Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - REABILITARE STRAZILOR NR.79,80 SI 81 (BAITA) DIN ORASUL TAUTII MAGHERAUS, JUD.MARAMURES


Detaliu pentru invitatia numarul 348961
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ORASUL TAUTII-MAGHERAUS
Numar invitatie: 348961/20.06.2013
Denumire contract: REABILITARE STRAZILOR NR.79, 80 SI 81 (BAITA) DIN ORASUL TAUTII MAGHERAUS, JUD.MARAMURES
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL TAUTII-MAGHERAUSCod fiscal: 3627170, Adresa: Tautii-Magheraus str.1 nr.194, Tautii-Magheraus, Telefon: 0262293048, Fax: 0262293001
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Tautii-Magheraus str.1 nr.194, Tautii-Magheraus, Romania, cod postal: 437345, telefon: +40 262293048, fax: +40 262293001, persoana de contact: Muresan Cristian
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Tautii-Magheraus str.1 nr.194, Tautii-Magheraus, Romania, cod postal: 437345, telefon: +40 262293048, fax: +40 262293001, persoana de contact: Muresan Cristian
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REABILITARE STRAZILOR NR.79, 80 SI 81 (BAITA) DIN ORASUL TAUTII MAGHERAUS, JUD.MARAMURES
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: REABILITARE STRAZILOR NR.79, 80 SI 81 (BAITA) DIN ORASUL TAUTII MAGHERAUS, JUD.MARAMURES
II.1.6) CPV: 45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 224, 731 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul gatantiei de participare: 6004.73 leiPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare este 165 de zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor.Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: - Scrisoare de garantie bancara conform Formularului S in original; sau - Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurariOfertantul care solicita reducerea cerintei privind cuantumul cifrei de afaceri, a garantiei de participare si a garantiei de buna executie la 50 % va prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea nr. 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria IMM-urilor. In cazul unei asocieri, pentru a putea beneficia de prevederile legii 346/2004 fiecare membru al asocierii trebuie sa faca dovada ca se incadreaza in categoria IMM-urilor.Conform art. 278A1 alin(1) lit. b) din OUG 34/2006, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare suma de 6004.73 lei, in cazul in care CNSC va respinge contestatia ca nefondata sau in cazul in care ofertantul isi retrage contestatia
Garantie de buna executie
10% din pretul contractului, fara TVAGarantia de buna executie se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract si care va fi valabila pe o durata de 36 luni calendaristice. (cu posibilitate de prelungire cu inca 6 luni, in caz de neindeplinire a parametrilor garantati). Garantia de buna executie se va constitui si se va depune (in original) de prestator la sediul achizitorului, in perioada de valabilitate a ofertei si oricum inainte de data stabilita pentru semnarea contractului. Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 92 alin. (4) din H.G. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie ref la neincadrarea in prev. art.180 din OUG, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69A1 , Persoanele cu functie de decizie sunt: 1. Primar- Ardelean Anton 2. Viceprimar-Marinescu Dumitru 4. Secretar - Gligan Cameliu Vasile 5. Inspector Achizitii Publice -Muresan Cristian 6. Inspector Urbanism -Chis Sinziana 7. Arhitect Sef: Lazar Nicolae; Sef serviciu finarciar contabil Horotan Liliana Cosilieri locali: Bonti Iosif;Bihari Iosif;Costin Stefan Andrei;Dorca Daniel Vasile;Gaie Nicolae Marin;Iacob Vasile Dorel;Ispasoiu Pompiliu;Lauran Marin Florin;Pop Romeo Paulin;Popp Viorel;Sindrestean Aurel;Simori Alexandru;Somcutean Marinica;Sunea Sorin, Zaharia, Vasile. Certificat de participare la licitatie cu oferta independents, Declaratie privind calitatea de participant la procedure Nota: Cenficatele constatatoare privind indeplinirea obigatiilor de plata exigibile, vor trebui sa prezinte situaia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, conform prevederilor Legii nr.571/2003 privind Codul fiscal cu modificarile Si completarile ulterioare Prezentare Certificat constatator emis de Oficiul National Registrului Comertului, in conformitate cu prevederile Legii nr. 26/1990, in original/copie legalizata/copie conform cu originalul, din care sa rezulte ca: domeniul de activitate al ofertantului are corespondent cod caen cu obiectul contractului supus prezentei proceduri;Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in original sau copie legalizata insotita de traducerea autorizata in limba romana.Nota: Ofertantul clasat pe primul loc la solicitarea autoritatii contractante va prezenta copie legalizata sau original al certificatului constatator ORC valabil la data depunerii ofertelor.Persoanele fizice autorizate, vor prezenta documente de confirmare a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale conforme cu legislatia aplicabila acestora. Note: a. Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori; b. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei In cazul persoanelorjuridice /fizice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare on apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 Bilant contabil aferent anului 2011.Va fi prez., in cop. cu mentiunea ?conform cu originalul", , inreg. la org. comp., impr. cu notele explicative. Pentru pers. juridice straine se accepta orice act doveditor privind situatia fin. si cap. de a sustine inves.elib. de org. comp.e din tara de origine a operatorului economic, traduse si legalizate la un notar public din Romania, Cerinta nr. 2Informatii privind cifra de afaceri.Media cifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani: 2010, 2011, 2012 valoare minim 4449462 lei , anul, cifra de afaceri anuala (la 31 dec.)Fisa de informatii generalePrezentare Formularului C anexat din care sa rezulte valoarea cifrei de afaceri medie pe ultimii 3 ani fiscali rezultata din executia lucrarilor de constructiiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara pentru executie lucrari avand o valoare cumulata cel putin egala cu 2224731.00 lei fara TVA.Decl. priv.lista princip. luc. similare exec.pe ultimii 5 ani.(Formular D anexat).Of. tb sa faca dov. ca a exec.cel putin un contr. SE vor prezenta certificari din care sa reiasa beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarile precum si daca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si au fost duse la bun sfarsit pentru cel putin un contract similar ca natura si complex. cu prez. lucrare - Se va prezenta Formularul H privind exp. sim., insotita de cert. de buna exec. pentru cele mai imp.lucrari. Resp. cert. indica beneficiarii, indif. daca acestia sunt autorit. contr. sau clienti privati, val., perioada si locul exec. luc. si precizeaza daca au fost ef. in conf. cu normele prof. din dom. si daca au fost duse la bun sfarsit.Din rec. si, dupa caz, din alte doc. asoc. contr. de lucr prezentat drept exp.sim. tb. sa reiasa fara echivoc cota de participare si tipul lucrarilor indep. de membrul asoc. in cauza (of. in prezenta proc.), oricare si toate aceste doc. fiind insusite de catre beneficiar final., Asigurarea cu personal de specialitate sef pct. de lucru licentiat in specialitatea drumuri si podurie executie cu experienta profesionala in constructii de infrastructura de transport rutier, dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar: minim 1 pesoana;responsabil tehnic cu executia ( RTE )atestat conform Ordinului 777/2003: minim 1 persoana;responsabil tehnic cu controlul de calitate ( CQ ) in domeniul drumuri si poduri: minim 1 persoana;responsabil cu protectia muncii, sanatatea muncii si PSI: minim 1 persoana;Nota: pentru cerintele RTE si CQ se accepta ca acestea sa fie indeplinite de o singura persoanaInformatii referitoarepersonalul/organismul tehn de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant- declaratie de disponibilitate din partea ofertantului cu privire la personalul de specialitate cu anumite certificari impuse de acte normative c se vor mentionaDecl. Ref. la pers.de spec. resp. pt exec. Lucrar. ( Formular E anexat );Declaratie de disponibilitate tru lucrare, din partea fiecarui specialist nominalizat in oferta in lista cu personalul de specialitate ( formularele E ), semnate in original.Persoanele nominalizate mai sus, responsabile pentruexecutia lucrarilor trebuie sa fie aceleasi persoane care vor executa lucrarile ce fac obiectul prezentei proceduri., Asig. cu utilaje, echip, dot. Nec. Pt.real.contr: automacara;buldoexc.;incarc.frontal;autobasc.;autobetoniera;vibrator pt. bet/..;cil. compactor;dis. de taiat asfalt; st. de betoane in prop. sau cu contr. de furn. Bet.Form.F, din care sa reiasa ca detine ( in dot.Prop., prin inch. sau contr. comodat sau orice dov. prin care of.pot demo. ca disp. de utilaje ) nec.Min.de util.si mij.de transp. Pt.indepl.contr.pt. a dov. ca of.detine echip., masinile si util. va tb. sa prez.o lista care va contine in mod ob.: nr. de echip., masini si/sau utilaje;act. de prop. Sau alte doc. care dov. Dr. de fol. asupra acestora;copie a cert. de inm..Daca echip. Tehnice. nu sunt in prop. Of. si vor fi inch., acesta tb.sa nom.Prop. Ac. si sa prez., in copie, acordul.ac., precum si dov. ca ac. Det. util. si echip. Prev. in contr. de inch. Of. a carui of. va fi decl. castigatoare va prez. inainte de semn. contr. de lucr., contr.de inch. Pt. util. si echip. care nu se afla in prop. pe toata dur. de exec.a contr., Se solicita prezentarea Declaratiei si listei cuprinzand privind partea din contract pe care operatorul economic are, evenutual intentia sa il subcotnracteze.? Formular I din Sectiunea Formulare, cu subcontractantii si specializarea acestora, inclusiv acordurile de subcontractare, lista cantitatilor care vor fi subcontractate, lista dotarilor tehnice puse la dispozitie de subcontractant insotita de dovezile privind detinerea acestora si, dupa caz, resursele umane specifice puse la dispozitia executantului - daca este cazul.Acordurile pot fi incheiate sub conditia atribuirii contractului in procedura de fata, insa nu pot contine clauze care contravin formularului de contract aferent procedurii.Subcontractantii de specialitate vor fi nominalizati pe fiecare specializare si vor prezenta documente care sa dovedeasca faptul ca sunt atestati/autorizati pentru executie in domeniul respectiv.Capacitatea tehnica a subcontractantului nu poate fi luata in considerare pentru indeplinirea contractului daca operatorul economic subcontractant nu a fost declarat (nominalizat) ca atare in oferta, odata cu depunerea acesteia. In cazul in care oparte a contractului va fi subcontractata catre operatori declarati, in conditiile legii si ale Documentatiei de atribuire, raspunderea pentru indeplinirea acelei parti a contractului revine in solidar executantului si subcontractantului in cauza. Cerinta nr. 1Certificarea sistemului de management al calitatii ISO 9001 sau Certificariechivalente transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului valabile ladata limita de depunere a ofertei. Operatorul economic ofertant(participantul in nume propriu, liderul asocierii si asociatii) trebuie saprezinte urmatoarele documente: ?Copii ale certificatelor emise de organisme de certificare pentru sistemul demanagement al calitatii, valabile la data limita de depunere a ofertei, indomeniul lucrarii supuse prezentei proceduri.Documentele trebuie sa fie prezentate in copie certificata pentruconformitate cu originalul, semnate si stampilate de persoanele autorizate.Nota: In cazul unei asocieri, aceste conditii trebuie indeplinite de fiecaredintre membrii asocierii.Se vor accepta si ofertantul/ofertantii care dovedeste/dovedesc ca raportulde audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul/ofertantii va primicertificarea, Cerinta nr. 2Certificarea sistemului de management al mediului ISO 14001 sau Certificariechivalente transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului valabile ladata limita de depunere a ofertei. Operatorul economic ofertant(participantul in nume propriu, liderul asocierii si asociatii) trebuie saprezinte urmatoarele documente: ?Copii ale certificatelor emise de organisme de certificare pentru sistemul demanagement al mediului, valabile la data limita de depunere a ofertei, indomeniul lucrarii supuse prezentei proceduri.Documentele trebuie sa fie prezentate in copie certificata pentruconformitate cu originalul, semnate si stampilate de persoanele autorizate.Nota: In cazul unei asocieri, aceste conditii trebuie indeplinite de fiecaredintre membrii asocierii.Se vor accepta si ofertantul/ofertantii care dovedeste/dovedesc ca raportulde audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul/ofertantii va/vor primicertificarea.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.07.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.07.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 16.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 20.06.2013 09:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer