Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - REABILITARE STRAZI IN ORASUL SIMLEU SILVANIEI, JUDETUL SALAJ


Detaliu pentru invitatia numarul 333510
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Orasul Simleu Silvaniei
Numar invitatie: 333510/10.08.2012
Denumire contract: REABILITARE STRAZI IN ORASUL SIMLEU SILVANIEI, JUDETUL SALAJ
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOrasul Simleu SilvanieiCod fiscal: 4566658, Adresa: Str. Libertatii nr. 3, simleu Silvaniei, Telefon: 0260678622, Fax: 0260679220
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Libertatii nr. 3, simleu Silvaniei, Romania, cod postal: 455300, telefon: +40 0260678622, fax: +40 0260679220, persoana de contact: LUCIA DANIELA NICORICIU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria orasului Simleu Silvaniei, str. Libertatii nr. 3,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REABILITARE STRAZI IN ORASUL SIMLEU SILVANIEI, JUDETUL SALAJ
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: REABILITARE STRAZI IN ORASUL SIMLEU SILVANIEI pe strazile str. Oasului, str. Stadion, str. Castanilor, str. Fierarilor, str. Bihorului, str. Horea partial str. Aurel Vlaicu partial si str. Florilor.Valoarea minima a intervalului reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri (in functie de care se vor elabora si evalua ofertele), iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari ale contractului de executie lucrari.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 720, 133.78 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei pentru participare este de 14.000 lei.Modul de constituire a garantiei pentru participare: ??prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se va prezenta in original. ??sau prin virament bancar si se vor folosi urmatoarele: Trezoreria Simleu Silvaniei, cont RO53TREZ5635006XXX000088, Cod Fiscal 4566658 Pentru a fi considerata indeplinita cerinta privind constituirea prin virament bancar a garantiei de participare, este obligatoriu ca la data si ora deschiderii ofertelor viramentul bancar sa poata fi confirmat prin extrasul de cont al autoritatii contractante. (la data deschiderii ofertelor, comisia de evaluare va verifica viramentul bancar in extrasul de cont al autoritatii contractante datat din ziua anterioara deschiderii ofertelor, nefiind posibila obtinerea extrasului de cont din ziua deschiderii ofertelor) ??Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. In cazul in care unul dintre ofertantii participanti la procedura face o contestatie la C.N.S.C., iar Consiliul respinge contestatia, Autoritatea Contractanta va retine contestatorului din garantia de participare, in conformitate cu prevederile art. 2781 alin. (1) din O.U.G. 34/2006, suma de 5.213.44lei .
Garantie de buna executie
Garantia acordata lucrarilor nu poate fi mai mica de 36 de luni calendaristice . ??Garantia de buna executie a contractului este distincta de garantia acordata lucrarilor. Cuantumul garantiei de buna executie este de 5 % din valoarea contractului fara TVA. ??Modul de constituire a garantiei de buna executie : prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, in acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administarea acestuia un cont de disponibil distinct.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea, completata in conformitate cu modelul (Formularul 2) prezentat in Sectiunea IV Anexe- Modele de formulare din cadrul documentatiei de atribuire.- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, completata in conformitate cu modelul (Formularul 3) prezentat in Sectiunea IV Modele de formulare din cadrul documentatiei de atribuire.Documente de confirmare: Certificate fiscale privind impozitele si taxele bugetului local si a bugetului general consolidat din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente ale lunii anterioare celei in care se depun ofertele- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 pentru Ofertantul /Ofertant asociat/ Subcontractantul/ Tertul sustinator, completata in conformitate cu modelul (Formularul 3) prezentat in Sectiunea IV Modele de formulare din cadrul documentatiei de atribuire.Nota: In vederea completarii acestei declaratii, precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt conform formularului 2 impreuna cu anexa la acest formular- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, completat in conformitate cu modelul (Formularul 5) prezentat in Sectiunea IV Modele de formulare din cadrul documentatiei de atribuire.- Declaratie privind calitatea de participant la procedura completat in conformitate cu modelul (Formularul 4) prezentat in Sectiunea IV Modele de formulare din cadrul documentatiei de atribuire. Prezentarea de certificate/documente emise de organisme abilitate care confirma inregistrarea si domeniul de activitateCertificat constatator emis emis de Oficiul Registrului Comertului (sau echivalent) ? in original, copie legalizata, sau copie certificata (poarta mentiunea ?Conform cu Originalul? alaturi de stampila si semnatura reprezentantului legal al ofertantului).?Documentul va atesta faptul ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit si nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr.85/2006 privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.?Autoritatea Contractanta, inainte de a transmite comunicarea privind rezultatul procedurii, va solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte pentru conformitate, Certificatul constator emis de ORC in original sau copie legalizata. ?copie conform cu originalul?.Note: a. Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori;b. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei. In cazul persoanelor juridice /fizice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani 2009, 2010, 2011: valoare 2.866.889 lei, pentru echivalenta in lei a valorii exprimate in valuta se va calcula de catre of. utilizand cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR., Bilantul contabil pe anii de referinta 2008, 2009, 2010 vizat de un organ competent.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara 1. Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani ? in original. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat in ultimii cinci ani un contract similar de 1.433.444, 83 lei exclusiv TVA. Recomandarile din partea beneficiarilor fiecarui contract prezentat ca experienta similara in scopul indeplinirii cerintei nr.1 procesele verbale partiale / la terminarea lucrarilor / finale, aferente fiecarui contract prezentat ca experienta similara in scopul indeplinirii cerintei nr.1, O decl ref la utilaje, instalatiile, echipamentele tehnice pt mij de transport, labor si alte mij fixe de care poate dispune op ec pt indeplinirea contr.Lista dotari minime pentru indep contr: ? statie de asfalt; statie de betoane, ? statie de asfalt cel putin 1 buc ; ? autogreder ? cel putin 1 buc ? buldoexcavator ? cel putin 1 buc ? cilindru vibrator lis/lis - cel putin 1 buc ? cilindru vibrator pneu/pneu - cel putin 1 buc ? compactor cu cilindri vibrator, cel putin 1 tona cel putin 1 buc ? excavator ? cel putin 1 buc ? incarcator frontal ? cel putin 1 buc ? repartizor-finisor de asfalt - cel putin 1 buc ? autogudronator ? cel putin 1 buc ? matura rutiera ? cel putin 1 buc ? autobasculante ? cel putin 1-3 buc ? laborator de gradul II, Declara?ie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat ?i al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani Personal tehnic de specialitate ? un responsabil tehnic cu executia atestat in domeniul constructii de drumuri si poduri ?un responsabil CQ inginer CFDPin domeniul constructii de drumuri si poduri ? un coordonator proiect inginer CFDP cu experienta in domeniul lucrarilor de constructii de drumuri de min. 5 ani ? un sef santier inginer CFDP min 5 ani vechime ? sef santier adjunct inginer CFDP ? un inspector protectia muncii si responabil PSI ? un topometrist atestat de Agentia Nationala de Cadastru si Publicitate Imobiliara, Asocierea, daca contractul urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti proportia si specializarea acestora Certificat ISO 9001 privind Sistemul de Management al Calitatii si Certificat ISO 14001 privind Sistemul de Management de Mediu in domeniul constructii de drumuri.- Certificate echivalente emise de organisme abilitate din alte state ale Uniunii Europene.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.08.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.08.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.08.2012 12:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer