Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reabilitare strada M. Kogalniceanu, comuna Dumbravita, judet Brasov


Detaliu pentru invitatia numarul 330018
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA DUMBRAVITA (PRIMARIA COMUNEI DUMBRAVITA BRASOV)
Numar invitatie: 330018/20.06.2012
Denumire contract: Reabilitare strada M. Kogalniceanu, comuna Dumbravita, judet Brasov
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA DUMBRAVITA (PRIMARIA COMUNEI DUMBRAVITA BRASOV)Cod fiscal: 4777132, Adresa: STR. MARE NR.1176, Dumbravita, Telefon: +40 0268483100, Fax: +40 0268483014
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. MARE NR.1176, Dumbravita, Romania, cod postal: 507060, telefon: +40 0268483100, fax: +40 0268483014, persoana de contact: LENICA CIOLANEL
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. MARE NR.1176, Dumbravita, Romania, cod postal: 507060, SALA DE SEDINTE A cONSILIULUI LOCAL
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitare strada M. Kogalniceanu, comuna Dumbravita, judet Brasov
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de constructii de drumuri
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 194, 528 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare 3890 lei Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor. Orice oferta garantata pentru o perioada mai mica de 90 zile va fi respinsa garantia de participare se constituie conform prevederilor art. 86 din HGR nr. 925/2006, Restituirea garantiei se face in conditiile art. 88 din HGr nr. 925/2006 iar retinerea in conditiile art. 278 indice 1 din OUG 34/2006
Garantie de buna executie
10% din pretul contractului fara TVA (50% IMM)Se constituie fie prin retineri succesive din situatiile de plata (initial depunere in cont trezorerie 0, 5%cf. HG nr. 1045/2011) fie prin instrument de garantie emis de societtate bancara sau de asigurari. Se restituie 70% dupa semnarea procesului verbal de receptie la terminare si 30% dupa receptia finala
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010) -Formular F 1 se prezinta de fiecare ofertant/asociatDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formular F2 Persoane cu functie de conducere primar Popa Zachiu, viceprimar Ciolan Iosif , secretar Micu Costel , lista consilieri locali Anghel Eugen, Ciolan Adrian Mircea, Ciolan Iosif, Chiru Mircea, Guseila Gheorghe, Mamina Ioan , Negrei Viorel Lucian, Olaianos Stefan, Popa Maria, Schiopu Ioan, Staniloiu Ioan, Steblea Gheorghe, Taropa Ioanse prezinta de fiecare ofertant/asociat/subcontractant/ter? sus?inator Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formular F3 se prezinta de fiecare ofertant/asociat/ter?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? Formular F4 se prezinta de fiecare ofertant/asociat/tertDeclaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular F5 se prezinta de fiecare ofertant/asociat/subcontractantNota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Dovada indeplinirii ogliga?tilor de plata catre bugetul local ?i bugetul de stat in luna anterioara depunerii ofertei prin prezentare certificat fiscal ANAF ?i locale in original, copie legalizata, copie conforma cu originalul Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original, copie legalizata sau copie lizibila conforma cu originalul, valabil la data depunerii ofertelor(emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor), din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar lucrari de drumuri. Se depune de fiecare ofertant/asociat/subcontractant/tert sustinator. se va solicita depunerea originalului sau copiei legalizate ofertantului ca?tigator anainte de semnarea contractului.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: cerinta minima impusa ? ofertantul sa prezinte: un contract executie/reabilitare/modernizare drumuri avand o valoare minima de 194.000 lei Se va intocmi si se va prezenta: ?Fisa de experienta similara?copie pagini relevante contract, PV de receptie (la terminare, finala sau partiala) si recomandare - in copie conform cu originalul. Se solicita completarea ?Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani?acestuia cuprinzand lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani. Lista principalelor lucrari executate va contine valori, perioade de derulare a contractelor, beneficiar/cantitati, dupa caz, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, Ofertantul trebuie sa faca dovada ca de?ine urmatoarele utilaje considerate cerin?a minima: - statie de betoane agrementata, -statie de asfalt agrementata- se va prezenta obligatoriu si certificat de conformitate pentru produs- laborator autorizat grad II - buldoexcavator (atestat tehnic valabil)- motocompresor Ofertantul trebuie sa faca dovada ca de?ine urmatoarele utilaje considerate cerin?a minima: - statie de betoane agrementata, - statie de asfalt agrementata- se va prezenta obligatoriu si certificat de conformitate pentru produs- laborator autorizat grad IIbuldoexcavator (atestat tehnic valabil) motocompresor (atestat tehnic valabil)masina de taiat rosturi (atestat tehnic valabil repartizator finisor asfalt (atestat tehnic valabil autogreder (atestat tehnic valabil)cilindru terasier (atestat tehnic valabil)cilindru lis (atestat tehnic valabil)cilindru cu pneuri (atestat tehnic valabil) perie mecanica (atestat tehnic valabil) autogudroneza (atestat tehnic valabil completare DE, Asigurarea unui RTE, care sa fie atestat in domeniul DRUMURI SI PODURI , atestat dovedit cu Certificat de Atestare tehnico ? profesionala Asigurarea unui responsabil pentru asigurarea controlului calitatii, Se solicita completare form Decl privind numarul mediu, in ultimii 3 ani al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului. Daca persoanele responsabile cu executia lucrarii si respectiv controlul calitatii nu sunt angajati ai operatorului economic, acesta va prezenta un document care sa ateste relatia contractuala dintre parti ?i o declaratie de disponibilitate. Se vor prezenta contracte de colaborare pentru persoanele implicate in indeplinirea contractului si care nu sunt angajate ale firmei. Nu se admite ca in cadrul aceleiasi proceduri, personalul ?cheie?, sa-si declare disponibilitatea pt mai multi ofertanti
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Intra in licitatie electronica
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Punctajul maxim = 60 punctePentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor (PRmin) se acorda punctajul maxim, respectiv: PRmin = Pmax;unde PRmin = pretul cel mai mic ofertat iar Pmax= punctajul maxim;Pentru alt pret (PRn), punctajul se va calcula, astfel: Pn = PRmin / PRn x Pmax.Unde Pn este punctajul pentru pretul ofertat (altul decat cel minim), PRn este pretul ofertat, iar PRmin si Pmax pastreaza semnificatia anterioara. Toate preturile sunt in lei, fara TVA
Durata executie lucrari, in zile
20
Descriere: : punctaj maxim 20 puncte Pentru cel mai scazut dintre termene (TPRmin) se acorda punctajul maxim, respectiv: TPRmin = Pmax;unde TPRmin = termenul cel mai mic ofertat iar Pmax= punctajul maxim;Pentru alt termen (TPRn), punctajul se va calcula, astfel: Pn = TPRmin / TPRn x Pmax. Unde Pn este punctajul pentru termenul ofertat (altul decat cel minim), TPRneste termenul ofertat, iar TPRmin si Pmax pastreaza semnificatia anterioara cel mai scazut dintre termene (TPRmin) nu poate fi mai mic de 5 zile.. Ofertantul care va acorda un termen mai mic de 5 zileoferta va fi declarata neconforma, iar mai mare de 30 de zile nu se va puncta suplimentar .
Durata garantie lucrari, in ani
20
Descriere: Punctaj maxim 20 puncte Pentru cel mai mare termen de garantie dintre termene (TGmax) se acorda punctajul maxim, respectiv: TGmax = Pmax; unde TGmax = termenul cel mai mare terman de garantie ofertat iar Pmax= punctajul maxim; Pentru alt pret (TGn), punctajul se va calcula, astfel: Pn = TGn / TGmax x Pmax. Unde Pn este punctajul pentru termenul ofertat (altul decat cel maxim), TGn este garantia ofertata, iar TGmax si Pmax pastreaza semnificatia anterioara cel mai scazut dintre termene (TGmin) nu poate fi mai mic de 2 ani, iar cel maxim (TGmax) mai mare de 5 ani. Cine va acorda un termen mai mic oferta va fi considerata neconforma iar pentru un termen mai mare de 5ani nu se va puncta suplimentar.
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: PRIN ACCESARE FISIERE ATASATE IN SEAP SAU LA SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.07.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.06.2012 22:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer