Achizitie publica - REABILITARE STRAZI ZONA DE NORD BLOCURI -TURCENI
Detaliu pentru invitatia numarul 344251
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 344251/22.03.2013
Denumire contract: REABILITARE STRAZI ZONA DE NORD BLOCURI -TURCENI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOrasul TurceniCod fiscal: 4813480, Adresa: Consiliul Local Turceni, str Muncii, , jud Gorj, Turceni, Telefon: 0253335024/0253335025, Fax: 0253/335026
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Consiliul Local Turceni, str Muncii, , jud Gorj, Turceni, Romania, cod postal: 217520, telefon: +40 253335024, fax: +40 253335026, persoana de contact: Dima Maria
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria orasului Turceni, biroul achizitii publice, str Muncii, , jud Gorj, Turceni, Romania,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REABILITARE STRAZI ZONA DE NORD BLOCURI -TURCENI
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executiaobiectivului de investitii ACHIZITIE LUCRARI REABILITARESTRAZI ZONA DE NORD BLOCURI TURCENIValoarea estimata a contractului este 388378, 00 lei fara TVA, inclusiv valoarea cuantumului aferent procentului de diverse si neprevazute, astfel cum acestea au fost definite de catre proiectant in devizul general, respectiv in suma de 20018 lei fara TVA
II.1.6) CPV: 45233222-1 - Lucrari de pavare si de asfaltare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 388, 378 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 7367 lei.In cazul ofertantilor din categoria IMM facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea 346/2004 ? garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria IMM se va analiza cu privire la asocierea in ansamblu. Astfel, chiar daca toti asociatii se incadreaza, im mod individual, in categoria IMM, reducerea cu 50% a criteriului privind cifra de afaceri nu se va aplica daca asocierea in ansamblu nu se incadreaza in categoria IMM.G.P.poate fi depusa si in euro, caz in care se va utiliza cursul stabilit de BNR cu 5 zile inainte de data lim.de dep.a ofertelorPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi de 120 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor.Garantia va fi constituita astfel: a. scrisoare de garantie bancara - se va completa Formularul Scrisoarea de garantie bancara trebuie: 1. prezentata in original si anexata/atasata la coletul cu oferta2. sa faca referire expresa la procedura organizata deautoritatea contractanta3. sa contina in clar denumirea autoritatii contractante in favoarea careia s-a constituit4. sa contina valoarea garantiei care sa corespunda sumei de 7367 lei5. sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita6. sa contina parafa lizibila a bancii emitente si /sau semnatura autorizata7. sa fie emisa pentru operatorul economic care a depus oferta.SAU: Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.b.direct la casieria Primariei Orasului Turcenic. instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari,
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din pretul fara TVA al contractuluiModul de constituire a garantiei de buna executie: A.Scrisoare de garantie bancara de buna executie ? prezentata in ORIGINAL;B.Retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.In cazul in care opteaza pentru modalitatea de constituire a garantiei de buna executie prin retineri succesive din facturi, contractantul are obligatia de a deschide un cont de garantii la dispozitia autoritatii contractante, la TREZORERIA STATULUI.Suma initiala care se depune de catre contractant, in termen de maxim 7 (sapte) zile de la semnarea contractului, in contul astfel deschis va fi de 0, 5 % din pretul contractului fara TVA. Pe parcursul indeplinirii contractului autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest contprin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului, pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie.Fiecare ofertant are obligatia de a preciza in cadrul propunerii financiare pentru care mod de constituire a garantiei de buna executie opteaza.Modul de restituire a garantiei de buna executie: a) 70% din valoarea garantiei, in termen de 14 zile de la data incheierii procesului-verbal de receptie la terminarea lucrarilor, daca autoritatea contractanta nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei, iar riscul pentru vicii ascunse este minim;b) restul de 30% din valoarea garantiei, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza procesului verbal de receptie finala.In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii, conform Legii nr. 346/2004, garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitateadeclaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG nr.34/2006Formulare tip cu valabilitate privind situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele, emise de: - Directia impozite si taxe locale din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele-Directia Generala a Finanatelor Publice ? taxe si impozite catre bugetul consolidat al statului din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun oferteleneincadrarea in prevederile art 181 din OUG 34/2006Certificatul de participare cu oferta independenta conform Ordinului nr.314/2010Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69ยน din OUG nr 34/2006 ? Formularul Nr.2ASe va prezenta in original.declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69 ind.1 din OUGnr.34/2006;cu privire la conflictul de interese, respectiv incadrarea in prevederile art.69 indice 1 din O.U.G. 34/2006, persoanele cu functie dedecizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea, si finalizarea procedurii de atribuire sunt: GILCEAVA DUMITRU primar, CILIBIU CRISTINA-viceprimar, RADOI MINEL ?sef birou contabilitate, FOTA ALINA-consilier juridic, BALTARETU SOCOL VALERIU-consilier superior birou tehnic, CILIBIU ION-ADRIAN-administrator public, DIMA MARIA? inspector, CALMUC ION? inspector TUNARU OLIMPIA-inspector, CALUGARU NICOLAE-inspector, Tudoroaia Alexandru -consilier local , Urezeanu Grigore ?consilier local , Nicolae Florea-consilier local , Manoiu Octavian-consilier local, Ionitoiu Ion Marius ?consilier local, Fainisi Magdalena-consilier local , Dumitrascu Ion-consilier local , Costescu Florin Constantin-consilier local, Manolache Florina Aurora-consilier local, Dinu Ion-consilier local, Burada Nicolae ?consilier local, Cornescu Doru Ion- consilier local, Trasca Constantin-consilier localCazierul judiciar in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?din care sa reiasa ca administratorul si /asociatul/asociatii, astfel cum acestia sunt nominalizati in certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrul Comertului, nu a/au fost condamnat/i, in ultimii trei ani, prin hotarare definitiva a unei instante judecatorestiCazierul judiciar al societatii in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?Cazier fiscal al societatii eliberat de eliberat de DGFP/ANAFCazier fiscal alCertificat de participare la licitatie cu oferta independenta Se va prezenta in originaladministratorului/administratorilor societatii, eliberat de DGFP/ANAFDeclaratia privind calitatea de participant la procedura.Autoritatea contractanta va solicita operatorilor economici sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele . Persoane fiziceDocumente care dovedesc o forma de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Persoane juridiceCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului sau echivalent- in original sau copie conform cu originalul sau copie legalizata; Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilanturile contabile vizate din ultimii 3 ani (anii 2009, 2010 si anul 2011) inclusiv anexele, in copie simpla pe care se va mentiona CONFORM CU ORIGINALUL, Documente prin care operatorul economic demonstreaza ca , la momentul semnarii contractului, va aveaacces la sauare disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza un cashflow de executie in totalitate alucrarilor, in cuantum egal cu 210491.42 LEI, pentru75% din perioada ofertata de executie a acestora respectiv 22 ZILE, Ofertantul sa aiba cifra de afaceri globala medie anuala din ultimii 3 ani de 736720 lei fara TVApentru executia lucrarii.In cazul asocierilor, valoarea se refera la cifra de afaceri medie anuala a societatilor mixte, consortiilor sau asociatiilor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani - minim un contract similarPrezentarea declaratiei insotita de un tabel cuprinzandobiectele contractelor, valorilor, perioade de prestare si beneficiari ai lucrarilor executate , in original., pprezentarea fisei cu experienta similara din care trebuie sa rezulte casuma valorilor de lucrari executate, incluse in contractele prezentate de catre operatorul economic ca dovada a experientei lui similare, sa fie cel putin egala cu valoarea de lucrari ce vor fi executate in baza contractului care urmeaza sa fie atribuit, respectiv valoarea estimata de 368360 lei fara TVA pentru executia lucrarii ;, se vor anexa certificari de buna executie, continand beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt Autoritati Contractante sau clienti privati, valori, perioade, locul executie a lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate conform normelor profesionale din domeniu, Declaratie privind echipamentele tehnice, instalatii
Prezentarea declaratiei insotite de tabel privind echipamentele tehnice, instalatiile, in original, Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii, Pentru executia in conditii corespunzatoare a contractului de achizitie publica ofertantii trebuie sa faca dovada ca dispun de personal calificat pentru acest gen de lucrari.
In acest sens vor fi prezentate:
1. declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, in original., 2. Lista cu personalul tehnic de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului de achizitie publica, inoriginal, care trebuie sa cuprinda:
Ofertantul trebuie sa dispuna de resursele umane strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului:
- coordonator proiect (manager de proiect inginer constructii ) ;
- sef punct de lucru (inginer CFDP );
- un responsabil tehnic cu executia - Ofertantul are obligatia de a asigura Responsabil Tehnic cu Executia, atestat de MDRT, in domeniul lucrarilor ce urmeaza a fi executate, cu valabilitate pe intreaga durata de executie a lucrarii(in conformitate cu prevederile legii 10/1995 privind calitatea in constructii), in acest sens prezentandu-se copie dupa autorizarea acestuia, C.V. si contractul individual de muncacu viza I.T.M. - se va permite si prezentarea unui angajament si doar daca este declarat castigator operatorul va incheia contract/contracte individuale de munca;, un responsabil CQ in domeniul lucrarilor care urmeaza sa fie executate; In ceea ce priveste CQ se va permite si se considera suficienta pentru indeplinirea cerintei prezentarea deciziei de numire.
- un responsabil cu protectia mediului;
- un responsabil cu sanatatea si securitatea muncii.
In lista vor fi inscrise nominal personale de conducere si de executie care vor fi utilizate in cadrul acestui contract., 3. informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii;4. Documente edificatoare din care sa rezulte ca personalul inscris in lista este calificat sa execute acest gen de lucrari (diplome, autorizatii, atestate, certificate de calificare), in copie semnata si stampila conforma cu originalul., Se solicita completarea formularului cu privire la subcontractantii, acordul si specializarea acestora.Pentru asociere se va prezenta:
Liderul de asociatie va prezenta toate documentele solicitate in fisa de date a achizitiei., Ofertantul trebuie sa detina certificare ISO 9001Se va accepta si ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea., Pentru asociere se va prezenta: Liderul de asociatie va prezenta toate documentele solicitate in fisa de date a achizitiei.Se va prezenta acordul de asociere si se va preciza liderul de asocierePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Intra in licitatie electronica
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Termen de executie
30
Descriere: Termen de executie
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.04.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.04.2013 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 07.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 22.03.2013 11:32