Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reabilitare strazi municipiul Medias - str. Teba


Detaliu pentru invitatia numarul 341049
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Municipiul Medias
Numar invitatie: 341049/17.12.2012
Denumire contract: Reabilitare strazi municipiul Medias - str. Teba
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul MediasCod fiscal: 4240677, Adresa: P-ta Corneliu Coposu nr.3, Medias, Telefon: 0269/803827, Fax: 0269/841198
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: P-ta Corneliu Coposu nr.3, Medias, Romania, cod postal: 551018, telefon: +40 269803827, fax: +40 269803829, persoana de contact: Iolanda Florescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Medias, P-ta C. Coposu nr.3, Sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administratie publica)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitare strazi municipiul Medias - str. Teba
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Scopul contractului il reprezinta reabilitarea sistemului rutier ?i pietonal pe o lungime de 290 ml
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 388, 229.03 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 7700 lei; Intreprinderile mici si mijlocii care fac dovada ca sunt I.M.M.-uri (Declaratie ? privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, conform Anexei nr. 1 din OUG 27/2006), vor achita 50% din valoarea garantiei de participare, conform Legii nr. 346/2004. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor. Se va constitui: fie prin GB, in original (conform Formularului 11), fie prin OP sau fila CEC, in contul de trezorerie RO93TREZ5775006XXX000052 deschis la Trezoreria Medias, pentru Primaria Municipiului Medias, CUI 4240677, fie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari. In cazul in care C.N.S.C. respinge o contestatie ca fiind nefondata, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare suma calculata conform prevederilor art. 278^1, alin. (1), lit. b) din OUG 34/2006 actualizata si modificata. Pentru o comparare unitara, ofertantii vor tine cont de cursul mediu de referinta lei/euro comunicat de BNR, la 06.12.2012
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului, fara TVA. In cazul IMM-urilor cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5% din valoarea contractului, fara TVA. Constituirea a garantiei de buna executie se poate face printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii; daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont disponibil, distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. (conform art. 90 din HG 925/2006 modificata prin HG 1045/2011).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Formularul A ? Declaratie privind eligibilitatea, va fi prezentata si de tertul sustinator (daca este cazul); Formularul A1 ? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181; Formularul B ? Declaratie privind reglementarea conflictului de interese, va fi prezentata de tertul sustinator si/sau subcontractant (daca este cazul); Formularul 314 ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetului local, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la data de 25 a lunii anterioare datei de depunere a ofertelor, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare; Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind obligatiile de plata catre bugetul general consolidat, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la data de 25 a lunii anterioare datei de depunere a ofertelor, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare. Certificatele de atestare fiscala emise de organele competente se vor prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?CONFORM CU ORIGINALUL?.Declaratie privind evitarea conflictului de interese pentru persoanele care detin functii de decizie: Teodor Neamtu ? primar; Petrescu George Stelian ? viceprimar; Puscas Daniela ? director tehnic; Anuta Turcu ? director economic; Rau Lucia ? Sef Serv. Investitii; Simona Bozosan ? consilier; Iolanda Florescu ? referent de specialitate; Nicolae Tempian ? inspector; Pietraru Ovidiu ? consilier; Bucsa Ionel ? inspector; Ioana Ghiorghe ? director DAPL; Ioana Bleahu ? consilier; Hoisan Gabriel ? consilier juridic; Minea Maria ? Secretar municipiu; Balazs Bela Atila ? consilier local; Ciolpan Vasile ? consilier local; Ciulea Ioan Vasile ? consilier local; Grozav Eugen ? consilier local; Knall Helmuth Iulius ? consilier local; Lata Ilie ? consilier local; Lazaroiu Ioan ? consilier local; Manta Anca Maria ? consilier local; Moraru Eugen ? consilier local; Nagy Pavel ? consilier local; Neag Florin ? consilier local; Nicorici Constantin Gheorghe ? consilier local; Patrui Eleonora ? consilier local; Petrariu Ioan ? consilier local; Plopeanu Teodor ? consilier local; Popa Ioan ? consilier local; Sas Ilarie ? consilier local; Taropa Floarea ? consilier local; Toma Cosmin Lucian ? consilier local Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii (cod CAEN) ? corespunzator obiectului contractului. Certificatul constatator emis de O.N.R.C. se va prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?CONFORM CU ORIGINALUL?. Ofertantul/candidatul clasat pe primul loc in urma finalizarii etapei finale de licitatie electronica, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, are obligatia de a prezenta pentru conformitate Certificatul Constatator in original/in copie legalizata, la solicitarea autoritatii contractante, in termenul prevazut in respectiva solicitare.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala va fi de minim 770000 lei raportata la activitatea din cel mult ultimii trei ani; Operatorii economici pot depune documente relevante in vederea demonstrarii cerintei minime de calificare referitoare la CA. Pentru o comparare unitara a cerintei minime cu privire la CA, ofertantii vor tine cont de cursul mediu de referinta anual lei/euro comunicat de BNR pentru fiecare an in parte
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Decl. privind lista princip. lucr. exec. in ultimii 5 ani?cerinta obligatorie.Se va prezenta o lista a lucr. exec. in ultimii 5 ani care indica benef., val., perioada si locul exec. lucr. si precizeaza daca au fost efectuate in conform. cu normele profesionale din domeniu si daca au fost exec. si duse la bun sfarsit.Se vor prezenta in copie min 1 si max 3 contr. de lucr. similare a caror val., fara TVA, insum. sa fie min 380000 lei, conf.art.9, lit.a)din HG925/2006 actual. ?i alte doc relevante (recomand., PV de recep?ie, etc) din care sa rezulte modul de indeplinire a obligat. contract., daca pe parcursul lucr. au fost inregist. neconform. care au condus la refaceri partiale sau totale de lucr., cazuri de accidente tehn. produse din vina exclus. a execut., receptii amanate sau, respinse datorita nerespect. parametrilor de calitate.Pentru o comparare unitara a cerintelor privitoare la experienta similara, of. vor tine cont de cursul mediu de referinta lei/euro comunicat de BNR, la 06.12.2012., Informatii referitoare la personalul de conducere. Se vor prezenta CV-uri pentru personalul din conducere, Persoanele responsabile cu executia lucrarilor. Cerinta 1: Pentru Responsabilul Tehnic cu Executia (RTE), atestat pentru lucrari de constructii rutiere, drumuri se vor prezenta ? (cerinta obligatorie): CV-ul, o copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?CONFORM CU ORIGINALUL? a atestatului profesional, valabil la data limita de depunere a ofertelor, extras din Registrul de eviden?a al salaria?ilor vizat de ITM, daca este angajat al societatii sau o copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?CONFORM CU ORIGINALUL? dupa contractul de colaborare incheiat cu o persoana fizica autorizata, conform OUG 44/2008 sau un angajament de participare incheiat cu persoana nominalizata, Persoanele responsabile cu executia lucrarilor. Cerinta 2: Pentru RTQ, (conform Anexei 2?Regulament privind conducerea si asigurarea calitatii in constructii) se vor prezenta?(cerinta obligatorie): CV-ul si o copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?CONFORM CU ORIGINALUL? a deciziei de numire, extras din Registrul de evidenta al salariatilor vizat de ITM, daca este angajat al societatii sau o copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?CONFORM CU ORIGINALUL? dupa contractul de colaborare incheiat cu o persoana fizica autorizata, conform OUG 44/2008 sau un angajament de participare incheiat cu persoana nominalizata, Personalul muncitor de specialitate: se va prezenta: CV-ul, o copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?CONFORM CU ORIGINALUL? a certificatelor de competenta profesionala eliberate de CNFPA sau certificari echivalente si extras din Registrul de evidenta al salariatilor vizat de ITM, daca sunt angajati ai societatii sau o copii legalizate/copii lizibile cu mentiunea ?CONFORM CU ORIGINALUL? dupa documente edificatorare care sa ateste relatia cu ofertantul sau un angajament de participare incheiat cu persoana nominalizata, Declaratie privind utilaj., instalatiile, echipam. tehnice de care dispune op. economic, pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.In cadrul acesteia ofertantul trebuie sa faca dovada ca are in dotare sau sa prezinte documente relevante din care sa rezulte ca foloseste o statie de asfalt autorizata?cerinta obligatorie.Pentru indeplinirea in bune conditii a criteriului, ofertantul va prezenta doc. justific. edificatoare prin care sa demonstreze atat dreptul de proprietate sau de folosinta sau prezentarea unor angajamente privind punerea la dispozitie pe intreaga durata de implementare a contractului cat si capacitatea si/sau caract. tehnice ale utilajelor/echipam./instalatiilor.Ofertantii vor prezenta copii dupa contractele de inchiriere a autovehiculelor, (pentru cazul in care nu sunt in proprietatea prestatorului) si/sau dupa angajamentele privind punerea la dispozitie a utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice solicitate, cu mentiunea ?CONFORM CU ORIGINALUL?., Declaratie privind subcontractantii si specializarea acestora. Fara a i se diminua raspunderea in ceea ce priveste modul de indeplinire a viitorului contract de achizitie publica, ofertantul are dreptul de a include in propunerea tehnica posibilitatea de a subcontracta o parte din contract. In acest caz ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. Subcontractantii vor completa Formularul B ? Declaratie privind reglementarea conflictului de interese (daca este cazul), Informatii privind sustinerea acordata de un tert: Angajament tert sustinator financiar;ANGAJAMENT privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului/grupului de operatori economici; Declaratie tert sustinator tehnic si profesional pentru utilaje; Declaratie tert sustinator tehnic si profesional pentru personal. Persoana care asigura sustinerea ofertantului/candidatului nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 181, lit. a), c1) si d), art. 180 si 69^1 din OUG 34/2006 actualizata. (Formularul A ? Declaratie privind eligibilitatea, va fi prezentata si de tertul sustinator (daca este cazul); Formularul A1 ? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181; Formularul B ? Declaratie privind reglementarea conflictului de interese (daca este cazul)), Informatii privind asocierea: Asocierea trebuie sa fie legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare ca o conditie necesara pentru buna indeplinire a contractului, Declaratia privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere ASIGURAREA CALITATII LUCRARILOR ? ISO 9001 sau echivalent in domeniul contractului, se vor prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?CONFORM CU ORIGINALUL?, ASIGURAREA PROTECTIEI MEDIULUI ? ISO 14001 sau echivalent in domeniul contractului, se vor prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?CONFORM CU ORIGINALUL?
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia este disponibila in format electronic in SEAP la sectiunea Documentatie si clarificari
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.01.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.01.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.12.2012 08:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer