Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reabilitare strazi localitatea Aghiresu, comuna Aghiresu


Detaliu pentru invitatia numarul 333860
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA AGHIRESU (PRIMARIA COMUNEI AGHIRESU)
Numar invitatie: 333860/17.08.2012
Denumire contract: Reabilitare strazi localitatea Aghiresu, comuna Aghiresu
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA AGHIRESU (PRIMARIA COMUNEI AGHIRESU)Cod fiscal: 4722374, Adresa: AGHIRESU, NR.363, JUD.CLUJ, Aghiresu, Telefon: 0264-358001, Fax: 0264-358001
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Aghiresu, Sat Aghires Fabrici, nr. 86, jud. Cluj, Romania, cod postal: 407005, telefon: +40 264358001, fax: +40 264357252, persoana de contact: Chioran Aurelia
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Comuna Aghiresu, Sat Aghires Fabrici, nr. 86, jud. Cluj, Romania, cod postal: 407005
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitare strazi localitatea Aghiresu, comuna Aghiresu
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Reabilitare strazi localitatea Aghiresu, comuna Aghiresu - lungime totala - 4941, 24 m
II.1.6) CPV: 45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 313, 947 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
26200 lei, perioada de valabilitate 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor, oricare din modalitatile de constituire prevazute la art. 86 din HG 925/2006. Facilitate IMM: 50%. Contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre CNSC i se va retine suma calculata conform prevederilor art. 278 indice 1 din OUG nr.34/2006.
Garantie de buna executie
10% din valoarea contractului fara TVA, oricare din modalitatile de constituire prevazute la art. 90 din HG 925/2006. Facilitate IMM: 50%.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Completarea Anexei nr. 1 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 (Persoane cu functie de decizie: Lehene Sorinel Gelu - primar, Oros Victoria - secretar, Chioran Aurelia - responsabil achizitii publice, Rozsa Sandor - contabil, consilieri locali: BALAZS IOAN, BOTH GHEORGHE (viceprimar), GAL BANDI JANOS, GRAUR FELICIAN, HAIDUC MARCEL IOAN, HOZA SEBASTIAN, KEREKES KIS FAZAKAS ELISABETA, LEHENE ILEANA, LORINCZ EUGEN, PORUMB GELU, SABAU IOAN SORIN, SOUCA DUMITRU, TISE BOGDAN MATEI, TOADERE RUBIN VASILE, ZAGOR RADU)2. Completarea Anexei nr. 2 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta3. Completarea Anexei nr. 10A - DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA4. Completarea Anexei nr. 10B - DECLARATIE privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 1815. Prezentarea de certificate de atestare fiscala din care sa reiasa ca operatorul economic nu are datorii scadente la bugetul de stat consolidat si, respectiv, la bugetul local, in luna anterioara celei in care se depun ofertele. 1. Prezentarea Certificatului constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, din care trebuie sa reiasa ca ofertantul are autorizat codul CAEN 4211 "Lucrari de constructii a drumurilor si autostrazilor", corespunzator obiectului procedurii de atribuire, in copie conforma cu originalul, copie legalizata sau original.Ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire i se va solicita prezentarea pentru conformitate a documentului in original sau copie legalizata, in situatia in care a fost prezentat in forma copie conform cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerin?a 1Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani fiscali (2009, 2010, 2011) de cel putin 2.620.000, 00 lei. Se vor prezentarea bilanturilor vizate de organele competente la 31.12.2009, 31.12.2010 si 31.12.2011 in copieconforma cu originalul., Cerin?a 2Lichiditate generala pentru exercitiul financiar aferent anului 2011 de minim 100%. Informa?iile solicitate vor fi extrase din bilan?urile prezentate la Cerinta 1., Cerin?a 3Dovada disponibilitate resurse financiare (cash-flow)- Se vor prezenta: 1. cash-flow corelat cu oferta depusa, graficul de execu?ie propus, cu echipamentele din dotare, cu personalul alocat?i cu resursele financiare proprii;2. documente edificatoare din care sa rezulte capacitatea financiara pentru sustinerea contractului de achizi?ie publica pe o durata de 3 luni sub forma de documente emise de institutii bancare, legal angajante pentru emitent, prin care operatorul economic sa demonstreze ca are acces la sau ca are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, care sa poata fi folosite pentru indeplinirea contractului (ex.: linii de credit confirmate de banci) in valoare de cel pu?in 320.000 lei., Cerin?a 3 (continuare)In sensul celor de mai sus, ofertantul trebuie sa faca dovada ca de?ine resurse suficiente pentru derularea contractului corelat cu oferta depusa, graficul de execu?ie propus, cu echipamentele din dotare, cu personalul alocat ?i cu resursele financiare proprii.Pentru demonstrarea capacitatii financiare nu se vor acceptadocumente din care sa rezulte ca ofertantul are sume de incasat (ex.: facturi fiscale, contracte de imprumut in care ofertantul este creditor, bilete la ordin, cambii, file cec, etc.).
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerin?a 1Experienta similara - Ofertantul trebuie sa faca dovada indeplinirii unor lucrari similare prin prezentarea a cel mult 2 (doua) contracte de lucrari avand ca obiect execu?ia de drumuri cu o valoare totala cumulata executata de catre acesta de minim 1.310.000, 00 lei fara TVA. Se vor prezenta, in copie conforma cu originalul, paginile relevante din contracte, p-v receptie partiala sau la terminarea lucrarilor si recomandarile din partea beneficiarului., Cerin?a 2Demonstrarea dreptului de proprietate sau de deten?ie asupra urmatoarelor dotari tehnice minime necesare pentru executarea lucrarilor: - Sta?ie de preparare mixturi asfaltice;
- Sta?ie de betoane;
- Buldoexcavator, Excavator;
- Autogreder;
- Incarcator frontal;
- Autobasculante minim 16-25 to sarcina utila;
- Automacara minim 9, 9 tf;
- Autobetoniere minim 5, 5 mc;
- Autopompa beton;
- Cilindru compactor;
- Perie mecanica;
- Autogudronator pentru emulsie;
- Repartizator de asfalt;
- Mai compactor., Cerin?a 2 (continuare)Pentru toate utilajele prezentate, se solicita copii, conforme cu originalul, dupa: - documentele care atesta dreptul de proprietate asupra utilajelor cum ar fi: car?ile de identitate ale autovehiculelor inmatriculabile, orice document emanand de la un ter? fa?a de ofertant (ex.: facturi fiscale, certificate de garan?ie) pentru utilajele, instala?iile si echipamentele neinmatriculabile;?i, daca este cazul, - contractele de inchiriere ?i/sau de leasing ale utilajelor sus-men?ionate prin care proprietarii utilajelor pun aceste dotari la dispozi?ia ofertantului.Pentru sta?ia de preparare mixturi asfaltice ?i sta?ia de betoane se vor prezenta suplimentar: - autoriza?ie de mediu, - certificat de conformitate SR 174-1:2009 pentru categoriile de mixturi asfaltice ce vor fi puse in opera, - dovada sistem de masurare certificat BRML, - raport de inspec?ie eliberat de organisme acreditate, toate valabile la data limita de depunere a ofertelor., Cerin?a 3Personalul va fi corelat cu graficul de execu?ie propus, solicitandu-se urmatorul personal minim de supraveghere/conducere: a) 1 responsabil tehnic cu executia infrastructurii rutiere: Cerinte minime: - CV completat in format european datat ?i semnat;
- copie certificat de atestare ca responsabil tehnic cu executia pentru domeniul ?cai ferate, drumuri si poduri?, valabil la data limita de depunere a ofertelor, insotit de legitimatie valabila la data limita de depunere a ofertelor;
- declaratie de disponibilitate (Anexa nr. 62 - Declaratie de disponibilitate).b) 1 inginer/subinginer drumuri si poduri (?ef de ?antier): Cerinte minime obligatorii: - CV completat in format european datat ?i semnat;
- copie diploma de absolvire studii superioare in domeniul tehnic, specializarea ?cai ferate, drumuri si poduri?;
- declaratie de disponibilitate (Anexa nr. 62 - Declaratie de disponibilitate)., Cerin?a 3 (continuare)c) 1 responsabil cu calitatea drumuri: Cerinte minime: - CV completat in format european datat ?i semnat;
- copie document autorizare ca responsabil cu calitatea pentru domeniul drumuri, valabil la data limita de depunere a ofertelor;
- declaratie de disponibilitate (Anexa nr. 62 - Declaratie de disponibilitate).d) 1 manager de proiect autorizat.Cerinte minime obligatorii: - CV completat in format european datat ?i semnat;
- copie diploma de absolvire curs Manager de proiect acreditat CNFPA;
- declaratie de disponibilitate (Anexa nr. 62 - Declaratie de disponibilitate). Cerin?a 1certificat ISO 9001 sau echivalent in domeniul obiectului contractului. Prezentare copie conforma cu originalul dupa certificatul aflat inperioada de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor., Cerin?a 2certificat ISO 14001 sau echivalent in domeniul obiectului contractului. Prezentare copie conforma cu originalul dupa certificatul aflat inperioada de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Punctajul financiar se acorda astfel: 1.1 pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor fara TVA, se acorda Pfinanciar maxim = 70 puncte; 1.2 pentru alt pre? decat cel prevazut la pct.1.1 se acorda punctajul astfel: Pfinanciar = (pret minim / pretn) x 70; Pre?ul ofertei care se va compara este pre?ul total fara TVA.
Punctajul tehnic (termen de execu?ie)
30
Descriere: Punctajul tehnic (termen de execu?ie) se acorda astfel :2.1 pentru cel mai scurt termen de execu?ie ofertat se acorda Ptehnic1 maxim = 30 puncte. 2.2 pentru alt termen decat cel prevazut la pct.2.1 punctajul se acorda astfel: Ptehnic n.=(termen de execu?ie minim/termen de execu?ien) x 30 puncte. Ofertele care con?in un termen de execu?ie mai lung de 12 luni vor fi respinse ca neconforme. Termenul de execu?ie minim realist, care va primi punctajul maxim este de 3 luni. Ofertele care vor prezenta o durata de execu?ie mai mica decat cea propusa de autoritatea contractanta de 3 luni, nu vor fi punctate suplimentar.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Atasata integral in SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.09.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.09.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 16.08.2012 11:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer