Achizitie publica - Reabilitare strazi municipiul Medias-str. E. Racovita extindere
Detaliu pentru invitatia numarul 323872
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 323872/10.04.2012
Denumire contract: Reabilitare strazi municipiul Medias-str. E. Racovita extindere
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul MediasCod fiscal: 4240677, Adresa: P-ta Corneliu Coposu nr.3, Medias, Telefon: 0269/803827, Fax: 0269/841198
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: P-ta Corneliu Coposu nr.3, Medias, Romania, cod postal: 551018, telefon: +40 269803827, fax: +40 269841198, persoana de contact: Iolanda Florescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Medias, P-ta C. Coposu nr.3, Sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administratie publica)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitare strazi municipiul Medias-str. E. Racovita extindere
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: reabilitarea sistemului rutier, pietonal si introducerea retelelor de utilitati pe o lungime de 235 ml
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 690, 579.03 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 13500.00 lei; Intreprinderile mici si mijlocii care fac dovada ca sunt I.M.M.-uri (Declaratie ? privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, conform Anexei nr. 1 din OUG 27/2006), vor achita 50% din valoarea garantiei de participare, conform Legii nr. 346/2004.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului, fara TVA. In cazul IMM-urilor cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5% din valoarea contractului, fara TVA.Modul de constituire a garantie de buna executie este retinerea succesiva din facturile partiale. Contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont disponibil, distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. (conform art. 90 din HG 925/2006 modificata prin HG 1045/2011).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Formularul A ? Anexa 10 Declaratie privind situatia personala a operatorului econoic; Formularul B Declaratie privind reglementarea conflictului de interese;Formular 314 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind impozitele si taxele locale;Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind obligatiile de plata catre bugetul general consolidat.Certificatele de atestare fiscala emise de organele competente se vor prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?CONFORM CU ORIGINALUL?.Declaratie privind evitarea conflictului de interese pentru persoanele care detin functii de decizie: Teodor Neamtu ? primar; Floarea Taropa ? viceprimar; Daniela Puscas ? director tehnic; Anuta Turcu ? director economic; Lucia Rau ? sef Serv. Investitii; Simona Bozosan ? consilier; Iolanda Florescu ? referent de specialitate; Nicolae Tempian ? inspector; Adriana Mocanu ? consilier; Ioana Ghiorghe ? director DAPL; Alexandra Moraru ? consilier juridic; Ioana Bleahu ? consilier. Certificat Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa instanta competenta.Certificatul constatator emis de O.N.R.C. se va prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?CONFORM CU ORIGINALUL?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 aniva fi de minim 1350000.00 lei, Documente relevante in vederea demonstrarii indeplinirii cerintelor de calificare ( de ex.Bilantul contabil la 31 decembrie 2010)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 aniSe vor prezenta in copie minim 1 (un) si maxim 3 (trei) contracte de lucrari similare (lucrari de drumuri ? covor asfaltic si retele tehnico-edilitare) a caror valoare, fara TVA, insumata sa fie minim 650000 lei, cu proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor si recomandare din partea beneficiarului lucrarii., Declaratia privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere., Informatii referitoare la personalul de conducere, Persoanele responsabile cu executia lucrarilor., Personalul muncitor de specialitate.Pentru responsabilul tehnic cu executia (RTE), atestat pentru lucrari de constructii rutiere, drumuri si retele tehnico-edilitare se vor prezenta ? (cerinta obligatorie): CV-ul, o copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?CONFORM CU ORIGINALUL? a atestatului profesional, valabil la data deschiderii ofertelor, copie dupa contractul de munca inregistrat la Inspectoratul Teritorial de Munca, daca este angajat al societatii sau o copie legalizata dupa contractul de colaborare incheiat cu o persoana fizica autorizata, conform OUG 44/2008., Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic, pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. In cadrul acesteia ofertantul trebuie sa faca dovada ca are in dotare sau sa prezinte documente relevante din care sa rezulte ca foloseste o statie de asfalt autorizata., Declaratie privind subcontractantii si specializarea acestora. Fara a i se diminua raspunderea in ceea ce priveste modul de indeplinire a viitorului contract de achizitie publica, ofertantul are dreptul de a include in propunerea tehnica posibilitatea de a subcontracta o parte din contract. In acest caz ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi., Informatii privind sustinerea acordata de un tert: Angajament tert sustinator financiar; ANGAJAMENT privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului/grupului de operatori economici;Declaratie tert sustinator tehnic si profesional pentru utilaje;Declaratie tert sustinator tehnic si profesional pentru personal., Informatii privind asocierea.Asocierea trebuie sa fie legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare ca o conditie necesara pentru buna indeplinire a contractului., Informatii privind intreprinderile afiliateLista cuprinzand intreprinderile afiliate, in masura in care acestea exista.Prin intreprindere afiliata se intelege orice subiect de drept: a) asupra caruia un alt subiect de drept poate exercita, direct sau indirect, o influenta dominanta; sau b) care poate exercita o influenta dominanta asupra altui subiect de drept; sau c) care, ca urmare a asocierii cu un subiect de drept, se afla sub influenta dominanta a unui alt subiect de drept. ASIGURAREA CALITATII LUCRARILOR ? ISO 9001 sau echivalent in domeniul contractului, se vor prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?CONFORM CU ORIGINALUL?., ASIGURAREA PROTECTIEI MEDIULUI ? ISO 14001 sau echivalent in domeniul contractului, se vor prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?CONFORM CU ORIGINALUL?.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia este disponibila in format electronic in SEAP la sectiunea documentatii si clarificari
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.05.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.04.2012 14:08