Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reabilitare termica a bl. A9,A20,A21,A23 din mun. Calarasi


Detaliu pentru invitatia numarul 357527
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Municipiul Calarasi
Numar invitatie: 357527/13.02.2014
Denumire contract: Reabilitare termica a bl. A9, A20, A21, A23 din mun. Calarasi
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul CalarasiCod fiscal: 4445370, Adresa: str. 1 Decembrie 1918, nr. 3-5, Calarasi, Telefon: +40 0242311005, Fax: +40 0242318574
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Bucuresti, nr. 140A, Calarasi, Romania, cod postal: 910019, telefon: +40 0242311005, fax: +40 0242318574, persoana de contact: Bilava Cristina
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei Municipiului Calarasi, str. Bucuresti, nr. 140A, mun. Calarasi, Romania, cod postal: 910019, telefon: +40 0242311005, fax: +40 0242318574
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii ale autoritatilor publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitare termica a bl. A9, A20, A21, A23 din mun. Calarasi
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de reabilitare termica a blocurilor A9, A20, A21, A23 din mun. Calarasi.Lucrari de reabilitare termica a blocurilor A9, A20, A21, A23 din mun. Calarasi.Conform listelor de cantitati. Cheltuielile estimate conform Bugetului Cererii de finantare sunt: Valoarea estimata compusa din C+I ? 1.659.360 lei, , Organizare de santier -41.480 lei (Constructii si instalatii 24000 lei, Cheltuieli conexe organizarii de santier 17.480 lei), Diverse si neprevazute ? 152.750 lei, reprezentand 8%.- Bl. A9 ? C+I 332.890 lei, - Bl. A20 - C+I 364.420 lei- Bl.A21 - C+I 352.740 lei- Bl. A23 - C+I 609.310 leiDurata contractului este de 9 luni conform cererii de finantare astfel: 1 luna ? predarea /primirea amplasamentului, emiterea ordinului de incepere a lucrarilor, pregatirea organizarii de santier; 6 luni ? executia propriu-zisa a lucrarilor de reabilitare termica; 2 luni ? pregatirea si desfasurarea receptiei la terminarea lucrarilor.
II.1.6) CPV: 45321000-3 - Lucrari de izolare termica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 853, 590 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
34.000 lei. Perioada de valabilitatea a garantiei de participare este de 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor si se va achita prin mijloacele prevazute in HG 925/2006 actualizata, art. 86. Ofertantul poate face dovada constituirii garantiei de participare inclusiv la data deschiderii ofertelor. Se poate achita si cu OP in contul: RO81TREZ2015006XXX000203 deschis la Trezoreria Calarasi. Cod fiscal PMC 4445370. In cazul ofertantilor care fac dovada faptului ca sunt IMM conform Legii 346/2004 privind stimularea si dezvoltarea IMM-urilor, anexa 1, art. 16, alin.2, acest indicator se reduce cu 50%. In cazul contestatiilor, in masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata sau contestatarul renunta la contestatie, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarea suma: 5480, 84 lei, conform art. 278^1 din OUG 34/2006, lit.b, cu modificarile si completarile ulterioare; Daca ofertantii doresc sa constituie garantia in alta valuta se va face echivalenta leu/alta valuta in data de publicarii invitatiei de participare. Daca ofertantii doresc sa constituie garantia de participare in alta valuta se va face echivalenta leu/alta valuta la cursul BNR in data publicarii invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractului fara TVA conf. art. 90 din HG 925/2006, actualizata. Conform HG 1045/2011 pentru modificarea art. 90 din HG 925/2006, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea trezoreriei statului, un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatiicontractante.Se va constitui prin retineri successive din sumele datorate pentru facturi partiale. Suma initiala care se depune in contul deschis la terzorerie este de 0, 5% din pretul contractului. In cazul ofertantilor care fac dovada faptului ca sunt IMM conform Legii 346/2004 privind stimularea si dezvoltarea IMM-urilor, anexa 1, art. 16, alin.2, acest indicator se reduce cu 50%.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 Declaratie privind eligibilitatea conform art. 180 din O.U.G. nr.34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii - completare formular 1 din Sectiunea III. Nota: Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta nr. 2 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. 1. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.181 - completare formular 2 din Sectiunea III. Nota: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intruna din stuatiile prevazute de art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica. (In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus). Atentie! In cazul ofertelor depuse de o asociere, incadrarea oricaruia dintre asociati in oricare dintre situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea asocierii de ofertanti din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.2.Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor catre bugetul de stat consolidat, din care sa rezulte faptul ca operatorul economic nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de primire a ofertelor (original, copie legalizata sau copie pe care este mentionat pe fiecare pagina in parte ?conform cu originalul? si este semnat si stampilat).3.Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale, din care sa rezulte faptul ca operatorul economic nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de primire a ofertelor (original, copie legalizata sau copie pe care este mentionat pe fiecare pagina in parte ?conform cu originalul? si este semnat si stampilat).Pentru persoane juridice/fizice straine: Operatorii economici nerezidenti (straini) vor prezenta un certificat de rezidenta fiscala valabil pt. anul 2014 sau a unei declaratii ca, in cazul in care va fi declarat castigator, ofertantul va prezenta acest certificatpana cel tarziu la data semnarii contractului. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.Cerinta nr. 3 Declaratii privind calitatea de participant Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cad.l procedurii: 1. Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? completare formular 3 din Sectiunea III, (In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta declaratia mentionata mai sus.)Cerinta nr. 4 Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 Modalitatea de indeplinire: Certificat de participare cu oferta independenta Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 ? completare formular 4 din Sectiunea III, conform Ordinului 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. (In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta certificatul mentionat mai sus.)Cerinta nr. 5 Declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 Modalitatea de indeplinire: Prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ?completare formular 5 din Sectiunea III. Evitarea conflictului de interese cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante cum ar fi: persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Dragulin Daniel Stefan, Dumbrava Virgil, Dulce Marius, Culea Sorinel, Gheorghe Marian, Radan Lili, Bilava Cristina, Casaru Doina, Petcu Florian, Papazi Nelu, Andrei Simona, Stefan Razvan, Bara Magdalena, Sandu Mariana, Isvoranu Emilia.( Neancadrarea in prev. Art. 180 si art. 181 lit. a, c indice 1 si d din OUG 34/2006 sunt solicitate, dupa caz, si tertului sustinator. In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta declaratia mentionata mai sus.Aceasta declaratie va fi prezentata de fiecare din membrii asocierii si de subcontractanti si de tertul sustinator.) Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente relevante, in scopul verificarii datelor din Declaratiile prezentate de ofertanti. Documentele se vor depune in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Cerinta nr. 1 Prezentarea de documente care dovedesc forma de inregistrare in calitate de operator economic. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate.Nota: a. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.?;b. Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a executa lucrarile care fac obiectul prezentuluicontract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit.c. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.d. Ofertantul clasat pe primul loc va avea obligatia de a prezenta, la solicitarea autoritatii contractante, certificatul constatator ONRC in original/copie legalizata, pentru verificarea conformitatii acestuia cu cel depus in oferta.Documentele se vor depune in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani, din care rezulta cifra de afaceri globala (vizate si inregistrate de organele competente) sau, dupa caz, rapoarte anuale emise de auditori financiari sau societati specializate, ori scrisori de bonitate din partea bancilor sau alte documente edificatoare, cu conditia ca acestea sa contina informatiile relevante prin care ofertantul probeaza capacitatea sa economico-financiara. Pentru anul 2013 sevor prezenta orice documente relevante in demonstrarea cifrei de afaceri.Pentru operatorii economici nerezidenti, in masura in care publicarea bilanturilor contabile nu este prevazuta de legislatia tarii de origine/tarii in care este stabilit operatorul economic, atunci acesta va prezenta altedocumente edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a operatorului economic. Documentele se vorprezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana, Cerinta nr. 1 Prezentarea informatiilor privind situatia economico-financiara, formular 6Media cifrei de afaceri globala, in ultimii 3 ani(2011-2012-2013), cel putin egala cu 3.400.000 lei.Pentru ofertantii care se incadreaza in categoria IMM sumele mai sus mentionate se reduc cu 50%.- Pentru echivalenta leu alta valuta se va avea in vedere cursul mediu anual publicat de BNR pentru anii 2011-2012-2013. (In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, se va prezenta o fisa centralizatoare pentru asociere in ansamblu, semnata de catrereprezentantul legal al asociatului desemnat ca lider, precum si fise centralizatoare individuale pentru fiecare asociat in parte, semnate dereprezentantii legali ai fiecarui asociat, inclusiv liderul.)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Asocierea. Operatorii economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune ofertacomuna. Intr-o astfel de situatie, se va prezenta acordul de asociere din care vor rezulta minim urmatoarele: faptul ca asociatii sunt responsabili solidar si nelimitat de executarea contractului; nominalizarea liderului asociatiei; comunicarile se vor face cu liderul asociatiei; platile se vor face catre liderul asociatiei; partea/partile din contract urmeaza sa fie indeplinita/indeplinitede fiecare asociat in parte. In cazul asocierii unui grup de operatori economici, indeplinirea cerintelor privind situatia economica si financiara, precum si capacitatea tehnicasi profesionala, se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa dovedeasca respectarea tuturor criteriilor de calificare si selectie prevazute la sect. III.2.1. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita legalizarea asocierii in cazul in care oferta comuna va fi declarata castigatoare., Subcontractantii. Lista cuprinzand subcontractantii cu specializareaacestora. Se solicita datele de identificare ale subcontractatilor., Declaratie pe proprie raspundere privind dispozitia ofertantului asupra utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice necesare indeplinirii obiectului contractului, indiferent de modalitatea juridica. Din lista trebuie sa reiasa ca ofertentul dispune pentru indeplinirea contractului de cel putin urmatoarele utilaje/instalatii/echipamente: - minim 4.000 mp de schela metalica autoridicatoare si/sau schela simpla- minim 2 autoutilitare transport materiale, Cerinta nr. 2Ofertantii vor prezenta: Declaratie privind efectivul mediu al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani. - Formular 8 si Lista referitoare la personalul / organismul tehnic de specialitate de care dispune operatorul pentru indeplinirea contractului: 1. minim 1 responsabil tehnic cu executia (RTE)- atestat in domeniul constructii civile si industriale. Se va anexa atestatul in domeniul constructiilor inclusiv legitimatiile, valabile la data limita de depunede a ofertelor sideclaratie de disponibilitate/angajament de participare pt. indeplinirea contractului.2. minim 1 responsabil cu calitatea (C.Q.)? responsabil cu controlul tehnic decalitate in constructii;3. minim 1 inginer constructii civile ? specializarea instalatii in constructii - experienta in minim 1 contract de lucrari de complexitate similara in domeniul specialitatii;4. minim 1 sef santier - specializarea constructii civile si industriale - experienta de cel putin 5 ani in domeniul studiilor, demonstrata prin documente de studii/contracte de munca/orice alt document relevant, precum si participarea intr-uncontract cu obiect similar;5. minim 1 coordonator SSM pe durata realizarii lucrarii care trebuie sa aiba competenta necesara exercitarii functiei si anume : a) experienta profesionala in constructii sau in conducerea santierului de minimum 5 ani;b) formare specifica de coordonator in materie de securitate si sanatate, actualizata la fiecare 3 ani, conform art.59 din HG 300/2006 privind cerintele minime de securitate si sanatate pentru santierele temporare sau mobile (se vor prezenta orice documente relevante care sa ateste indeplinirea cerintei minime de calificare).6.minim 20 muncitori calificati in domeniul constructiilor.Se vor prezenta: -Declaratie pe proprie raspundere privind numarul mediu al personalului angajat in ultimii 3 ani - completare formular 8 din Sectiunea III.-Ofertantii vor prezenta Declaratii de disponibilitate (Formularul 9) pe perioada executarii tuturor atributiilor din cadrul contractului.-Copii ale diplomelor de studii superioare si ale certificatelor profesionale obtinute si mentionate in CV, totodata si copii ale recomandarilor / referintelor emise de beneficiari si angajatori/orice alte documente relevante pentru a demonstra indeplinirea cerintelor minime solicitate.In cazul unei asocieri, documentele mentionate mai sus (lista personalului si CV-urile) vor fi prezentate in numele asocierii.Orice modificare in componenta echipei, ulterioara contractarii, va fi supusa aprobarii de catre beneficiar., Cerinta nr. 1.Ofertantii trebuie sa faca dovada ca in ultimii 5 ani (calculati pana la data limita de depunere a ofertelor) au executat lucrari similare celor solicitate prin documentatia de atribuire. Experienta similara se va dovedi prin prezentarea de lucrari similare executate in baza unui contract, lucraria caror valoare sa nu fie mai mica decat 1.700.000 fara TVA. Declaratie si Lista principalelor lucrari similare in ultimii 5 ani, completare formular 7 si anexa acestuia din Sectiunea III. In situatia in care ofertantul a fost infiintat sau si-a inceput act. ec. de mai putin de 5 ani, se va lua in considerare prez. info. coresp. per. efective de activitate. Pentru echivalenta leu alta valuta se va avea in vedere cursul mediu anual publicat de BNR pentru anii 2009-2010-2011-2012-2013.Ca dovada a indeplinirii cerintelor obligatorii, ofertantul va prezenta certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar prin care sa confirme executarea lucrarilor similare celor solicitate prin documentatia de atribuire. Se va prezenta certificat 14001 pentru domeniul ?lucrari de reabilitare termica? sau echivalent aflat in perioada de valabilitate la data limita dedepunere a ofertelor. In conformitate cuprincipiul recunoasterii reciproce, autoritatea contractanta va accepta certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene. Certificatele prezentate vor fi eliberate de catre un organism acreditat.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.02.2014 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.02.2014 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 13.02.2014 11:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer