Achizitie publica - Reabilitare strazi locale oras Balcesti ?Judetul Valcea
Detaliu pentru invitatia numarul 347990
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 347990/05.06.2013
Denumire contract: Reabilitare strazi locale oras Balcesti ?Judetul Valcea
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORAS BALCESTICod fiscal: 2541720, Adresa: ORASUL BALCESTI, STR. ALEEA PETRACHE POENARU, NR.1, JUD. VALCEA, Balcesti, Telefon: 0250840352, Fax: 0250840352
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitare strazi locale oras Balcesti ?Judetul Valcea
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie lucrari: Lucrarile propuse pentru executare sunt: - asfaltare strada Morii ( Otetelisu)- asfaltare strada Preot Leon Dumitrescu- asfaltare strada Ion Mincu;
- asfaltare Targu Vechi;
- asfaltare parcare strada Craiovei ;
- asfaltare AleeaMihai Viteazu INOTA: Valoarea pentru lucrari diverse si neprevazute este 0 lei.
II.1.6) CPV: 45233252-0 - Lucrari de imbracare a strazilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 353, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare7060 lei , 2 % din valoarea estimata, fara TVA.Perioada de valab. a gar. pt. part. este 90 zile cu incepere de la data limita de depunere a ofertelor si este egala cuperioada de valabilitate a ofertei;Forma de constituire a garantiei de participare: cf art. 86 din H.G. 925/2006:1. Scrisoare de garantie bancara emisa de preferat de o banca din Romania (completare Formular nr.16);2.Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari;3. Depunere in numerar la casieria A.C;4. Un ordin de plata sau o fila CEC depusa la casieria autoritatii contractante, cu conditia confirmarii acestora decatre banca pana la data deschiderii ofertelor;Cont virare garantie de participare: RO93TREZ6795006XXX000033, deschis la Trezoreria Balcesti , cod fiscal 2541720.La sediul a. c. vor fi transmise ( in original, in cazul scrisorilor de garantie bancara, instrument degarantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari sau o copie cu viza bancii, in cazul ordinelor de plata)documentele ce fac dovada constituirii gar. de part., insotite de scrisoarea de inaintare - Formular nr. 15.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentrudeschiderea ofertelor.Ofertantii din categoria I.M.M. (facind dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute inLegea nr. 346/2004 ) beneficiaza de prevederile acesteia.Restituirea garantiei de participare: conform art. 88 din HG 925/2006;Retinerea garantiei de participare: -conform art. 87 din HG 925/2006;
-in cazul depunerii unei contestatii, in masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din gar. de part. suma de 3530 lei, conform art. 278(1)din O. U. G. 34/2006;Data pentru care se determina echivalenta leu/euro: curs de referinta BNR din data de 10 mai 2013, 1 euro=4, 3241Lei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie exprimata procentual va fi de 10% din valoarea contractului, fara TVA sise va constitui in conformitate cu prevederile art. 89 si 90 din HG 925/2006, cu modificarile si completarileulterioare.Durata garantiei de buna executie este de minim 24 luni.Restituirea garantiei de buna executie: conform art. 92, pct. (4) din HG 925/2006, cu modificarile si completarileulterioare;Ofertantii din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facind dovada in acest sens prin prezentareadocumentelor prevazute in Legea nr.346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare) beneficiaza deprevederile acesteia.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea(neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare)- completare si prezentare Formular nr. 1;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - : completare si prezentare Formular nr. 2 ;Declaratie privind calitatea de participant la procedura - completare si prezentare Formular nr. 3 ;Confirmarea platii obligatiilor la bugetul de stat- Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii scadente catre Bugetul general consolidat, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru , ,conformitate cu originalul?? de catre reprezentantul legal.Confirmarea platii taxelor si impozitelor la bugetul local - Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia/compartimentul de specialitate din cadrul Primariei in a carei raza teritoriala activeaza ofertantul din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii restante labugetul local, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru , ,conformitate cu originalul?? de catre reprezentantul legal.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - completare si prezentare Formular nr. 4 ;Declaratie privind neancadrarea in prevederile art. 69¹ din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - completare si prezentare Formular nr. 5.Lista persoanelor cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in art. 69¹ din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare: Curelaru Ion ? primarBeiu Ion - viceprimarGherlan Elena Robertha - secretarChirita Marinela ? sef Serviciu FinanciarIonescu Iulian- consilier juridicGeica Geanina- consilierConstantinescu Marius- consilierScarlat Florin- inspectorOPREA NICOLAE ? consilier localIONILETE ROBERT COSMIN - consilier localBALANEL CONSTANTIN - consilier localGEICA MARIAN-MARIUS - consilier localIOJA MARIAN - consilier localNEGRIIULIU-CONSTANTIN - consilier localSERBAN MARIA - consilier localOTEA CORNELIA - consilier localALECA CONSTANTIN - consilier localFILIP FLORIN - consilier localTUDOR GHEORGHE - consilier localCHIRCA MIRCEA - consilier localDOLOFAN GHEORGHE - consilier localDICULESCUDAN - consilier local . Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data limita de depunere a ofertelor, in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru , ,conformitate cu originalul?? de catre reprezentantul legal. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire ofertantului clasat pe primul loc I , ise va solicita prezentarea Certificatului constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta in original/copie legalizata, pentru verificarea conformitatii documentului depus in oferta.Documente care dovedesc o forma de inregistrare, functie de legislatia tarii de provenienta, in limba romana, traduse de persoane autorizate .Toate certificatele/documentele mentionate mai sus trebuie sa fie prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul??, iar informatiile cuprinse in acest certificat sunt reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor.In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) straine documentele vor fi transmse in limba in care au fost emise si insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c(1)) si d) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareAtunci cand un grup de operatori economici depune oferta/candidatura comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea financiara a unei/unor terte persoane, situatia economica si financiara se demonstreaza in conditiile prevazute la alin. (2) al art.186 din ordonanta., - Informatii privind bilanturile contabile-copii dupa bilanturile contabile pe ultimii trei ani (2010, 2011, 2012), vizate si inregistrate la organele competente.Pentru anul 2012 societatile care nu au depus bilantul vor prezenta documente din care sa rezulte cifra de afaceri a anului respectiv.Se vor accepta si orice alte documente edificatoare din care sa rezulte cifra de afaceri a acestor ani.-Informatii privind cifra de afaceri- cifra de afaceri care vizeaza activitatea pe ultimii trei ani(2010, 2011, 2012);
- media cifrei de afaceri globala pe ultimii trei ani (2010, 2011, 2012) sa nu fie sub 600.000 lei;In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta beneficiaza de reducerea cu50% a cerintei privind cifra de afaceri. In cazul in care ofertantul este o asociere si toti asociatii se incadreaza in mod individual in categoria IMM, atunci va beneficia de reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul cifrei de afaceri.In aceste situatii, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze laoferta o Declaratie pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM.- Nota: Echivalentul in euro se va determina corespunzator cursului mediu al pietei valutare, calculat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul la care s-afacut raportarea (http: //www.bnro.ro/Cursuri-medii-3544.aspxPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind subcontractantii, Informatii privind capacitatea tehnica1.Lista principalelor lucrari similare, executate in ultimii 5 ani;Se va completa si prezenta Formularul nr. 7 si anexa acestuia;2.Se va completa si prezenta, deasemenea, Formularul nr. 8 ?Experienta similara? pentru unu sau mai multe contracte de lucrari similare;3.Prezentarea a una sau mai multe certificari din care sa reiasa beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor precum si daca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit;4.Valoarea cumulata a certificarilor (contractelor) sa fie de minim350.000 lei.5. Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari si documente care atesta detinerea (dotare proprie, inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie) a acestora, in conformitate cu Ordinul ANRMAP nr. 509/2011.-se va completa si prezenta Formularul nr. 9 si anexa acestuia., -Informatii privind personalulDeclaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani., - Lista persoanelor direct responsabile cu indeplinirea contractuluiPersonalul propus pentru executarea contractului (manager contract, responsabil tehnic cu executia, responsabil control calitate, responsabil management calitate, responsabil management mediu, responsabil securitatea muncii); se va completa si prezenta Formularul nr. 11; pentru fiecare se va completa si prezenta copii dupa documentele de atestare profesionala si CV- pentru personalul propus pentru executarea contractului, conform Formular nr. 12 si de asemenea extrase R. E. V. I. S. A. L., declaratii de disponibilitate sau alte documente din care sa rezulte un raport intre ofertant si persoana nominalizata;, - Informatii privind asocierea: In orice situatie de asociere a doi sau mai multi operatori economici, toti asociatii trebuie sa prezinte documentele solicitate in cadrul capitolului III.2) al Fisei de date.In cazul prezentarii unei oferte in asociere, situatia economico-financiara si capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare cumulata a resurselor membrilor grupului.In cazul unei asocieri, in documentele de calificare ale liderului de asociere va fi prezentat acordul de asociere care trebuie sa contina cel putin: - lista tuturor asociatilor, datele de identificare ale acestora, si reprezentantii legali- nominalizarea liderului de asociere- partea din contract pe care o indeplineste fiecare (categorii de lucrari, valoare lucrari si procent din valoarea totala)- clauze privind raspunderea solidara a asociatilor pentru indeplinireacontractului- imputernicirea liderului asocierii de a se obliga si de a primi instructiuni de la si in numele asociatilor, individual si colectiv- clauze in care asociatii sunt obligati sa ramana in asociatie pe intreaga durata a contractului, in situatia in care oferta este declarata castigatoare- clauze privind modul de efectuare a platilorIn situatia in care oferta comuna a asociatilor este declarata castigatoare, asociatii vor prezenta o copie legalizata a asocierii inainte de data semnarii contractului de executie lucrari. Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 9001 sau echivalent (certificarea sistemului de management al calitatii), valabil la data limita de depunere a ofertelor , in domeniul ce face obiectul contractului., Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 14001 sau echivalent (certificarea sistemului de mamagement al mediului), valabil la data limita de depunere a ofertelor , in domeniul ce face obiectul contractuluiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.06.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 18.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 04.06.2013 08:41