Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reabilitare strazi in comuna Comana, judetul Brasov lot I


Detaliu pentru invitatia numarul 350287
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA COMANA (PRIMARIA COMUNEI COMANA)
Numar invitatie: 350287/12.07.2013
Denumire contract: Reabilitare strazi in comuna Comana, judetul Brasov lot I
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA COMANA (PRIMARIA COMUNEI COMANA)Cod fiscal: 4777256, Adresa: COMANA DE JOS, STR. PRINCIPALA, NR. 3, JUD. BRASOV, Comana de Jos, Telefon: 0268/287501, Fax: 0268/287501
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMANA DE JOS, STR. PRINCIPALA, NR. 3, JUD. BRASOV, Comana de Jos, Romania, cod postal: 507051, telefon: +40 268287501, fax: +40 268287501, persoana de contact: Viorel Grusea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: COMANA DE JOS, STR. PRINCIPALA, NR. 3, JUD. BRASOV, Comana de Jos, Romania, cod postal: 507051, sala de sedinte a Consiliului local
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitare strazi in comuna Comana, judetul Brasov lot I
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul presupune executarea lucrarilor de reabilitarea a 3 strazi din comuna Comana (Principala in satul Comana de jos, Ciocrac in satul Crihalma si Ciocrac in satul Ticusu Nou) conform cerintelor din caietul de sarcini. Valoarea estimata totala a contractului este de 661.286 lei din care valoare fara cheltuieli diverse ?i neprevazute 651.513 lei, iar valoarea cheltuielilor diverse si neprevazute este de 9.773 lei reprezentant 1, 5% din valoarea lucrarilor. propunerea financiara totala trebuie sa contina ca si element constitutiv distinct procentul de lucrari diverse si neprevazute ?i valoarea acestora aplicat la oferta depusa. Evaluarea se va face cf notificarii anrmap din 02 07 2013 luand in considerare valoare totala a ofertei financiareinclusiv procentul pt diverse si neprevazute raportata la valoarea estimata fara lucrari diverse si neprevazute.
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 661, 286 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este de 13.030 lei. Modalitatea de constituire: conform prevederilor art.86, alin (1) si art. 86, alin (5) din HGR nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Daca se opteaza pentru constituirea garantiei cu ordin de plata, contul in care se va vira suma este: RO04TREZ1335006XXX000276 deschis la Trezoreria Rupea. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei si se va raporta la termenul limita de primire a ofertelor. In cazul in care ofertantul a depus contestatie la CNSC iar acesta a respins contestatia si/sau in cazul in care ofertantul renunta la contestatie (numai daca renuntarea la contestatie nu a fost realizata ca urmare a adoptarii de catre autoritatea contractanta a masurilor de remediere necesare), conform prevederilor art.278 cu 1, alin (1), lit.b din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma conform prevederii legale. In cazul in care ofertantul face dovada de IMM, atunci beneficiaza de prevederile art. 16, alin. 2 din Legea 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare. Aceasta se demonstreaza prin completarea pe proprie raspundere a declaratiei de IMM conform anexei 1 la Legea 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare. Echivalenta leu/alta valuta se va face la cursul oficial anuntat de BNR pentru data publicarii invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
10% din pretul contractului fara TVA (50% IMM)Se constituie conform art. 90 din HGR nr. 925/2006, se retine conform Art. 91 din HGr nr. 925/2006 si se restituie conform art. 92 din HGR nr 925/2006 pt constituire prin retineri succesive a se avea in vedere si HGR nr 1045/2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010) -Formular F 1 se prezinta de fiecare ofertant/asociatDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formular F2 Persoane cu functie de decizie primar Grusea Viorel, viceprimar Calbeaza Dumitru, secretar Serb Viorel contabil Vlad Corina Consilieri locali: Gubernat Constantin, Frincu Domitian Corneliu, Craciun Stanescu Liviu, Morar Liviu Emilian, Neamtu Rosalim, Dragomir Mihai, Serb Gheorghe, Sotea Gheorghe, Dumitru Gheorghe, Toma Gheorghe, se prezinta de fiecare ofertant/asociat/subcontractantDeclaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formular F3 se prezinta de fiecare ofertant/asociatDeclaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? Formular F4 se prezinta de fiecare ofertant/asociatDeclaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular F5 se prezinta de fiecare ofertant/asociat/Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Dovada indeplinirii ogliga?tilor de plata catre bugetul local ?i bugetul de stat scadente in luna anterioara depunerii ofertei prin prezentare certificat fiscal ANAF ?i locale in original/copie legalizata/copie conforma cu originalul Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original, copie legalizata sau copie lizibila conforma cu originalul, cu date reale la data limita de primire a ofertelor, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar lucrari de constructie drumuri. Se depune de fiecare ofertant/asociat, ofertantului castigator i se poate solicita depunerea documentului in original sau copie legalizata pana la semnarea contractului.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: operatorii economci participanti la procedura au obligatia de a declara partile din contract pe care le subcontracteaza si subcontractantii, daca este cazulPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P. prin accesare fi?iere atasate sau la sediul autoritatii contractante in localitateaComana de Jos nr. 3, judetul Brasov
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.07.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.07.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 28.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.07.2013 10:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer