Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reabilitare strada Industriei oras Boldesti-Scaeni


Detaliu pentru invitatia numarul 357400
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Orasul Boldesti-Scaeni
Numar invitatie: 357400/10.02.2014
Denumire contract: Reabilitare strada Industriei oras Boldesti-Scaeni
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOrasul Boldesti-ScaeniCod fiscal: 2842943, Adresa: CALEA UNIRII, NR 67, Boldesti-Scaeni, Telefon: +40 244211363, Fax: +40 244211287
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: CALEA UNIRII, NR 67, Boldesti-Scaeni, Romania, cod postal: 105300, telefon: +40 244211363, fax: +40 244211287, persoana de contact: Filofteia Voicu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Ofertele se deschid la sediul autoritatii contractante din orasul Boldesti-Scaeni, Calea Unirii nr 67.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitare strada Industriei oras Boldesti-Scaeni
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de asternere imbracaminti asfaltice pe carosabil, acostamente din balast stabilizat, trotuar din pavele autoblocante, sant betonat si lucrari de siguranta circulatiei.Diverse si neprevazute :5%, respectiv 29.080 lei.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 610, 674 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 8.700 lei; Termen de valabilitate: 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor; Mod de constituire: conform prevederilor art 86 alin (1) din HG nr 925/2006. Pentru scrisoare de garantie de participare se va utiliza modelul de formular nr 2, anexat Fisei de date. Pentru virament bancar se va utiliza contul RO04 TREZ 5395006 XXX 001682 deschis la Trezoreria Boldesti-Scaeni (fosta Brazi), cod fiscal 2842943. Dovada constituirii garantiei de participare este obligatorie la deschiderea ofertelor.Returnarea grantiei de participare se va face pe baza unei cereri adresate autoritatii contractante in maxim 3 zile de la data comunicarii rezultatului procedurii- conform art 88 din HG nr 925/2006. In cazul in care ofertantii doresc constituirea garantiei de participare in valuta, data pentru care se face echivalenta leu/alta valuta se considera cu 3 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor; la cursul de schimb BNR.
Garantie de buna executie
Cuantum: 5% din pretul contractului fara TVA. Mod de constituire: conform prevederilor art 90 alin (1) ? (3) din HG 925/2006. In cazul in care garantia de buna exexcutie se constituie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante la Trezoreria statului. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel constituit nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul total al contractului. Dovada constituirii contului de garantie de buna executie se va face in termen de 5 zile lucratoare de la data semnarii contractului
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Eligibilitatea (formular 3) ;2 Neincadrarea in prevederile art 181 din OUG nr 34/2006 (formular 4) ;Documentele de la punctul 1 si 2 vor fi prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.3.Certificatul constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor catre bugetul de stat, din luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor.;4. Certificatul constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor catre bugetul local, din luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor.5. Declaratie pe propria raspundere conform, art 69-1 din OUG nr 34/2006 prin care ofertantul declara ca nu are relatii comerciale sau este ruda pana la gradul IV cu persoanele din conducerea institutiei. (formular 5). Persoanele cu functii de decizie: - Bucuroiu Constantin ? primar, Predea Gheorghe ? viceprimar, Tudor Florina ? Neli ? secratarul orasului, Ionescu Elena -sef serviciu buget, finante-contabilitate, membrii comisiei de evaluare: Predea Gheorghe, Nedelcu Mariana Camelia si Voicu Filofteia, consilieri: Dumitrescu Emil, Gheorghe Nicolae, Tanasescu Stelian-Horatiu, IsbasoiuOvidiu, Croitoru Gabriel, Mihalcea Florea, Isbasoiu Constantin, Vasile Adrian, Tudoran Lorin -Gabriel, Dinca Ionut, Bita Paul, Papuse Marius- Dumitru, Lacatusu Ioan, Naum Elena Andreea, Dinu Nelu si Stancescu Gheorghe.Declaratia va fi prezentata si de subcontractanti si tertii sustinatori, daca este cazul.NOTA : In cazul unei oferte comune, fiecare asociat are obligatia de a prezenta documentele de la punctele 1 ? 5.5. Certificat de participare la procedura cu oferta independenta, conform Ordinului ANRMAP nr 314/2010 prin care ofertantul certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta. (formular 6).NOTA : In cazul unei oferte comune, certificatul va fi prezentat in numele asocierii.Documentele/ declaratiile emise de operatorii economici la procedura se vor prezenta in original. Documentele emise de alte entitati pot fi depuse in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , , conform cu originalul?? . 1.Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic;Certificatul constatator emis de ONRC va fi prezentat comisiei de evaluare in original sau in copie legalizata, la cerere, pentru conformitate, pentru ofertantul clasat pe primul loc, in cazul in care acesta a prezentat documentul in copie lizibila cu mentiunea , , conform cu originalul''.Informatiile cuprinse in Cetificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.2. Documente care atesta statutul de IMM, daca este cazul.NOTA : In cazul unei oferte comune, toti asociatii trebuie sa prezinte documentele mentionate mai sus, pentru partea de contract pe care o va realiza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Cifra de afaceri globale, pe ultimii 3 ani financiari incheiati (2011, 2012, 2013)sa fie cel putin 1.163.000 lei, conform art 9 lit b) din HG nr 925/2006. NOTA : In cazul unei asocieri, cerinta poate fi indeplinita de oricare dintre asociati sau prin cumularea resurselor tuturor asociatilor. Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual leu/alta valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte. Formularul 7.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani(2011, 2012, 2013) conform art 188 ali (3) lit f) din OUG nr 34/2006, cu referire la numarul de angajati, informatii privind personalul de conducere, personalul responsabil cu indeplinirea contractuluisi RT-ist. Formularul 10, CV-uri pentru personalul de conducere si cel responsabil de contract, copie atestare RT-ist.Nota: In cazul unei oferte comune, cerinta poate fi indeplinita de oricare dintre asociati sau prin cumul., Declaratie si Lista lucrarilor similare execute in ultimii 5 ani. Formularul 9.Nota: In cazul unei oferte comune, cerinta poate fi indeplinita de oricare dintre asociati., Pentru demonstrarea experientei similare se cere ca in ultimii 5 ani sa fi dus la bun sfarsit minim un contract cu lucrari similare celor ce fac obiectul prezentului contract in valoare de cel putin 290.700 lei , exclusiv TVA, conform art 9, lit a) din HG 925/2006. Prin sintagma dus la bun sfarsit se intelege ca se va permite indeplinirea cerintei conform art 14/Ordin 509/2011.Se vor prezenta : Certificari de buna executie conform art 188 alin 3, lit a din OUG 34/2006.Nota : In cazul unei oferte comune, cerinta poate fi indeplinita de oricare dintre asociati. Pentru echivalenta se va tine seama de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR., Lista privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului. Formularul 11.Nota: In cazul unei oferte comune, cerinta poate fi indeplinita de oricare dintre asociati sau prin cumul., Declaratie cu subcontractantii in cazul in care ofertantul intentioneaza sa subcontracteze o parte din lucrari, conform art 188 alin (3) lit g) din OUG nr 34/2006. Pentru asigurarea standardelor de asigurare a calitatii lucrarilor se solicita: Certificat care sa ateste faptul ca ofertantul respecta standardele de asigurare a calitatii SR EN ISO din seria 9000/document echivalent, in copie.NOTA: Standardele de asigurare a calitatii trebuie indeplinite individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza, Certificate care atesta faptul ca ofertantul respecta standardele de protectie a mediului SR EN ISO din seria 14000/document echivalent, in copie.Nota: Standardele de asigurare a protectiei mediului trebuie indeplinite individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza. Prezentarea documentelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.02.2014 16:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.02.2014 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.02.2014 08:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer