Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - REABILITARE STRADA REPUBLICII SI AMENJARE PARCARI IN ORASUL BAIA DE ARAMA, JUDETUL MEHEDINTI


Detaliu pentru invitatia numarul 334296
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA BAIA DE ARAMA (PRIMARIA BAIA DE ARAMA)
Numar invitatie: 334296/24.08.2012
Denumire contract: REABILITARE STRADA REPUBLICII SI AMENJARE PARCARI IN ORASUL BAIA DE ARAMA, JUDETUL MEHEDINTI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA BAIA DE ARAMA (PRIMARIA BAIA DE ARAMA)Cod fiscal: 4675450, Adresa: STR. REPUBLICII, NR. 30, Baia de Arama, Telefon: 0252381473, Fax: 0252381473
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. REPUBLICII, NR. 38, Baia de Arama, Romania, cod postal: 225100, telefon: +40 252381473, fax: +40 252381473, persoana de contact: primar DUNARINTU IONEL RAFEL
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul autoritatii contractante: Primaria oras Baia de Arama, str. Republicii, nr.38, oras Baia de Arama, judetul Mehedinti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REABILITARE STRADA REPUBLICII SI AMENJARE PARCARI IN ORASUL BAIA DE ARAMA, JUDETUL MEHEDINTI
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: REABILITARE STRADA REPUBLICII SI AMENJARE PARCARI IN ORASUL BAIA DE ARAMA, JUDETUL MEHEDINTReabilitarea strazii Rebublicii si amenajarea de parcari in orasul Baia de Arama
II.1.6) CPV: 45233220-7 - Lucrari de imbracare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 821, 000.72 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Solicitata: 10.000lei. Perioada de valabilitate: 90 de zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor, egala cu perioada de valabilitate a ofertelor. Modalitatea de constituire: conf. art. 86 alin (1) din HG nr. 925/2006, este de preferat emisa de catre o banca din Romania. Se vor face retineri in conditiile art.278.1 din OUG nr. 34/2006 din garantia de participare. Garantia de participare emisa in alta limba decat limba romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.Ofertantii care se prezinta la procedura de achizitie in calitate de I.M.M. vor prezenta garantia de participare in cuantul de 50% din valoarea integrala, insotita de Declaratia de I.M.M. (Legea nr. 346/2004 si O.G. nr. 27/2006). Documentele referitoare la constituirea garantiei de participare se vor prezenta in afara coletului de oferta. In cazul unei asocieri instrumentul de garantare va fi emis in numele si pentru Liderul Asociatiei. Autoritatea contractanta poate solicita extinderea perioadei de valabilitate a ofertei. In cazul in care ofertantul isi extinde perioada devalabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator. In situatia in care ofertantul nu extinde valabilitatea ofertei si/sau a garantiei de participare, se considera ca acesta si-a retras oferta si va fi exclus din procedura.
Garantie de buna executie
Constutirea se face in conditiile art.90 din HG nr.925/2006. Cuantumul este de 5%(2, 5% ptr. I.M.M.-uri) din pretul contractului fara TVA. Se constituie prin: -instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara sau de o soc. de asigurari ce se va prezenta in original.Daca este emis in alta limba va fi insotit de traducere autorizata;
-retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale. Contractantul va deschide un cont de disponibil distinct la disp. achizit. la unit. Trez. Statului din cadrul organului fiscal competent. Sumainitiala depusa nu va fi mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Achiz. va emite pretentii asupra garantiei, in limita prejudiciului, daca op.economic nu isi indeplineste obligatiile asumate. Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei achizit. are obilgatia de a notifica acest lucru op. economic, precizand obligatiile ce nu au fost respectate. Restituirea garantiei se va face in baza art.92 alin.(4) din HG nr.925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1. Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006, modificata si completata cu Legea nr. 279/2011 (se va completa formularul 12A).Vor depune aceasta declaratie: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune) si tertul sustinator (in cazul sustinerii).Cerinta nr.2. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006, modificata si completata cu Legea nr. 279/2011 (se va completa Formularul 12B). Vor depune aceasta declaratie: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune) si tertul sustinator (in cazul sustinerii) doar pentru cazurile prevazute la lit. a), c^1) si d) din art. 181 (in cazul sustinerii).Cerinta nr. 3. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006 , aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ( se va completa formularulnr.4) Vor depune aceasta declaratie: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune), tertul sustinator (in cazul sustinerii), subcontractantul (in cazul subcontractarii). Sunt persoane cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea prezentei proceduri de atribuire urmatoarele persoane: primar: Dunarintu Ionel Rafael, secretar: Matei Sorin Laurentiu, viceprimar: Buncianu Ilie, contabil: Cioata Nicolae, consilieri locali: Vilti Gheorghe, Salapa Ion, Ciochina Ilie, Neata Iulian, Stoican Victor, Despau Ion, Maria Iulian, Daneasa Nicolae, Tunaru Ilie, Sanislav Florin-Lucian, Bunceanu Gheorghe, Ploscaru Sandel, Bobic Mihai-Cosmin, Cojocaru Ioan.Cerinta nr. 4 Declaratie privind calitatea de participant la procedura ( se va completa formularul 12C). Vor depune aceasta declaratie: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune), subcontractantul (in cazul subcontractarii).Cerinta nr. 5. Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta( se va completa Formularul 12C').Vor depune acest certificat: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune).Toate documentele din prezenta sectiune intocmite/emise de catre ofertant si avand scop exclusiv participarea la prezenta procedura de achizitie publica se vor prezenta in original (art.5 alin(3)din Ordinul nr.509/2011 privind formularea criteriilor de calificare si selectie).Persoanele juridice romane vor depune: 1. Certificatul de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca nu are datorii scadente in luna anterioara celeiin care se depun ofertele.2. Certificatul de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei incare se depun ofertele.Vor depune certificatul de atestare fiscala, certificatul de taxe si impozite locale urmatoarele persoaane: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune).Persoanele juridice straine vor depune: Certificatele anterior mentionate (privind plata datoriilor la bugetul consolidat general si bugetele locale) sau documente echivalente (daca acestea se emit) in conformitate cu prevederile legale in vigoare in tara in care ofertantul este stabilit.Vor depune certificate privind plata datoriilor la bugetul consolidat general, C.A.S. si bugetele locale (sau documentnte echivalente) urmatoarele persoane: ofertantul (in cazul ofertei individuale) , liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune). Toate celelalte documente din prezenta sectiune pot si prezentate de catre ofertanti in fiecare dintre urmatoarele forme: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". Autoritatea contractanta nu impune si nu recomanda ofertantilor folosirea uneia dintre cele trei forme acestia avand libertatea deplina de a opta intre ele. Nu se va acorda un punctaj special ofertantilor in functie de forma aleasa. Documentele redactate in alta limba decat romana vor fi insotite de traducere autorizata. De asemenea, fiecare document redactat in altalimba decat romana va contine anexata o explicatie asupra echivalentei cu documentele solicitate persoanelor juridice/fizice romane.In cazul persoanelor juridice straine care nu pot prezenta actele solicitate prin documentatia de atribuire intrucat in statele de origine acestea nu se emit se va proceda dupa cum urmeaza: reprezentantul lor legal va da o declaratie pe propria raspundere, semnata si datata, din caresa rezulte in mod clar care dintre documentele solicitate de achizitor nu se emit in statul in care acesta isi are sediul. De asemenea, in aceeasi declaratie pe propria raspundere se va preciza si faptul ca in statul respectiv nu se emit documente echivalente. Cerinta nr. 1: Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN emis de Oficiul National al Registrului Comertului.Autoritatea contractanta poate sa solicite ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii deatribuire, sa prezinte pentru conformitate certificatul constatator in original/copie legalizata. Vor depune certificatul constatator urmatoarelepersoane: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune).Persoanele juridice straine vor depune: 1. Documente din care sa rezulte inregistrarea ca persoana fizica sau juridica si atestarea din punct de vedere profesional, in conformitatecu prevederile din tara in care operatorul economic este stabilit. Din documentele depuse de ofertant trebuie sa rezulte faptul ca esteautorizat sa desfasoare activitati similare cu cele care fac obiectul prezentului contract. Vor depune documente doveditoare urmatoarelepersoane: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune).O.N.G.-urile/Persoane juridice non-profit, vor depune: 1. Certificatul emis de Registrul Asociatiilor si Fundatiilor de pe langa judecatoria in raza careia ofertantul isi are sediul social, cu anexelesale (acolo unde este cazul), din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent inobiectul de activitate al ofertantului. Vor depune documentele solicitate la aceasta sectiune urmatoarele perssoane: ofertantul (in cazulofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune).Documentele din prezenta sectiune pot fi prezentate de catre ofertanti in oricare dintre urmatoaarele forme: original, copie legalizata saucopie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". Autoritatea contractaanta nu impune si nu recomanda ofertantilor folosirea uneia dintrecele trei forme acestia avand libertatea deplina de a opta intre ele. Nu se va acorda un punctaj special ofertantilor in functie de forma aleasa.Documentele redactate in alta limba decat romana vor fi insotite de traducere autorizata. Fiecare document redactat in alta limba decatromana va contine anexata o explicatie asupra echivalentei cu documentele solicitate persoanelor juridice/fizice romane.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil pentru anii 2009-2010-2011. In situatia in care operatoruleconomic nu a depus inca bilantul contabil pe anul 2011, poate dovediindeplinirea nivelului impus pentru cifra de afaceri prin orice alte documenterelevante. In cazul in care un grup de operatori economici depune ofertacomuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita defiecare membru al grupului., Informatii generale cu declararea cifrei de afaceri. Nivelul minim al cifrei deafaceri globala pe trei ani (2009-2010-2011) sa fie egal sau mai mare decat3.000.000 lei.In cazul in care ofertantul face dovada ca seincadreaza in categoria IMM in conformitate cu prevederile Legii nr.346/2004, privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici simijlocii, benefiaiza de reducerea cu 50% pentru criteriul legat de cifra deafaceri.In cazul in care un grup de operatori economici depun oferta comunafiecare membru al grupului va prezenta Formularul nr.5.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind capacitatea profesionala. Prezentarea listei cu personalulpropus (vor fi nominalizate persoane diferite) pentru indeplinirea contrctului.Se solicita minim urmatorulpersonal: - 1 sef santier cu studii universitare de lunga durata in specialitateaconstructii drumuri si poduri;
- 1 responsabil tehnic cu executia cu studii universitare tehnice atestat indomeniul constructii drumuri si poduri;
- 2 perssoane cu calificarea asfaltator;
- 2 persoane cu calificarea pavator;
- 1 persoana cu calificare mecanic utilaje;
- 2 persoane conducator auto;Se vor prezenta: CV-urile personalului responsabil direct pentru indeplinirea contractului deachizitie publica. Pentru fiecare persoana inclusa in oferta CV-ul trebuie safie insotit de copii dupa diplomele/certificatele de studii/atestatelementionate precum si dupa documentele care confirma experientaprofesionala indicata., Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani insotitade minim o certificare de buna executiee pentru cele mai importante lucrari.Ofertantii vor demonstra experienta similara in cel putin un contract delucrari similar ca tip si complexitate cu cele descrise in caietul de sarcinitehnic care face parte integranta din prezenta documnetatie, insotita deminim o certificare de buna executie pentru cele mai importante lucrari.Contractul de lucrari va avea valori mai mari sau egale cu 1821000.72 lei, faraTVA.Se va prezenta copie "conform cu originalul" dupa partile relevante ale unuicontract de lucrari, similare ca tip si complexitate cu cele descrise in caietulde sarcini tehnic care face parte din prezenta documentatie. Pentru lucrareasimila ase vor prezenta urmatoarele documente: -copii de pe parti relevante ale contractului in scopul dovedirii exeperienteisimilare;
-proces verbal de receptie aferent contractului;
-rec, Informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de caredispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare acontractului de lucrari: -1 repartizor-finisor;
-1 autogreder;
-1 cilindru compactor;
-1 buldoexcavator;
-1 autobasculanta;Oferantul va prezenta o declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune pentru indeplinirea corespunzatoarea contractului de lucrari. Vor depune documentele solicitate la aceastasectiune: ofertantul (in cazul ofertei individuale) liderul de asociere siasociatii (in cazul ofertei comune) sustinatirul (daca acesta sustine dotareatehnica) subcontractantul (pentru partea din contract pe care o va executa)., Informatii referitoare la efectivul mediu anual al personalului angajat alcadrelor de conducere in ultimii trei ani. In cazul in care oferta este depusade o asociere acest formular trebuie prezentat de fiecare asociat. Certificat privind mangementul sistemului calitatii, SR EN ISO 9001 sauechivalent. In cazul asocierii fiecare asociat trebuie sa prezinte ISO 9001sau echivalent pentru obiectul de activitate relevaant., Standarde de protectia mediului.Sistem de management de mediu in conformitate cu cerintele specificatieiSR EN ISO 14001 sau echivalent.In cazul asocierii fiecare asociat trebuiesa prezinte ISO 14001 sau echivalent pentru obiectul de activitate relevantin raport cu partea din contract pe care urmeaza sa o realizeze.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara. Oferta admisibila cu pretul cel mai mic obtine 70 puncte, iar punctajul celorlalte oferte admisibile se calculeaza folosind relatia: Punctaj = pretul ofertei cu pretul cel mai mic /pretul ofertei luate in calcul X 70 Oferta castigatoare trebuie sa aiba o valoare egala sau mai mica decat bugetul alocat pentru contract. Daca toate ofertele admisibile depasesc bugetul alocat contractului, procedura de atribuire se anuleaza
Durata de executie
20
Descriere: Oferta admisibila cu durata cea mai mica obtine 20 puncte, iar punctajul celorlalte oferte admisibile se calculeaza folosind relatia: Punctaj = durata ofertei cea mai mica/durata ofertei luate in calcul X 20. Durata de executie se va exprima in luni calendaristice. Ofertele cu o durata de executie peste 6 luni vor fi declarate neconforme. Ofertele cu o durata de executie mai mica de 1 luna vor fi considerate nerealiste sinu vor fipunctate suplimentar
Perioada de garantie a lucrarii
10
Descriere: a) pentru cea mai mare perioada de garantie se acorda punctajul maxim (10 puncte); b) pentru alta perioada decat cea prevazuta la punctul a) se acorda punctajul astfel: P n = (Durata n /Durata maxima ) x 10, unde Durata maxima ? cea mai mare durata de garantie dintre toate ofertele, Durata n = durata ofertei n; Durata de garantie va fi exprimata in luni calendaristice. Vor fi respinse ofertele a caror durata de garantie minima acceptata este mai mica de 24 luni. Nu vor fi punctate suplimentar ofertele cu o durata de garantie mai mare de 60 luni calendaristice
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este publicata in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.09.2012 16:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.09.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.08.2012 18:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer