Achizitie publica - Reabilitare subsol Cladirea Centrala
Detaliu pentru invitatia numarul 353313
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 353313/03.09.2013
Denumire contract: Reabilitare subsol Cladirea Centrala
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA "BABES-BOLYAI"Cod fiscal: 4305849, Adresa: Kogalniceanu nr.1, Cluj-Napoca, Telefon: +40 264405300, Fax: +40 264450675
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitare subsol Cladirea Centrala
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie lucrari de constructii.Valoarea estimata fara TVA: 3962814 lei.Cheltuieli diverse si neprevazute 0 (zero) lei. (0%)Reabilitare subsol Cladirea Centrala, tratamente speciale antiigrasie si antifungice.
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 962, 814 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se solicita garantie de participare in valoare de 79000 lei. Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza la constituirea garantiei de participare de o reducere de 50%. Modul de constituire a garantiei de participare: 1. Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Ofertantul are obligatia de a depune documentul de constituire a garantiei ? unul dintre cele mentionate anterior, in original la adresa Str. I.I.C. Bratianu Nr.14, Cluj-Napoca, Serviciul Tehnic, pana la cel mai tarziu data limita de depunere a ofertelor, documentul fiind incarcat si in SEAP, pana la acelasi termen limita. 2. Depunere in numerar la casieria Autoritatii Contractante, Str. I.I.C. Bratianu Nr.14, Cluj-Napoca 3. Virament bancar/ ordin de plata in contul Autoritatii Contractante RO86TREZ2165005XXX006896, Trezoreria Cluj-Napoca. In cazul unei asocieri, garantia de participare trebuie sa fie constituita pe numele tuturor asociatilor, prin oricare dintre instrumentele enumerate anterior. Conform art. 278^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, respectiv suma de 7742.81 lei. Documentul de constituire a garantiei de participare scanat va fi depus obligatoriu in SEAP, semnat cu semnatura electronica. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei. Data de referinta la care se va face echivalenta leu/alta valuta va fi data publicarii invitatiei de participare in SEAP, iar cursul luat in calcul va fi cel comunicat de BNR.
Garantie de buna executie
10% din valoarea fara TVA a contractului, rezultata . Modul de virare: a) garantia de buna executie va fi in cuantum de 10% din valoarea contractului de lucrari, fara TVA. b) modul de constituire a garantiei de buna executie: -Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari, sau alta modalitate din cele prevazute la art.90 din H.G.nr.925/2006, avandu-se in vedere prevederile H.G nr.1045/2011, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire in favoarea Autoritatii Contractante pentru suma reprezentand 10% din valoarea contractului, fara TVA.Se accepta si constitirea garantiei prin retineri succesive pentru facturi partiale in conditiile alin.3 al art. 90 din H.G nr. 925/2006. - Restituirea garantiei de buna executie a contractului se face in conformitate cu art.91-92 alin.4 din H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Eligibilitatea ofertantului- Declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu art, 180 din OUG nr. 34/2006- Formularul 1 din Sectiunea Formulare; In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.2. Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 2 din Sectiunea Formulare; In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Se sustine cu Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat si a impozitelor si taxelor locale precum si a contributiei privind asigurarile sociale - se solicita ca operatorii economici sa prezinte certificate din care sa reiasaca nu au datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;3. Participarea la licitatie cu oferta independenta- Se solicita prezentarea certificatului constituit ca anexa la Ordinul nr. 314/12.10.2010 al A.N.R.M.A.P., completat in conformitate cu modelul de formular nr. 3;4. Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- Se solicita completarea formularului 4 din sectiunea formulare; Aceasta declaratie va fi prezentata de catre ofertant/ofertantul asociat/subcontractantul/tertul sustinator; persoane cu functii de decizie in ceea ce priveste atribuirea contractului de achizitie publica, din cadrul autoritatii contractante: Rector Acad. Prof. Pop Ioan-Aurel, Prorector prof. dr. Lazar Dan-Tudor, Prorector Prof. dr. Ioan Bolovan, Director General Ad-tiv. Ec. Neag Ioan, Director financiar contabil ec. Istvan Pusok, Director Directie Tehnico-Administrativa conf.univ.dr Irimies Cosmin-Vasile, Sef Serviciu Tehnic - inginer Corpodean Silviu-Ionuc, ec. Andrea Diana-Monica - sef birou achizitii, Consilier juridic Alexandru Brasoveanu, Consilier juridic Monica Laura Adi - membru comisie evaluare, inginer Tautan Valentin - presedinte comisie evaluare, inginer Pantel Livia Lucretia - membru comisie evaluare, ing. Sava Liviu - membru comisie evaluare, ing. Oltean Petru-Paulian - membru comisie evaluare5. Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Se va completa Formular 4AIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Se solicita depunerea documentelor in oricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea"conform cu originalul", conform art. 5 din Ordinul 509/2011. Se solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarilor privind rezultatulprocedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original/copie legalizata.a) pentru persoane juridice/fizice romane: 1) pentru persoane juridiceCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial astfel incat informatiile cuprinse in acesta sa fie valabile /reale la data limita de depunere a ofertelor2) pentru persoane fiziceAutorizatie de functionare va fi valabila la data limita de depunere a ofertelor, in conditiile art.172 din O.U.G.34/2006.b) pentru persoane juridice /fizice straine: Prezentarea de Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara de origine a ofertantului traduse in limba romana de o persoana autorizata. Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate, inainte de comunicarea rezultatului procedurii, documentul in original sau copie legalizata.Se solicita ca obiectul contractului sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente pentru partea de contract pe care o va indeplini.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si alecadrelor de conducere Se va completa Formularul nr. 5, Informatii privind personalul tehnic si de specialitate Se va prezenta listapersonalului-Formularul nr. 6 care va fi implicat in indeplinirea contractului siatributiile acestuia. Personalul minim obligatoriu pentru indeplinireacontractului de lucrari va fi format dintr-o echipa cu experienta in lucrari deconstructii civile si industriale, lucrari de instalatii apa canal, electrice, compusa din: - responsabil tehnic cu executia ? domeniul I - atestat conform Ordinului nr.777/2003.- responsabil tehnic cu executia ? domeniul IX- atestat conform Ordinului nr.777/2003.Documente doveditoare pentru RTE vor fi : - atestat si/sau legitimatie valabila la data limita de depunere a ofertelor; Angajament sau acord de participare, declaratie de disponibilitate ? Formular 7A.Nota nr. 1: Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, atunci capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselo tuturor membrilor grupului. In acest caz, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente pentru partea lor de implicare., Declaratie privind echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. ?Formular 8 Operatorul economic isi va asigura numarul adecvat de vehiculenecesare desfasurarii corespunzatoare a activitatii, pentru care se vor achitacosturile pentru intretinere si functionare, precum si toate taxele legale In cazul unei asocieri se vor lua in considerare dotarile si echipamenteletehnice de la toti ofertantii parteneri asociati., Informatii privind subcontractantii/asociatii, specialitatea acestora si partea/partile din contract pe care ofertantul intentioneaza sa lesubcontracteze. Se solicita completarea si prezentarea modelului de Formular nr.9 si Acordul de asociere. Informatii privind subcontractantii, specializarea acestora si partea/partile din contract pe care ofertantul intentioneaza sa le subcontracteze. Daca nu exista subcontractanti, se va declara acest fapt in continutul formularului., Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani; Se va prezentaFormularul nr. 10 - Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani;, Experienta similara- Formularul nr.11 Cerinta minima: Se solicita prezentarea listei lucrarilor executate in ultimii 5 ani (calculati pana la data limita de depunere a ofertei), din care sa rezulte ca s-a executat cel putin 1 contract sau max. 3 contracte de lucrari similare a carui/caror valoare cumulata a fost de min. 3950000 lei fara TVA, insotita de certificate/documente emise sau contrasemnate de catre autoritatea sau clientul beneficiar al contractelor prin care se demonstreaza indeplinirea cerintei. Pentru calculul echivalentei se va tine cont de cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR. Atestarea faptului ca operatorul economic ofertant are implementat sistemul de asigurare a calitatii, certificat conform standardului SR EN ISO 9001 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.09.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 02.09.2013 08:15