Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reabilitare strazi locale oras Balcesti ?Judetul Valcea


Detaliu pentru invitatia numarul 328157
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ORAS BALCESTI
Numar invitatie: 328157/29.05.2012
Denumire contract: Reabilitare strazi locale oras Balcesti ?Judetul Valcea
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORAS BALCESTICod fiscal: 2541720, Adresa: ORASUL BALCESTI, STR. ALEEA PETRACHE POENARU, NR.1, JUD. VALCEA, Balcesti, Telefon: 0250840352, Fax: 0250840352
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Ofertele se vor depune in SEAP.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie Publica Locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitare strazi locale oras Balcesti ?Judetul Valcea
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrarile de reabilitare a strazilorvor fi executate in conformitate cu prevederile caietului de sarcini intocmit de Lasting Project&Engineering SRL-Bucuresti si si a listelor de cantitati.
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 425, 395 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare8507, 90 LEI.Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuireContul in care se poate face plata garantiei de participare este: RO93TREZ6795006XXX000033, deschis la Trezoreria Balcesti .Pt.ofertantii care constituie garantia de participare in alta moneda, se va calcula la cursul de schimb BNR la data constituirii garantiei de participare.Perioada de valab.a garantiei este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Neprez.garantiei de participare cum a fost mentionat mai sus atrage respingerea ofertei ca fiind inaceptabila.In cazul in care ofertantul se incadr.in categ.IMM, conf. Legii346/2004, benef.de reducerea cu 50% a cuantumului garantiei de particip.Ofertantul tb.sa completeze o Decl.pe propria raspundere privind incadr.in categ.IMM-Form.VII.Restituirea garantiei de particip.- cf.art.88 din HG 925/2006.In conf.cu art.2781, alin1, b) din OUG 34/2006, autorit.contract.retine contestatorului din garantia de particip.suma de 4.200 lei + 0, 1% din ceea ce depaseste 420.001 lei , in cazul respingerii de CNSC a contestatiei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de lucrari: - 10% din pretul contractului, fara TVA.Mod de constituire a garantiei de buna executie a contractului de lucrari: -Cf art. 90 alin 1 HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-Se vor aplica prevederile art 91si 92 alin 4 HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Informatii privind asociatii: -Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune candidatura sau oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea.-Operatorii economici care se asociaza, vor prezenta in cadrul ofertei, un acord de asociere formularul nr. 2. (a se vedea modelul la Sectiunea ?formulare?)-In acordul preliminar, se va stabili liderul de asociatie, activitatile din contract care se vor realiza in comun, repartizarea fizica, valorica si procentuala a contractului pentru fiecare membru asociat.-Toti partenerii asociati trebuie sa ramana in aceasta forma asociativa pe toata durata de realizare a contractului.-Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ca asocierea sa fie legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare si numai daca o astfel de masura reprezinta o conditie necesara pentru buna indeplinire a contractului.-Criteriile de calificare referitoare la situatia personala a ofertantului si la capacitatea de exercitare a activitatii profesionale trebuie respectate de fiecare asociat in parte.-Capacitatea economica si financiara, precum si capacitatea tehnica si profesionala se demonstreza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii.Nota: Ofertantul nu are dreptul ca in cadrul aceleiasi proceduri: a) sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza; b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.c) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.2.Declaratie privind eligibilitatea: Declaratie pe proprie raspundere, privind eligibilitatea, conform careia ofertantul nu se afla in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006, completata in conformitate cu formularul nr. 12A.3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu formularul nr. 12B.4.Declaratia privind calitatea de participant la procedura: Declaratie privind calitatea de participant la procedura, completata in conformitate cu formularul nr. 12C.5.Certificat de participare cu oferta independenta: Se va prezenta Formular nr. 8 Declaratia "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" potrivit Ordinului 314/2010 al ANRMAP, semnat si parafat de reprezentantul legal al ofertantului.6.Declaratie pe propria raspundere conf. art. 69^1 din OUG 34/2006 actualizata: Ofertantul / Candidatul / Ofertantul asociat / Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire.In acest sens se va prezenta o Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevedrile art. 69ยน din OUG 34/2006 ? Formular nr.9.In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: -Primar ing. Curelaru Ion ; viceprimaring.Beiu Ion; Chirita Marinela ?sef Seviciu Financiar ; Ionescu Iulian ?consilier juridic;7. Certificate privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata: - Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale eliberat de autoritatile competente de pe langa Unitatile Administrativ Teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.- Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat , original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Certificatele mentionate anterior trebuie sa ateste faptul ca ofertantii nu au obligatii restante la bugetul local, in luna anterioara celei in care se depun ofertele.NOTA: Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite si daca operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, in conformitate cu art. 9, alin (1) din Ordinul Presedintelui A.N.R.M.AP. nr. 509/2011.In cazul in care ofertantii uzeaza de dreptul prevazut la art. 11 alin. (4) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, vor fi luate in considerare si acele certificate de atestare fiscala prezentate de ofertant in urma solicitarii primite din partea autoritatii contractante, chiar daca acestea sunt emise de autoritatile competente ulterior datei de deschidere a ofertelor si, eventual, atesta lipsa datoriilor ulterior respectivei date (art. 9, alin (3) din Ordinul Presedintelui A.N.R.M.AP. nr. 509/2011).Persoane juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii - eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Documentele vor fi prezentate in original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, la care se va alatura traducerea autorizata a acestora in limba romana.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art.182 din OUG nr.34/2006 aprobata prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte formularele si certificatelede mai sus. 1. Persoane juridice romane: Certificat constatator, in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? emis de Oficiul Registrului Comertului cu pana la 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Din certificatul constatator prezentat trebuie sa rezulte: a) ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul achizitiei publice;b) ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la faliment ori lichidare, administrarea afacerilor de catre un judecator sindic sau cu privire la declansarea unei proceduri legale pentru declararea sa in una din aceste situatii.In situatia in care ofertantul clasat pe primul loc, in urma evaluarii ofertelor a prezentat certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in copie, autoritatea contractanta va solicita acestuia, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte acest certificat in original/copie legalizata pentru conformitate.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele mentionate pentru partea din contract pe care o realizeaza.2. Persoane fizice romane: Autorizatie de functionare / altele echivalente.Ofertantul, inclusiv subcontractantii sau partenerii trebuie sa fie inregistrat/inregistrati si specializat/specializati pentru executarea unor astfel de lucrari.3. Persoane juridice /fizice straine: - Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care este stabilit ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezintedocumentele mentionate.Cerinte obligatorii: - Ofertantul sa fie legal inregistrat.- Din documentele prezentate trebuie sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde cu obiectul procedurii. Se solicita prezentarea documentelor pentru fiecare participant, indiferent de calitatea in care participa la oferta.Ofertantii - persoane juridice straine vor prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, isi asuma responsabilitatea pentru una dintre urmatoarele optiuni, dupa caz: a) Ca inaintea incheierii contractului, se vor inregistra fiscal in Romania.b) Ca inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, se va proceda la Iegalizarea asocierii si in cazul in care liderul asocierii este persoana juridica straina, acesta se va inregistra la autoritatea fiscala competenta din Romania, conform prevederilor fiscale in vigoare din Romania.c) Ca inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii dintre persoane juridice straine, se va proceda la legalizarea asocierii, se va desemna liderul asociatiei sa se inregistreze la autoritatea fiscala competenta din Romania, conform prevederilor fiscale in vigoare din Romania.In cazul unei asocieri, liderul, persoana juridica straina, este obligat sa prezinte acest formular.Nota: ContractuI de achizitie publica va fi incheiat numai dupa ce se va prezenta dovada legalizarii asocierii si a inregistrarii fiscale in Romania a liderului de asociere, in cazul in care acesta este persoana juridica straina.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se solicitacifra de afacerisau media cifrei de afaceri globale, care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani, in functie de informatiile si documenteledisponibile ale operatorilor economiciPrezentarea bilanturilor contabile la 31.12.2009, 31.12.2010 si 31.12.2011, vizate si inregistrate de organele competente, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul/candidatul.In cazul unei asocieri, cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.- Nota: Echivalentul in euro se va determina corespunzator cursului mediu al pietei valutare, calculat de Banca Nationala a Romaniei pentruanul la care s-a facut raportarea. (http: //www.bnro.ro/Cursuri-medii-3544.aspx), In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand sustinerea acordata de o alta persoana, in conformitate cu prevederile art. 186, alin. (1) din O.U.G. 34/2006, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate.Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d)din OUG nr. 34/2006, cu modif si complet ulterioare
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari similare executate si duse la bun sfarsit in ultimii 5 ani (ultimii 5 ani se vor calcula pana la data depunerii ofertelor).Conform art. 14 din Ordinului Presedintelui A.N.R.M.A.P. nr.509/2011, art.14, prin formulele ?lucrari executate si duse la bun sfarsit?si ?contract de lucrari finalizat? se inteleg: - lucrari receptionate partial care sunt insotite de proces-verbal de receptie partiala; sau- lucrari receptionate insotite de proces-verbal la terminarea lucrarilor; sau- lucrari receptionate insotite de proces-verbal de receptie finala., Ofertantul va prezenta ca unic constructor, asociat sau subcontractant, maxim doua contracte de lucrari finalizate, cu lucrari similare ca natura si complexitate (ale caror obiecte sa fie lucrari de reabilitare , modernizare, asfaltare de drumuri, cu o valoare totala de minim 400.000lei, fara TVA.Dovada experientei similare se va face prin prezentarea: copiilor de pe contractele de executie, recomandari din partea beneficiarului pentru contractele prezentate sau; proceselor verbale de receptie la terminarea lucrarilor sau finale, dupa caz, pentru contractul prezentat sau; documentelor constatatoare (reglementat de art. 97^1 din H.G. 925/2006).In cazul in care contractul contine clauze de confidentialitate, care impiedica prezentarea lui, ofertantul va prezenta paginile din contract din care sa rezulte: partile contractante, obiectul contractului, durata acestuia, pretul contractului precum si pagina finala cu semnaturi., Decl. privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatiile de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Este permisa sustinerea capacitatii tehnice a ofertantului de catre o alta persoana juridica prin inchirierea de utilaje, masini, echipamente. Se pot prezenta contract / precontract sau angajament de inchiriere, Decl. privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere.Lista cu personalul specializat si direct implicat in realizarea contractului . Personalul propus pentru derularea contractului trebuie sa acopere cel putin urmatoarele functii: - sef de santier ? inginer cu experienta in constructii de drumuri si poduri;
- responsabil tehnic cu executia (RTE) cu autorizatie valabila in domeniul drumuri si poduri;
- responsabil cu protectia muncii autorizat;
- responsabil cu asigurarea calitatii AQ/CQ, numit prin dispozitie/decizie interna, Personalul implicat trebuie sa-si declare disponibilitatea pentru realizarea contractului si participarea efectiva pe intreaga perioada de derulare a lui. Este permisa si prezentarea unui angajamant, si doar daca este declarat castigator ofertantul va incheia contract/contracte individuale de munca cu expertul/expertii propusi., Decl privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti, indiferent de pondere si specializarea acestora. Ofertantii vor prezenta: - Date de recunoastere ale subcontractantilor;
- Resurse umane (certificate, atestate, autorizatii) pentru partea lor de implicare- Resurse tehnice (certificate, atestate, autorizatii) pentru partea lor de implicare.In cazul subcontractarii, ofertantii au obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi si, dupa caz, acordul acestora, conform formularului de subcontractare.Nota: 1. In cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara subcontractarea, operatorul economic va face precizarea ?nu este cazul? in cadrul tabelului anexat formularului mentionat mai sus., In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand sustinerea acordata in conformitate cu prevederile art. 190, alin. (1) din O.U.G. 34/2006, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate.Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG nr.34/2006, cu modif si complet ulterioare. ISO 9001:2008 sau echivalent pentru lucrarile care fac obiectul achizitiei( reabilitare drumuri, lucrari de constructii de drumuri). Certificatulva fi valabil la data deschiderii ofertelor.Nota: Pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor privind standardele de asigurare a calitatii si de management de mediu nu se accepta ca suficienta prezentarea de documente din care sa rezulte ca operatorul economic este in curs de certificare.In cazul unei asocieri, acest certificat va fi prezentat de fiecare asociat pentru partea din contract pe care o realizeaza., ISO 14001:2005 sau echivalent , pentru lucrarile care fac obiectul achizitiei( reabilitare drumuri, lucrari de constructii de drumuri). Certificatulva fi valabil la data deschiderii ofertelorNota: Pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor privind standardele de asigurare a calitatii si de management de mediu nu se accepta ca suficienta prezentarea de documente din care sa rezulte ca operatorul economic este in curs de certificare.In cazul unei asocieri, acest certificat va fi prezentat de fiecare asociat pentru partea din contract pe care o realizeaza.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: de pe SEAP, accesand www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.06.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 12.08.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.05.2012 15:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer