Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reabilitare strazi in localitatea Beclean


Detaliu pentru invitatia numarul 340031
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA BECLEAN (PRIMARIA COMUNEI BECLEAN JUD. BRASOV)
Numar invitatie: 340031/26.11.2012
Denumire contract: Reabilitare strazi in localitatea Beclean
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA BECLEAN (PRIMARIA COMUNEI BECLEAN JUD. BRASOV)Cod fiscal: 4443426, Adresa: BECLEAN NR 196, Beclean, Telefon: 0268518668, Fax: 0268518668
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BECLEAN NR 196, Beclean, Romania, cod postal: 507010, telefon: +40 268518668, fax: +40 268518668, persoana de contact: COMUNA BECLEAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Ofertele se vor deschide la sediul autoritatii contractante
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie publica)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitare strazi in localitatea Beclean
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executia lucrarii de reabilitare drumuri si strazi in localitatea Beclean. Lungimea strazilor este de 2312.686 m
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 791, 970 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 8000 lei, iar perioada de valabilitate este de 90 de zile calendaristice de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor si trebuie prezentata in original. Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: -prin virament bancar sau prin Instrument de garantare in conditiile art.86 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Garantia de participare se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante: a) a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor; b) a unei sume in numerar, in cazul in care valoarea garantiei de participare este redusa ca valoare. Contul pentru constituirea garantiei de participare este RO44TREZ1325006XXX000782; CUI 4443426.
Garantie de buna executie
Se constituie printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara in conditiile legii sau de o societate de asigurari. Aceasta se va depune in original.Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10% din pretul contractului fara TVA, sau de 5% din pretul contractului fara TVA in cazul IMM - urilor. Garantia de buna executie se va constitui : conf. art.90, alin.1 din HG 925/2006. - prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Limita maxima a retinerilor din situatiile de plata lunara este 10% din valoarea fiecarei facturi emise. Ofertantul castigator are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la Unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in conformitate cu Hotararea nr.1045/19.10.2011, iar suma initiala care se depune nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Perioada minima de garantie de buna executie 24 luni.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OG 34/2006 Formular 1;2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OG 34/2006 Formular 2;3. Ofertantul si-a indeplinit obligatiile exigibile de plata catre bugetul central si local: Pentru persoane juridice/fizice romane: 1. Certifiat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor scadente fata de bugetul de stat in luna aterioara celei in care se depun ofertele.2. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, din care sa rezulte plata obligatiilor scadente fata de bugetul local in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Pentru persoane juridice/fizice straine4. Certificat privind depunerea unei oferte independente in conf cu Ordin ANRMAP 314/2010.5. Decl. pe propria raspundere privind neincadrarea in art 69, indice 1 din OUG nr, 34/2006, solicitata conform art.13 dinLegea 279/2011 (Formular 17).Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Cosmin Ioan Leancu?primar, Trambitas Ovidiuviceprimar, Serban Ioan ? presedinte comisie de evaluare a ofertelor, Marinescu Elena ? secretar, Jiga Alexandra- referent, Motrescu Camelia ? contabil, Pop Cornelia Contabil, Bodarnea Gheorghe ? Consilier local, Trambitas Anca Maria ? Consilier local, Serban Mihai ? Consilier Local, Damboiu Valeriu ? Consilier local, Pepelea Achim ? consilier local, Pop Vasile ? Consilier local, Maican Horatiu ? consilier local, Motrescu Claudiu Vasile ? consilier local, Sasu Daniel- consilier local, Munteanu Toader- consilier local 1) Se va prezenta Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, informatiile acestuia trebuie sa fie rerale/actuale la data limita de depunere a gfertelor, din care sa reiasa urmatoarele date: a)denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b)codul unic de inregistrare;c)sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d)structura actionariatului;e)numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f)domeniul de activitate principal;g)domeniile de activitate secundare;h)situatia societatii (daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii). Documentul va fi utilizat si la verificarea situatiei personale a ofertantului. Ofertantul clasat pe primul loc dupa evaluarea ofertelor are obligatia de a prezenta la solicitarea autoritatii contractante, documentul in original / copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii 3 ani financiari (fara anul in curs) sa fie de minim 1.000.000 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similaraOfertantul trebuie sa faca dovada ca a executat in ultimii 5 ani (perioada se va calcula avand in vedere data la care are loc prezenta procedura), un contract de executie lucrari similare.Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari., Cerinte privind personalulA. Informatii referitoare la efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.B.Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut, in special pentru asigurarea controlului calitatii;Documente care atesta disponibilitatea personalului/organismului tehnic de specialitate.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin: 1.Coordonator de proiect ? 1 persoana ; Experienta profesionala generala ? minim 5 ani2.Responsabil cu Asigurarea Calitatii ? 1 persoana3.Responsabil tehnic cu executia RTE in domeniul II -drumuri? 1 persoana.Pentru personalul de specialitate minim necesar pentru indeplinirea contractului se vor prezenta Curriculum Vitae pentru fiecare expert cheie propus, Dotare tehnicaOfertantul trebuie sa faca dovada existentei in dotare sau prin inchiriere a unui parc de utilaje, compus din minim: - statie de preparare mixturi asfaltice cu inspectia tehnica valabila la zi. Statiile de preparare mixturi asfaltice vor fi situate la o distanta care sa asigure calitatea mixturii asfaltice la standardele solicitate in caietul de sarcini.- repartizator-finisor mixturi asfaltice - 1 buc- cilindru compactor? 2 buc- compactor pe pneuri - 1 buc- placa vibratoare - 1 buc- perie mecanica - 1 buc- gudronator - 1 buc- excavatoare pe pneuri sau buldoexcavator - 2 buc- autobasculante5 buc- autogreder - 1 bucDocumente care atesta detinerea (dotare poprie/ inchiriere/ alte forme de punere la dispozitie) utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice implicate in realizarea obiectului contractului
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiaraa) Pentru oferta cu cel mai scazut pret ? 60 puncte. b) Pentru alt pret decat cel minim - (Pret oferta minima/ Pret ofertat) x 60 puncte
Perioada de executie
40
Descriere: Maxim 40 puncte. a) Pentru oferta cu cea mai scurta perioada de executie ? 40 puncte. b) Pentru alta perioada de executie decat cea minima-(Perioada de executie minima/Perioada ofertata)x 40 puncte. (se va exprima in zile calendaristice).
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este anexata prezentului anunt
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.12.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.12.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 23.11.2012 11:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer