Achizitie publica - Reabilitare strazi in vederea realizarii unei rute ocolitoare Cazanesti jud Ialomita
Detaliu pentru invitatia numarul 324601
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 324601/20.04.2012
Denumire contract: Reabilitare strazi in vederea realizarii unei rute ocolitoare Cazanesti jud Ialomita
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA CAZANESTI (PRIMARIA CAZANESTI)Cod fiscal: 4231962, Adresa: STR. LALELELOR, Cazanesti, Telefon: +40 0243264010, Fax: +40 0243264397
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. LALELELOR, Cazanesti, Romania, cod postal: 927065, telefon: +40 0243264010, fax: +40 0243264397, persoana de contact: RADA PAUN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul Primariei Cazanesti, strada Bucuresti, nr. 93
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitare strazi in vederea realizarii unei rute ocolitoare Cazanesti jud Ialomita
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: lucrari de reabilitare insemnand consolidarea acostamentelor cu piatra sparta, asternere de beton asfaltic si mixtura sfaltica
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 956, 004 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
10.000 leiConstituire garantie de participarea) virament bancar in cont RO 02 TREZ3915006XXX003910 deschis la Trezoreria Slobozia;b) scrisoare de garantie bancara emisa de o societate bancara sau de o societate de asigurari ? in original, cu valabilitate de 90 de zile, de la termenul limita de depuneri ofertei.In cazul unei contestatii respinse de CNSC ofertantului caruia i s-a respins contestatia ca nefondata i se va retine suma de 4.736 lei.
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractului fara TVA ? instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. Garantia trebuie sa fie irevocabila. De asemenea, daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, in conditiie mentionate de art I alin 3 din HG 1045 din 19 oct 2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea - Completatin conformitate cu Formularul A din Sectiunea Formulare - in original;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 43 / 2006 - Completat in conformitate cu Formularul B din Sectiunea Formulare - in original;Certificat de atestare fiscala privind achita-rea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat - Prezentare document - in original sau copie legalizata sau copie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila;Certificatul trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele; Certificat privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul local eliberat de Primarie pentru punctul/punctele de lucru, sediile principale si secundare declarate -implicate in derularea contractului - Prezentare document - in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila.Certificatul trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Daca este cazul, ofertantul va indica punctul/punctele de lucru implicate in derularea contracului, precizind aceasta printr-o declaratie pe proprie raspundere, semnata si stampilata.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Prezentare document completatin conformitate cu ordinul ANRMAP nr. 314 din oct. 2010 ? formular in sectiunea Formulare - in original;Declarate pe proprie raspundere de neincadrare in prevederile OUG 34/2006, Art. 691*) - Intocmita in conformitate cu art. 69^1 din OUG 34 / 2006 - in original;Persoanele implicate in procedura de atribuire: Alexandru Gavrila ? primar; Stelian Traian presedinte comisie evaluare, membrii comisiei evaluare - Paun Rada, Nitu Rodica, Barbu Anastase, Balan Laurentiu, Certificat constatator, emis, cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial - Prezentare document -in original sau copie legalizata sau copie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila;Daca ofertantul clasat pe primul loc a prezentat copie cu mentiunea , ,conform cu originalul?, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, comisia de evaluare va solicita, pentru conformitate, certificatul constatator emis de ONRC in original sau copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilanturi contabile pe ultimii 3 ani., Declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani.Cifra medie anuala globala de afaceri pe ultimii trei ani trebuie sa fie egala sau mai mare decat 1.910.000 lei.In situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prin raportare la ultimii trei ani financiari incheiati, respectiv 2009, 2010, 2011
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor contracte privind executia de lucrari similare in ultimii 5 aniinsotite de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari, Un contract similar de executie lucrari (lucrari de drumuri), insotit de proces verbal de receptie finala a carui valoare (fara TVA) sa fie de cel putin 956.000 lei.De asemenea contractul va fi insotit si de o recomandare de la beneficiar., Declaratie pe propria raspundere referitoa-re la efectivele medii anuale ale personalu-lui angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani., Nominalizarea personalului de conducere, precum si a persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune cel putin de urmatorul personal minim de specialitate cu experienta in domeniu, necesar pentru indeplinirea contractului, astfel: 1. sef de santier.2. responsabil tehnic cu executia lucrarii (RTE) atestat MDRT in domeniul lucrarilor ce se executa (drumuri), valabil la data deschiderii ofertelor.3. responsabil cu calitatea CQ.4. responsabilcu sanatatea sisecuritatea in munca.Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea acestora., Declaratie pe propria raspundere referitoare la utilajele, mijloacele de transport, echipa-mentele tehnice de care poate dispune opera-torul economic pentru indeplinirea corespun-zatoare a contractului de lucrari.Ofertantul va face dovada ca detine acele echipamente utilaje, mijloace fixe si a altor dotari care sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului, astfel: Mijloace de transport? 3 bc.;Autogreder, 1 bc.;Compactor autopropulsat cu rulouri1 bc.;Compactor static autopropulsat pe pneuri 1bc-Instalatie preparat mixturi asfaltice (daca este cazul ) ?1bc.- repartizor finisor mixturi asfaltice ? 1bc- autocisterna cu dispozitiv de stropire - 1bc. CertificatdeatestareISO-9001, Certificat ISO 14001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.04.2012 07:54