferta nu va fi punctata suplimentar.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: in conf. cu art. 40 alin (1) din OUG 34/2006 cu modif.si compl.ulterioare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.12.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.12.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 15.11.2012 09:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer