Achizitie publica - Reabilitare strazi si amenajari parcari zona blocuri-Str. Minerilor, tronson I
Detaliu pentru invitatia numarul 346745
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 346745/15.05.2013
Denumire contract: Reabilitare strazi si amenajari parcari zona blocuri-Str. Minerilor, tronson I
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPRIMARIA TG CARBUNESTICod fiscal: 4898681, Adresa: STRADA TRANDAFIRILOR, NR.41, Targu Carbunesti, Telefon: 0253.378.603, Fax: 0253.378.663
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA TRANDAFIRILOR, NR.41, judetul Gorj, Targu Carbunesti, Romania, cod postal: 215500, telefon: +40 0253378603, fax: +40 0253378663, persoana de contact: Mazilu Mihai Viorel
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria oras Tg.Carbunesti, strada Trandafirilor nr.41, judetul Gorj sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitare strazi si amenajari parcari zona blocuri-Str. Minerilor, tronson I
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: se vor realiza lucrarile de executie conform proiect tehnic caietului de sarcini.Lucrarile constau in reabilitare parcaje existente, parcaje noi, reabilitare trotuare existente, trotuare noi, reabilitare carosabil cu beton asfaltic.Valoare totala contract 150669 lei, din care 2, 5%, respectiv 3766 lei-diverse si neprevazute iar val. estimata lucrari este de 146903 leiLucrarile vor incepe dupa emiterea ordinului de incepere a lucrarilor si predarea amplasamentului, conform graficului intocmit de antreprenor impreuna cu beneficiarul lucrarilor.lucrarile se vor executa in maxim 30 zile de la data comunicata prin ordinul de incepere a lucrarilor.
II.1.6) CPV: 45233252-0 - Lucrari de imbracare a strazilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 150, 669 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuant :2200 lei; Valab: 90 zile de la data limita de dep a of Mod - Gar de particip se constit in conf cu preved art. 86 din H.G. nr.925/2006 actualizata, astfel: gar de partic const prin viram bancar prin OP in contul de viram Or Tg. Carbunesti jud Gorj RO45TREZ3375006XXX000567 deschis la Trez Tg.Carbunesti, CUI: 4898681 sau printr-un instrum de garantare emis in cond legii de o soc bancara ori de o soc de asig, care se prezinta in orig, in cuantumul si pentru perioada prevaz in doc de atrib. Gar de partic se se poate constit si prin dep la casieria unitatii In conditiile aplicarii art. 278^1 din OUG nr 34/2006 cu modif si complet ulter, se va retine suma de 1469 lei. Gar. de partic. se va restitui conf preved art 88 din HGR nr.925/2006 modif .Data de echivalenta leu-valuta va fi cu 2(doua)zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Gar de buna exec se va constit in proc de 10 % din val contract, fara T.V.A. Mod de constit: - unul din instrum prevaz la art. 90 alin. (1) din HG nr.925/2006, respectiv : instrum de garantare emis in cond legii de o soc bancara sau de o soc de asig, care devine anexa la contr. - prin retineri succesive din sit de lucr present la plata cu respect preved H.G. 1045/2011 pentru modific si complet H.G. nr. 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate1.Declaratie privind eligibilitatea. Op ec participanti la proced nu trebuie sa seincadreze in sit prevaz la art. 180 din OUG 34/2006 modific.Formular nr. 12.Decl privind neincadr in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006. Op ec particip la proced nu trebuie sa se incadreze in sit prev la art. 181din OUG 34/2006 modific. Formular nr. 2-Prezent Certific elib de Admin Finatelor Publice din care sa rezulte faptul ca op si-a indeplinit oblig fiscal de plata catre bug de stat scadente in luna anterioara celei la care se depun ofertele ? in orig, copie legaliz/autentific sau copie lizibila cu ment ?conform cu originalul?.-Prezent Certific elib de Aut Publice Loc din care din care sa rezulte faptul ca op si-a indeplinit oblig fiscale de plata catre bug de stat scadente in luna anter celei la care se depun ofertele - in orig, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu ment ?conform cu originalul?.Note!-Op ec nerezidenti (straini) ? au dreptul de a prez orice doc edific pt demonstr faptului ca si-au indeplinit oblig de plata a impozitelor, taxelor si contrib catre bug de stat si local, in conform cu cerintele solicit de AC, elib de autorit competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certif de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pt anul 2013.-In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit op ec nu se emit astfel de doc sau acestea nu vizeaza toate situatiile, se accepta ca si doc edificator o decl data in acest sens in fata unui notar.Doc se vor prez insotite de traducere autoriz si legaliz a acestora in lb rom.3. Declar priv calit de participant la proced. Op ec particip la proced trebuie sa cunoasca toate conditiile legale privind proced de atrib. Se va completa Formular nr. 34. Declar pe propria raspund priv neincadr preved art. 69^1 din OUG nr.34/2006 modific. Op ec particip la proced nu trebuie sa se incadreze in sit prevaz la art. 69^1 din OUG 34/2006 modific. Formular nr. 4Lista pers cu functie de decizie din cadrul AC : Mazilu Mihai Viorel?primar, Calina Iuliu?viceprimar, Vladut Alin-secretar, Corici Sorin-sef Birou ADPP, Borcan Alin-sef Birou Contabilitate, Ciontescu Constanta?birou ADPP, Calina Adrian?birou ADPP, Cirtina Ion-birou ADPP.5. Certificat de particip la licitatie cu of independenta ? conf O. 314/12.10.2010. Op ec participanti la proced trebuie sa respecte regulile deconcurenta. Formular nr. 5NOTA. Toate certific vor fi prez in orig, in copie legaliz sau in copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?. Ofertantul va avea in vedere in eleborarea of O. 509/2011 al pre?ed ANRMAP (anexa 2) Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate1.Op ec particip la proced trebuie sa fie legal inregistratiPers fizice/juridice romane: -Se va prez Certific Constatator emis de Onrc in original, copie legaliz/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, care sa contina informatii reale, actuale la data limita stabilita pt depunerea ofertelor. Obiectul de activitate al of sa includa si dom de activit aferent ob contr.Pers fizice/juridice straine: -Se vor prez doc edific ? copii dupa original si traducerea certific in lb romana, care sa dovedesca o forma de inreg ca pers juridica, in conform cu preved legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident valabil pentru anul 2013, precum si un certif de rezidenta fiscala(evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2013 sau dupa caz, apartenenta din punct de vedere profesional, nu mai vechi de 90 de zile.-Se vor prez doc relevante ? emise de catre autorit competente din tara in care isi are sediul op ec din care sa reiasa: denumirea si datelede identific, CUI, sediul, structura actionariatului, numele reprezentantilor legali, dom de activitate princ si secundare precum si sit societatii.Nota: Of clasat pe locul 1, inainte de transmi comunic privind rezultatul proced de atrib, are oblig de a prez pentru conformit doc in orig/copielegalizata. Toate certific/doc/form mention mai sus trebuie sa indeplineasca conditiile prevaz de leg in vigoare si valabile la data depunerii of, conf preved organ emitente.In cazul of (pers fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, doc vor fi transm in limba in care au fost emise, insotite de otraducere legaliz a acestora in limba romana. Toate doc vor avea semnatura pers autoriz si stampila. A nu se folosi prescurtari. Daca existaincertitudini ref la situatia unui op ec, AC are dreptul sa solicit informatii direct de la autorit competente.Nota: In cazul asoc unui grup de op ec in scopul dep unei of comune, cerintele privind situatia pers a of si capacit de exercit a activit profes(inregistrare) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte.Nota: Of clasat pe primul loc in urma proced de evaluare a of, va prezenta la solicitarea A C, inainte de transm comunic privind rezultatul proced de atrib, certific constatator emis de ORC in orig /copie legaliz.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Op.ec. vor prez cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012). Cifra de afaceri se va prez cu echiv cursului lei/valuta mediu anual comunicat de BNR/BCE pt.anii 2010-2012. Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani trebuie sa fie cel putin 280.000 lei. Nota: In cazul in care of este prez in numele unei asoc, cifra medie de afaceri glob se consid cumulat, iar ofert are oblig sa prez un tabel centraliz cu declar cifrelor medii de afaceri, pe ultimii 3 ani, ale soc care participa la asoc, semnat de catre reprez legal al asoc desemnat drept lider, precum si tabele centraliz individuale pentru fiecare asoc in parte, semnate de reprez legali ai fiecarui asoc.Curs anual mediu BNR/2010, 1euro= 4, 2099 lei , Curs anual mediu BNR /2011, 1euro= 4, 2379 lei, Curs annual mediu BNR /2012 = 4, 4560 lei.Ultima situatie financ. Sit fin pe ultimul an , vizata si inreg. de A.F.P. Pt pers. jur./fizice straine se solic. ultima sit financ vizata si inreg. de orga competente, traduse in limba romana de catre un traducator autorizat. Formularul nr.6, Pt ofert nerezidenti, in cazul in care pentru exercitiul financiar al ultimului an, bilantul si anexele la bilant nu au fost inreg de org compet, ofert va prez bilantul prescurtat, anexele la acesta si balanta de verific contab intocmita la jumatatea anului, insotite de raport audit financ si contab autoriz sau de cenzorii soc dupa caz, din care sa rezulte conformit, sub toate aspectele semnificative, a valorilor reprez activele circulante, datoriile curente si veniturile din exploit reflectate inacesta. Of nerezidenti vor prezenta traduceri autoriz in lba romana ale doc solicit anterior., Precizari la cerinte. Dc un grup de op. ec. depune oferta comuna, atunci sit.ec. si fin se demonstr prin luarea in conside a resurselor tuturor membrilor grupului. Cap. ec. si fin. a op.ec. sau a grupului de op. ec., poate fi sustinuta si de un tert, indiferent de nat. rel. juridice existente intre op.ec. si pers respectiva. Op.ec. sau grupul de op.ec. care beneficiaza de sustinerea capacit ec si fin. trebuie sa dovedeasca aceasta prin prez unui angajament ferm - prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia op ec resursele financiare invocate, cf. prev. art.11^1 din HG 925/2006.Pers care asig sustinerea financ nu trebuie sa se afle in sit care determina excluderea din proced de atrib conf preved art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d)" din OUG 34/2006. Tertul sustinator care are drept membri in cadrul cons de administratie/organ de cond ori de supervizare si/sau are actionari ori asoc persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul 4 inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevaz la art. 69 lit. a), cu pers ce detin functii de decizie in cadrul AC, este exclus din proced de atrib." Angajam ferm prez de ofert castigator face parte integranta din contr de achiz publicaPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Op ec participanti la proced trebuie sa demonstreze ca au capacit si exp necesara sa poata realiza din pt de ved tehnic contr de lucrari.Val cumulata a contr prez priv experienta similara va fi de min 140.000 lei fara TVA. Op ec vor prez Form nr. 8 ? Lista lucr exec in ultimii 5 ani, insotita de certific de buna exec pt cele mai importante lucrari.Val. cumulata a contr prez privind exp similara, de minim 140.000 lei fara TVA. Se va completa form 8-lista lucrari exec in ult 5 ani, insotita de certificari buna exec pt cele mai importante., 2.Informatii referitoare la pers/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de particip a fost obtinut candidat/ofertant, in special pentru asig controlului calit. Of trebuie sa aiba in componenta personalul necesar pt derularea contr si cel putin un resp cu controlul calitatii CQ ., 3.Inf.ref. la studiile, preg. profesionala si calif. personalului de conducere si ale pers. responsabile pt executia lucrarilor: - Sef santier executie cu experienta profes. dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar; - Responsabil tehnic cu executia: -Studii sup. de lunga durata/scurta cu diploma de absolvire/licenta, O declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipam tehnice de care dispune op.ec. pt. indeplinirea corespunzatoare a contract de lucrari.Se va depune documentul care atesta detinerea (dotareaproprie/inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie) acestora., Informatii privind partea din contract pe care operatorul are, eventual intentia sa o subcontracteze, cu identific acestora cf. art. 11 din HG 925/2006 impreuna si in conform cu acordurile de subcontractare, din care sa reiasa clar partea pe care o doreste sa o subcontracteze, conf art 188 alin (2) din OUG 34/2006. Se vor prez resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati pentru partea lor de implicare in contract impreuna cu doc relevante in acest sens conf preved art. 11 din HG 925/2006.Daca pentru indeplinirea contractului nu este necesara subcontractarea, op ec va face mentiunea ?nu este cazul? in cadrul Form.15 si nu va mai prez Form.16., Informatii privind asocierea. Operatorii eonomici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna. In cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara asocierea, op ec va face mentiunea ?nu este cazul? in cadrul Form.18 si nu se vor mai prezenta Form nr. 17 si nr. 19. In cazul asoc unui grup de op ec, indeplinirea cerintelor privind sit economico-financiara precum si capacitatea tehnicoeconomica se demonstr prin luarea in consid a resurselor tuturor membrilor grupului, scop in care asociatii au oblig de a depune doc relevante mentionate la pct III.2.2) si III 2.3) din care sa rezulte indeplinirea cerintelor respective., Precizari la cerinte. Dc. un grup de op.ec. depune oferta com, atunci cap tehnica si/sau prof se demonstr prin luarea in consid a resurselor tuturor membrilor grupului.Cap. tehnica si/sau profesionala a op. ec. sau a grupului de op.ec., poate fi sustinuta si de un tert, indif de natura rel. juridice existente intre op ec si persoana respectiva. Op.ec. sau grupul de op.ec. care beneficiaza de sustinerea cap tehnica si/sau profesionala trebuie sa dovedeasca aceasta prin prezentarea unui angajament ferm in forma autentica prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia op.ec. resursele invocate, cf.art.11^1 din HG 925/2006 mentionate in Form.20.1 sau Form.20.2, dupa caz.Pers care asig sustinerea nu tr. sa se afle in sit. care determina excluderea din procedura de atrib cf.art.180 si ale art. 181 (lit. a. c1 si d)cf. art 20/Legea 279/2011 si decl prop rasp priv neincadrarea in prev art 69.1 din OUG 34/2006. Angajam priv sust tehnica si prof a ofertantului/grupului de op.ec. va, Declarative privind protectia mediului Certificat ISO 9001:2008 sau certif echiv, Certificat ISO 14001:2004sau certif echivPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.05.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.05.2013 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 30.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.05.2013 14:33