Achizitie publica - REABILITARE STRADA GRADINILOR ?I STRADA HARGHITEI, ORA?UL CRISTURU SECUIESC
Detaliu pentru invitatia numarul 354114
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 354114/25.09.2013
Denumire contract: REABILITARE STRADA GRADINILOR ?I STRADA HARGHITEI, ORA?UL CRISTURU SECUIESC
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL CRISTURU SECUIESCCod fiscal: 4367647, Adresa: STR. LIBERTATII, NR. 27, CRISTURU SECUIESC, JUD. HARGHITA, Cristuru Secuiesc, Telefon: +40 0266242190, Fax: +40 0266206012
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Libertatii, nr. 27, Cristuru Secuiesc, jud. Harghita, Romania, cod postal: 535400, telefon: +40 0266242190, fax: +40 0266206012, persoana de contact: KOBLOS DOMOKOS
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei orasului Cristuru Secuiesc, str. Libertatii, nr. 27, Cristuru Secuiesc, jud. Harghita, Romania, cod postal: 535400,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REABILITARE STRADA GRADINILOR ?I STRADA HARGHITEI, ORA?UL CRISTURU SECUIESC
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: 1.Obiectul contractului de achizitie publica este eeabilitarea strazilor Gradinilor si Harghitei, in ora?ul Cristuru Secuiesc, in conformitate cu cerintele Documentatiei tehnice, componenta a Documentatiei de atribuire atasata la invitatia de participare in cadrul sectiunii Documentatie si clarificari.2.Valoarea estimata a contractului de lucrari la nivelul studiului de fezabilitate este de 763.981, 00 lei fara TVA, conform devizului general intocmit de proiectant, echivalent 172.069, 44 euro fara TVA. Valoarea cheltuielilor diverse si neprevazute este de 8.018, 00 echivalent cu 1.805, 77 euro, reprezentand un procent de 1, 05% din valoarea estimata a lucrarilor. Valoarea totala estimata este de 771.999, 00 lei fara TVA. Valoarea estimata la care se vor raporta ofertele este de 763.981, 00 lei fara TVA.Suma diverse si neprevazute va fi decontata doar in cazul unor cheltuieli suplimetare, care pot sa apara pe parcursul derularii contractului si care nu reprezinta modificari substantiale ale contractului de achizitie publica.
II.1.6) CPV: 45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 771, 999 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul: 15.200, 00 lei, perioada de valab. egala cu perioad de valab. a ofertei, 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Pentru calcularea ech. lei/alta valuta se va tine cont de cursul de schimb comunicat de BNR la data de 02.09.2013. In cazul extinderii perioadei de valab. a ofertei perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator.Garantia de participare va fi constituita conformprevederilor art. 86. din HG 925/2006 prin: virament bancar sau printr-un instrumentde garantare emis in condi?iile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevevazuta in documenta?ia de atribuire, a unui ordin de plata in contul achizitorului (cont RO58TREZ35221150250XXXXX -Trezoreria Odorheiu Secuiesc, CUI-4367647). In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare va fi prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Autoritatea contractata are dreptul de a retine garantia de participare in situatiile prevazute la art 87 din HG 925/2006, iar in masura in care Consiliul respinge contesta?ia ca fiind nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatarului din garantia de participare o suma calculata in conformitate cu prevederile art.278^1 alin 1 lit.b din OUG 34/2006. In masura in care instanta competenta admite plangerea formulata impotriva deciziei Consiliului de respingere a contestatiei, autoritatea contractata va returna contestatarului suma retinuta in cel mult 5 zile de la data pronuntarii deciziei instantei de judecata. Restituirea garantiei de participare se face in conformitate cu prevederile art. 88 din HG 925/2006. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare in cuantum si forma precizata vor fi respinse ca inacceptabile.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10 %din valoarea fara TVA a contractului de executie care se va incheia. Ofertantii din categoria IMM-lor, conform Legii 346/2004, facand dovada in acest sens, pot beneficiade o reducere a cuantumului garantiei de buna executie cu 50%.Modul de constituirea garan?iei de buna execu?ie in conformitate cu prevederile art. 90 din HG 925/2006:1.Printr-un instrument de garantare emis in condi?iile legii, de o societate bancara sau de o societate de asigurari.2.Daca partile convin, garan?ia de buna execu?ie poate constituii si prin retineri succesive. In acest caz, contractantantul are obliga?ia de a deschide la Unitatea Trezoreriei de Stat din cadrul organelor fiscale competenta un cont la dispozi?ia autorita?ii contractante, conf orm art. 90 alin (3) din H.G. nr. 925/2006 cu modificari si completari ulterioare. Suma ini?iala care se depune de catre contractant in cont nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului fara TVA.Restituirea garan?iei de buna executie: - 70% din valoarea garan?iei in termen de 14 zile de la data incheierii procesului verbal de recep?ie la terminarea lucrarilor, iar riscul pentru vicii ascunse este minime, in baza unei solicitari scrise din partea executantului; - restul de 30% din valoarea garantiei, la expirarea perioadei de garan?ie a lucrarilor executate, pe baza procesului verbal de recep?ie finala, in baza unei solic scrise din partea executantului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informa?ii ?i formalita?i necesare pentru evaluarea respectarii cerin?elor: 1. Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.180 din O.U.G. nr. 34/2006. Formular prezentat in mod obligatoriu de catre ofertant ?i de catre ter?ul sus?inator, daca este cazul, ? Formular 1.2. Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. nr. 34/2006. Formular prezentat in mod obligatoriu de catre ofertant ?i de catre ter?ul sus?inator, daca este cazul, ? Formular 2.3. Declaratia privind calitatea de participant la procedura. ? Formular 3.4. Certificatul de participare cu oferta independenta ? conform Ordinului nr. 314/2010. ? Formular 4.5. Declaratia pe proprie raspundere ca nu are in cadrul autorita?ii contractante, care de?in func?ii de decizie, respectiv so?/so?ie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv, coform art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006? ? se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, conform prevederilor Ordinului ANRMAP nr. 170/2012. ? Formular 5.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Primar?Rafai Emil, Viceprimar?Koblos Domokos, Secretar?Vari Ferencz; Persoane care semneaza documente emise pentru procedura de atribuire: Todor Eugen?inspector;Kacso; Sandor?referent de specialitate-Compartiment de Investitii si Achizitii Publice;Membrii comisiei de evaluare: Koblos Domokos, Todor Eugen, Kacso; Sandor, Gyorgy Denes, Kocsis Maria, - Membru supleant: Lorentz Mihaly; Responsabil achizitii: Kacso; Sandor;Persoane care aproba bugetul aferent autoritatii contractante: Bakos Karoly, Barabas Zoltan, Csifo; Julianna, Demeter Levente, Farkas Csaba, Fekete Domokos, Galfalvi Gheorghe-Alexandru, Kiss Elod-Zoltan, Klein Laszlo;, Palffy Zoltan, Ratz Istvan, Simo; Bela, Simo; Ildiko;, Sipos Istvan, Szombatfalvi Jo;zsef si Varga-Nagy Huba-Laszlo;.6. Certificat de atestare fiscala eliberat de Administra?ia Finan?elor Publice pentru obliga?iile de plata care bugetul consolidat, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, fara sintagma ?valabile la data deschiderii ofertelor?.7. Certificatul privind impozitele ?i taxele locale eliberat de Direc?ia/Serviciul de impozite ?i taxe locale din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.8. Persoanele juridice sau fizice straine vor prezenta: Documente edificatoare, eliberate de autorita?i ale tarii de origine (certficate, caziere fiscale, alte documente edificatoare) prin care dovedesc ca ?i-au indeplinit obliga?iile de plata a impozitelor, taxelor ?i contribu?iilor catre bugetul de stat ?i local.Nota: *Este permisa depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.*Neprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare a acestor documente va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila.*Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna, aceste cerin?e trebuiesc indeplinite de fiecare membru al grupului. Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, informa?iile cuprinse trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte cel putin informa?ii legate de structura ac?ionarilor, reprezenta?ii legali, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu men?iunea ?conform cu originalul?. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespendent in codul CAEN din certificatul constatator emis de Oficiul Na?ional al Registrului Comer?ului. Operatorii economici nereziden?i: vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenen?a din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitatea persoanei juridice/fizice straine de a executa lucrarile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu ?ara de origine/?ara in care operatorul economic este stabilit. Documentele vor fi inso?ite de traducerea autorizata ?i legalizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Asigurarile: Declara?iile privind asigurarile, din care sa reiasa, ca in cazul atribuirii contractului, operatorul economic i?i asuma obliga?ia de a incheia, inainte de inceperea lucrarilor, o asigurare ce va cuprinde toate riscurile ce ar putea apare in derularea lucrarilor, privind utilajele, instala?iile de lucru, echipamentele, materialele de pe stoc, personalul propriu. In cazul in care un grup de operatori economici depun oferta comuna aceasta cerin?a trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului., Bilan? contabil: Se va prezenta bilantul contabil la 31.12.2010, bilantul contabil la 31.12.2011. ?i bilantul contabil la 31.12.2012 vizat de organele competente, copie stampilata si semnata ?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al ofertantului.SauIn cazul in care operatorul economic nu poate prezenta documentele solicitate mai sus, potrivit art. 185 alin. (2) din O.U.G. nr. 34/2006, autoritatea contractanta accepta alte documente edificatoare in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situa?iei economice ?i financiare a ofertantului.In cazul in care un grup de operatori economici depun oferta comuna aceasta cerin?a trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului., Cifra de afaceri: Prezentarea fi?ei de informa?ii generale ?i declararea cifrei de afaceri medie globala care vizeaza ultimii 3 ani, care sa fie de minim 1.527.962, 00lei.Valorile vor fi exprimate in lei ?i in euro, la cursul de schimb valutar lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv.Ofertan?ii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat euro sau lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de Baca Na?ionala a tarii in care s-a facut inregistrarea.- cursul mediu BNR leu/euro pe anul 2010 este 4, 2099 lei- cursul mediu BNR leu/euro pe anul 2011 este 4, 2379 lei.- cursul mediu BNR leu/euro pe anul 2012 este 4, 4560 lei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind asocierea: Se va completa Formularul nr. 13., Informatii privind subcontractanti.Operatorul economic poate subcontracta parti din volumul lucrarilor de executat. Se va mentiona proportia fizica si valorica care urmeaza sa fie indeplinita de catre subcontractanti si specializarea lor daca este cazul., Informatii referitoare la personalul angajat si al personalului tehnic de specialitate responsabil pentru indeplinirea contractului: Nivel minim: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatorul personal de specialitate responsabil pentru indeplinirea contractului: - sef de ?antier, inginer constructor, - responsabil tehnic cu executia, atestat pentru domeniul CCI, - responsabil cu controlul calitatii (CQ), desemnat prin decizie interna. Nu se accepta cumulul de functii in cadrul proiectului.Nota: Neprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare a acestor documente va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila., Prezentarea Declara?iei referitoare la utilajele, instala?iile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic, pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Nivel minim: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are in dotare sau dispune de urmatoarele tipuri de echipamente/utilaje: -excavator pe pneuri sau pe ?ine;
-autobasculanta;
-compactor mechanic/cilindru compresor;
-sta?ie de preparare a mixturii asfaltice;, Experienta similara: Ofertantul poate prezenta, facand dovada experien?ei similare, ca a finalizat in ultimii 5 ani un contract de execu?ie de lucrari avand ca obiect lucrari de construc?ii similare, in valoare de minimum 763.981, 00 lei, fara TVA, (alin. (b), art. 9 din H.G. nr. 925/2006).Ofertan?ii care prezinta contracte incheiate in alta moneda decat lei sau euro au obliga?ia sa faca conversia in moneda euro ?i lei.Operatorii economici nereziden?i (straini): vor prezenta copiile respective inso?ite de traducerea autorizata ?i legalizata a acestora in limba romana. Pentru calculul pre?ului contractului exprimat in alta moneda decat lei, se va folosi cursul mediu comunixcat de catre Banca Naionala a Romaniei pentru anii in care a fost incheiate contractele respective/ s-au facut recep?ia lucrarilor. Fomularul nr. 8, va fi inso?it de procesul verbal de recep?ie la terminarea lucrarilor ?i/sau procesul verbal de recep?ie finala.Cursul mediu BNR/EURO: - cursul mediu BNR leu/euro pentru anul 2008 este 3, 6827 lei-cursul mediu BNR leu/euro pentru anul 2009 este 4, 2373 lei-cursul mediu BNR leu/euro pentru anul 2010 este 4, 2099 lei-cursul mediu BNR leu/euro pentru anul 2011 este 4, 2379 lei-cursul mediu BNR leu/euro pentru anul 2012 este 4, 4560 lei, Lista privind principalele lucrari executate in ultimii 5 aniIn cazul in care un grup de operatori economici depun oferta comuna, aceasta cerin?a trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului. Certficatul privind managementul sistemului calita?ii din seria ISO 9001 :2001 sau certificate echivalente, aflat/aflate in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor(in cazul unei asocieri de catre fiecare membru al asocierii)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro, S.E.A.P. sau la cerere depusa la Primaria orasului Cristuru Secuiesc
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.10.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.10.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.09.2013 13:24