Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reabilitare strazi in cartierul Mihai Eminescu si cartierul Gheorghe Doja din orasul Iernut, judetul Mures


Detaliu pentru invitatia numarul 353150
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ORASUL IERNUT
Numar invitatie: 353150/28.08.2013
Denumire contract: Reabilitare strazi in cartierul Mihai Eminescu si cartierul Gheorghe Doja din orasul Iernut, judetul Mures
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL IERNUTCod fiscal: 5584644, Adresa: str.1 Decembrie 1918, Ienut, judetul Mures, Iernut, Telefon: +40 0265471410, Fax: +40 0265471376
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administrare teritoriala locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitare strazi in cartierul Mihai Eminescu si cartierul Gheorghe Doja din orasul Iernut, judetul Mures
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executia lucrarilor de "Reabiliatarea straziilor din cartierele Mihai Eminescu si Gheorghe Doja" dupa cum urmeaza: - strada 1: modernizare pe o lungime de 180 m- strada 2: modernizare pe o lungime de 258, 80 m- strada 3: modernizare pe o lungime de 447, 85 m- strada 4: modernizare pe o lungime de 416, 73 m- strada 5: parcari- strada 6: modernizare pe o lungime de 258, 80Cantitatisunt cele din LISTA CUPRINZIND CANTITATILE DE LUCRARIValoarea totala a lucrarilor, fara TVA , inclusiv valoarea aferenta cheltuielilor diverse si neprevazute: 1.473.908, 00 lei din care: Valoare aferenta lucrarilor (capitolul 4 Cheltuieli pentru investitia de baza si subcapitolul V.1 Organizarea de santier): 1.404.710, 00 lei, fara TVA.Cheltuieli diverse si neprevazute in valoare de 69.198 leifara TVA reprezinta unprocent de 5 %aplicat cap IV ?Constructii si instalatii?, proiectantul la elaborarea devizului nu a prevazut sume la cap. I (1.2 si 1.2), cap. II si III conform prevederilor HG 28/2008 cu modificarile si completarile ulterioare.
II.1.6) CPV: 45233000-9 - Lucrari de constructii, de fundatie si de imbracare a autostrazilor si a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 473, 908 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi de28094, 2lei Modul de constituire al gar de part: se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiilelegii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Garantia trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau b) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. In conformitate cu prevederile art. 278?1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, in masura in care Consiliul respinge contestatiasau operatorul economic retrage contestatia autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma de 5184.21 lei.Garantia de participare se va exprima in lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei adica 90 de zile raportata la data limita de depunere a ofertelor.In cazul in care ofertantul dovedeste ca este IMM atunci va beneficia de o reducere de 50% din valoarea garantiei de participare conform Legii nr.346/2004.- contRO 02TREZ4795006XXX001170, dechis la Trezoreria Municipiului Tarnaveni, - certif fiscal: 5584644.In cazul in care garantia de participare se constitue intr-o alta moneda, atunci se va utiliza cursul de schimb al BNR valabil cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Val.garantiei de buna executie e 10% din val contractului f TVA constituita prin instrument de garant emis de o soc bancara sau de asigurari sau retineri din facturile aferente.AC fiind o institutie publicacontractantul are obligatia de a deschide la Trezoreria din cadrul organului fiscal in administrarea acestuia un cont disponibil la dispozitia AC.Suma ce se depune de contractant in contul disponibil nu trebuie sa fie mai mica 0.5% din contract.Pe parcursul contractului AC va alimenta acest cont prin retineri din sumele datorate si cuvenite contractului pana la suma stabilita drept garantie de buna executie in doc.Executantul are obligatia de a deschide contul pentru garantia de buna executie in 5 zile dupa semnarea contr.Daca ofertantul e IMM atunci va beneficia de o red. de 50% din val. garant de buna executie cf L 346/2004
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din ordonanta-Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea completata in conformitate cu modelul din sectiunea de Formulare ? Formular 12ADeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr.34/2006, conform Formularului 12 B, insotita de certificate constatatoare pentru indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, care sa ateste situatia obligatiilor scadente in luna anterioara desfasurarii prezentei proceduri de atribuire astfel: - Certificat de sarcini fiscale emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante, in original, copie legalizata sau copie lizibilacu mentiunea ?conform cu originalul?;
- Certificat de sarcini fiscale emis de catre organismele competente aleAdministratiei Publice Locale, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul administratiei publice locale, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante, in original, copie legalizata sau copie lizibilacu mentiunea ?conform cu originalul?;Autoritatea Contractanta solicita ca in cazul existentei unor datorii reesalonate, ofertantul sa depuna in oferta dovada platii la zi a datoriilor reesalonate si graficul de reesalonare.Se solicita completarea formularului12 B.Pentru persoane juridice straine: Cerinta obligatorie: operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget, date in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competenta in acest sens. Documentele vor fi traduse in limba romana de catre persoaneDeclaratie privind calitatea de participant la procedura - Se solicita completarea Formularului 12C.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Se solicita completarea Formularului 40.Declaratie la art. Art. 691 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Se solicita completarea Formularului 44. Persoanele cu atributii de decizie din cadrul autoritatii contractante: NICOARA IOAN-Conducatorul autoritatii contractante, BIRCEA RARES MIHAILA-Viceprimar/Presedinte comisie de evaluare, PRECUP CALIN-Membru al comisiei de evaluare/Responsabil achizitii publice, RUS ADRIAN-Persoana cu atributii de avizare din punct de vedere al legalitatii documentelor procedurii de atribuire, BOTEZAN PUIU MARIUS, DIMBEAN REMUS ROMUL, DARABAN IOAN, DEMETER ELISABETA IOLANDA, GYORGY ISTVAN CSABA, LUNGU SORIN FELICIAN, MARGINEAN TEOFIL VASILE, MURESAN VASILE, NADRAG ELEMER, PANTEA CONSTANTIN, SAND DANIEL CRISTIAN, SICOBEAN AUREL ALIN, SIMION DAN DUMITRU, TURCU SIMONA ELENA-CONSILIERi- membri ai comisiilor de specialitate a consiliului local care aproba investitiile autoritatii contractante, bugetul investitiilor si indicatorii tehnico-economici ai investitiilor, Persoane juridice / fizice romane -Certificatul constatator emis de Oficiul National Registrului Comertului (ONRC) de pe langa Tribunalul judetului in care este inregistrat operatorului economic in original, copie legalizata sau copie lizibilacu mentiunea ?conform cu originalul?. Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale/actuale raportat la data limita de depunere a ofertelor. ?Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic; obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.In cazul in care operatorul economic care a fost desemnat castigator a prezentat certificatul emis de ONRC in copie lizibila, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, la solicitarea in scris a autoritatii contractante, acesta va prezenta acest certificat si in original sau copie legalizata pentru confruntare.Persoane fizice / juridice straine (daca e cazul) - Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul /ofertantul este rezident, in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul . Documentele din oferta vor fi traduse in limba romana de catre persoane autorizate .
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani ( 2010, 2011, 2012) trebuie sa fie de minim 2.800.000, 00 lei.Media cifrei de afaceri globalepe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) trebuie sa fie de minim 2800000 leiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani care sa prezinte unul sau mai multe contracte care contin lucrari similare in valoare cumulata de cel putin 1.404.710, 00 lei. Lista va fi insotita de certificari de buna executie pentru lucrarile similare. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit, Informatii privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. - Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari ( se accepta orice forma legala de dispunere ? proprietate, inchiriere, leasing, contract de colaborare etc.) care sa permita indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari., Declaratia privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si a cadrelor de conducere in ultimii 3 ani. Ofertantul trebuie sa faca dovada existentei in structura firmei a unui inginer specializarea CFDP, a unui responsabil tehnic cu executia (RTE) in domeniu constructiilor de drumuri si a unui responsabil cu controlul calitatii CQ in conformitate cu prevederile Ordinului MDRT 777/2003 ale Legii 10/1995 si ale HG 925/1995 ; pentru aceste persoane ofertantul trebuie sa prezinte, dupa caz, diplome de studii (inginer CFDP) atestatele profesionale /autorizari inclusiv legitimatii (RTE). Pentru CQ se admite siprezentarea deciziei interne de numire a acestuia in aceasta functie, conform legislatiei in vigoare.In cazul in care personalul nominalizat nu este angajat al operatorului economic, acesta va depune o declaratie de disponibilitate., Declaratie privind partea / partile din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze Standardede asigurare a calitatii si a mediului. Se vor prezenta certificate sau echivalente ale acestora care atesta Implementarea Sistemului de Management Calitate ISO 9001, Mediu ISO 14001 cu specific de lucrari de drumuri.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.09.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.08.2013 12:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer