Achizitie publica - Reabilitare strazi: strada Logofat Tautu, Orasul Hirlau, jud. Iasi
Detaliu pentru invitatia numarul 347297
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 347297/23.05.2013
Denumire contract: Reabilitare strazi: strada Logofat Tautu, Orasul Hirlau, jud. Iasi
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL HIRLAU (CONSILIUL LOCAL AL ORASULUI HIRLAU)Cod fiscal: 4541190, Adresa: Str. Musatini, nr. 5, Harlau, Telefon: 0232 720412, Fax:
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Musatini, nr. 1, Hirlau, Romania, cod postal: 705100, telefon: +40 232720412, fax: +40 232720777, persoana de contact: Primaria Hirlau - Compartiment Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Orasului Hirlau, Str. Musatini, nr. 1, Orasul Hirlau, Jud.Iasi, Romania, cod postal: 705100
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitare strazi: strada Logofat Tautu, Orasul Hirlau, jud. Iasi
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul are ca scop realizarea reabilitarii stratului de rulaj pentru strada Logofat Tautu din Orasul Hirlau pe o lungine de 950, 50m si latime medie de= 7, 2m;In Devizul general din proiectul tehnic valoarea cheltuielilor diverse si neprevazute pentru aceasta lucrare este egala cu zero.
II.1.6) CPV: 45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 821, 360.5 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se va constitui in conf. cu HG nr. 925/2006, art 86, 87. si va fi in valoare de 2% din valoarea estimata, respectiv 16.427, 21 lei. In situatia in care ofertantul depune o contestatie la CNSC si aceasta este respinsa, autoritatea contractanta va retine contestatorului suma de 4.601, 36lei din garantia de participare, conform art. 278^1) alin. (1), lit. b) din OUG 34/2006.Date pentru constituirea garantiei de participare: RO29TREZ4095006XXX000562 deschis la Trezoreria Orasului Hirlau, jud. Iasi, CIF: 4541190.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. In cazul scrisorii de garantie bancaraemisa de o banca din strainatate, se va prezenta in anexa traducerea autorizata si legalizata a acesteia.Garantia de participare se va restitui in conformitate cu H.G. nr. 925/2006, art. 88.In cazul in care garantia de participare se constituie in alta moneda, decat moneda nationala, se va lua in calcul cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare.Termenul de valabilitate al garantiei de participare va fi de cel putin 120 zile de la data limita de primire a ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de lucrari reprezinta 5% din valoarea contractului, fara T.V.A. Modul de constituire a garantiei de buna executie, in conformitate cu art.90 din H.G. nr.925/2006, este sub forma: -unui instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract; sau - retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale. Modalitatea de restituire a garantiei de buna executie: Autoritatea contractanta are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna executie in conformitate cu prevederile art. 92, alin(4) din HG. nr.925/2006.Ofertantul are obligatia de a preciza modalitatea de constituire a garantiei de buna executie in Formularul nr.21. In cazul scrisorii de garantie bancara emisa de o banca din strainatate , se va prezenta in anexa traducerea autorizata si legalizata a acesteia.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Situatia personala a operatorilor economici: Cerinta nr. 1 Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii Se va prezenta: Formularul nr. 1 - Declaratie privind eligibilitateaCerinta nr. 2 Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii Se vor prezenta: 1) Formularul nr. 2 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta de urgenta a guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.2) Persoanele juridice romane vor atasa certificate/documente, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat si taxele locale, scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania.- Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".3) Ofertantii straini trebuie sa demonstreze lipsa obligatiilor de plata la bugetul de stat si local ale tarii din care provin, in conformitate cu prevederile legale in vigoare din tara in care este stabilit: - Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".Cerinta nr. 3 Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii Se va prezenta: Formularul nr. 3 - Declaratie privind calitatea de participant la proceduraCerinta nr. 4 Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa respecte regulile de concurenta. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii Se va prezenta: Formularul nr. 4 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaCerinta nr. 5 Operatorii economici nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 69A1 din O.U.G. nr. 34/2006. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii Se va prezenta: Formularul nr. 5 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69A1 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareObservatie - persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante care vor fi luate in calcul pentru completarea declaratiei: primar-ing. Constantin Cernescu, viceprimar Florin Tapusa, secretar Mihaela Gradinaru, Contabil sef Sorin Ioan Prigoreanu, inspector responsabil achizitii Carmen-Amelia Sava, arhitect sef Gheorghiteanu Liviu, referent superior UAT Cnstantin Curca, responsabil investitii Dumitru Marian, economist Elena Ciornei Operatorii economici participanti sa aiba un domeniu de activitate corespunzator cu obiectul procedurii. Modalitati de indeplinire: 1. Persoane juridice romane: -Certificat constatator, in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? emis de Oficiul Registrului Comertului. Datele cuprinse in certif. Constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelorNota : In etapa evaluarii ofertelor, ofertantul clasat pe primul loc are obligatia de a prezenta , la solicitarea autoritatii contractante, pentru conformitate, Certificatul constatator in original sau copie legalizata notarial.Din certificatul constatator prezentat trebuie sa rezulte: a) ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul achizitiei publice ;b) ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la faliment;In situatia in care ofertantul clasat pe primul loc, in urma evaluarii ofertelor a prezentat certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in copie, autoritatea contractanta va solicita acestuia, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte acest certificat in original/copie legalizata pentru conformitate.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele mentionate pentru partea din contract pe care o realizeaza.2. Persoane fizice romane: Autorizatie de functionare / altele echivalente.3. Persoane juridice /fizice straine: - Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legai constituite, in conformitate cu prevederile legale dintara in care este stabilit ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele mentionate.Cerinte obligatorii: - Ofertantul sa fie legal inregistrat.- Din documentele prezentate trebuie sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde cu obiectul procedurii.Se solicita prezentarea documentelor pentru fiecare participant, indiferent de calitatea in care participa la oferta.Ofertantii - persoane juridice straine vor prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, isi asuma responsabilitatea pentru una dintre urmatoarele optiuni, dupa caz: a) Ca inaintea incheierii contractului, se vor inregistra fiscal in Romania.b) Ca inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, se va proceda la legalizarea asocierii si in cazul in care liderul asocierii este persoana juridica straina, acesta se va inregistra la autoritatea fiscala competenta din Romania, conform prevederilor fiscale in vigoare din Romania.c) Ca inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii dintre persoane juridice straine, se va proceda la legalizarea asocierii, se va desemna liderul asociatiei sa se inregistreze la autoritatea fiscala competenta din Romania, conform prevederilor fiscale in vigoare din Romania.In cazul unei asocieri, liderul, persoana juridica straina, este obligat sa prezinte acest formular.Nota: Contractul de achizitie publica va fi incheiat numai dupa ce se va prezenta dovada legalizarii asocierii si a inregistrarii fiscale in Romania a liderului de asociere, in cazul in care acesta este persoana juridica straina.Toate documentele intocmite/emise de catre ofertant cu scopul participarii la procedura de achizitie publica se vor prezenta in original, inclusiv angajamentul ferm al tertului/tertilor sustinator(i), (art. 5, alin (3) din Ordinul Presedintelui A.N.R.M.AP. nr. 509/2011).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand sustinerea acordata de o alta persoana, in conformitate cu prevederile art. 186, alin. (1) din O.U.G. 34/2006, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unuiangajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resurselefinanciare invocate.Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatiacare determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilorart. 180 si ale art. 181 lit.a), c1) si d) din OUG nr. 34/2006., Informatii privind situatiaeconomico-financiara- cifra medie de afaceri, in domeniul de activitate care constituie ob. contractului, pe ultimii 3 ani incheiati ? 2010, 2011, 2012- (sau pe perioada de la infiintare, daca aceasta perioada este mai mica de 3 ani) trebuie sa cel putin egala cu 820.000 lei2.1.Persoanele juridice romane vor atasa copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" dupa bilanturile contabile pe ultimii 3 ani, inregistrate la administratia financiara sau alte documete edificatoare2.2 Persoanele juridice straine vor atasa copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" insotita de traducere autorizata in limba romana dupa documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind cifra de afaceri, Informatii privind disposibilitatea resurselor financiare necesare executarii lucrarii: Ofertantul trebuie sa demonstreze ca la momentul semnarii contractului va avea acces la sau are disponibile resurse reale negrevate de datorii, depozite bancare, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza un cash-flow de executie a lucrarii in suma de 205.340 lei cu valabilitate de 3 luni calendaristice de la data primirii ordinului de incepere a lucrarilor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara: Lista principalelor lucrari similare executate si duse la bun sfarsit in ultimii 5 ani (ultimii 5 ani se vor calcula pana la data limita de depunere a ofertelor).Cerinta minima: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat ca unic constructor, asociat sau subcontractant, in ultimii cinci ani, cel putin o lucrare similara de constructie/reabilitare drumuri cu o valoare de minim 800.000 lei fara T.V.A.Lista va fi insotita de certificari de buna executie/ procesele verbale de receptie partiala sau proces-verbal la terminarea lucrarilor sau proces-verbal de receptie finala a contractelor prezentate ca experienta similara/recomandari/certificate constatatoare/orice document emis sau contrasemnat de beneficiar, in scopul sustinerii/demonstrarii cerintei minime privind experienta similara., Informatii privind personalulOfertantul trebuie sa dispuna de resursele umane considerate de autoritatea contractanta ca fiind strict necesareindeplinirii in bune conditii a contractului (personal de specialitate si experti care vor avea roluri esentiale in indeplinirea contractului): Cerinta obligatorie: 1. Sef santier cu studii superioare.2. Responsabil tehnic cu executia cu autorizatia valabila la data limita de depunere a ofertelor, in domeniul ce face obiectul contractului.3.Responsabil tehnic cu calitatea atestat/ autorizat/ legitimatie/ decizie interna valabil/a la data limita de depunere a ofertelor, cu studii superioare in domeniul care constituie obiectul contractului.Observatie: Se vor nominaliza persoane diferite pentru fiecare post. Ofertele in care nu vor fi nominaliza persoane diferite pentru fiecare post vor fi respinse.Se solicita: - Curriculum Vitae pentru specialistii angajati in contract conform Formularului 12, din care trebuie sa reiasa pozitia propusa si indeplinirea cerintelor precizate.- Copii lizibile cu mentiunea "conform cu originalul" dupa diplomele, autorizatiile sau certificatele detinute de specialistii angajati in contract sau cu angajamente de participare la executarea contractului obtinute de ofertant de la acesti specialisti, conform Formularului 12 pentru indeplinirea cerintelor minimePentru fiecare dintre specialistii propusi de ofertant pentru participarea la indeplinirea contractului conform Formularului 11, se va completa un Angajament in nume personal in cazul in care nu sunt angajati ai ofertantului.In cazul in care operatorul economic isi demonstreaza situatia profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2006, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica (la notariat), prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele invocate.Se va atasa de catre tertul sustinator Formularul nr. 16 - Angajament privind sustinerea profesionala, Formularul 1 - Declaratie privind eligibilitatea, Formularul nr. 5 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69A1 din O.U.G. nr. 34/2006 si o Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, lit a, cA1, d din OUG 34/2006, Informatii privind dotarile specifice: Operatorul economic, impreuna cu ofertantul asociat si/sau subcontractantii/tert sustinatorul, dupa caz, trebuie sa dispuna sub orice forma (in proprietate, inchiriere, contract de colaborare/prestari servicii, etc.) de urmatoarele echipamente, utilaje instalatii si echipamente tehnice: - - Laborator de gradul II, - statie de preparare mixturi asfaltice.Se vor prezenta documente care atesta dispozitia (dotare proprie/inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie) a utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice si laboratoarelor implicate in realizarea contractului.Se solicita: 1. Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari2)Se va face dovada ca poate avea la dispozitie utilajele/echipamentele solicitate: a)Pentru echipamentele proprii se va atasa copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" dupa Lista de inventar a obiectelor din dotare, in care vor fi marcate echipamentele minime solicitate.b)Pentru echipamentele care nu sunt in proprietatea ofertantului se vor atasa precontractele de inchiriere /contractele de inchiriere/acorduri de inchiriere/angajament de punere la dispozitie in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 9001 sau echivalent (certificareasistemului de management al calitatii) valabil la data limita de depunere aofertelor, in domeniul ce face obiectul contractului.Nu se accepta ofertantii in curs de certificare.Conditia va fi indeplinita individual de catre fiecare membru al asocierii, pentru partea din contract pe care o realizeaza., Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 14001 sau echivalent (certificareasistemului de management al mediului) valabil la data limita de depunere aofertelor , in domeniul ce face obiectul contractului.Nu se accepta ofertantii in curs de certificare.Conditia va fi indeplinita individual de catre fiecare membru al asocierii, pentru partea din contract pe care o realizeaza.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
75
Descriere: Componenta financiara
Garantia acordata lucrarii
25
Descriere: criteriu tehnic
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.06.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.06.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 05.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.05.2013 10:41