Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reabilitare teren de sport cu gazon sintetic in comuna Avram Iancu, judetul Alba


Detaliu pentru invitatia numarul 323692
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA AVRAM IANCU (CONSILIUL LOCAL)
Numar invitatie: 323692/06.04.2012
Denumire contract: Reabilitare teren de sport cu gazon sintetic in comuna Avram Iancu, judetul Alba
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA AVRAM IANCU (CONSILIUL LOCAL)Cod fiscal: 4905550, Adresa: SAT COCESTI NR 169, JUDETUL ALBA, Avram Iancu, Telefon: 0258.786.211, Fax: 0258.786.211
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SAT COCESTI NR 169, JUDETUL ALBA, Avram Iancu, Romania, cod postal: 517068, telefon: +40 258786211, fax: +40 258786211, persoana de contact: Heler Sandu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: COMUNA AVRAM IANCU (CONSILIUL LOCAL)
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitare teren de sport cu gazon sintetic in comuna Avram Iancu, judetul Alba
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ?Reabilitare teren de sport cu gazon sintetic? in comuna Avram Iancu, judetul Alba
II.1.6) CPV: 45212200-8 - Lucrari de constructii de complexe sportive (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 193, 548.3 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoare garantie de participare 3.870 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare (cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei) ? 90 zile incepand cu termenul limita de primire a ofertelor.In masura in care CNSC respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 1.935, 48 lei.Moduldeconstituireagarantieideparticipare: - Scrisoaredegarantieeliberata de o instiutie bancara sau de o societate de asigurariin favoarea autoritatii contractante prezentata in original , in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire conform Formular 9- Ordin de plata in contul autoritatii contractante sau a unei file CEC, cu conditia confirmarii acestora de banca pana la data si ora deschiderii ofertelor: virament bancar, in contul autoritatii contractante deschis la trezoreria CAMPENI nr. RO46TREZ0065006XXX000410, cod fiscal 4905550- in numerar prin depunere la casieria autoritatii contractante.Nota: IMM-urile beneficiaza de reducere de 50% la garantia de participare si garantia de buna executieGaran?ia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor.In cazul in care oferta este depusa pe mai multe loturi, garantia de participare se cumuleaza
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din pretul contractului fara T.V.AConstituirea garantiei de buna executie a contractului se va face prin- retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, caz in care contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului;
- printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari Formular 16, care devine anexa la contract.Constituirea garantiei de buna executie se va face inainte de semnarea contractului de lucrari.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitatea - neincadrarea in prevederile art.180 din ordonantaSe va completa Formularul 1 (incadrarea in situatia prevazutala art.180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica);Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareAutoritatea contractanta va exclude operatorii care se afla in una din situatiile prevazute la art.181 din ordonanta.Se va completa Formularul2Documente de confirmare: - certificate de atestare fiscala1) Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa faca dovada platii obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, (original, copie legalizata sau copie pe care este mentionat pe fiecare pagina in parte ?conform cu originalul? si este semnat si stampilat)2) Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, care sa faca dovada platii obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, (original, copie legalizata sau copie pe care este mentionat pe fiecare pagina in parte ?conform cu originalul? si este semnat si stampilat)In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinerea tehnica si/sau profesionala a altei persoane, atunci tertul sustinator va prezenta o declaratie pe propria raspundere ca nu se afla in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180 si ale art.181 lit.a), c1) si d) din O.U.G. 34/2006 modificata prin Legea 279/2011.Cerinta nr. 3Certificat de participare la licitatie cu oferta independentacompletare Formular 3Cerinta nr. 4Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006completare Formular 4Persoanele cu functie de decizie din partea Comunei Avram Iancu implicate in procedura de achizitie sunt: Sandu Heler ? Primar Comuna Avram IancuCristian Cristea ? Viceprimar Comuna Avram Iancu, Eugenia David ? Presedinte comisieDeclaratia se va prezenta si de catre ofertantul asociat/subcontractant/tertul sustinator, daca este cazul.Cerinta nr. 5Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitiecompletare Formular 5In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta Cerinta nr. 1Prezentare Certificat constatator emis de Oficiul Registrulului ComertuluiSe va prezenta Certificatul constatator emis de Oficiul Registrul Comertului, in original, copie legalizata la notariat sau copie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila. Din certificat trebuie sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii, In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.In etapa evaluarii ofertelor autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globala a ofertantului pe ultimii 3 ani financiari, safiecel putin egala cu 380.000 lei fara TVA.In cazul in care la o procedura de achizitie publica participa un grup de operatori economici care depun oferta comunaindeplinirea cerintei privind cifrade afaceri medie globala pe ultimi 3 ani va fi evaluataprin cumulularea mediei cifrei de afaceri corespunzatoare fiecarui membru al asocierii.In cazul in care oferta este depusa de o asociatie, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta acest formular.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati publice sau clienti privati., Cerinta nr. 2Ofertantii vor face dovada executiei in ultimii 5 ani a cel putin uncontract de lucrari similare in valoare minima de 190.000 lei (fara TVA), Cerinta nr. 3Informatii privind subcontractantii, Cerinta nr. 4Informatii privind asociatii, Cerinta nr. 5Declaratie privind utilajele , echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului de lucrari., Cerinta nr. 6Informatii privind capacitatea profesionala. Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Cerinta nr.5Personal cheie :1) Responsabil cu controlul tehnic de calitate atestat in conformitate cu domeniul lucrarii supuse licitatiei2) Responsabilul tehnic cu executia atestat in conformitate cu domeniul lucrarii supuse licitatiei Prezentarea documentelor care dovedesc standardele de asigurare a calitatii: ISO 9001 sau echivalent, Prezentarea documentelor care dovedesc standardele de protectia mediului: Certificat ISO 14001 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: disponibila in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.04.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.04.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.04.2012 13:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer