Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reabilitare strada Abatorului prin realizarea de imbracaminte carosabila permanenta din beton asfaltic


Detaliu pentru invitatia numarul 326316
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: PRIMARIA AGNITA
Numar invitatie: 326316/11.05.2012
Denumire contract: Reabilitare strada Abatorului prin realizarea de imbracaminte carosabila permanenta din beton asfaltic
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPRIMARIA AGNITACod fiscal: 4270716, Adresa: STRADA REPUBLICII NR 19, Agnita, Telefon: 0269510465, Fax: 0269512000
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA REPUBLICII NR 19, Agnita, Romania, cod postal: 555100, telefon: +40 269510465, fax: +40 269512000, persoana de contact: MARIUS RADU CURCEAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria orasului Agnita, str. Republicii, nr. 19, Agnita.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitare strada Abatorului prin realizarea de imbracaminte carosabila permanenta din beton asfaltic
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Reabilitare strada Abatorului prin realizarea unei imbracaminti carosabila permanenta din beton asfaltic, lungimea 245 m, suprafata 1.750 mp.
II.1.6) CPV: 45233223-8 - Lucrari de reinnoire a imbracamintei soselelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 123, 350.5 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
2.467lei se constituie sub oricare dintre formele prevazute la art. 86 din HG 925/2006.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 60 zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original. Garantia trebuie sa fie irevocabila.In cazul in careofertantul alege sa constituie garantia prin virament, plata se va face prin Ordin de plata in contul RO36 TREZ 5785 006X XX00 0046, Trezoreria AgnitaDaca ofertantul alege ca instrument de garantare, Scrisoarea de garantie bancara, aceasta va fi intocmita in conformitate cu Formularul 16 .In cazul depunerii unei contestatii, conf. Art. 278^1 alin.1 din OUG 34/2006 ? In masura in care Consiliul respinge contestatia, ca nefondata autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarele sume: 1.233, 50 lei.Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reducerea cu 50 % a garantiei de participare. In acest caz, garantia de participare va fi insotita de declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria I.M.M. (conf. formularului 1C din sectiunea III)In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria I.M.M., se va analiza cu privire la asocierea in ansamblu. Astfel toti asociatii trebuie sa se incadreze in mod individual in categoria I.M.M
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de10 % din valoarea contractului de lucrari, fara T.V.A. I.M.M-urile beneficiaza de reducerea cu 50 %. Garantia de buna executie se poate constitui fie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, fie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest ultim caz, suma initiala pe care o va depune contractantul in contul de Trezorerie deschis la dispozitia autoritatii contractante va fi de 0, 5 % din pretul contractului.Restituirea garantiei de buna executie se face conform prevederilor H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea(Prezentarea formularului 5); Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din OUG 34/2006(Prezentarea formularului 6); Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat si catre bugetul local (Certificatele trebuie sa ateste situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, si se prezinta in original, copie legalizata sau copie certificata pentru conformitate cu originalul.Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat si bugetul local vor fi respinse, cu exceptia celor care prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de organele competente in domeniu); Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Prezentarea formularului 3); Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 69^1 din OUG 34/2006 (Prezentarea formularului 7. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: - Primar: Curcean Marius Radu- Viceprimar: Matei Dumitru- Secretar: Vasiloglu Maria- Sef birou venituri si cheltuieli: Coman Vintila);Declaratie privind calitatea de participant la procedura (Prezentarea formularului 2) Certificat constatator emis de ORC. Se va prezenta in original/copie legalizata/xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul - sa rezulte obiectul de activitate.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Certificatul prezentat nu trebuie sa fie eliberat mai devreme de 30 zile fata de data deschiderii ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantul trebuie sa demonstreze ca a realizat o cifra de afaceri globala, in ultimii 3 ani, nu mai mica decat: 240.000 lei fara TVA.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantii trebuie sa faca dovada ca in ultimii 5 ani de activitate (calculati pana la data depunerii ofertei) au executat lucrari similare celor solicitate prin documentatia de atribuire. Valoarea insumata a contractelor prezentate ca si similare trebuie sa fie de minim: 120.000 lei.Se va prezenta: copii dupa partile relevante ale contractului/contractelor reprezentand experienta similara si Recomandare/Recomandari din partea beneficiarului / beneficiarilor pentru lucrarile prezentate ca si experienta similara., Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari si dovada ca operatorul economic dispune de urmatoarele utilaje si echipamente: autogudronator, cilindru compactor, finisor repartizator., Informatii privind asigurarea cu personalul responsabil direct de indeplinirea contractului de lucrari, ofertantul va trebui sa dispuna de un responsabil tehnic cu executia lucrarii atestat si un responsabil cu controlul calitatiiPentru responsabilul cu controlul calitatii se va prezenta o decizie de numire din partea ofertantului/atestat, dupa caz, iar pentru personalul tehnic responsabil cu executia se va prezenta copie dupa atestat, in termen de valabilitate., Sustinerea tehnica si profesionala(daca este cazul), Informatii privind subcontractantii, Informatii privind asociatii(daca e cazul) ISO 9001, sau echivalent., Declaratie privind respectarea masurilor de protectie a mediului
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este atasata invitatiei de participare in SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.05.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.05.2012 08:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer