Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Reabilitare termica a blocului 105 sos.Colentina nr.64, sector 2 , Bucuresti?


Detaliu pentru invitatia numarul 344908
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Sectorul 2 al Municipiului Bucuresti
Numar invitatie: 344908/05.04.2013
Denumire contract: ?Reabilitare termica a blocului 105sos.Colentina nr.64, sector 2 , Bucuresti?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSectorul 2 al Municipiului BucurestiCod fiscal: 4204038, Adresa: str. Chiristigiilor nr.11-13 sector 2, Bucuresti, Telefon: +40 0212524446, Fax: +40 0212524446
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Chiristigiilor nr.11-13 sector 2, Bucuresti, Romania, cod postal: 021561, telefon: +40 0212524446, fax: +40 0212524446, persoana de contact: Nita Gheorghe
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Chiristigiilor nr.11-13 sector 2, Bucuresti, Romania, cod postal: 021561, telefon: +40 0212524446, fax: +40 0212524446
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Reabilitare termica a blocului 105sos.Colentina nr.64, sector 2 , Bucuresti?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Reabilitarea termica a blocului 105 se va realiza prin izolarea termica a anvelopei, refacerea instalatiilor sanitare si termice, cu respectarea cerintelor din documentatiile tehnice elaborate de proiectanti de specialitate si vizate de verificatori atestati MDRT.
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 300, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare :11 000 leiPerioada devalabilitate a g.de p.este de 120 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Modul de constituire : - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurariInstrumentul de garantare emis in conditiile legii trebuie : -prezentat in original si anexat la scrisoarea de inaintare a ofertei-sa faca referire expresa la procedura organizata de autoritatea contractanta-sa contina in clar denumirea autoritatii contractante in favoarea careia s-a constituit-sa contina valoarea garantiei care sa corespunda sumei fixe solicitate prin documentatia de atribuire-sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita , care trebuie sa corespunda cu cea solicitata prin documentatia de atribuire-sa contina parafa lizibila a societatii emitente si/ sau semnatura autorizata-sa fie emisa pentru operatorul economic care a depus ofertaPentru scrisoare de garantie bancara se va utilizaFormularul nr. 14, - ordin de plata, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor. Contul in care se depune garantia de participare : in contul Primariei Sectorului 2, deschis la Trezoreria Sector 2, nr. RO37TREZ7025006XXX000197. In cazul depunerii unei contestatii, de catre operatorul economic, daca CNSC respinge contestatia depusa, autoritatea contractanta, va retine din garantia de participre, o suma in conf.cu art. 278^1 lit. b) din OUG 34/2006. Garantia de participare se va restitui in conf. Cu art. 88 ? HG nr. 925/2006 cu modif si complet ulterioare.Nota: - Garantia de participare se va prezenta separat, nefiind inclusa in coletul sigilat ce contine oferta si documentele de calificare.- Dovada constituirii g.p.trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Conf.Leg.346/2004 art.16 alin.2 valoarea gar.se diminueaza cu 50% .
Garantie de buna executie
Garantie de buna executie in procent de 10% din valoarea contractului fara TVA, respectiv 5% in cazul in care se face dovada IMM conf. Leg.346/2004, actualizat, valabila incepand cu data incheierii contractului.Dupa semnarea contractului, inainte de inceperea executarii contractului (emiterea ordinului de incepere) executantul are obligatia de a constitui garantia de buna executie in cuantum de 0, 7 % din valoarea acestuia fara TVA.Garantia de buna executie se va constitui conf. art. 90 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Restiuirea garantiei de buna executie se va face conf. HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Perioada de garantie a lucrarilor este de 5 ani si decurge de la data admiterii receptiei la terminarea lucrarilor si pana la receptia finala.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Nota: Candidatul/ofertantul nu are dreptul ca in cadrul procedurii: a) sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excuderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza ;b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura orice ofertant care se afla in oricare din urmatoarele situatii: a) a intrat in faliment, ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;c) nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit ;c^1)in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;d) a fost condamnat, in ultimii 3 ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;e)prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.Imputernicire scrisa pentru reprezentantul legal nominalizat sa semneze toate documentele ofertei ? se va completa Formularul nr. 181.Declaratie privind eligibilitatea: se vacompletaFormularul nr. 1 ( Autoritatea contractanta are obligatia de a exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului orice ofertant despre care are cunostinta ca se afla in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006).2. Declaratie privind neincadrarea in prevederileart. 181 se vacompletaFormularul nr. 2 ( Poate fi exclus dintr-o procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica, respectiv nu este eligibil, orice ofertant care se afla in situatia prevazuta la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare).3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura se vacompletaFormularul nr. 34. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta se vacompletaFormularul nr. 45. Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006 si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003, completata in conformitate cu Formularul anexat din documentatia de atribuire. Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 69^1din OUG 34/2006 si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003, duce la excluderea ofertantului din prezentaprocedura. Se vacompletaFormularul nr. 8Persoanele cu functii de decizie din cadrul Autoritatii contractante: Neculai Ontanu ? Primar;Ion Marin, Director executiv, Directia Economica;Toader Mugur Mihai-ViceprimarMembrii comisiei de evaluare: PresedinteMandroi ViorelDirector, Directia Achizitii si Contracte PubliceMembru Victorita Bocea, Sef Serviciu, Serviciul Achizitii PubliceMembru Adrian Ghita, Sef Serviciu, Serviciul Monitorizare Executie Contracte EdilitareMembruGheorghe Nita, Consilier, Serviciul Achizitii PubliceMembru Radu Neg, Consilier, Serviciul Achizitii PubliceMembruRizea Ana, Consilier, Serviciul Achizitii PubliceMembru Fogoras ClaudiuConsilier Juridic, Directia Juridica, Legislatie, GeorgeContencios- Administrativ6. certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor sitaxelor locale si alte venituri ale bugetului local ? formular tip emis de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata eliberat pentru ultima luna incheiata d.p.d.v. al exercitiului economico-financiar., in original sau copie ?conform cu originalul?.7. certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelorsi contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice) ? formular tip emis de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata eliberat pentru ultima luna incheiata d.p.d.v. al exercitiului economico-financiar, in original sau copie ?conform cu originalul?.Ofertantul din ale carui certificate constatatoare rezulta ca nu si-a indeplinit obligatiile reprezentand impozite si taxe pentru ultima luna incheiata din punct de vedere al exercitiului economico-financiar, va fi exclus din procedura de achizitie8. Cazier judiciar al ofertantului/candidatului9. Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscal, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de statsi bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificari si completari ulterioare, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 si 181, lit a, lit. C^1, lit d, din OUG 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.In cazul asocierii mai multor persoane juridice, cerintele privind situatia personala a candidatului / ofertantului trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte si se va prezenta Acordul de asociere. Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional : a) Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie ?conform cu originalul? care trebuie sa cuprinda informatii actuale/reale la data limita de depunere a ofertelor.b) Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii- eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, cazier fiscal , alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca o forma de inregistrare/ atestare, ori apartenenta din punct de vedere profesional , in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul / candidatul este stabilit, insotite de traducerea autorizata in limba romana.Documentele vor fi prezentate in original sau copie ?conform cu originalul?, insotite de traducerea in limba romanaNota: In cazul asocierii mai multor persoane juridice, cerintele privind situatia personala a candidatului / ofertantului si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare si atestare) trebuie sa fie indeplinite de fiecareasociat in parte.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind asocierea Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea. In acest caz situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii. Asocierea va fi legalizata in cazul in care oferta este declarata castigatoare, Informatii privind sustinerea economica si finanaciara a ofertantului de catre o alta persoana (conf. art. 186 din OUG 34/2006)Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180 si art. 181 lit. a), c1, si d) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare Capacitatea economica si financiara a ofertantului/candidatului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva.NOTA : se vor avea in vedere prevederile Ord.ANRMAP 509/2011, Prezentarea fiseiInformatii generale cu declararea cifrei medii de afaceri din cel mult ultimii 3 ani ( fara anul in curs ) care sa fie minim :1 900 000 leiValorile vor fi exprimate in lei si euro, la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pt anii: 2010?4, 2099 lei/euro, 2011-4, 2379 lei/euro, 2012 - 4.4560 lei/euro.Orice document relevant pentru dovedirea acestui indicator ramane la latitudinea operatorului economic.Conform Legii 346/2006, actualizata, art. 16 (2): ? Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, de garantia pentru participare si de garantia de buna executie, cerute in achizitiile publice de produse, lucrari si servicii?. Se va completa Formularul nr. 15., Declaratie privind asigurarile, din care sa reiasa, ca in cazul atribuirii contractului, operatorul economic isi asuma obligatia de a incheia, inainte de inceperea lucrarilor, o asigurare ce va cuprinde toate riscurile ce ar putea aparea in derularea lucrarilor, privind utilajele, instalatiile de lucru, echipamentele, materialele de pe stoc, personalul propriu.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind subcontractantii, Informatii privind asociereaMai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea. Asocierea va fi legalizata in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare., Angajamentul ofertantului privind resursele umane, Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii, Informatii privind tert sustinator: Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 190 alin. (1), (2) si (3) din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare.Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d).NOTA : se vor avea in vedere prevederile Ord.ANRMAP 509/2011, Informatii privind personalul tehnic minim de specialitate si de asigurare a calitatii- 1 responsabil tehnic cu executia (RTE)- 1 responsabil cu calitatea (C.Q.), Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani. Lista contractelor aflate in desfasurare , daca este cazul, Lista persoanelor responsabile pentru indeplinireacontractului, Lista cu principalele lucrari similare executate in ultimii 5 ani (ultimii 5 ani se vor calcula de la data depunerii ofertelor, in urma). Prezentarea fiselor de experienta similara, pentru contracte al caror obiect a fost executia de lucrari din cele mai importante.Experienta similara - valoarea cumulata a max 2 contracte similare (din cele declarate) avand ca obiect executia de lucrari de constructii civile si industriale, sa fie cel putin egala cu: 650 000 lei, Lista contractelor aflate in desfasurare, daca este cazul. ISO 14001 sau echivalent (in cazul unei asocieri se va prezenta de catre fiecare membru al asocierii), In cazul in care operatorul economic, nerezident in Uniunea Europeana, nu detine un certificat de calitate astfel cum este solicitat de autoritatea contractanta, aceasta din urma va accepta orice alte probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii., ISO 9001 sau echivalent (in cazul unei asocieri se va prezenta de catre fiecare membru al asocierii)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.04.2013 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.04.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 22.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Cofinantare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.04.2013 13:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer