Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reabilitare strazi din zona primariei municipiului Petrosani, L = 2015 m, municipiul Petrosani, judetul Hunedoara


Detaliu pentru invitatia numarul 329942
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Serviciul Public Administrarea Domeniului Public si Privat Petrosani
Numar invitatie: 329942/20.06.2012
Denumire contract: Reabilitare strazi din zona primariei municipiului Petrosani, L = 2015 m, municipiul Petrosani, judetul Hunedoara
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialServiciul Public Administrarea Domeniului Public si Privat PetrosaniCod fiscal: RO 16982459, Adresa: str. 1 Decembrie 1918, nr. 93, Petrosani, Telefon: 0254541220, Fax: 0254545903
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. 1 Decembrie 1918, nr. 93, registratura, Petrosani, Hunedoara, Romania, cod postal: 332019, telefon: +40 0254541220, fax: +40 0254545903, persoana de contact: Dragomir Lucian Octavian
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. 1 Decembrie 1918, nr. 93, Petrosani, Hunedoara, sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Serviciul Public Administrarea Domeniului Public si Privat)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitare strazi din zona primariei municipiului Petrosani, L = 2015 m, municipiul Petrosani, judetul Hunedoara
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie lucrari in cadrul proiectului: Reabilitare strazi din zona primariei Petrosani, L = 2015 m, municipiul Petrosani, judetul Hunedoara. Executie lucrari de reabilitare structura rutiera, trotuare, parcari, strazi laterale, rigole.
II.1.6) CPV: 45233252-0 - Lucrari de imbracare a strazilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 255, 760 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
65115 lei(50%pentru IMM conform legii 346/2004)Forma de constituire a garantiei de participare: 1.virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.2.in cazul ofertantilor din categoria IMM, conform Legii nr.346/2004 garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire cu conditia prezentarii dovezii de incadrare in aceasta categorie.3.garantia de participare se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante: a)a unui ordin de plata in cont RO09TREZ3685004XXX000848 deschis la Trezoreria Petrosani sau a unei file CEC, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data depunerii ofertelor;b)a unei sume in numerar, in cazul in care valoarea garantiei de participare este redusa ca valoare.4.in cazul unei asocieri, aceasta trebuie sa fie formata exclusiv din operatori economici incadrati in categoria IMM pentru a beneficia de aceeasi reducere referitoare la garantia de participare.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru depunerea ofertelor.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 120 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor.In cazul in care unui ofertant i s-a respins contestatia ca nefondata conform art..278 indice 1 aliniat 1 litera b din OUG 34/2006, i se va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma de7035.76 lei.
Garantie de buna executie
Cuant.gar.de buna ex.a contr.de lucr. va reprez.10% din pret.contr. fara TVA.Mod. de constit.a gar.de buna ex.a contr. de lucr: -printr-un instr.de gar.emis in cond.legii de o soc.banc. sau de o soc.de asig, care dev.anexa la contr;
-prin dep. la cas.aut.contr.a unei sume in num, in caz. in care val.gar. de buna ex.este redusa ca val;
-retineri succes.din sum.dat.ptr fact.part. In ac.caz, contr.are oblig.de a desch.laTrez.Stat.un cont de disp.distinct la disp.aut.contr.Suma init.care se dep.de catre contr.in cont de disp.astfel desch.va fi de 0, 5% din pret.contr.Pe parc.indepl.contr.aut.contr. urm. sa alim. ac.cont prin ret.succes.din sum.dat. si cuv.contr, pana la conc.sum.stab.drept gar.de buna ex.Restit. gar.de b.ex. se va face astfel: -70% din val.gar. aferenta lucr.de ex.in term.de 14 zile de la data inch. pv de rec.la term.lucr., daca nu a ridicat pana la ac.data pret.as.ei, iar riscul ptr vicii ascunse este min;
-30% din val.gar.la exp. per.de gar.a lucr.ex, pe baza pv de rec.fin.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1Cerinta minima obligatorie: Declaratie privind eligibilitateaDaca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.In cazul in care operatorul economic vine in sustinere cu tert sustinator acesta cerinta trebuie indeplinita si de tertul sustinator.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletare formular V.1.2 din sectiunea Formulare, documentul se prezinta in original.Cerinta nr. 2Cerinta minima obligatorie: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din Ordonanta de Urgentaa Guvernului nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.In cazul in care operatorul economic vine in sustinere cu tert sustinator acesta cerinta trebuie indeplinita si de tertul sustinator.Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art.181 litera a), c indice 1) si d) din OUG 34/2006.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletare formular V.1.3 din sectiunea Formulare, documentul se prezinta in original.Cerinta nr. 3Cerinta minima obligatorie: Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaDaca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletare formular V.1.4 din sectiunea Formulare, documentul se prezinta in original.Cerinta nr. 4Cerinta minima obligatorie: - Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii scadente catre Bugetul general consolidat, in luna anterioara depunerii ofertelor.Aceste documente se vor prezenta doar pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului.-Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul primariilor in a caror raza teritoriala activeaza ofertantul din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii scadente catre bugetul local in luna anterioara depunerii ofertelor. Aceste documente se vor prezenta doar pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului.Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCertificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata, documentele se prezinta in original/ copie legalizata/ copie conform cu originalul.Cerinta nr. 5Cerinta minima obligatorie: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^ din O.U.G. nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante care fac obiectul art. 69^ sunt: Iacob Ridzi Florin Tiberiu ? primar, Cornea Claudiu Lucian - viceprimar, Boboc Florian ? consilier local, Butulescu Valeriu ? consilier local, Damian Dana ? consilier local, Dragoescu Petru ? consilier local, Dura Cristina ? consilier local, Gherasim Paul ? consilier local, Hortopan Ion ? consilier local, Humel Robert ? consilier local, Kroutil Izabela Dorica ? consilier local, Lupu Constantin ? consilier local, Macavei Viorica ? consilier local, Marza Florin ? consilier local, Blag Daniel Cantemir ? consilier local, Nita Dorina Veronica ? consilier local, Pop Vasile ? consilier local, Popescu Doina ? consilier local, Rus Ioan ? consilier local, Zvinca Adrian ? consilier local, Dragomir Lucian Octavian ? director executiv, Leuca Dorina ? consilier juridic, Ursan Mioara ? contabil, Dumitrescu Aron ? consilier, Deliu Anca ? consilier, Hodina Maria - consilier, Hirian Alina ? consilier, Manea Marinela ? inspector, Stegar Florin ? consilier, Buliga Sorin - inspector.Restrictiile se extind si asupra sotului/sotiei, rudelor sau afinilor pana la gradul al patrulea inclusiv, ori care se afla in relatii comerciale cu persoanele mentionate mai sus.Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.Aceasta cerinta trebuie indeplinitade subcontractanti si de tertul/tertii sustinatori.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletare formular V.1.5 din sectiunea Formulare, documentul se prezinta in original.Cerinta nr. 6Cerinta minima obligatorie: Declaratie privind calitatea de participant la proceduraDaca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletare formular V.1.6din sectiunea Formulare, documentul se prezinta in original.Cerinta nr.7Cerinta minima obligatorie: Fisa privind informatii generale despre ofertantDaca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletare formular V.1.1 din sectiunea Formulare, documentul se prezinta in original. Cerinta nr. 1Cerinta minima obligatorie: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorilor economici.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Persoane juridice romane.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCertificatul constatator se va prezenta in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Cerinta nr. 2Cerinta minima obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile din tara de origine a ofertantului, traduse legalizat in limba romana. Documentele trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor.Persoane juridice/fizice straineIn cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat are obligatia de a prezenta aceste documente.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiDocumentele se prezinta in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? certificata prin semnatura autorizata si stampila de reprezentantul ofertantului.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Cerinta minima obligatorie: Declaratie privind lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani continand valori, perioada si locul executiei lucrarilor, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt aut. contr. sau clienti privati si precizarea ca aceste contracte au fost efectuate in conf. cu normele profesionale din domeniu si au fost duse la bun sfarsit. Lucrarile se conf. prin prezentarea unor recomandari de buna executie din partea benef. de lucrari (maxim trei recomandari) emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. Autoritatea contractanta va lua in considerare lucrarile executate si duse la bun sfarsit.Prin formula ?lucrari executate si duse la bun sfarsit?se intelege: -lucrari receptionate partial care sunt insotite de PV de receptie partiala; sau-lucrari receptionate insotite de PV la terminarea lucrarilor;sau-lucrari receptionate insotite de PV de receptie finala., Cerinta nr. 2Cerinta minima obligatorie: Experienta similara evidentiata prin prezentarea a maximum douacontracte similare de executie avand ca obiect executia de lucrari similare.Ofertantul va anexa copii ale paginilor relevante (den. contractului, den. partilor, valoarea si durata contractului din contractele similare executate)., Cerinta nr. 3Cerinta minima obligatorie: Declaratie priv.echip. tehnice, utilajele si instalatiile de care dispune op.ec.ptr.indepl.contractului, si anume: statie de producere mixturi asfaltice, freza asfalt, buldoexcavator, cilindru compactor, repartizator finisor asfalt, incarcator pe pneuri, autobasculanta, masina de marcaje.Op.ec. vor prezenta dovada detinerii fie in proprietate fie in chirie a echipamentelor tehn, utilaj. si inst., op. ec. care nu detin in proprietate vor prez.un contact/precontract de inchiriere sau angajament., Cerinta nr. 4Cerinta minima obligatorie: Declaratie privind personalul ce va fi angajat in contract. Se solicita: -sef santierresponsabil direct cu indeplinirea contractului de lucrari;
-inginer topograf;
-responsabil tehnic cu executia cu atestat in domeniul drumurilor, -responsabil cu calitatea lucrarilor;
-personal de executie (calificat): asfaltator, pavator, mecanic utilaj, conducator auto.Daca un grup de operatori depune o oferta comuna aceasta cerinta se considera indeplinita prin cumul., Cerinta nr. 5Cerinta minima obligatorie: Declaratie privind subcontractantii.Declaratia trebuie sa cuprinda partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti cu mentionarea procentului de subcontractare. Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta si nici incheierea de noi subcontractari, fara acceptul autoritatii contractante, iar eventualele schimbari nu trebuie sa duca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale.Resursele materiale si umane ale subcontractantilor se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul ce urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens., Cerinta nr. 6Cerinta minima obligatorie: In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 litera a), c indice 1) si d)., Cerinta nr.7Cerinta minima obligatorieInformatii privind masurile de protectie a mediului Cerinta nr. 1Cerinta minima obligatorie: Standarde de asigurare a calitatii.Certificat ISO 9001/2008 sau echivalent ori alte probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii, pentru domeniile de activitate care fac obiectul contractului., Cerinta nr. 2Cerinta minima obligatorie: Standarde de protectia mediului.Certificat ISO 14001/2005 sau echivalent, privind sistemul de management de mediu pentru domeniile de activitate care fac obiectul contractului ori alte probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.07.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.06.2012 12:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer