Achizitie publica - Reabilitare strazi municipiul Medias - str. Aleea Greweln
Detaliu pentru invitatia numarul 351733
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 351733/02.08.2013
Denumire contract: Reabilitare strazi municipiul Medias - str. Aleea Greweln
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul MediasCod fiscal: 4240677, Adresa: P-ta Corneliu Coposu nr.3, Medias, Telefon: +40 269803827, Fax: +40 269803829
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: P-ta Corneliu Coposu nr.3, Medias, Romania, cod postal: 551018, telefon: +40 269803827, fax: +40 269803829, persoana de contact: Iolanda Florescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria municipiului Medias, P-ta C. Coposu nr.3, Sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie publica)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitare strazi municipiul Medias - str. Aleea Greweln
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Scopul contractului il reprezinta amenajarea spatiului public prin reabilitarea cailor de acces (sistem rutier si sistem pietonal), amenajarea de alei pietonale amenajarea de spatii verzi, finalizarea retelelor edilitare, extinderea retelei de iluminat public.Din valoarea estimata a contractului (C+M) este de 1.453.444, 00 lei, fara TVA, a?a cum reiese din devizul general elaborat de proiectantul lucrarii, valoarea cheltuielilor diverse si neprevazute sunt de 29.695, 00 lei, adica in cuantum de 2% din valoarea C+M a lucrarii. Estimarea valorii contractului s-a facut in conformi-tate cu HG 28/2008 ? privind aprobarea continutului-cadru al documentatiei tehnico-economice aferente investitiilor publice, precum si a structurii si metodologiei de elaborare a devizului general pentru obiective de investitii si lucrari de interventii.
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 453, 444 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 28470 lei; Intreprinderile mici si mijlocii care fac dovada ca sunt I.M.M.-uri (Declaratie ? privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlo-cii, conform Anexei nr. 1 din OUG 27/2006), vor achita 50% din valoarea garantiei de participare, con-form Legii nr. 346/2004. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor. Se va constitui: fie prin GB, in original (conform Formularului 11), fie prin OP sau fila cec, in contul de trezorerie RO93TREZ5775006XXX000052 deschis la Trezoreria Medias, pentru Primaria Municipiului Medias, CUI 4240677, fie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari. In cazul in care C.N.S.C. respinge o contestatie ca fiind nefondata, autoritatea contractanta va retine din garantia de par-ticipare suma calculata conform prevederilor art. 278^1, alin. (1), lit. b) din OUG 34/2006 actualizata si modificata.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului, fara TVA. In cazul IMM-urilor cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5% din valoarea contractului, fara TVA. Constituirea a garantiei de buna executie se poate face printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii; daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont disponibil, distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. (conform art. 90 din HG 925/2006 modificata prin HG 1045/2011).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Formularul A ? Declaratie privind eligibilitatea, va fi prezentata si de tertul sustinator (daca este cazul); Formularul A1 ? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181; Formularul B ? De-claratie privind reglementarea conflictului de interese, va fi completata de ofertant/ofertant asociat/tertul sustinator/subcontractant (daca este cazul); Formularul 314 ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetului local, prin care sa fie prezentata situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind obligatiile de plata catre bugetul general consolidat, prin care sa fie prezentata situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.. Certificatele de atestare fiscala emise de organele competente se vor prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?CONFORM CU ORIGINALUL?.Declaratie privind evitarea conflictului de interese pentru persoanele care detin functii de decizie: Teodor Neamtu ? primar; Petrescu George Stelian ? viceprimar; Maria Minea ? secretar; Puscas Daniela ? director tehnic; Anuta Turcu ? director economic; Rau Lucia ? Sef Serv. Investitii; Simona Bozosan ? consilier; Iolanda Florescu ? referent de specialitate; Nicolae Tempian ? inspector; Bucsa Ionel ? inspector; Ioana Ghiorghe ? director DAPL; Ioana Bleahu ? consilier; Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa instanta competen-ta, din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii (cod CAEN) ? corespunzator obiectului contractului. Certificatul constatator emis de O.N.R.C. se va prezenta in original/copie legali-zata/copie lizibila cu mentiunea ?CONFORM CU ORIGINALUL?. Ofertantul/candidatul clasat pe primul loc in urma finalizarii etapei finale de licitatie electronica, inainte de transmiterea comunicarii pri-vind rezultatul procedurii de atribuire, are obligatia de a prezenta pentru conformitate Certificatul Consta-tator in original/in copie legalizata, la solicitarea autoritatii contractante, in termenul prevazut in respectiva solicitare.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala va fi de minim 2847000 lei raportata la activitatea din anii 2010, 2011, 2012; Operatorii economici pot depune documente relevante in vederea demonstrarii cerintei minime de calificare referitoare la CA.Pentru o evaluare unitara a modului de indeplinire a cerintei referi-toare la cifra de afaceri, ofertantii vor aplica pentru calculul echi-valentei cursului mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani. Se vor prezenta min 1 (unul) contract de lucrari similare (lucrari de drumuri si sistem pietonal, retele edilitare) a caror valoare, fara TVA, insumata sa fie min 1423700, 00 lei, conf art.9, lit. a) din HG 925/2006.Experienta similara se confirma prin prezentarea unor certificate/documente (copii du-pa informatiile relevante din contract/certificat constatator/recomandare/proces verbal de receptie), emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul beneficiar care sa contina informatii din care sa rezulte faptul ca lucrarile executate au fost efec-tuate in conformitate cu obligatiile contractuale.Pentru demonstrarea pragului minim impus referitor la demonstrarea experientei similar se va lua in considerare in mod cumulate valorile contractelor de lucrari (fara TVA) prezentate, care au ca obiect oricare din combinatiile de lucrari ce fac obiectul viitorului contract., Declaratia privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere din ultimii 3 ani, Informatii referitoare la personalul de conducere. Se vor prezenta CV-uri pentru perso-nalul din conducere., Persoanele responsabile cu executia lucrarilor. Cerinta 1: Pentru Responsabilul Tehnic cu Executia (RTE), atestat pentru lucrari de con-structii rutiere, drumuri si lucrari de constructii edilitare si de gospodarie comuna-la (conform art. 9, alin. (1) din Indrumator pentru atestarea tehnico-profesionala a spe-cialistilor cu activitate in constructii aprobat prin Ord. 777/2003) se va prezenta ? (cerinta obligatorie): o copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?CONFORM CU ORIGINALUL? a atestatului profesional si/sau legitimatiei, valabil(a) la data limita de depunere a ofertelor., Persoanele responsabile cu executia lucrarilor. Cerinta 2: Pentru Responsabilul cu Controlul Tehnic de Calitate in Constructii, in domeniile: Drumuri, podete, tunele, piste de aviatie, transport pe cablu; Lucrari si retele de alimentare cu apa si canalizare, imbunatatiri funciare (conform Anexei 2 ? Regulament privind conducerea si asigurarea calitatii in constructii) se va prezenta ? (cerinta obligatorie): o copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?CONFORM CU ORIGINALUL? a deciziei de numire/dispozitiei interne, valabila la data limita de de-punere a ofertelor., Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operato-rul economic, pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. Cerinta 1: Ofertantii trebuie sa faca dovada ca au in dotare (sau au drept de folosinta) utilaje, instalatii, echipamente tehnice minime necesare pentru indeplinirea contractului in ter-menul stabilit si in bune conditii, conform cerintelor din documentatia de atribuire., Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operato-rul economic, pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Cerinta 2: Ofertantii trebuie sa faca dovada ca dispun de dotarea tehnica necesara pentru indeplinirea contractului, indiferent de forma de detinere (proprietate, chirie, contract de leasing, contract de colaborare, angajament de punere la dispozitie). Dotarea minima obli-gatorie, conform normativelor tehnice in vigoare (SR 174-1 si SR 174-2) si Indicatoru-lui de norme de deviz (D): - Statie de preparat mixturi asfaltice in conformitate cu STAS 174-2:1997/C1:1998 - 1 buc.; - Repartizator de mixturi asfaltice -1 buc., Declaratie privind subcontractantii si specializarea acestora. Fara a i se diminua ras-punderea in ceea ce priveste modul de indeplinire a viitorului contract de achizitie pu-blica, ofertantul are dreptul de a include in propunerea tehnica posibilitatea de a sub-contracta o parte din contract. In acest caz ofertantul are obligatia de a preciza par-tea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. Subcontractantii vor completa Formularul B ? Declara-tie privind reglementarea conflictului de interese (daca este cazul), Informatii privind sustinerea acordata de un tert: Angajament tert sustinator financiar;ANGAJAMENT privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului/grupului de operatori economici; Declaratie tert sustinator tehnic si profesional pentru utilaje; De-claratie tert sustinator privind capacitatea profesionala. Persoana care asigura sustinerea ofertantului/candidatului nu trebuie sa se afle in situatia care determina ex-cluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 181, lit. a), c1) si d), art. 180 si 69^1 din OUG 34/2006 actualizata. (Formularul A ? Declaratie privind eligibi-litatea, va fi prezentata si de tertul sustinator (daca este cazul); Formularul A1 ? De-claratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181; Formularul B ? Decla-ratie privind reglementarea conflictului de interese (daca este cazul))., Informatii privind asocierea: Asocierea trebuie sa fie legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare ca o conditie necesara pentru buna indeplini-re a contractului. Certificatul privind ASIGURAREA CALITATII LUCRARILOR in domeniul contractului, se va prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?CONFORM CU ORIGINA-LUL? In cazul in care operatorul economic nu detine un certificat de calita-te astfel cum este solicitat in documentatia de atribuire, se vor accepta orice alte probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, in masu-ra in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel cores-punzator al calitatii, inclusiv prin asociere ? conform art. 190 din OUG 34/2006 actualizata. Certificarea respectarii standardelor de asigurare a cali-tatii nu poate face obiectul sustinerii acordate de catre o alta persoana ? conform art. 193^1 din OUG 34/2006 actualizata., Certificat privind ASIGURAREA PRO-TECTIEI MEDIULUI in domeniul contractului, se vor prezenta in origi-nal/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?CONFORM CU ORI-GINALUL?. In cazul in care operatorul economic nu detine un certificat de mediu astfel cum este solicitat in documentatia de atribuire, se vor ac-cepta orice alte probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respec-tiv, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului, inclusiv prin asociere ? conform art. 190 din OUG 34/2006 actualizata. Certificarea respectarii standardelor de protectie a mediului nu poate face obiectul sustinerii acordate de catre o alta persoana ? conform art. 196^1 din OUG 34/2006 actualizata.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.08.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.08.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 17.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 01.08.2013 06:52