Achizitie publica - Reabilitare teren de sport, Str. Pasteur nr. 6, Cluj-Napoca
Detaliu pentru invitatia numarul 326310
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 326310/11.05.2012
Denumire contract: Reabilitare teren de sport, Str. Pasteur nr. 6, Cluj-Napoca
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUniversitatea de Medicina si Farmacie "Iuliu Hatieganu" Cluj-NapocaCod fiscal: 4288047, Adresa: str. Emil Isac, nr. 13, Cluj-Napoca, Telefon: 0264.430.896, Fax: 0264.430.896
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. V. Babes , nr. 8, Cluj-Napoca, Romania, Registratura UMF
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Emil Isac, nr. 13, Cluj-Napoca, Sala Senatului,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitare teren de sport, Str. Pasteur nr. 6, Cluj-Napoca
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrarile ce fac obiectul prezentei proceduri de achizitie sunt constituite din lucrari de reabilitare teren de sport, lucrari de constructii vestiare si cabine de dus, imprejmuire, instalatii sanitare si electrice
II.1.6) CPV: 45212221-1 - Lucrari de constructii de structuri pentru terenuri de sport (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 468, 689.49 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 9300 lei, Forma de constituire: Prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari. Contul in care se va face viramentul este contul de TREZORERIE CLUJ RO76TREZ2165005XXX006882. Valabilitatea: 90 zile calendaristice de la termenul limita de primire a ofertelor. In cazul constituirii garantiei de participare prin instrumente de garantare emise de societati bancare sau societati de asigurari, acestea se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta mai sus. - In cazul constituirii garantiei de participare prin ordin de plata, acesta se prezinta in original, semnat si stampilat de banca emitenta, pentru confirmare. Conform prevederilor art. 16 din Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reducerea cu 50% a cuantumului garantiei de participare. Pentru demonstrarea incadrarii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii operatorii economici au obligatia de a prezenta la data si ora stablite pentru deschiderea ofertelor declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii prevazuta in Anexa 1 la Legea nr. 346/2004. III.1.1.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10 % din pretul fara TVA al contractului.Modalitatea de constituire in conformitate cu prevederileart.90 din HG 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind situatia personala a operatorului economic prevazute la art. 180 si 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006- Formularul 10 - Declaratie privind situatia personala a operatorului economic prevazute la art. 180 si 181 din Ordonanta de urgenta aGuvernului nr. 34/2006Cerinta nr. 2Certificate de atestare fiscala cu indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale emise de catreorganele competente- Certificatul de atestare fiscala privind indeplinireaobligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, care prezinta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care sedepun ofertele.- Certificat de taxe si impozite locale - privindIndeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale, care prezinta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei incare se depun ofertele.Cerinta nr. 3Declaratie pe proprie raspundere referitor la participare la licitatie cu oferta independentaFormularul 22 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentruReglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu ofertaindependentaCerinta nr. 4Declaratie privind situatia personala a operatorului economic prevazut la art. 69^1 din OUG 34/2006.Formularul 29 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interes) din OUG34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea proceduriide atribuire sunt: Rector Conf. Dr. Alexandru IrimieDirector Gen. Adm. Dr. Ec. Ioan PopDirector economic Ec. Sorina TecarJurist Adelina Popovici Cerinta nr. 1Forma de inregistrare ca Persoane juridice/fizice romaneCertificat constatator emis de ONRC din care sa rezulteobiectul de activitate al respectivului operator economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codulCAEN din certificatul constatator emis de ONRC ?in original, copie legalizata sau "conform cu originalul", cu mentiunea ca inainte de a fi declarat castigator , operatorul economic va prezenta documentul in original.Cerinta nr. 2Forma de inregistrare ca Persoane juridice/fizice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara de origine aofertantului traduse legalizat in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind situatia economico-financiaraInformatii Generale si declaratia privind cifra medie globala de afaceri peultimii trei ani.Pentru situatiile financiare intocmite in alta moneda(valuta), la echivalenta inRON se va lua in considerare cursul mediu anual lei/valuta comunicat deBNR/BCE pentru anul respectiv., Cerinta nr. 2Bilant contabil la 31.12.2010
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, care va contine valori, perioada si locul executiei lucrarilor, beneficiari.Ofertantul va prezenta cel putin un contract similar( sau parti relevante dintr-uncontract similar) insotit de procesul verbal de receptie prin care sa seconfirme executarea lucrarilor in valoare de min. 400 000.00 lei.Recomandare sau document constatator din partea beneficiarului.Pentru contractele in intocmite in alta moneda(valuta), la echivalenta inRON se va lua in considerare cursul mediu anual lei/valuta comunicat deBNR/BCE pentru anul respectiv., Cerinta nr. 2Informatii referitoare la personalul /organismul tehnic de specialitate de caredispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catrecandidat/ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii.Informatii referitoare la personalul de conducere.Persoanele responsabile pentru indeplinireacontractului., Cerinta nr. 3Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si alcadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Cerinta nr. 4Lista referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poatedispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare acontractului de lucrari, Cerinta nr. 5 - Informatii privind partea din contract pe care operatoruleconomic are intentia sa o subcontracteze. Cerinta nr. 1Certificatul ISO 9001Sistemul de management al calitatii, Cerinta nr. 2Certificat ISO 14000Sistemul de management de protectia mediului
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: publicat in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.05.2012 08:27