Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - REABILITARE TERENURI SPORT SCOALA MIHAI EMINESCU ZONA PIETROSU SI SCOALA STEFAN CEL MARE ZEMES


Detaliu pentru invitatia numarul 76634
Autoritate contractanta
COMUNA ZEMES (Consiliul Local al Comunei Zemes)
Cod de identificare fiscala: 4277935
Adresa: COMUNA ZEMES, JUDETUL BACAU, NR. 617, Zemes
Telefon: 0234 383037
Fax: 0234 383037
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: REABILITARE TERENURI SPORT SCOALA MIHAI EMINESCU ZONA PIETROSU SI SCOALA STEFAN CEL MARE ZEMES
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 45236119-7 - Lucrari de reparare a terenurilor de sport (Rev.1)
Tip contract: -
Obiectul contractului: REABILITARE TERENURI SPORT SCOALA MIHAI EMINESCU ZONA PIETROSU SI SCOALA STEFAN CEL MARE ZEMES
Stare procedura: In desfasurare
Data publicarii: 31.08.2007 10:48
Data limita de depunere a ofertelor: 10.09.2007 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: JUDETUL BACAU, COMUNA ZEMES, SAT ZEMES, NR. 617, TEL/FAX 0234/383037, E-MAIL [email protected]
Data si ora deschiderii ofertelor: -
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: -
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
CONFORM CAIETULUI DE SARCINIDocumente care dovedesc eligibilitatea: 1. declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul B1 din sectiunea IV (Ord. 1 104/874/2001 al MFP si MLPTL)2.Certificate constatatoare privind eligibilitatea indeplinirii obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, somajului, asigurarilor de sanatate (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este rezident) la data depunerii ofertelor3.documente care dovedesc inregistrarea4. documente care dovedesc capacitatea tehnica si capacitatea economica-financiara5.recomandari din partea altor beneficiari/clienti (minim 3)inclusiv copii dupa procesele verbale de receptie finala6. bilantul contabil la 31.12.2006 si 30.06.2007 vizat si inregistrat de organele competente
LA SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE, LA PRETUL DE 400 LEI
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer