Achizitie publica - Reabilitare strada Mesteacanului - prelungire
Detaliu pentru invitatia numarul 329547
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 329547/14.06.2012
Denumire contract: Reabilitare strada Mesteacanului - prelungire
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL CIMPENI ALBACod fiscal: 4331112, Adresa: PIATA AVRAM IANCU NR. 5, Campeni, Telefon: 0258771215, Fax: 0258771215
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: PIATA AVRAM IANCU NR. 5, Campeni, Romania, cod postal: 515500, telefon: +40 0258771215, fax: +40 0258771215, persoana de contact: ANADA BUDA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PIATA AVRAM IANCU NR. 5, Campeni, Romania, cod postal: 515500, telefon: +40 0258771215, fax: +40 0258771215
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitare strada Mesteacanului - prelungire
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: asfaltarea strazii Mesteacanului pe o suprafata de 500 mp conform caietului de sarcini
II.1.6) CPV: 45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 38, 300 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
575 lei, perioada de valabilitate 30 zile, de la termenul limita de depunere a ofertelor, conform art. 86 alin 1 din HG 925/2006
Garantie de buna executie
6% din valoarea contract. fara TVA , se vor avea in vedere prevederile HG 1045 /2011, Garantia de buna executie se constituie-prin scrisoare de garantie din partea unei banci conform Formularului nr. 22 sau din partea unei societati de asigurari, care devine anexa lacontract.Sau- prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, Tn conditiile art. 90(3) H.G.925/2006, conform caruia contractantul areobligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent Tn administrarea acestuia un cont de disponibildistinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala pe care o va depune contractantul Tn contul deschis la dispozitia autoritatiicontractante va fi de minim 0, 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: decl privind eligibilitatea, decl. pe propria raspundere privind neincadrarea in art. 180 din OUG 34/2006, certificat de participare cu oferta independenta cf. Ordinului 314/2010, declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006, certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, certificat fiscal privind taxele si impozitele locale vizate si inregistrate de organele competente care atesta plata obligatilor fata de bugetul local scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele si din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii, certificat de atestare fiscala elib. de administratia finantelor publice care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat scadente in luna anterioaracelei in care se depun ofertele si din care sa reiasa caofertantul nu are datorii.Persoanele cu atributii in desfasurarea si organizarea achizitiilor publice din cadrul primariei orasului Cimpeni: primar Andres Ioan Calin, cons. investitii Cramba Tania, cons. urbanism Onet Smaranda, cons. achizitii Cornea Calin, cons. ADPP Napeu Alina, inspector cadastru Joldes Marinel, referent ADPP Mihon Constantin. certificat constatator, in original/copie conform cu originalul, emis de ORC, valabil la data deschiderii ofertelor din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate care trebuie sa corespunda obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit.In cazul Tn care certificatul constatator se depune Tn copie conforma cu originalul, AC va solicita ofertantului clasat pe primul loc, Tnainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul Tn original/copie legalizata. Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de Tnregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, de la autoritatile straine corespunzatoare, competente Tn tinerea evidentei operatorilor economici din statul respectiv, cu eel mult 30 de zile
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: lista principalelor lucrari din ultimii 5 aniOfertantul va prezenta o declaratie cu lista principalelor lucrari din ultimii 5 ani insotite de 3 certificari de buna executiede la beneficiarii lucrarii., informatii privind personalul tehnic si de specialitateOfertantul va prezenta o declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului.Autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima constituirea unei echipe formata din specialisti in domeniu care sa acopere toata gama de servicii specifice proiectului.Ofertantul va prezenta CV -uri, calificari ale personalului din care sa reiasa experienta in domeniile solicitate de proiect in conformitate cu cerintele caietului de sarcini.Ofertantul are obligatia sa prezinte personalul obligatoriu solicitat care o sa fie implicatin efectuarea lucrarii: - coordonator lucrare- studii superioare in specializarea constructii- responsabil tehnic cu executia - atestare RTE in specializarea constructii civile si industriale;
- responsabil cu controlul calitatii CQ in domeniulconstructiilor de drumuri., declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii, declaratie care contine dotarile specifice ofertantului.Lista utilajelor va cuprinde minim urmatoarele utilaje: statie de preparat mixturi asfaltice, repartizator mixturi asfaltice cu palpator si grinda vibratoare pe pneuri, cilindru compactor, buldoexcavator, laborator autorizat gradul II, autobasculanta cu prelata pentru transport mixturi asfaltice - 2 buc., matura mecanica.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP si sediul primariei Cimpeni
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.06.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.06.2012 12:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.06.2012 08:58