Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - REABILITARE STRAZI/DRUMURI IN MUNICIPIUL FAGARAS ? STR NEGOIU


Detaliu pentru invitatia numarul 350733
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: PRIMARIA MUNICIPIULUI FAGARAS
Numar invitatie: 350733/18.07.2013
Denumire contract: REABILITARE STRAZI/DRUMURI IN MUNICIPIUL FAGARAS ? STR NEGOIU
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPRIMARIA MUNICIPIULUI FAGARASCod fiscal: 4384419, Adresa: STR REPUBLICII NR. 3 FAGARAS JUD. BRASOV, Fagaras, Telefon: 0268-211313, Fax: 0268-213020
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR REPUBLICII NR. 3 FAGARAS JUD. BRASOV, Fagaras, Romania, cod postal: 505200, telefon: +40 268211313, fax: +40 268213020, persoana de contact: FLORINA GABRIELA OPRIS
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR REPUBLICII NR. 3 FAGARAS JUD. BRASOV, Fagaras
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REABILITARE STRAZI/DRUMURI IN MUNICIPIUL FAGARAS ? STR NEGOIU
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: reabilitare infrastructura rutiera si pietonala in municipiul Fagaras - lucrari de imbracaminte asfaltica si bordurareValoare totala contract 1.509.603leiValoare conform deviz etimativ 1.268.603 leiProcentul aferent cheltuielilor diverse si neprevazute este de 19% din valoarea estimataValoarea cheltuielilor diverse si neprevazute este de 241.000 lei
II.1.6) CPV: 45233200-1 - Diverse lucrari de imbracare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 509, 603 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este 25.300 lei.Perioada de valabilitate a garantiei 90 de zile (de la data limita de depunere/primire a ofertelor).Modul de constituire: prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, depunerea la casieria autoritatii contractante a unei sume de bani (pentru garantiile reduse ca valoare), ordin de plata, confirmat de banca emitenta, in contul RO 03 TREZ 5006XXX000065, deschis la Trezoreria Fagaras, care se prezinta in original. Echivalenta pentru o garantie de depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limite de depunere a ofertei cu 5 zile. Retineri din suma constituita conform art. 2781 din O.U.G. nr. 34/2006 - intre 420.001 lei si 4.200.000 leiinclusiv- 4.200 lei + 0, 1% din ceea ce depaseste 420.001 lei
Garantie de buna executie
Cuant.garant.de buna ex.a contr.este 10 % din valoarea contr.de lucr.fara TVA. Modul de const.a garant. de buna ex.in conf.cu HG1045/2011 care modif.al.3 al art.90 din HG 925/2006 - Garantia de buna ex.a contr.se const.la alegere, conf.art. 90 alin 1 si 3, din HG925/2006, cu modif.si compl.ult., prin (se alege): - instrument de garantare sau - retineri succesive din suma datorata pentru fact.part.In acest caz contr.are oblig.de a deschide, la o unitate a Trez.Statului din cadrul organului fiscal competent in adm.acestuia, un cont distinct la disp.aut.contr. - M.Fagaras. Suma initiala care se depune de catre contr.la deschiderea contului nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contr.fara TVA. Pe parcursul indepl.contr.aut.contr.urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succ.din sumele datorate sicuvenite contr.pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 - Acest document nu se solicita eventualilor subcontractanti, In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.-In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 - confirmarea cu privire la plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat, prin prezentarea: Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depune oferta, Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depune oferta; Nota: -Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta nu se solicita a fi indeplinite de catre eventualii subcontractanti.-In cazul depunerii unei oferte in asociere, cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta vor fi demonstrate de fiecare asociat.Declaratia - Certificat de participare cu oferta independenta Form A; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 69 ind1 din OUG 34/2006 Form B- Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: primarul Municipiului Constantin Sorin Manduc, viceprimar Catalin Cirje, Director economic Victoria Prescure, Secretar municipiu Laura Giunca, Florina Opris sef birou achizitii publice, Adrian Bica sef serv ADPP Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (doc. in original, copie legalizata, sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul);In cazul ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, acesta va prezenta, pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani in domeniul proceduriide minim 2.530.000 leiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa dispuna de minim urmatorul personal: un responsabil tehnic cu executia in constructii, un responsabil cu controlul calitatii in constructii, personal calificat minim 2 asfaltatori, Ofertantul trebuie sa fi finalizat in ultimii 5 ani unul sau mai multe contract de executie de lucrari similare cu o valoare de minim (cumulata) de 1.268.000, 00 lei, exclusiv TVA;, Ofertantul trebuie sa dispuna de minim urmatoarele dotari : - compactor pentru imbracaminte rutiera, 1 bucata;
- masina de taiat rosturi, 1 bucata;
- instalatie preparat mixturi asfaltice la cald;
- autobasculante; - perie mecanica, Informatii privind subcontractantii Ofertantul trebuie sa detina un certificat emis de organisme independenteacreditate care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii -Certificat ISO 9001/2001 in domeniul executiei lucrarilor de constructiidrumuri sau alte documente echivalente acceptate, Ofertantul trebuie sa detina un certificat emis de organisme independente acreditate care sa ateste implementarea si mentinerea unui sistem de management de mediu - Certificat ISO 14001/2005 in domeniul executiei lucrarilor de constructii drumuri sau alte documente echivalente acceptatePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.08.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.08.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 04.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.07.2013 12:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer