Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reabilitare Strada Boicioara, Comuna Boita, Jud. Sibiu


Detaliu pentru invitatia numarul 335510
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Comuna Boita (Primaria Comunei Boita jud. Sibiu)
Numar invitatie: 335510/17.09.2012
Denumire contract: Reabilitare Strada Boicioara, Comuna Boita, Jud. Sibiu
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Boita (Primaria Comunei Boita jud. Sibiu)Cod fiscal: 16343285, Adresa: Boita, str. Traian, nr. 263, jud. Sibiu, Boita, Telefon: 0269556005, Fax: 0269556136
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Boita, str. Traian, nr. 263, jud. Sibiu, Boita, Romania, cod postal: 555701, telefon: +40 269556005, fax: +40 269556136, persoana de contact: Nicolae Mohor
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Boita, str. Traian, nr. 263, jud. Sibiu, Boita, Romania, cod postal: 555701
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitare Strada Boicioara, Comuna Boita, Jud. Sibiu
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul de lucrari cuprinde reabilitare Str. Boicioara
II.1.6) CPV: 45233222-1 - Lucrari de pavare si de asfaltare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 275, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 5.500 lei.Per. de val. a gar de particip va fi cel putin egala cu per min de valab a ofertei, resp 60 zile, incepand cu data limita de dep a of.1.Gar de particip se va prez la deschidere si va fi exprimata in lei. Ea poate fi constituita in urmatoarele forme: a) printr-un instrument de garantare emis in cond legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari care se prez in original, in cuantumul si per prevazuta in doc de atribuire.b)Scrisoare de garantie bancara in favoarea aut contractante (conform Formularului 10)in original.c)Virament bancar in contul autorit contractante RO16TREZ58124830271XXXXX deschis la Trezoreria Avrig, jud.Sibiu.OP vizat de banca in contul autorit contractante (in copie conform cu originalul sau original). Pe ordinul de plata se va specifica denumirea completa a achizitiei.d)Numerar depus la caseria unitatii.Dovada constit gar de particip trebuie prez cel tarziu la data si ora stab pt deschiderea ofertelorAut contract are dreptul de a vira gar pt part in bugetul propriu, of pierzand suma constit at can acesta din urma se afla in oricare din sit: a)isi retrage of in per de valab a acb)of sa fiind stab castigatoare, nu constit gar de buna ex. in per de valab a oferteic)of sa fiind stab castigatoare, refuza sa semneze ctr de achiz publica in per de valab a oferteid)in masura in care CNSC respinge o contest ca nefondata, autorit contr va retine contestatarului din garant de particip in raport cu val estimata a ctr o suma in conf cu prev art 278 alin (1) din OUG 34/2006Cf art 16 alin (2) din Legea nr 364/2004, gar de particip a op ec incadrati in categ IMM va fi admisa in cuantum de 50% din val impusa. In acest caz, op ec au oblig de a prez doc prev la art 7 din Legea nr 364/2004.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10 % din valoarea contractului fara TVA.-Garantia de buna executie se va constitui in cuantum de 10% din valoarea fara TVA a contractului-Garantia de buna executie se va constitui prin oricare din modalitatile prevazute la art 90 din HG 925/2006 si se va avea in vedere modificarea adusa de HG 1045/2011.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor legale.In baza prevederilor art 16 alin (2) din Legea nr 364/2004 cu modificarile si completarile ulterioare, garantia de buna executie a operatorilor economici incadrati in categoria IMM va fi admisa in cuantum de 50% din valoarea impusa. In acest caz operatorii economici au obligatia de a prezenta documentele prevazute la art 7 din Legea 364/2004 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1)Declaratie privind eligibilitatea-neincadrarea in prevederile art 180 din OUG 34/2006(tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura cf prevederilor art 180 din OUG 34/2006)-formular F22)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 (tertul sustinator nu trebuie sa se alfe in situatia care determina excluderea din procedura cf prevederilor art 181 lit a) c1 si d) din OUG 34/2006)-formular F33)Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? formular F4- prezentare certificat de participare cu oferta independenta4)Declaratie privind neincadrarea la prevederile art 69^1 din OUG nr 34/2006 (se va prezenta atat de catre subcontractant cat si de catre tertul sustinator- daca este cazul) ? formular F5.Persoanele din cadrul autoritatii contractante responsabile cu aprobarea, organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: Consilieri Locali: Alboiu Daniel, Albu Ioan, Basaraba Ioan, Basaraba Nicolae, Badila Toma, Bobeica Nicolae, Bucsa Nicolae, Cocos Nicolae, Istrate Ioan, Podisan Nicolae, Poenariu NicolaeMohor Nicolae- PrimarPetru Raluca Georgiana ? Secretar- presedinte comisiePopsor Adriana ? referent superior ? membru comisieAlbu Nicoleta Daniela ? inspector asistent ? membru comisieVasioiu Adrian Ioan ? referent asistent ? rezerva membru comisieDragomir Nicolae ? politist local ? rezerva membru comisie5)Certificat de atestare fiscala privind obligatiile de plata catre bugetul local si certificat de atesteare fiscala privind obligatiile de plata catre bugetul general consolidat. Certificatele de atestare fiscala trebuie sa prezinte situatia obligatiillor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentele se vor depune in oricare dintre formele: original/ copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? Cerinta obligatorieDocumente : -Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data deschiderii ofertelor in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? . Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Nota: In etapa evaluarii ofertelor, ofertantul clasat pe primul loc, va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra mediede afaceridin ultimii 3 ani sa fie de minim 275.000 lei. Pt IMM cifra medie globala poate fi de 50% din valoarea propusa
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Inf. privind exp similar.Se vor prezenta declaratie privind lista princip lucrari executate in ultimii 5 ani si Fisa de exp similara. Decl.privind lista princip servicii in ultimii 3 ani.A.C.va respecta preved art 13 alin 1 si 2 precum si art 14 alin1 si 2 din Ord509/2011, op ec putand face dovada exp similare prin oricare din modalitatile prev la alin1 art 13 si alin 1 art 14 din Ord 509/2011.Exp similara pt executie maxim 2 contracte de lucrari similare cu ob prez contract de achizitie, in valoare de cel putin 275.000 lei fara TVASe vor prezenta copii de pe contract/parti relevante din contract, recomandare din partea beneficiarului sau alte documente relevante din care sa reiasa obiectul detaliat al contractului si valoarea lucrarilor similare executateNota: Exp similara poate fi dovedita si prin prezentarea a maxim 2 contracte avand ca obiect executarea de lucrari similare prez contr in val de 275.000 lei fara TVA, Informatii privind dotarea tehnica ? Declaratie si Lista privind utilajele, instalatiile, echipamente tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului, Informatii privind subcontractantii ?daca este cazul.Subcontractantii de specialitate vor fi nominalizati pe fiecare specialitate pentru care sunt atestati/autorizati Standarde de asigurare a calitatii- ISO 9001sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.10.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.10.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.09.2012 11:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer