Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - REABILITARE STRADA SURIANU, MUNICIPIUL SEBES ? SANT DIN BETON ARMAT


Detaliu pentru invitatia numarul 334307
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Municipiul Sebes
Numar invitatie: 334307/27.08.2012
Denumire contract: REABILITARE STRADA SURIANU, MUNICIPIUL SEBES ? SANT DIN BETON ARMAT
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul SebesCod fiscal: 4331201, Adresa: Sebes, Piata Primariei Nr 1 Jud. Alba, Sebes, Telefon: +40 258731004, Fax: +40 258734187
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sebes, Piata Primariei Nr 1 Jud. Alba, Sebes, Romania, cod postal: 515800, telefon: +40 258731004, fax: +40 258734187, persoana de contact: Daniela Beches
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul Primariei municipiului Sebes, str. Piata Primariei nr. 1, loc. Sebes, jud Alba
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REABILITARE STRADA SURIANU, MUNICIPIUL SEBES ? SANT DIN BETON ARMAT
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executia lucrarilor la santul din beton armat pe tronsonul cuprins intre strada Spitalului si strada Traian(pe zonele dintre accesele pe proprietati).
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 106, 290 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
2.125 lei. Per.de valab. a gar. de particip. va fi cel putin egala cu per. de valab. a ofertei (120 de zile incepand cu term. lim. de dep. al ofertelor).Gar. de particip. se va constitui prin una din modalitatile: -virament bancar in contul Mun. Sebes RO42TREZ0055006XXX000059 deschis la Trezoreria Sebes, CIF al Mun. Sebes: 4331201.-Instr. de garantare emis in cond. legii de o soc. bancara ori de o soc. de asig., careseprezintainoriginal, incuantumulsipentru perioada prevazuta in doc. de atrib.Gar. trebuie sa fie irevocabila. Gar. de particip. trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pt. deschiderea ofertelor.Ofertantii tip IMM care depun 50% din garantie vor anexa scrisorii de garantie de participare in conformitate cu L. 346/2004 si Anexa 1 ? ?Decl. privind incadr. Intrepr. in categ. IMM??cf. L. 346/2004. Mun. Sebes are dreptul de a retine gar. pentru particip., ofertantulpierzandastfelsumaconstituita, atunci candacestaseaflainoricaredinsituatiile: a)isi retrage oferta in per.de valabilit. a acesteia;b)ofertasafiindstabilitacastigatoare, nuconstituie gar. de buna executie in perioada de valabilit. a oferteisi, oricum, numaitarziude15ziledela semnarea contractului.c)oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in per.de valabilit. a ofertei.d)C.N.S.C.respinge contestatia facuta de ofertant ca nefondata in conformitate cu prevederile art. 278^1 alin.(1)lit.a) din OUG, atunci autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma de 1062, 90 lei.Garantia de participare se returneaza in cf. cu prevederile art. 88 din HG 925/2006.Oriceofertava fi respinsa daca nuesteinsotitadegarantiade participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate, precum si daca este depusa cu 50% si lipseste Anexa 1.
Garantie de buna executie
10% din val. contr. fara TVA. Gar. de buna executie a contractului se constituie in conformitate cu prevederile art. 90 alin. 1-3 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie va fi de la data constitituirii garantiei de buna executie si pana la dataincheieriiprocesului verbal de receptie finala a investitiei care face obiectul contractului mai susmentionat. Garantia de buna executie se restituieconf.art 92 alin. (4) -din HG 925/2006. In cazul in care ofertantul castigator nu constituie garantia de buna executie, MunicipiulSebes vaconsideracontractulca neincheiat urmand a fi retinuta garantia de participare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Decl.elig.-neincadr.in art.180 pt. ofertant/asociat, tert sustinator(daca e cazul)-F12.Decl.neincadr.in art.181 pt. ofertant/asociat, tert sustinator(daca e cazul)?F 23.Certif. constat. taxe si impozite la bugetul general consolidat ANAF privind indeplinirea obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, original/copie legalizata/copie lizibila cu?cf. cu originalul?- pt. ofertant/asociat. In cazul in care operatorul economic a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul de stat, se vor prezenta toate ordinele de plata doveditoare privind indeplinirea la zi a obligatiilor de plata conform graficului de esalonare(in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu?cf. cu originalul?). Op. ec. care prin certificatele depuse in oferta sau ulterior solicitate nu fac dovada achitarii taxelor la data ceruta din documentatie vor fi descalificati din prezenta procedura de achizitie publica.4.Certif. referitor la plata impozitelor si taxelor locale privind obligatiile de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, original/copie legalizata/copie lizibila cu?conform cu originalul?-pt. ofertant/asociat. In cazul in care op. ec. a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul de local, se vor prezenta toate ordinele de plata doveditoare privind indeplinirea la zi a obligatiilor de plata conform graficului de esalonare(in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu?cf. cu originalul?). Op. ec. care prin certificatele depuse in oferta sau ulterior solicitate nu fac dovada achitarii taxelor la data ceruta in prezenta documentatie vor fi descalificati din prezenta procedura de achizitie publica.5.Decl. privind neincadr.in art.69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Prezentarea-Formularului 2A din sectiunea VIII-Formulare. Prezenta declaratie se va completa de catre ofertant, cat si de catre ofertant asociat, subcontractant sau terti sustinatori). Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt: Primar ? Dancila Adrian Alexandru;Viceprimar ?Bogdan Adrian;Secretar ? Vlad Cristina;Director Economic ? Toma Luminita Carmen;Arhitect Sef ?Olteanu Virgil;Sef Serviciu Investitii-Achizitii- Sarbu Maria;Sef Birou Contencios Juridic si Administratie ? Coman Paula;Sef Birou Buget, Finante, Contabilitate, Salarizare ? Bunea Ionel;Sef Birou Colectare Creante Bugetare ? Boca Ioan;Consilieri locali: Besoiu Ioan, Bogdan Adrian, Feneser Gheorghe, Fratila Dan Sebastian, Habean Sorel Virgil, Ispir Constantin, Lupse Ioan George, Mihaltan Cornel, Munteanu Ioan, Nistor Paraschiva, Nistor Dorin Gheorghe, Popiuc Mircea Gheorghe, Radu Cristian, Rodean Ioan, Roncea Radu, Stancu Gligor, Stanciu Ioan Felician, Spatariu Vasile, Serbanescu Radu Calin.6.Certificat de participare.cu oferta independenta-F23. Pt. o asociere, cerinta trebuie indeplinita de liderul asocierii. Certificat constatator in detaliu emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul teritorial care sa ateste ca activitatea similara cu obiectul prezentei achizitii este autorizata, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?.Ofertantul are obligatia de a-si verifica certificatul constatator cu privire la existenta activitatii autorizate.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala a ofertantului pe ultimii trei ani (2009, 2010, 2011)Prezentarea F3?Decl. privind cifra de afaceri globala si daca este cazul Anexa la F3- Decl. privind cifra de afaceri globala prezentat de fiecare membru al asocieriiNOTA: In cazul in care ofertantul depune oferta: a) individuala atunci cer. va fi indepl. de ofertant.b)in asociere, atunci cer. va fi indepl. prin cumul de asociere.c) individuala si are sustinator pe cifra de afaceri, atunci cer. va fi indepl. ori de ofertant, ori de sustinator(acesta putand fi doar unul singur).d) in asociere si are sustinator pe cifra de afaceri, atunci cer. va fi indepl. ori de asociere prin cumul, ori in intregime de un singur sustinator(acesta putand fi doar unul singur).e)individuala si are si subcontractare, atunci cer. va fi indepl. numai de ofertant.f) in asociere si are si subcontractare, atunci cer. va fi indepl. numai de asociere prin cumul.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: A) Prezentarea Formular 4L ?Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani? + Anexa 1 la Formularul nr. 4L completat in numele ofertantului si trebuie sa cuprinda contractele/lucrarile relevante(atat contractele/lucrarile liderului cat si ale membrilor asocierii) pentru indeplinirea cerinteiminime obligatorii., B)EXP. SIM.- Form. 5E ? ?Lista lucr. exec. in ultimii 5 ani pentru cer. exp. sim.?care sa cuprinda maxim 2 contr. de lucr. in dom. sim. cu ob. contractului.- Form. 5L ? Exp. sim.?Pt. contr. prezentate ca exp. sim. se vor prezenta oblig. copii dupa contr., acte adit.(daca e cazul), doc. de receptie sau orice alte doc.justif. care sa confirme datele prezentate, sau copii de pe parti relevante ale contr.NOTA: -Daca ofertantul depune oferta: a.individ. atunci cer. va fi indepl. de ofertant.b.in asoc., atunci cer. va fi indepl. prin cumul de asoc.c.individ. si are sustinator pe exp. sim. atunci cer. va fi indepl.ori de ofertant, ori de sustinator.d.in asoc. si are sustinator pe exp. sim., atunci cer. va fi indepl.ori de asoc. prin cumul, ori in intregime de un singur sustinator.e.individ. si are si subcontr.are, atunci cer. va fi indepl. numai de ofertant.f.in asoc. si are si subcontr.atunci cer. va fi indepl. numai de asoc. prin cumul., C)Dotare cu personal.Ofertantul trebuie sa demonstreze ca pentru indeplinirea contractului dispune decel putin: 1.un inginer in specialitatea drumuri-coordonatorul lucrarii(licentiat al unei facultati de constructii, specialitatea CFDPsi experientaprofesionala. specifica in constructii de infrastructura de transport rutier).2. un responsabil tehnic cu executia atestat in domeniul constructiilor rutiere(licentiat al unei facultati de constructii, cu exp. .profesionala.specifica ( RTE)).3. un responsabil cu asigurarea calitatii.Prezentarea Form. 6 ?Decl. privind efectivele medii anuale alepersonalului angajatsi a cadrelor de conducerein ultimii 3 ani?si Anexa 1 la F6 ?Decl. privind persoanele responsabile direct de indeplinirea contr.?, precum si prezentarea de CV, copie dupa diploma, declaratie de disponibilitate, certificat atestare., D) Informatii privind echipamentele tehnice ? Formular 13 ?Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de carepoate dispune operatorul economic pentru realizarea obiectivului?, E)Informatii privind subcontractareaFormular 9 ? Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic intentioneaza sa o subcontracteze". Cerinta 1) Certificat SR EN ISO 9001:2008 sau echivalente.Certificatele se vor prezenta obligatoriu in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Documentele solicitate trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor., Cerinta 2) Certificat SR EN ISO 14001:2005 pentru managementul de mediu in constructii, sau echivalente.Certificatele se vor prezenta obligatoriu in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Documentele solicitate trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.09.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.09.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.08.2012 08:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer