Achizitie publica - Reabilitare strada Ceahlau, oras Buhusi, jud. Bacau
Detaliu pentru invitatia numarul 325015
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 325015/26.04.2012
Denumire contract: Reabilitare strada Ceahlau, oras Buhusi, jud. Bacau
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL BUHUSICod fiscal: 4535953, Adresa: STR. REPUBLICII, NR.5, Buhusi, Telefon: +40 234261220, Fax: +40 234261220
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP; www.e-licitatie.ro, utilizand facilitatile sistemului, conform manualului de utilizare ce se poate descarca de pe prima pagina a sistemului, dupa autentificare
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitare strada Ceahlau, oras Buhusi, jud. Bacau
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de amenajare a sistemului rutier, amenajare a bordurilor, asigurare a scurgerii apelor pluviale, ridicare la cota a caminelor si gaigherelor, amenajare a drumurilor laterale, amenajare a trotuarelor, lucrari de instalatii de de alimentare cu apa, montare a hidrantilor de incendiu,
II.1.6) CPV: 45233251-3 - Lucrari de reinnoire a imbracamintei rutiere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 580, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- Valoare: 7.700, 00 lei- Perioada de valabilitate: cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertelor- se poate constitui prin virament bancar in contul Orasului Buhusi (CUI 4535953) RO71TREZ0665006XXX000023 deschis la Trezoreria Orasului Buhusisau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire- Scrisoarea de garantie bancara va fi emisa de o banca respectand Anexa 7.2.2.11 prevazuta in Sectiunea Formulare. In cazul in care scrisoarea de garantie bancara provine din alta tara, aceasta va fi tradusa in limba romana si legalizata, iarmoneda in care va fi constituita va fi euro sau lei, la cursul de schimb BNR din data de 07.02.2012, adica 1 euro = 4, 3483 lei
Garantie de buna executie
- Cuantum: 10% din valoarea contractului, fara TVA; se poate constitui prin orice mijloc permis de lege, conform art. 90 din HGR 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- Garantia de buna executie se constituie pentru intreaga perioada de derulare a contractului si oricum pana la intrarea in efectivitate a acestuia
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Operatorul Economic nu se incadreaza in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 - se va prezenta o Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006. (Aceste informatii vor fi furnizate de catre toti cei implicati in oferta, cu exceptia subcontractantilor, dupa caz.)Operatorul Economic nu se incadreaza in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 - se va prezenta o Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 si un Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) si un Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) dincare sa reiasa obligatiileexigibile la data de 25 a lunii anterioare celei in care se depun ofertele ? doar pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului (Aceste informatii vor fi furnizate de catre toti cei implicati in oferta, cu exceptia subcontractantilor, dupa caz. Tertul sustinator va prezenta Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), c^1) si d). Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana)- In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit documente de tipul celor solicitate sau acestea nu vizeaza toate situatiile cuprinse la art.180 si 181, se accepta prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere sau dupa caz, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.- In cazul ofertantilor persoane juridice/fizice straine documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, in original, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.Participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta - se va prezenta un Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Aceste informatii vor fi furnizate in cazul oferteiindividuale de catre ofertant, iar in cazul asocierii de catre ofertantul lider in numele asociatiei).Operatorul Economic nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006 - se va prezenta o Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006. Persoanele ce detin Functii de decizie in cadrul autoritatii contractante (inclusiv in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea acestei proceduri de atribuire) sunt: Turcea Ionel, Zaharia Vasile, Popu Maria, Botezatu Daniela, Furdu Elena, Maxim Mircea Mares Elena, Ivan Elena, Botezatu Dumitru si Oprea Gheorghe-Daniel (Aceste informatii vor fi furnizate de catre toti cei implicati in oferta).Operatorul Economic nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 46 din OUG 34/2006 - se va prezenta o Declaratie privind calitatea de participant la procedura (Aceste informatii vor fi furnizate de catre toti cei implicati in oferta) si Declaratie subcontractare (daca este cazul, aceste informatii vor fi furnizate de catre toti cei implicati in oferta, cu exceptia sustinatorului (Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi) si Acord de asociere (daca este cazul) si Declaratie legalizare asociere (daca este cazul) 1.Persoane juridice/fizice romanea) Pentru persoane juridiceOfertantul este inregistrat la Oficiul National al Registrului Comertului si in Certificatul Constatator emis de ONRC si valabil la data depunerii ofertelor, sunt inscrise codurile CAEN (Rev. 2) 4211 ? Lucrari de constructii a drumurilor si autostrazilor - Se va prezenta un Certificat Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertuluib). Pentru persoane fizice (daca este cazul) se va prezenta: Autorizatie de functionare, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului. Documentul/documentele sa fie valabile la data depunerii ofertelor.2. Persoane juridice /fizice straine (daca este cazul) Se vor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate.(Aceste informatii vor fi furnizate de catre toti cei implicati in oferta, cu exceptia sustinatorilor si/sau a subcontractantilor, dupa caz) Asociatii vor indeplini aceasta cerinta pentru partea din contract pe care o realizeaza, individual.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani, exclusiv anul in curs, minim acceptata: 778.000 leiPentru unitatile economice infiintate in ultimii trei ani se va lua in calcul cifra medie de afaceri incepand cu data infiintarii si pana in prezent.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: O lista a lucrarilor executate ultimii cinci ani in domeniul de activitate aferent contractului, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrariAceasta lista va fi insotita de cel putin un document (contract, proces-verbal de receptie etc.) prin care sa se confirme executarea lucrarilor in valoare de389.000 in domeniul constructii drumurisi certificarile de buna executie aferente., Declaratie privind echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului, Personal de specialitate minim: - Sef santier executie cu experienta profesionala in constructii de infrastructura de transport rutier, dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar- Responsabil Tehnic cu Executia atestat de catre MDRL pe domeniile: drumuri si alimentari cu apa, Personal responsabil pentru indeplinirea contractului., Declaratia la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani SR EN ISO 9001, sau echivalent, pentru domeniul de activitate Constructii, cu activitatea Lucrari de constructii a drumurilor si autostrazilor, cod Caen 4211, ISO 14001, sau echivalent, pentru domeniul de activitate Constructii, cu activitatea Lucrari de constructii a drumurilor si autostrazilor, cod Caen 4211
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
40
Descriere: Componenta financiara
Termen de Executie
30
Descriere: Durata de timp in care se vor finaliza lucrarile. Termenul de Executie cel mai scurt va primi punctajul maxim aferent de 100 de puncte. Punctajul pentru alte termene de execu?ie va fi calculat dupa formula: PctTEOfi = PctMaxTE *Termen de Executie Minim/Termen de Executie Ofi; Unde: PctTEOfi = Punctajul obtinut pe criteriul Termen de Executie de Ofertantul ?i?; PctMaxTE = Punctajul maximpe criteriul Termen de Executie ce poate fi obtinut = 100 pct; Termen de Executie Minim = Cel mai mic termen de executie ofertat in procedura ; Termen de Executie Ofi = Termenul de Executie ofertat de Ofertantul ?i?. Termenulde executie va fi ofertat in luni calendaristice ?i va fi cuprins intre 1 si 3 luni. Pentru Termene de Execu?ie mai mici de 1 (una) luna oferta nu va primi puncte in plus, pentru Termene de Execu?ie mai mari de 3 luni, oferta va fi declarata neconforma.
Perioada de garantie de buna executie
30
Descriere: Perioada de timp in care lucrarile sunt garantate. Perioada de garantie de buna executie cea mai mare va primi punctajul maxim 100 de puncte. Punctajul pentru alte Perioade ofertate va fi calculat dupa formula: PctPGOfi = PctMaxPG *Perioada de Garantie Ofi / Perioada de Garantie Maxima; unde: PctPGOfi = Punctajul obtinut pe criteriul Perioada de garantie de buna executie de Ofertantul ?i?; PctMaxPG =100 pct; Perioada de Garantie Ofi = Perioada de garantie de buna executie ofertata de Ofertantul ?i?; Perioada de Garantie Maxima = Cea mai lunga Perioada de garantie de buna executie ofertata in procedura. Perioada de garantie de buna executie va fi ofertata in ani. Pentru perioadele de garantie de buna executie mai mici de 3 ani ofertele vor fi declarate neconforme iar ofertele cu perioade de garantie de buna executie mai mari de 5 ani (conf. incadrarii drumului si Normativului privind intretinerea si repararea drumurilor publice ? indic. AND 554-2002) nu vor primi pct suplimentare
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP, www.e-licitatie.ro, cu browserul Internet Explorer ?i programul (gratuit de la http: //www.certsign.ro/certsign/produse/siguranta-documentelor/shellsafe-verify) ShellSafe Verify
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.05.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 15.08.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.04.2012 07:38