Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - REABILITARE TERMICA A BLOCURILOR DE LOCUINTE DIN ORASUL PANCIU, JUDETUL VRANCEA


Detaliu pentru invitatia numarul 326639
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ORASUL PANCIU
Numar invitatie: 326639/15.05.2012
Denumire contract: REABILITARE TERMICA A BLOCURILORDE LOCUINTE DIN ORASUL PANCIU, JUDETUL VRANCEA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL PANCIUCod fiscal: 4447320, Adresa: Oras Panciu, Str. Titu Maiorescu nr.15 , Judetul Vrancea, Panciu, Telefon: 0237/275811 ; 0724000420, Fax: 0237/276137
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Oras Panciu, Str. Mihai Viteazu, nr. 2 , Judetul Vrancea, Panciu, Romania, cod postal: 625400, telefon: +40 237/275811, fax: +40 237/276137, persoana de contact: EUGEN GIL BULEANDRA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Oras Panciu, Str. Mihai Viteazu, nr. 2 , Judetul Vrancea, Panciu, Romania, cod postal: 625400, telefon: +40 237/275811, fax: +40 237/276137, persoana de contact: EUGEN GIL BULEANDRA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REABILITARE TERMICA A BLOCURILORDE LOCUINTE DIN ORASUL PANCIU, JUDETUL VRANCEA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: REABILITARE TERMICA A BLOCURILORDE LOCUINTE DIN ORASUL PANCIU, JUDETUL VRANCEA
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 7, 803, 431.17 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul GP ? 156.000 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie de 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Modul de constituire a garantiei pentru participare: - scrisoare de garantie bancara - in acest caz se va utiliza formularul F4 din Sectiunea Formulare- prin depunerea la casieria autoritatii contractante a unui ordin de plata sau a unei file de cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta, pana la deschiderea ofertelor. Cont Trezorerie utilizat: RO25TREZ6945006XXX000036 deschis la Trezoreria orasului Panciu.- prin depunerea la casieria unitatii a sumei in numerar, - sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari.Garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor.
Garantie de buna executie
Modalitatea de constituire: - garantia de buna executie seva constitui prin retineri succesive de 5% din plata cuvenita pentru facturile partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante la o banca agreata de ambele parti, in care va depune 0, 5% din valoarea contractului
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu formularul B1 din sectiunea Formulare2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu formularul B2 din sectiunea Formulare.3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura , formularul B3 din sectiunea Formulare.1. Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul consolidat de stat;2. Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale, acolo unde ofertantul isi are sediul social.Certificatele de atestare fiscala trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificatele de atestare fiscala se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata , , coform cu originalul??.3. Persoanele juridice straine, vor trebui sa prezinte documente edificatoare, care sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget, date in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competenta in acest sens. Respectivele documente, vor fi traduse in limba romana de catre persoane autorizateDeclaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 ? Formularul B.Persoanele care detin functii de decizie in cadrul Primariei Panciu sunt: - D-nul PETRE ION - primar- D-nul NICA IULIAN - viceprimar- D-nul BULEANDRA GIL EUGEN ? secretar- D-nul TACU SILVIU - inspector de specialitate- D-na CRISTIAN GABRIELA - director executiv-D-nul SERBAN COSMIN - inspector de specialitate-D-nul STOICA ZAMFIR - consilier investitii-D-nul ADIMEI VASILE - referent biroul agricolCertificat de participare la procedura cu oferta independenta conform Ordinului 314/2010 Persoane juridice / fizice romaneCopie Certificat de inmatriculare la ORC si anexele acestuiaCertificat constatator emis de ORC (nu mai vechi de 30 de zile)Persoane juridice / fizice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declararea cifra de afaceri globala medie anuala pe ultimii trei ani (Fisa de informatii generale - formular B4- Sectiunea Formulare)Cerinta minima: Cifra de afaceri globala medie anuala pe ultimii trei anitrebuie sa fie de cel putin 15.600.000 lei., Bilanturile contabile la data de 31.12.2008, 31.12.2009, 31.12.2010, inregistrate la organele competente in conformitate cu prevederile legale in vigoare - copii lizibile certificate cu mentiunea ?conform cu originalul?.In situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prin raportare la ultimii trei ani financiari incheiati, respectiv 2011, 2010, 2009.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor lucrari, executate in ultimii 5 ani, Experienta similara se poate indeplini prin prezentarea a maxim 5contracte distincte de lucrari in valoare totala de 7.500.000 leisi a maxim 5 contracte de proiectare in valoare totala de 200.000 lei., Declaratie privind dotarile specifice, utilajele, instalatiile, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, laboratoarele si alte mijloace fixe si dotari de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, Declaratia privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.Asigur de catre ofertant a person de special ptr indep contract de lucrari.- coordonator proiect constructii civile, experienta minima 3 ani;
- responsabil tehnic cu executia;
- responsabil cu controlul calitatii.Informatii privind studiile, pregatirea profesionala si de specialitate: -Of trebuie sa dispuna de cel putin un responsabil tehnic cu executia atestat inconformitate cu prevederile legale in domeniul lucrarii supuse licitatiei.- Of trebuie sa dispuna de un responsabil cu controlul tehnic de calitate cu dovada participarii intr-un contract similar, pe o pozitie similara.- Of trebuie sa dispuna de cel putin un inginer proiectant de specialitate cu experienta in domeniu.- Se solicita prezentarea atestatelor profesionale eliberate de M.D.L.P.L. si a legitimatiilor vizate pentru verificatorii de proiect, pe specialitati., Informatii privind asocierea si/sau subcontractareaCerinte obligatorii: 1) Completarea si prezentarea ?Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora?;2) Completarea si prezentarea ?Acord de subcontractare?;3) Prezentarea unei descrieri asupra modului in care ofertantul va monitoriza si conduce subcontractantii pentru a asigura realizarea in timpul stabilit a activitatilor subcontractate;4) Pentru fiecare subcontractant se vor prezenta formularele B1, B2, B35)Completarea si prezentarea ? Acord de asociere in vederea participarii la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica ?6)Se va legaliza asocierea in cazul in care oferta este declarata castigatoare Informatii privind standardele de asigurare a calitatii1.Certificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management al Calitatii, in conformitate cu cerintele specificatiei ISO 9001, sau echivalent2.Certificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management de Mediu, in conformitate cu cerintele specificatieiISO 14001, sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: 1. Punctajul pentru factorul de evaluare " pretul ofertei" se acorda astfel: a. pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv 80 de puncte b. pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctajul astfel : Pn = (pret minim/pret n) x punctajul maxim alocat.
2. Durata de indeplinire a lucrarilor - se va exprima in luni
10
Descriere: 2. Se acorda 5 puncte pentru durata de indeplinire a lucrarilor de proiectare si 5 puncte pentru durata de indeplinire a lucrarilor de constructii-montaj, astfel: a) ptr cea mai mica durata de indeplinire a serviciilor de proiectare se acordapunctajul maximalocat (5 puncte)b) ptr o durata de indeplinire a lucrarilor de proiectare mai mare decat cea prevazuta la lit. a) se acorda punctajul astfel: Pn = (termen minim/termenn) x punctajul maxim alocat (5 puncte) Durata min de executie este de 1 luni, iar durata max de executie este de 2 luni.c) ptr cea mai mica durata de indeplinire a lucrarilor de constructii-montaj se acordapunctajul maximalocat (5 puncte)d) ptr o durata de indep a lucra de constructii-montaj mai mare decat cea prevazuta la lit. c) se acorda punctajul astfel: Pn = (termen minim/termenn) x punctajul maxim alocat (5 puncte) Durata min de executie este de 6 luni, iar durata max de executie este de 12 luni.
3. Perioada de garantie acordata lucrarilor - se va exprima in luni
10
Descriere: 3.Pentru factorul de evaluare , ,Perioada de garantie acordata lucrarilor?, punctajul se acorda astfel: a)Durata cea mai mare a perioadei de garantie oferita va obtine punctajul maxim, respectiv 10 puncte.b) Pentru celelalte oferte punctajul se calculeaza procentual: Punctaj oferta n =Pg oferta n/ PG cea mai mare x 10 Perioada minima de garantie este de 12 luni, iar durata maxima de executie este de 24 luni.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia este atasata prezentei invitatii. Cuantumul garantiei este de 156000 lei.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.05.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.05.2012 09:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer