Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - REABILITARE STRADA PIETII, TG. CARBUNESTI, JUDETUL GORJ.


Detaliu pentru invitatia numarul 350316
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: PRIMARIA TG CARBUNESTI
Numar invitatie: 350316/11.07.2013
Denumire contract: REABILITARE STRADA PIETII, TG. CARBUNESTI, JUDETUL GORJ.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPRIMARIA TG CARBUNESTICod fiscal: 4898681, Adresa: STRADA TRANDAFIRILOR, NR.41, Targu Carbunesti, Telefon: 0253.378.603, Fax: 0253.378.663
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA TRANDAFIRILOR, NR.41, Targu Carbunesti, Romania, cod postal: 215500, telefon: +40 0253378603, fax: +40 0253378663, persoana de contact: Mazilu Mihai Viorel
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Tg. Carbunesti, strada Trandafirilor nr 41, judetu Gorj-Primaria Tg. Carbunesti-Sala de sedinta
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REABILITARE STRADA PIETII, TG. CARBUNESTI, JUDETUL GORJ.
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 48
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: lucrari de reabilitare Str. Pietii care presupun desfacere si refacere santuri, acces la proprietati, reabilitare parte carosabila, ridicare la nivel capace camine canalizare si trotuare. Valoare estimata pentru lucrari(C+M) este 2333756, 66 lei fara tva. Ponderea cheltuielilordiverse si neprevazute 5%, adica 116687, 83 daca pe parcursul executiei apar lucrari incidente.
II.1.6) CPV: 45233220-7 - Lucrari de imbracare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 450, 444.49 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 30000 lei, Valabila: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor Mod constituire - Garantia de participare se constituie in conform cu prevederile art. 86 din H.G. nr.925/2006 actualizata, astfel: garantia de partic constituita prin virament bancar prin OP in contul de virament Or Tg. Carbunesti jud Gorj RO45TREZ3375006XXX000567 deschis la Trez Tg.Carbunesti, CUI: 4898681 sau printr-un instrument de garantare emis in cond legii de o societate bancara ori de o societate de asig, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevaz in documentatia de atribuire. Garantia de partic se poate constitui si prin depunere la casieria unitatii In conditiile aplicarii art. 278^1 din OUG nr 34/2006 modificata, se va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre CNSC, suma calculata articol mentionat. Garantia de partic. se va restitui conform preved art 88 din HG nr.925/2006 modific .Data de echivalenta leu-valuta va fi cu 2(doua)zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Garantia de buna exec se va constitui in procent de 10 % din val contract, fara T.V.A. Mod de constit: - unul din instrum prevaz la art. 90 alin. (1) din HG nr.925/2006, respectiv : instrum de garantare emis in cond legii de o soc bancara sau de o soc de asig, care devine anexa la contract -prin retineri succesive din sit de lucr prezent la plata cu respectarea preved H.G. 1045/2011 pentru modificare si complet H.G. nr. 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea. Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa seincadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006 modificata.Formular nr. 12.Declaratie privind neincadrea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006. Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181din OUG 34/2006 modific. Formular nr. 2-Prezentare Certificat eliberat de Admin Finatelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre buget de stat scadentein luna anterioara celei la care se depun ofertele ? in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.-Prezentare Certificat eliberat de Autoritatile Publice Locale din care din care sa rezulte faptul ca operatorul si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre buget de statscadente in luna anterioara celei la care se depun ofertele - in orig, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Note!-Operatorii economici nerezidenti (straini) ? au dreptul de a prezinte orice document edificator pentru a demonstra faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelorsi contrib catre bugetul de stat si local, in conformitate cu cerintele solicitate de AC, eliberate de autoritati competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pt anul 2013.-In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, seaccepta ca si document edificator o declaratie data in acest sens in fata unui notar.Documentele se vor prez insotite de traducere autorizate si legalizate a acestora in lb romana.3. Declaratie privind calitatea de participant la proced. Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa cunoasca toate conditiile legale privind procedura de atribuire. Se vacompleta Formular nr. 34. Declaratie pe propria raspund privind neincadrarea preved art. 69^1 din OUG nr.34/2006 modific. Operatorul ec participant la procedura nu trebuie sa se incadrezein situatiile prevaz la art. 69^1 din OUG 34/2006 modificata. Formular nr. 4Lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul AC : Mazilu Mihai Viorel?primar, Calina Iuliu?viceprimar, Vladut Alin-secretar, Corici Sorin-sefBirou ADPP, Borcan Alin-sef Birou Contabilitate, Ciontescu Constanta?birou ADPP, Calina Adrian?birou ADPP, Cirtina Ion-birouADPP.consilieri locali: Calina Iuliu, Novac Aurora, Cocheci C-tin, Birau Danut, Bototeanu Marian, Motorga Florin, Ivanis Grigore, PopescuNicolae, Neamtu Tatiana, Savescu Grigore, Cioplea Ion, Fugaru Ion, Coman Daniela, Virdarie Dan, Luntraru Alexandru.5. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? conform O. 314/12.10.2010. Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa respecte regulile deconcurenta. Formular nr. 5NOTA. Toate certificatele vor fi prezentate in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?. Ofertantul va avea invedere in eleborarea ofertei, O. 509/2011 al preved ANRMAP (anexa 2) 1.Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistratiPersoane fizice/juridice romane: -Se va prezenta Certificat Constatator emis de Onrc in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, care sa contina informatii reale, actuale la data limita stabilita pt depunerea ofertelor. Obiectul de activitateal ofertantului sa includa si domeniul de activitate aferent obiect contract.Persoane fizice/juridice straine: -Se vor prez documente edificatoare ? copii dupa original si traducerea certificata in lb romana, care sa dovedesca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident valabil pentru anul 2013, precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2013 sau dupa caz, apartenenta din punct de vedere profesional, nu mai vechi de 90 de zile.-Se vor prezenta documente relevante ? emise de catre autoritati competente din tara in care isi are sediul operatorul economic din care sa reiasa: denumirea si datele de identific, CUI, sediul, structura actionariatului, numele reprezentantilor legali, domenii de activitate principale si secundare precum si situatia societatii.Nota: Ofertantul clasat pe locul 1, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, are obligatia de a prezenta pentru conformitate doc in orig/copie legalizata. Toate certific/doc/formularele mentionate mai sus trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatia in vigoare si valabile la data limita de depunere a ofertei, conf prevederilor organelor emitente.In cazul ofertantul (pers fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de otraducere legalizata a acestora in limba romana. Toate documentele vor avea semnatura persoanei autorizate si stampila. A nu se folosi prescurtari. Daca existaincertitudini refitoare la situatia unui operator economic, AC are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente.Nota: In cazul asocierii unui grup de operatori economici in scopul depunerii unei oferte comune, cerintele privind situatia personala a ofertantului si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte.Nota: Ofertantul clasat pe primul loc in urma procedurii de evaluare a ofertei, va prezenta la solicitarea A C, inainte de transmitereacomunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, certificat constatator emis de ORC in orig /copie legaliz.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Operatorii economici vor prezenta cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012). Cifra de afaceri se va prez cu echivalenta cursului lei/valuta mediu anualcomunicat de BNR pt.anii 2010-2012. Cifra medie de afaceri globalape ultimii 3 ani trebuie sa fie cel putin 1333340 lei. Nota: In cazul in care ofeste prez in numele unei asoc, cifra medie de afaceri globala se consideracumulat, iar ofertantul are obligatia sa prezinte un tabel centralizat cu declaratia cifrelor medii de afaceri, pe ultimii 3 ani, ale societatii care participa la asociere, semnat de catrereprezentantul legal al asociatiei desemnat drept lider, precum si tabele centralizindividuale pentru fiecare asociat in parte, semnate de reprez legali ai fiecaruiasociat.Curs anual mediu BNR/2010, 1euro= 4, 2099 lei , Curs anual mediuBNR /2011, 1euro= 4, 2379 lei, Curs annual mediu BNR /2012 = 4, 4560 lei.Ultima situatie financ. Situatii financiare pe ultimul an , vizata si inreg. de A.F.P. Pt pers.jur./fizice straine se solicita ultima sit financiara vizata si inregistrata de organe competente, traduse in limba romana de catre un traducator autorizat.Formularul nr.6, Pentru ofertanti nerezidenti, ofertantul va prezenta : -declaratii bancare corespunzatoare sau, dupa caz, dovezi privind asigurarea riscului profesional;
-bilantul contabil sau extrase de bilant, in cazul in care publicarea acestorbilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul/candidatul-In cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, operatoruleconomic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate acestaare dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prinprezentarea altor documente conf. art. 185 OUG 34/2006, Precizari la cerinte. Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, atunci situatiile economice si financiare se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. Capacitatea economica si financiara a operatorului ececonomic sau a grupului de operatori economici, poate fi sustinuta si de un tert, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre op.ec.si persoana respectiva. Operatorul ec sau grupul de operatori ec care beneficiaza desustinerea capacit economice si financiare trebuie sa dovedeasca aceasta prin prezentarea unui angajament ferm - prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia operatorului ec resursele financiare invocate, conf prevederilor art.11^1 din HG 925/2006.Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatii care determina excluderea din procedura de atrib conf preved art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d)" din OUG 34/2006. Tertul sustinator care are drept membri in cadrulconsiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul 4 inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art.69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul AC, este exclus din procedura de atrib." Angajament ferm prezentat de ofertantul castigator face parte integranta din contractul de achizitie publica.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Operatorii ec participanti la procedura trebuie sa demonstreze ca au capacitatea si experienta necesara sa poata realiza din pt de vedere tehnic contractul de lucrari.Val cumulata a contractelor prezentate privind experienta similara va fi minim 666670 lei fara TVA. Operatorii ec vor prez Form nr. 8 ? Lista lucrari executate in ultimii 5 ani, insotita de certificate debuna executie pt cele mai importante lucrari. Se va completa form 8-lista lucrari exec in ult 5 ani, insotita de certificari buna executie pt cele mai importante lucrari., 2.Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut candidat/ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii. Ofertantul trebuie sa aiba in componentapersonal responsabil cu controlulcalitatii CQ ., 3.Inf.ref. la studiile, preg. profesionala si calif. personalului de conducere siale pers. responsabile pt executia lucrarilor: - Sef santier executie cuexperienta profes. dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar; -Responsabil tehnic cu executia: -Studii sup., O declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipam tehnice de caredispune op.ec. pt. indeplinirea corespunzatoare a contract de lucrari.Se vadepune documentul care atesta detinerea (dotareaproprie/inchirierea saualte forme de punere la dispozitie) acestora., Informatii privind partea din contract pe care operatorul are, eventualintentia sa o subcontracteze, cu identific acestora cf. art. 11 din HG925/2006 impreuna si in conform cu acordurile de subcontractare, din caresa reiasa clar partea pe care o doreste sa o subcontracteze, conf art 188alin (2) din OUG 34/2006. Se vor prez resursele materiale si umane alesubcontractantilor declarati pentru partea lor de implicare in contractimpreuna cu doc relevante in acest sens conf preved art. 11 din HG925/2006., Informatii privind asocierea. Operatorii eonomici au dreptul de a se asociacu scopul de a depune oferta comuna. Incazul asoc unui grup de op ec, indeplinirea cerintelor privind sit economicofinanciaraprecum si capacitatea tehnicoeconomica se demonstr prin luarea in consid a resurselor tuturor membrilor grupului, scop in care asociatii auoblig de a depune doc relevante mentionate la pct III.2.2) si III 2.3) din caresa rezulte indeplinirea cerintelor respective., Precizari la cerinte. Dc. un grup de op.ec. depune oferta com, atunci capacitateatehnica si/sau prof se demonstr prin luarea in consid a resurselor tuturormembrilor grupului.Cap. tehnica si/sau profesionala a op. ec. sau a grupuluide op.ec., poate fi sustinuta si de un tert, indif de natura rel. juridice existenteintre op ec si persoana respectiva. Op.ec. sau grupul de op.ec. carebeneficiaza de sustinerea cap tehnica si/sau profesionala trebuie sadovedeasca aceasta prin prezentarea unui angajament ferm prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia op.ec.resursele invocate, cf.art.11^1 din HG 925/2006 mentionate in Form.20.1sau Form.20.2, dupa caz.Persoana care asig sustinerea nu tr. sa se afle in sit.care determina excluderea din procedura de atrib cf.art.180 si ale art. 181(lit. a. c1 si d)cf. art 20/Legea 279/2011 si decl prop rasp priv neincadrareain prev art 69.1 din OUG 34/2006., Declarative privind protectia mediului Certificat ISO 9001:2008 sau certif echiv, Certificat ISO 14001:2004sau certif echivPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.07.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.07.2013 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 25.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.07.2013 15:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer